SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelende vent inderdaad. Als een dolle ging ie door die boerderij heen en hij leek er nog trots op ook dat ie alles sloopte, was nergens voor nodig. Geen sleutel voor hem was een prima uitkomst wat mij betreft!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:03 schreef AgnesGru het volgende:
Niet best dit seizoen, slecht gekozen verraders.
En irritante lui zoals Tim en Katja maakt het er niet veel beter op.
Ik heb me kapot geërgerd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vervelende vent inderdaad. Als een dolle ging ie door die boerderij heen en hij leek er nog trots op ook dat ie alles sloopte, was nergens voor nodig.
Karma is a bitch, according de aflevering van vandaag....quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vervelende vent inderdaad. Als een dolle ging ie door die boerderij heen en hij leek er nog trots op ook dat ie alles sloopte, was nergens voor nodig. Geen sleutel voor hem was een prima uitkomst wat mij betreft!
Waarom?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er moet eigenlijk een item komen dat je niet verbannen kan worden.
Omdat het best wel vaak een slachting is waarbij de persoon die verbannen gaat worden die ochtend eigenlijk al bekend is als die persoon dan net een item kan pakken waardoor ze opeens allemaal op een ander moeten stemmen is dat leuk denk ik.quote:
Het is vooral lullig wanneer 2 verraders beslissen dat je moet vertrekken, daar kan je werkelijk niets aan doen om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat het best wel vaak een slachting is waarbij de persoon die verbannen gaat worden die ochtend eigenlijk al bekend is als die persoon dan net een item kan pakken waardoor ze opeens allemaal op een ander moeten stemmen is dat leuk denk ik.
Ja daar is het schild voor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is vooral lullig wanneer 2 verraders beslissen dat je moet vertrekken, daar kan je werkelijk niets aan doen om dat te voorkomen.
Ja klopt! Ze zijn wel doortastend en gelukkig niet belachelijk emotioneelquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:36 schreef lily het volgende:
Ja, dat vind ik ook jammer.
De ene na de andere verrader eruit. Is niet zo leuk eigenlijk.
Maar ja, daar kan de huidige groep natuurlijk ook niks aan doen. Ze zijn gewoon te goed
Ze hadden het deze aflevering over de finale morgen dus ik gok 7 dagen totaal deze serie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:02 schreef spapaars het volgende:
Zou wel willen weten hoeveel dagen ze daar zijn voor de opnames.
Ik denk dat er elke dag een eliminatie is.
Nee dit is drama.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Karma is a bitch, according de aflevering van vandaag....![]()
Maar het was weer niet door te komen, man man. Denk dat er echt betere verraders moeten komen volgend seizoen wat er nu eerst komt op RTL want als dat weer zo slecht is, vermoorden ze zichzelf om maar even in De Verraders termen te blijven....
Verraders kunnen iemand met schild niet vermoorden, maar diegene kan ondanks schild wel verbannen worden bij de ronde tafel.quote:
Oh ja zo zat het, ik was het ff kwijtquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Verraders kunnen iemand met schild niet vermoorden, maar diegene kan ondanks schild wel verbannen worden bij de ronde tafel.
Als het schild ook tegen verbanning zou beschermen hadden ze nu iemand anders moeten weg sturen terwijl ze er van overtuigd waren dat Jay Jay een verrader was.
Ze willen de regels per seizoen nog wel eens aanpassen hier en daar, dus zo gek is dat nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:47 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh ja zo zat het, ik was het ff kwijt
quote:Zoals in de topicpointer van deze NL topicreeks staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door MadMaster op 23-10-2023 22:30:09 ]
Ik ben inmiddels afgehaakt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 07:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit seizoen gaat echt als nachtkaars uit. Ik hoop seizoen onbekend een verbetering.
Verder haal Tijl van de reguliere versie af en laat het presenteren door Frank Everblij
Daarom kijk ik eerst de uitzending voordat ik hier lees.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:07 schreef freaky40 het volgende:
Tja, leuk voor Bente maar het was natuurlijk een matig seizoen voor de rest. Er zullen echt andere tactieken gebruikt moeten worden bij de Verraders om onder de radar te blijven, deze trucjes die de getrouwen gebruikte waren wel heel erg makkelijk om ze te ontmaskeren, maar ook de kracht van het liegen van De Verraders was echt heel slecht, niet alleen dit seizoen maar ook in het reguliere RTL 4 seizoen er voor zoals het triomfantelijk de ontbijtkamer in lopen b.v. en heel overdreven gaan zitten doen, tja dan val je door de mand. Hopelijk bij het komende reguliere seizoen betere Verraders, jammer dat het al gedraaid is dus kunnen ze het niet aanpassen mochten de Verraders hierin ook weer zo slecht zijn. Het wordt een combi bekende en onbekende Nederlanders dus ben benieuwd....
Dan ook de 3 orginele verradersquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jayjay werd natuurlijk gebruikt dus hem wil ik hierin niet meetellen.
Maar dat de 3 verraders achterelkaar eruit vliegen is echt een heel pijnlijke conclusie voor het seizoen.
Vooral dat hand boven het hoofd houden omdat je elkaar al kent is echt gigantisch kut. Het ligt niet aan het spel, maar aan het lompe het moet met BN'ers gezeik. De Australische seizoen 2 is echt briljant. Zo hoort het spel gespeeld te worden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:25 schreef tompsv18 het volgende:
Dit was toch wel het minste seizoen van de Verraders. Erg slecht gekozen verraders, mensen die elkaar weer de hand boven het hoofd houden omdat ze elkaar zo goed kennen of aardig vinden en weinig spanning. Al na een minuut of 5 in de laatste aflevering weet je welke kant het op zou gaan vallen.
Wel knap van Rob, die had het toch heel goed door allemaal.
Het is vaak best vermakelijk, maar het was een slecht seizoen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:45 schreef lily het volgende:
De laatste rondetafel was nog wel grappig maar verder niet zo’n leuk seizoen, helaas.
Waar kan je die zien? Australische?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:10 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Vooral dat hand boven het hoofd houden omdat je elkaar al kent is echt gigantisch kut. Het ligt niet aan het spel, maar aan het lompe het moet met BN'ers gezeik. De Australische seizoen 2 is echt briljant. Zo hoort het spel gespeeld te worden.
Ja wat een onzin dat gejank. Dat is toch juist het spel? Je mag het niemand vertellen, en Bertie zal toch alleen maar trots op haar zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon zeer matige verraders. Toch maar wat dieper gaan casten ipv dit matige gekloot. En er moet gewoon even wat extra kruider doorheen gegooid. Gooi er wat extra rollen in als beschermengel, ziener whatever.
Bente verder prima gedaan, al is het wel een gekwetst vogeltje de hele tijd, was weer jammer.
Ook dit klopt inderdaad. Ik vond veel mensen snel opgeven als ze eruit zouden worden gestemd, weinig poging om zichzelf te verdedigen zoals bijvoorbeeld Frank Evenblij dat zelf wel goed kon in zijn seizoen. Zelfs JayJay liet het makkelijk gebeuren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:19 schreef Pap89 het volgende:
Dit is echt het saaiste seizoen ooit.
Ook de slechtste verraders ever.
De kandidaten in het algemeen zijn dit seizoen ook gewoon niet streidlustig.
Welk nieuws?quote:Op vrijdag 3 november 2023 02:13 schreef ThijsTH het volgende:
Wel heftig dat nieuws over Tim den Besten....beterschap en sterkte Tim!
Ik heb hem getorent. Maar s1 stond op gegeven moment ook op Videoland, dus s2 zal ook wel komen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waar kan je die zien? Australische?
ik ben benieuwd. Er ontstaat zo wel een ander spel want als wannabee BN-er maak je zoeel mogelijk heibel om bekendheid te genereren voor toekomstige contracten. Als ON boeit dit niet.quote:Op zondag 24 december 2023 17:33 schreef freaky40 het volgende:
Vanaf 16 februari 2024 De Verraders met onbekende Nederlanders. Het zou eerst nog een mixed seizoen worden met onbekende en bekende Nederlanders. Had ook leuk geweest, maar nu hebben ze gekozen voor onbekende Nederlanders. Niet dat er zoveel verschil in gaat zitten, ik was deze reeks bij BN'ers wel gewend.
Top. Tot nu is in elke franchise met onbekenden te zien dat ze vol voor de opdrachten en het geldbedrag gaan. Veel meer nuchterheid en veel meer (oprechte) emoties. Minder aandachtzoekerij en aanstelleritis.quote:Op zondag 24 december 2023 17:33 schreef freaky40 het volgende:
Vanaf 16 februari 2024 De Verraders met onbekende Nederlanders. Het zou eerst nog een mixed seizoen worden met onbekende en bekende Nederlanders. Had ook leuk geweest, maar nu hebben ze gekozen voor onbekende Nederlanders. Niet dat er zoveel verschil in gaat zitten, ik was deze reeks met BN'ers wel gewend.
Hopelijk hebben ze naar de BBC gekekenquote:Op woensdag 27 december 2023 02:42 schreef freaky40 het volgende:
Ja, wel minder kans op een ons-kent-ons gehalte en 'kijk mij nou' en meer uitsloverij. Maar hopelijk hebben ze wel wat uitgesproken personen gecast die een beetje TV maken anders is het ook saai.
Dat laatste kun je je nog wel eens in vergissen. Tegenwoordig zijn er een hoop van die reality show hoppers die het wel degelijk om de fame willen doen en niet om het spel. Maar ons kent ons is wel minder ja.quote:Op zondag 24 december 2023 18:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd. Er ontstaat zo wel een ander spel want als wannabee BN-er maak je zoeel mogelijk heibel om bekendheid te genereren voor toekomstige contracten. Als ON boeit dit niet.
Ik kan mij dit seizoen goed herinneren. Samantha speelde het juist enorm goed. Ze is een beetje een irritant figuur, maar qua manier van spelen kan ik haar niets kwalijk nemen. Je speelt een mentaal heel zwaar spel + je kan er geld mee verdienen. Ik was heel blij dat zij het spel wel echt hard durfde te spelen. Gewoon zorgen dat je wint, dat is het enige wat telt. Niet meer dan terecht. Heel goed die winnaarsmentaliteit. Als iemand daar niet tegen kan. dan zou ik diegene niet aanraden om aan een spel deel te nemen met de naam ''Verraders''.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij kijken de verraders seizoen 1 terug gelijk weer boos op Samantha Steenwijk heks.
Alle Halloween seizoenen ook weer gezien Illiyas blijft de beste Nederlandse verrader.
Maar Steenwijk moeten we maar niet tegenkomen walgelijke vrouw.
Uk1 vind ik een hele goeie.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:34 schreef Hugo_Treger het volgende:
Kan iemand mij een goed seizoen aanraden? Buitenlands mag ook, mits beschikbaar op een streamingdienst.
Ik heb reeds een vroeg seizoen met Henk Grol gezien, en dat met Stefano Keizers.
Same. FamkeLouise, Deviny (MAFS match or mistake) en in mindere mate Shanta (Temptation Island)zijn sowieso van een ander type. Een stuk meer klasse. Ik was verbaasd dat Famke hieraan meedeed.quote:Op zondag 7 januari 2024 02:16 schreef GwaiLow het volgende:
Haha, heb Echte Meisjes In De Jungle eens opgezet. Weet nog dat ik het eerste seizoen in 2011 keek, met Britt Dekker die won. En het jaar daarna mocht ze weer meedoen, en werd ze laatste, dacht ik. Waarom mogen eigenlijk steeds dezelfde meedoen? Die Kox blijft vreselijk, samen met die vriendin van haar. Het lijkt ook wel alsof er alleen maar meiden mee mogen doen die zoveel mogelijk aan hun lichaam hebben laten doen, tegenwoordig(?). Dat was in 2011 nog niet zo. Een enkeling die er wel normaal uitziet vliegt er gelijk uit. En hoe durven ze dit slechte programma per aflevering erop te zetten, en niet gewoon het hele seizoen? Ik was van plan het hele seizoen even snel te kijken, maar er staan slechts 2 afleveringen op.
Ik denk wel dat veel in scene is gezet. Want zo dom kan je toch niet zijn(?). Eigenlijk valt zelfs Famke Louise mij nog heel erg mee, vergeleken met de rest. Een enkeling is wel oke.
Denk overigens niet dat er veel mensen hier naar dit programma kijken. Heel verstandig overigens
lijkt mij niks aanquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:41 schreef freaky40 het volgende:
De Verraders met onbekende Nederlanders zijn bekend. Over 2 weken 16 feb. eerste aflevering op RTL 4 en Videoland. https://showbizznetwork.n(...)seizoen-de-verraders
Ben ik niet met je eens. BN-ers maken zulke spelshows kapot, zie Expeditie Robinson en Wie is de Molquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
lijkt mij niks aan
ik keek eigenlijk meer voor de bn'ers, niet voor dit concept
Zin in!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:41 schreef freaky40 het volgende:
De Verraders met onbekende Nederlanders zijn bekend. Over 2 weken 16 feb. eerste aflevering op RTL 4 en Videoland. https://showbizznetwork.n(...)seizoen-de-verraders
Ik ben het wel met je eens dat BN-ers het niet altijd leuker maken. Toch laten de kijkcijfers zien dat die series met BN-ers veel meer kijkers trekken. Zelfs als 80% van die BN-ers niet echt B zijn voor veel kijkers.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. BN-ers maken zulke spelshows kapot, zie Expeditie Robinson en Wie is de Mol
Uit wel onderzoek blijkt dat wannabe BNers beter scoren dan onbekende Nederlanders?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:01 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat BN-ers het niet altijd leuker maken. Toch laten de kijkcijfers zien dat die series met BN-ers veel meer kijkers trekken. Zelfs als 80% van die BN-ers niet echt B zijn voor veel kijkers.
Check gewoon Wikipedia bijvoorbeeld van Wie is de Molquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:27 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Uit wel onderzoek blijkt dat wannabe BNers beter scoren dan onbekende Nederlanders?
Je beantwoordt mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:37 schreef Omega het volgende:
[..]
Check gewoon Wikipedia bijvoorbeeld van Wie is de Mol
Seizoen 1-4 waren met onbekende deelnemers
Expeditie Robinson nog beter voorbeeld, sinds 2010 met BN'ers
Maar dit had je allemaal zelf ook kunnen uitzoeken
Ik noem het woord onderzoek niet, alleen kijkcijfers zijn hoger sinds BN-ers mee doenquote:
Niet BN’ers bij deze show is garant voor mensen die over lijken gaan. Net als bij Robinsonquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. BN-ers maken zulke spelshows kapot, zie Expeditie Robinson en Wie is de Mol
Ik vind soms bekende mensen kapot zien gaan bij de verraders best leuk, lang niet iedereen trekt ditquote:Op woensdag 14 februari 2024 07:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijl zei bij talkshow Humberto dat meer programma's weer onbekend Nederlanders moeten laten meedoen
The Bunker Online met BN'ers.quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:51 schreef Danny het volgende:
Hoewel ik graag kijk naar versies met BN'ers, net als programma's als Special Forces of Kamp van Koningsbrugge, zouden er daarnaast ook gewoon versies moeten zijn met niet-bn'ers.
Normale versies zonder BN'ers dus, en speciale seizoenen mét.
Ipv 1x per jaar dus 2x per jaar.
Expeditie, de Mol, Verraders, Kamp van, Special Forces etc. Bij de BN versie is het leuk als er mensen in zitten die je in een ander daglicht krijgt te zien (hoewel 90% van 'BN' voor mij totaal onbekend is) en bij de ON versie krijg je gewoonweg meer waar voor je geld. De poel om in te vissen is groter en ze zijn minder bang om hun imago te schaden.
Ja, die zal er vannacht al uit zijn dan.quote:
Ja zoiets verwacht je dan ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die zal er vannacht al uit zijn dan.
Ja, verplicht, net als het obligate hoofddoekjequote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo iemand moet er in tegenwoordig.
Precies.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, verplicht, net als het obligate hoofddoekje
Just kidding iedereen is zoals ze willen
Dat zou een record zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het lijkt erop dat volgende week de eerste verrader eruit vliegt
Niets MOET....in die waan zijn ze zelf gaan geloven...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo iemand moet er in tegenwoordig.
Ze zochten nog een tokkie met een volle onderbuik, maar hadden je nummer niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:37 schreef Djeez het volgende:
Nu aan het kijken, maar wel echt heel politiek correct. Een hoofddoekje, nicht, een negerin, Marokkaanse en een dikzak. Nog iemand vergeten?
Opvallend hè. Woke verraders, ik had niet anders verwacht van de VARA/BNN van de commerciele omroepen RTL. Ebru is een irritantje met dat geaffecteerde toontje.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:37 schreef Djeez het volgende:
Nu aan het kijken, maar wel echt heel politiek correct. Een hoofddoekje, nicht, een negerin, Marokkaanse en een dikzak. Nog iemand vergeten?
Als programmamaker moet je wel als je niet overspoeld wil worden met haat op sociale mediaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is geen probleem omdat iemand een hoofddoekje op heeft maar er valt niet te ontkennen dat het wel een kleurrijke cast is.
Niet iedereen woont in de randstad.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 07:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou bijna denken dat de cast de juiste afspiegeling is van de maatschappij.
Oh wacht, dat is het ook.
Maar daar woon ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de randstad.
Kan welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:50 schreef tompsv18 het volgende:
Er is wel heel woke gecast, maar eerste 2 afleveringen waren wel weer vermakelijk. Blijft toch het leukste programma op de Nederlandse tv.
Wat zou er trouwens met die 4 zijn gebeurd uit aflevering 1 die geen sleutel hebben gevonden? Die kun je toch niet nog later in het spel terug brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Jannie lijkt anders ook wel kleurenblind, met haar verkeerde voorspellingenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik lach me rot om de kleurenblindheid
Ik ook niet, toch een behoorljk accurate weerspiegeling voor mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de randstad.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jannie lijkt anders ook wel kleurenblind, met haar verkeerde voorspellingen
Geen omgebouwde.....ik ben geschokt. Ik denk dat ik dit programma maar ga boycotten. Kijkt RTL neer op omgebouwde mensen ofzo?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:37 schreef Djeez het volgende:
We hebben toch een dragqueen om dat te compenserenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:37 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Geen omgebouwde.....ik ben geschokt. Ik denk dat ik dit programma maar ga boycotten. Kijkt RTL neer op omgebouwde mensen ofzo?
De kaart die ze had getrokken, linken aan wie de verrader zou moeten zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jannie lijkt anders ook wel kleurenblind, met haar verkeerde voorspellingen
Inderdaad, maar vind het wel prima. Scheelt ook wel dat bij de 'bekenden' ook vaak een blikje youtubers en influencers opengetrokken wordt die ik toch al niet kendequote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet niet of het door de gekozen verraders komt maar aflevering 3 nog weinig verschil tussen bekenden en onbekenden.
Kleuren coach hequote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo komt Jannie nou weer met een kleur aan.
Zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:13 schreef Koen66 het volgende:
Bij 'Bekende Nederlanders' doe ik er al lang over wie wie is maar bij onbekende helemaal
Ook niet heel slim om dan als 1e met Vincent te komen bij het overleg.quote:
Ik vermoed dan ook dat ze er best als 1e verrader uit kan gaan als ze niet uit d'r houding verandertquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Ook niet heel slim om dan als 1e met Vincent te komen bij het overleg.
Ja, een aflevering.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:41 schreef Koen66 het volgende:
Kan je deze Verraders nu ook vooruit kijken op Videoland?
Dit zijn allemaal van die types die je ook bij een bb of een utopia etc programma’s zou kunnen tegenkomen. Onbekend maar wel erg gemaakt en camera bewust van die typecasting figuren dan komt het nog zo gemaakt over en qua typetjes verschillen ze niet zoveel van bekende nederlanders.ik zie weer drie verraders die zichzelf overschatten na de eerste paar rondes net als vorig seizoen in nl.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, maar vind het wel prima. Scheelt ook wel dat bij de 'bekenden' ook vaak een blikje youtubers en influencers opengetrokken wordt die ik toch al niet kende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door ChildoftheStars op 24-02-2024 12:40:39 ]
Nou je had te vroeg gejuichtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelukkig nog geen spoilers gelezen hier
Ja, een aflevering.quote:
Huh maar ik zie niks dat gisteren niet op RTL gebeurdequote:
Ik bedoel wel spoilers voor komende RTL afleveringen die al op Videoland staanquote:
Hehe, post #174 vermijden.quote:
Voor mij geen probleem, kijk zelf ook via Videolandquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit sorry! Mijn bericht zit nu in een spoiler
Lol, ik ben nog niet zo met die namen, dacht dat dat die gast was die er gisteren uitging op RTL4quote:
Ja, niemand mogen vermoorden en vervolgens de vier terugkomers op de dodenlijst zetten voelt te geforceerd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een onzin dat die 4 nu nog terugkomen in het spel. Wat laat. Die dodenlijst vind ik ook helemaal niks, maar dat had ik de afgelopen edities ook al.
Jammer dat Jeremy eruit wordt gestemd, maar ook dat is ieder seizoen al: diegene met de grootste mond gaan als eersten en al die saaie meuk blijft er tot het einde in. Toch wel jammer van dit programma.
Dat is geen Brabo, dat is een Limburger, dat hoor je toch duidelijk....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die sportschool brabo moet exit die zit elke keer verkeerd en krijgt de hele groep mee. Nu zitten ze door hem weer op de psycholoog.
Ja knappe vent maar ik vind het nog wel echt een “jongetje”. Geen man.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:24 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik ben verliefd op Jeremy. Wat een enorme knappe en volgens mij lieve man is dat
Beetje een tokkie met een grote bek, maar ze bedoelt t niet verkeerd denk ik. Stoerdoenerij.quote:
Ja vind ik ook, doe even normaal met je ‘vriendin, vriend’ overal achteraan, tegen mensen ook die 3 keer zo oud zijn.quote:
Ze heeft wel een mooi figuur. De cameraman weet haar ook vaak te vinden en uit het biechthokje is ze niet weg te slaan.quote:
Ik zou idd enorm balen als ik 1 van die 4 was jaquote:Op maandag 4 maart 2024 15:49 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mooi figuur. De cameraman weet haar ook vaak te vinden en uit het biechthokje is ze niet weg te slaan.
Ik vind het zo raar dat er dit seizoen 4 deelnemers meteen moesten vertrekken en er nu opeens weer zijn. Wat wilden daar nu mee bereiken? Verwacht het onverwachte? Iedereen op scherp zetten? Voor die vier is het ook niet leuk. Ze missen een paar dagen met de rest van de groep, en moesten de tijd zwijgend doorbrengen. Ze konden kennelijk ook onderling niet 'bonden'.
Zonder al teveel te lezen hier: dit TV-seizoen de moeite waard?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:48 schreef Djeez het volgende:
Dit seizoen kan me nog weinig boeien. Die vrouwen willen per se alle mannen eruit werken
Juist dat vind ik een probleem met oa die kim die iedereen vriendin noemt, die sportschool kerel en die dragqueen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:27 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind van wel, in de kijkcijfers doet het niet zo veel goeds maar ik denk dat deze versie op Videoland wel erg goed bekeken wordt. Ik vind het in ieder geval veel beter dan de BN'er versies met al die 'ons kent ons' 'kijk mij nou eens lekker gek doen in De Verraders'-kliek!
Het is toch al minimaal één en, naar ik meen, ook al een paar keer voorgekomen tijdens de andere seizoenen. Maar ik snap wel goed dat je hierop let, want het is en blijft relevant hoe programma-makers volgordes (zoals van binnenkomst) bepalen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:46 schreef ThijsTH het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat de deelnemers niet focusen op de "de laatste binnenkomer bij het ontbijt is (bijna) nooit een verrader" strategie. Daar kan je zoveel info uit halen. Ik heb het dit seizoen niet helemaal bijgehouden maar volgens mij komt die strategie ook dit keer weer altijd uit tot nu toe.
Kijk wel uit, dit is het Videoland topic. Ik merk aan hoe jij over "volgende aflevering" praat (die voor Videoland al de vorige aflevering is) dat je je dit niet realiseert. Als je hier komt en RTL kijkt dan zal je vroeg of laat spoilers zien.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:09 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Het is toch al minimaal één en, naar ik meen, ook al een paar keer voorgekomen tijdens de andere seizoenen. Maar ik snap wel goed dat je hierop let, want het is en blijft relevant hoe programma-makers volgordes (zoals van binnenkomst) bepalen.
Wat mij verder opvalt is dat de deelnemers niet bepaald goede psychologen zijn. In de voorbeschouwing op de volgende aflevering hoor ik bijvoorbeeld Tristan (de grootste domkop van ze allemaal met zijn telkens weer 'duizend procent zeker dat die en die het is') zeggen dat hij Vincent verdenkt omdat die aan de ronde tafel geen krimp vertrok toen Jeremy bekend maakte getrouwe te zijn. Maar uitgerekend dit zou mij het gevoel geven dat Vincent een getrouwe is. Immers, verraders proberen nou net wel altijd medeleven te tonen als een getrouwe eruit moet om zelf zo min mogelijk verdacht te zijn.
Zelfde geldt voor de manier waarop Jeremy meteen bij het ontbijt met gestrekte been erin kwam en Tom aanviel. Bizar dat iedereen meteen aannam dat hij een verrader was door deze actie. Wat hij deed zou mij nou net het idee geven dat hij een getrouwe is. Ik heb niet eerder een verrader zo'n gewaagde actie zien verrichten al in zo'n vroeg stadium van het programma.
Oeps, dit had ik mij inderdaad niet gerealiseerd. Dank voor de tip.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Kijk wel uit, dit is het Videoland topic. Ik merk aan hoe jij over "volgende aflevering" praat (die voor Videoland al de vorige aflevering is) dat je je dit niet realiseert. Als je hier komt en RTL kijkt dan zal je vroeg of laat spoilers zien.
Amin kan ik echt niet uitstaan. Heeft ie nou gewoon lopen liegen nu over Isahne?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zijn drie hele matige verraders maar ze komen zo ver door omdat de meeste getrouwen ook matig zijn.
Apart seizoen met veel irritante deelnemers.
Die Armin Kim en sportschool brabo voorop.
Maar ook tom Ebru en de andere verrader zijn te zeker van zichzelf.
Ja en het werktquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:29 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Amin kan ik echt niet uitstaan. Heeft ie nou gewoon lopen liegen nu over Isahne?
TV / [RTL] De Verradersquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:38 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Oeps, dit had ik mij inderdaad niet gerealiseerd. Dank voor de tip.
Nadat ze al 3x overtuigd waren van de verkeerde.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu Tristan en Amin het toevallig een keer goed hadden gaan ze helemaal verschrikkelijk worden.
Dit is wel het seizoen van de weinig intelligente zelfverzekerde deelnemers. Wat een zwakzinnigen zitten er tussen joh, heerlijk!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:41 schreef AgnesGru het volgende:
Tristan die doet alsof hij de meester is in Verraders ontmaskeren![]()
Inderdaad!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Net de aflevering gekeken waar Vincent verbannen is. Vind het vooral frappant dat ze zo focussen op dat clipboard bij de missie. Het is geen Wie is de Mol waarbij de Verraders de opdracht zelf moeten saboteren, die willen ook zo veel mogelijk zilver ophalen. Vind het dus best wel apart dat ze er maar vanuit gaan dat de opdracht gesaboteerd is.
Zoveel mogelijk zilver is voor beide een opdracht ja. Maar wel leuk dat ze er nu dingetjes in doen waarbij de verraders dus wel degelijk kunnen saboteren, zoals met die munten om er voor te zorgen dat niemand naar de wapenkamer kan. Dan heb je een nieuw sub-doel voor de Verraders.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Net de aflevering gekeken waar Vincent verbannen is. Vind het vooral frappant dat ze zo focussen op dat clipboard bij de missie. Het is geen Wie is de Mol waarbij de Verraders de opdracht zelf moeten saboteren, die willen ook zo veel mogelijk zilver ophalen. Vind het dus best wel apart dat ze er maar vanuit gaan dat de opdracht gesaboteerd is.
Ja, maar juist omdat het voor beiden een opdracht is om zilver te winnen zou ik als speler concluderen dat de side-missie voor de verraders niets te maken had met de missie zelf. Als dat wel zo zou zijn, zouden de verraders zichzelf ook in de voet schieten door minder zilver te verdienen terwijl de beloning voor het laten slagen van de side-missie vergeleken met minder zilver zeer, zeer nihil is. Zeker nu toonbaar moet worden gemaakt wie het schild heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk zilver is voor beide een opdracht ja. Maar wel leuk dat ze er nu dingetjes in doen waarbij de verraders dus wel degelijk kunnen saboteren, zoals met die munten om er voor te zorgen dat niemand naar de wapenkamer kan. Dan heb je een nieuw sub-doel voor de Verraders.
Dat met die clipboard dat kwam doordat de getrouwen hoorden dat er gesaboteerd kon woren, maar niet hoe. En dus gingen ze er meteen vanuit dat dat was vanwege verkeerde antwoorden, dat dat wa shoe de verraders hadden kunnen saboteren. En dan is degene die schrijft dus automatisch verdacht, want dat is dan de ultieme positie om te kunnen saboteren. De getrouwen wisten niet dat het saboteren hem slechts zat in die muinten in een kist doen, en niks te maken het met de antwoorden of opdracht zelf.
Dat wisten wij.
Dat wisten de verraders.
Dat wisten zij niet.
Dat naar binnen lopen van Tijl had een hint kunnen zijn dat t iets was in de kamer, en niet op de lijst. Maar die conclusie hebben ze gewoonweg niet getrokken.
Nee die conclusie hadden ze idd kunnen trekken, want een verrader schiet anders zichzelf in de voet met het prijzengeld. Vraag me alleen af of je er op dat moment in de game zo bij stil staat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar juist omdat het voor beiden een opdracht is om zilver te winnen zou ik als speler concluderen dat de side-missie voor de verraders niets te maken had met de missie zelf. Als dat wel zo zou zijn, zouden de verraders zichzelf ook in de voet schieten door minder zilver te verdienen terwijl de beloning voor het laten slagen van de side-missie vergeleken met minder zilver zeer, zeer nihil is. Zeker nu toonbaar moet worden gemaakt wie het schild heeft.
Daar ben ik het zeker mee eens, die geheime opdrachten vind ik ook erg leuk!quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die conclusie hadden ze idd kunnen trekken, want een verrader schiet anders zichzelf in de voet met het prijzengeld. Vraag me alleen af of je er op dat moment in de game zo bij stil staat.
Maar vind dit soort geheime opdrachten wel wat toevoegen, want het zijn extra dingen om op te letten voor kandidaten.
Hij kijkt er steeds bij alsof hij een grote moordzaak aan het oplossen is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mohammed speelt het goed samen met Bep en die ouwe Alex .
Tristan is nog steeds goud voor de verraders domme gozer is dat zeg.
Hopelijk wordt Tristan volgende week verbannen. Maar dat zou dan niet eerlijk vinden ofzo, want hij weet elke week precies hoe het zitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mohammed speelt het goed samen met Bep en die ouwe Alex .
Tristan is nog steeds goud voor de verraders domme gozer is dat zeg.
RTL of Videoland?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nu terug aan het kijken, maar die Amin vind ik erg irritant.
Verkeerde topic dusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
RTL. En kan niet doorspoelen.
Waarom staat deze dan in my AT en die andere niet?quote:
Hier spoilers over komende RTL afleveringen. Ik hoor ook meer in andere topic, heb geen Videolandquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom staat deze dan in my AT en die andere niet?
Ik denk dat dat over Ihsane komt omdat je Selma nog in je hoofd hebt zitten. Zij lijkt qua uiterlijk en ook van manier van praten vrij veel op Ihsane, en zij speelde het spel als getrouwe natuurlijk enorm fel en hard.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:23 schreef Gia het volgende:
Nadeel van een seizoen met onbekende is wel dat je niet weet hoe die mensen in het dagelijkse leven zijn. Zo heb ik bij Ihsane het idee dat, als zij getrouwe was geweest, ze veel feller op zoek zou zijn gegaan naar de verraders. Zij heeft zich veel te rustig gedragen, terwijl ik haar niet als zo'n rustig type inschat. Was zij een bn-er, dan hadden we haar karakter gekend en was dat veel meer opgevallen.
Ebru is wel duidelijk 'op zoek' naar de verraders.
Ik begrijp ook niet dat het niemand opgevallen was dat steeds 2 van deze drie bij elkaar stonden op onhoorbare afstand. De anderen overleggen op veel luidere toon.
Omdat dit oorspronkelijk het algemene verraders topic was.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom staat deze dan in my AT en die andere niet?
Als Tristan het wordt, hoor ik hem al roepen: Zie je wel!! IK WIST HET!!quote:Op zondag 24 maart 2024 08:08 schreef Magica het volgende:
Kim en tristan wat zijn die mensen irritant. En dan wordt ook nog mogelijk 1 van hen verleid
Brr ik hoor het zo voor me iddquote:Op zondag 24 maart 2024 08:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als Tristan het wordt, hoor ik hem al roepen: Zie je wel!! IK WIST HET!!
Haha. Sowieso.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als Tristan het wordt, hoor ik hem al roepen: Zie je wel!! IK WIST HET!!
Ja, ditquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kim doet een Samantha Steenwijkje maar nu is het niet erg.
Het gebeurde zelfs al bij de aller eerste editie van de verraders.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:25 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijk die Kim. Ik weet het niet zus, maar dit programma heet De Verraders en niet Gooi je mede Verraders voor de Bus! Zo is er geen donder aan ondanks ik dit seizoen wel beter vind zonder BN'ers. Maar eigenlijk krijg je nu wel het zelfde scenario als de laatste Verraders met BN'ers die gooide elkaar ook voor de bus. Daar is geen klap aan. Jammer dat Tom er uit is, hij had wel charisma voor dit programma. Ebru is de volgende, tja dan kun je beter stoppen....Hopelijk doorziet Ebru Kim nog, maar dan moet er een extra Verrader bij, want zelf heeft ze het dus niet door dat Kim een snitch is. Hopelijk doorzag de productie dit ook tijdens de draaidagen want dit is geen TV maken meer en verkloot je het format. En dat vond ik dus al bij die laatste Verraders met BN'ers. En het programma scoort al niet te best in de lineaire kijkcijfers dus verkloot het nou niet! Maar misschien is het al te laat...
Daarom moesten de verraders het seizoen daarna ook met een meerderheid de finale halen misschien heeft Kim dat niet meegekregen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:41 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind dat echt een niet doordacht dingetje in het format dan.
Ik heb dat seizoen niet gezien, maar dit is wel voor t eerst dat ik me niet erger aan een verrader die medeverraders verraadt. Ik vind het zelfs een keer verstandig.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij Samantha was het dan toch ook niet erg? Speel het spel gewoon zo goed en eventueel vuil mogelijk, binnen de regels. Dit programma heet De Verraders. Ook Samantha begreep dit uitstekend!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel terecht. Anders zou Ebru eruit vliegen, dus ze konden ook niet anders. En het maakt Kim geen donder uit natuurlijk. Zij heeft niet veel met Ebru of die rechercheur. En tja, die rechercheur heeft het gewoon niet handig gedaan. Hij versprak zich natuurlijk ook helemaal niet, dat klopt. Hij zei ''ik wist al dat Lucinda een getrouwde was'', omdat hij haar vertrouwde. Dus het was geen verspreking, maar niet handig want iedereen grijpt alles aan om elke mogelijke verspreking van elkaar af te straffen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:36 schreef StephanL het volgende:
Voor de bus gegooid door zijn mede verradersKut voor hem
Dit ja. Zij heeft het spel prima gespeeld, maar zeker niet goed genoeg om het spel als verrader te winnen. Dan mag Kim straks dus iemand gaan chanteren. Benieuwd voor wie ze dan gaat. Denk misschien wel voor die grote viking.quote:
Kim is totaal niet voor de looks gecast hoor..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:21 schreef byah het volgende:
Dat shot van die reet van Kim tijdens het boogschietenverder wat een irritant zeikwijf met een kop waar een zak overheen moet.
Ze is dan ook “The Bootycoach”quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:21 schreef byah het volgende:
Dat shot van die reet van Kim tijdens het boogschietenverder wat een irritant zeikwijf met een kop waar een zak overheen moet.
Zolang ze maar niet aan het walgelijke “pinky promise” gaat doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie, Tom?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:25 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat Tom er uit is, hij had wel charisma voor dit programma.
Uiteraard.quote:
Ik hoop op een boemerang-effect voor deze ordinaire trut volgende week.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:51 schreef lars91 het volgende:
Kim is toch echt verschrikkelijk. Gooit eerst Tom voor de bus, dan Ebru en nu huilie huilie over het feit dat Ebru nog een bom dropt.
Ik snapte sowieso al niet waarom ze voor Kim gekozen hadden. Maar ik vind het een goede actie van ebru om er een sneer naar Kim tegenaan te gooien. Ik hoop dat ze haar allemaal door gaan hebbenquote:Op vrijdag 5 april 2024 23:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik hoop op een boemerang-effect voor deze ordinaire trut volgende week.
Bedoel je met kabouter Ebru of Kim ?quote:Op zaterdag 6 april 2024 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Wat een walgelijke streken heeft deze kut pauper kabouter zeg! Ik vind het heel vreemd dat de show deze wending krijgt, te makkelijk. Ik ben altijd voor een sterke Verraders groep die het liefst gedrieën tot het einde blijven, maar die tijd is voorbij. De tijd van De Verrader verraad zijn mede Verrader is aangebroken, en dat is geen toeval meer gezien het vorig seizoen. Misschien veranderen in naam dan maar; Verraad je Mede Verrader, dit heeft niets meer met het vertrouwen binnen het Verraders 3 tal te maken. Misschien moeten er volgend seizoen 4 Verraders zijn, als dat er nog komt want dit scenario elke keer doet afbreuk aan het oorspronkelijke format waarin er gewoon goed gespeeld werd door De Verraders. Ik denk dat er dan niet zo snel iemand elkaar voor de bus durft te gooien. Ik moet dus nu wel voor de getrouwen zijn alleen al om die vreselijke kut kabouter er uit geflikkerd te zien worden. Het liefst had ik ook helemaal niet gehad dat ze er nu iemand bij krijgt, die vreselijke Limbo. Nee, geen leuk seizoen qua spelverloop, maar het staat buiten kijf dat het met onbekende Nederlanders wél veel leuker is, on the upside note...
Kim uiteraard. En Viking wil ik helemaal niet betitelen, dat is hij niet. Het is gewoon een Limbo pauper. Ik kan me voorstellen dat Kim en hij het goed kunnen vinden...quote:Op zaterdag 6 april 2024 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bedoel je met kabouter Ebru of Kim ?
Nu gaat domme Viking Tristan er straks met de winst vandoorvond het wel een mooie ronde tafel opleveren.
Daarom moeten ze dus als er maar 1 verrader is iemand chanteren ipv verleiden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat verleiden en chanteren levert eigenlijk altijd gedoe op helemaal met types als Kim en in seizoen 1 Samantha.ik ben trouwens benieuwd wat de makers voor regel bedacht hebben als ze halverwege helemaal zonder verraders zitten.
Ik kom hier op terug. Dit was onnodig. Wat een naaierij. En Tristan verrader?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:04 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik heb dat seizoen niet gezien, maar dit is wel voor t eerst dat ik me niet erger aan een verrader die medeverraders verraadt. Ik vind het zelfs een keer verstandig.
Eens. Ik snap niet dat verraders niet één team willen blijven. En dat zij niet snappen dat de winstkans groter is zolang ze samen in leven blijven. Het verleiden mag wat mij betreft afgeschaft worden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Wat een walgelijke streken heeft deze kut pauper kabouter zeg! Ik vind het heel vreemd dat de show deze wending krijgt, te makkelijk. Ik ben altijd voor een sterke Verraders groep die het liefst gedrieën tot het einde blijven, maar die tijd is voorbij. De tijd van De Verrader verraad zijn mede Verrader is aangebroken, en dat is geen toeval meer gezien het vorig seizoen. Misschien veranderen in naam dan maar; Verraad je Mede Verrader, dit heeft niets meer met het vertrouwen binnen het Verraders 3 tal te maken. Misschien moeten er volgend seizoen 4 Verraders zijn, als dat er nog komt want dit scenario elke keer doet afbreuk aan het oorspronkelijke format waarin er gewoon goed gespeeld werd door De Verraders. Ik denk dat er dan niet zo snel iemand elkaar voor de bus durft te gooien. Ik moet dus nu wel voor de getrouwen zijn alleen al om die vreselijke kut kabouter er uit geflikkerd te zien worden. Het liefst had ik ook helemaal niet gehad dat ze er nu iemand bij krijgt, die vreselijke Limbo. Nee, geen leuk seizoen qua spelverloop, maar het staat buiten kijf dat het met onbekende Nederlanders wél veel leuker is, on the upside note...
Je zou haast zeggen dat ze de regels aanpassen op de situatie. Mooi toch.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kom hier op terug. Dit was onnodig. Wat een naaierij. En Tristan verrader?
En hoezo mag Tristan eerst zien dat Kim verrader is, voordat hij antwoord geeft? Wat een anti-climax.
En hoezo mogen ze nog iemand dooien?
Ter plekke erbij verzinnen ja, dat is jammer. Volgens mij was dat in andere franchises anders, maar misschien herinner ik mij dat verkeerd. Nu lijkt het erop dat z graag wilden dat Tristan ja zou zeggen, nadat ze ervoor zorgden dat Ebru de vorige keer niemand erbij kon verleiden of vermoorden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:10 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat ze de regels aanpassen op de situatie. Mooi toch.
Goed verhaal, helemaal mee eens. Ze verkloten het format wat zo goed was ineens. Het lijkt wel of er een ander productie team op zit de laatste 2 seizoenen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Eens. Ik snap niet dat verraders niet één team willen blijven. En dat zij niet snappen dat de winstkans groter is zolang ze samen in leven blijven. Het verleiden mag wat mij betreft afgeschaft worden.
En er mag een duidelijke regel komen dat je je niet (actief) keert tegen medeverraders.
Of dat je als verrader maximaal recht hebt op 1/3 deel van de prijzenpot en na een verleiding 1/4 etcetera. Dan bereikt een verrader niks door een ander te verraden. De prijzenpot wordt niet groter voor de overblijver en wordt zelfs kleiner als ze moeten verleiden.
Wellicht ga ik dit serieus pitchen.
Edit: in feite koop je een verrader erbij.
Dan nog de gechanteerde kan nee zeggen en er dus voor kiezen om vermoord te worden volgende dag kan de overgebleven verraders er dan bij de ronde tafel uit zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Daarom moeten ze dus als er maar 1 verrader is iemand chanteren ipv verleiden.
Ja dit dus omdat hij wist dat het kim was zegt hij gelijk ja. Eerder kregen ze een brief op de kamer moesten ze antwoorden en zagen ze daarna pas de ander dag zou veel beter geweest zijn ook nu.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kom hier op terug. Dit was onnodig. Wat een naaierij. En Tristan verrader?
En hoezo mag Tristan eerst zien dat Kim verrader is, voordat hij antwoord geeft? Wat een anti-climax.
En hoezo mogen ze nog iemand dooien?
Geen idee of het dan bij 1 chantage blijft als er iemand nee zegt eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan nog de gechanteerde kan nee zeggen en er dus voor kiezen om vermoord te worden volgende dag kan de overgebleven verraders er dan bij de ronde tafel uit zijn.
Het heet de Verraders omdat de Verraders tegen de Getrouwen spelen. Niet tegen elkaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Het is juist leuk als ze in het torentje elkaar gaan verraden.
Het programma heet niet voor niets 'De Verraders'.![]()
Dit was inderdaad vreemd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dit dus omdat hij wist dat het kim was zegt hij gelijk ja. Eerder kregen ze een brief op de kamer moesten ze antwoorden en zagen ze daarna pas de ander dag zou veel beter geweest zijn ook nu.
Volgens mij terplekke, want Kim stelde hem nog de vraag en daarna kreeg hij de cape omquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:45 schreef lily het volgende:
[..]
Dit was inderdaad vreemd.
We kregen niet te zien dat hij de keus kreeg (chantage als verrader of weg uit het spel).
Hij stond ineens in het torentje en voor ons is dus niet duidelijk of hij daarvoor al de keuze heeft gemaakt of ter plekke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |