Ik geloof dat het in Italië ook niet heel ongebruikelijk is om allora niet met alcohol te associërenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, vanavond erken ik geen allora's, het is een lange dag geweest en morgen wordt nog langer.
Rust heb ik nodig, geen allora's.
Wat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat het in Italië ook niet heel ongebruikelijk is om allora niet met alcohol te associëren
He psst. Ik heb ook een subtiele hint voor vrijdagquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Jongens, volgens mij zit in deze post een hint verborgen!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
He psst. Ik heb ook een subtiele hint voor vrijdagHoe laat is het? Subtilitijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beloof overigens niet dat ik het ga onthouden![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:48 schreef Arizona het volgende:
Mijn broer en vader kunnen zo bij de NOS gaan werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Vervelend, hopelijk is het snel weer over!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:00 schreef H_T het volgende:
Ik ben verkouden met hoesten, niezen, kriebel in de keel en alles. Heel naar, maar het is wel een perfect excuus om weer eens drop te kopen. En natuurlijk ben ik voor de keelmix gegaan, want dat leek me medisch veel verantwoorder
Verstandig! Ik heb een dosis genomen en de keelmix nu weer iets verder weg (maar nog wel binnen handbereik) gezet. Ik was eerst nog van plan vanavond te gaan voorlezen zodat ik in het weekend niet hoef, maar dat leek me toch geen goed idee. Iets te weinig vertrouwen dat ik de shift tot een goed einde kan brengenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vervelend, hopelijk is het snel weer over!
Lekker, die keelmix. Kan ik morgen ook wel weer eens halen en dan preventief af en toe eentje van eten
. Ik vind die groene mintdingen en de griotjes vooral zo lekker.
Het heerst wel hoor, er zijn echt veel mensen verkouden of grieperig. New Mexico ook voor de derde keer in twee maanden.
En hier dacht ik dat je alleen met kleine kinderen vaak ziek wasquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vervelend, hopelijk is het snel weer over!
Lekker, die keelmix. Kan ik morgen ook wel weer eens halen en dan preventief af en toe eentje van eten
. Ik vind die groene mintdingen en de griotjes vooral zo lekker.
Het heerst wel hoor, er zijn echt veel mensen verkouden of grieperig. New Mexico ook voor de derde keer in twee maanden.
Waarmee maar weer eens blijkt hoeveel je er voor terug krijgtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
En hier dacht ik dat je alleen met kleine kinderen vaak ziek wasIk ben bezig met het afhouden van de verkoudheid maar ik word steeds in mijn gezicht geniest/gehoest of ik krijg slijmerige snotvingers in mijn gezicht gefduwd
Sterkte de komende winterquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
En hier dacht ik dat je alleen met kleine kinderen vaak ziek wasIk ben bezig met het afhouden van de verkoudheid maar ik word steeds in mijn gezicht geniest/gehoest of ik krijg slijmerige snotvingers in mijn gezicht gefduwd
Jaaaa, buikgriep, een zeldzame oogziekte (gelukkig tijdelijk), slaaptekort en een to-do lijst die je niet afgestreept krijgtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarmee maar weer eens blijkt hoeveel je er voor terug krijgt
Iets met opbouwen van immuniteitquote:
Heel vaak nieuwe kleren kopen omdat ze uit de vorige zijn gegroeid, omgaan met moeders die je haat omdat de kinderen het wel met elkaar kunnen vinden, investeren in een studierekening, dagjes uit voortijdig afbreken vanwege junior... veel plezier!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaa, buikgriep, een zeldzame oogziekte (gelukkig tijdelijk), slaaptekort en een to-do lijst die je niet afgestreept krijgt
En daar is dan 3 jaar bloed, zweet en tranen in gaan zitten
Ik ga morgen eindelijk weer zuurkool maken, voor het eerst dit najaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef H_T het volgende:
Het begint ook steeds meer erwtensoepweer te worden overigens. En dat komt goed uit, want daar heb ik wel weer eens zin in
Ha, op dat front ben ik je al voorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga morgen eindelijk weer zuurkool maken, voor het eerst dit najaar
Ik weet nu dat er een engelbewaarder bestaatquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:45 schreef Yesse het volgende:
Overigens nu, voor de positiviteit, lekker de foute uur radio aangezet
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef H_T het volgende:
Het begint ook steeds meer erwtensoepweer te worden overigens. En dat komt goed uit, want daar heb ik wel weer eens zin in
Beide heb ik al gemaaktquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga morgen eindelijk weer zuurkool maken, voor het eerst dit najaar
Vergeet het instagram algoritme rond de mama maffia nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Heel vaak nieuwe kleren kopen omdat ze uit de vorige zijn gegroeid, omgaan met moeders die je haat omdat de kinderen het wel met elkaar kunnen vinden, investeren in een studierekening, dagjes uit voortijdig afbreken vanwege junior... veel plezier!
Zou het een stiekem algoritme zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet nu dat er een engelbewaarder bestaat
Via Qmusic.nl kun je trouwens nog gewoon naar de 90's/00's luisteren volgens mij
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat het in Italië ook niet heel ongebruikelijk is om allora niet met alcohol te associëren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |