ik miste die wedstrijd toen, was op vakantie in Spanje, wilde lekker op terras gaan kijken....quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, halve finale EK 2000
Wat ben ik daar lang boos om geweest
Maar nu gelukkig raak, we gaan naar Duitsland toe
Ik deel wel M&M’s uitquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:40 schreef Strani het volgende:
Als het zo blijft krijgt iedereen van mij een koetjesreep. En Em31 twee, verschil moet er zijn natuurlijk.
Die scheidsrechter zal ook denken. Laat je me daarvoor komen kijken?quote:
Is de VAR toevallig een Belg?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die scheidsrechter zal ook denken. Laat je me daarvoor komen kijken?
Toch nietquote:
Dat wordt hem niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
Dit gaat er voor de teletekstsupporter wel gek uitzien, 0-2 via twee penalties in de blessuretijd.
Dat zou gek zijn ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
Dit gaat er voor de teletekstsupporter wel gek uitzien, 0-2 via twee penalties in de blessuretijd.
Het enthousiasme druipt af van deze post, Fred.quote:
dat die destijds kampioen werden weiger ik ook nog steeds te gelovenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
Zo hé, toch maar mooi de Europees kampioen van 2004 verslagen
Hoho, nog niet zeker hé.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:47 schreef Fred_B het volgende:
Op zeer overtuigende wijze gekwalificeerd zou ik zeggen.
Dat deden we in 2004 zelf nog met 4-0.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
Zo hé, toch maar mooi de Europees kampioen van 2004 verslagen
Ik heb het idee dat dit 4 helften duurde!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het enthousiasme druipt af van deze post, Fred.
Ik moet eerst mijn hartslag naar beneden zien te krijgen voordat ik ga slapen. Bizar ditquote:
2000 all over againquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:48 schreef Em31 het volgende:
En dan straks ineens verliezen van Ierland
Dat geeft niet, we hoeven alleen nog maar van Gibraltar te winnen. Dat zou moeten kunnen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:48 schreef Em31 het volgende:
En dan straks ineens verliezen van Ierland
ook nog eens uitquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geeft niet, we hoeven alleen nog maar van Gibraltar te winnen. Dat zou moeten kunnen.
Hmm ja je zou denken van welquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geeft niet, we hoeven alleen nog maar van Gibraltar te winnen. Dat zou moeten kunnen.
Mja is wel in Gilbraltar hè. Als die fans daar echt achter hun team gaan staan gaan het nog gaan kolken daar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je daar verliest, sta je wel voor aap natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja is wel in Gilbraltar hè. Als die fans daar echt achter hun team gaan staan gaan het nog gaan kolken daar.
Ik heb er een rotsvast vertrouwen in.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je daar verliest, sta je wel voor aap natuurlijk.
In die heksenketel van al die overvliegende vliegtuigen wordt het lastig ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja is wel in Gilbraltar hè. Als die fans daar echt achter hun team gaan staan gaan het nog gaan kolken daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |