Nadat ze al 3x overtuigd waren van de verkeerde.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu Tristan en Amin het toevallig een keer goed hadden gaan ze helemaal verschrikkelijk worden.
Dit is wel het seizoen van de weinig intelligente zelfverzekerde deelnemers. Wat een zwakzinnigen zitten er tussen joh, heerlijk!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:41 schreef AgnesGru het volgende:
Tristan die doet alsof hij de meester is in Verraders ontmaskeren![]()
Inderdaad!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Net de aflevering gekeken waar Vincent verbannen is. Vind het vooral frappant dat ze zo focussen op dat clipboard bij de missie. Het is geen Wie is de Mol waarbij de Verraders de opdracht zelf moeten saboteren, die willen ook zo veel mogelijk zilver ophalen. Vind het dus best wel apart dat ze er maar vanuit gaan dat de opdracht gesaboteerd is.
Zoveel mogelijk zilver is voor beide een opdracht ja. Maar wel leuk dat ze er nu dingetjes in doen waarbij de verraders dus wel degelijk kunnen saboteren, zoals met die munten om er voor te zorgen dat niemand naar de wapenkamer kan. Dan heb je een nieuw sub-doel voor de Verraders.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Net de aflevering gekeken waar Vincent verbannen is. Vind het vooral frappant dat ze zo focussen op dat clipboard bij de missie. Het is geen Wie is de Mol waarbij de Verraders de opdracht zelf moeten saboteren, die willen ook zo veel mogelijk zilver ophalen. Vind het dus best wel apart dat ze er maar vanuit gaan dat de opdracht gesaboteerd is.
Ja, maar juist omdat het voor beiden een opdracht is om zilver te winnen zou ik als speler concluderen dat de side-missie voor de verraders niets te maken had met de missie zelf. Als dat wel zo zou zijn, zouden de verraders zichzelf ook in de voet schieten door minder zilver te verdienen terwijl de beloning voor het laten slagen van de side-missie vergeleken met minder zilver zeer, zeer nihil is. Zeker nu toonbaar moet worden gemaakt wie het schild heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk zilver is voor beide een opdracht ja. Maar wel leuk dat ze er nu dingetjes in doen waarbij de verraders dus wel degelijk kunnen saboteren, zoals met die munten om er voor te zorgen dat niemand naar de wapenkamer kan. Dan heb je een nieuw sub-doel voor de Verraders.
Dat met die clipboard dat kwam doordat de getrouwen hoorden dat er gesaboteerd kon woren, maar niet hoe. En dus gingen ze er meteen vanuit dat dat was vanwege verkeerde antwoorden, dat dat wa shoe de verraders hadden kunnen saboteren. En dan is degene die schrijft dus automatisch verdacht, want dat is dan de ultieme positie om te kunnen saboteren. De getrouwen wisten niet dat het saboteren hem slechts zat in die muinten in een kist doen, en niks te maken het met de antwoorden of opdracht zelf.
Dat wisten wij.
Dat wisten de verraders.
Dat wisten zij niet.
Dat naar binnen lopen van Tijl had een hint kunnen zijn dat t iets was in de kamer, en niet op de lijst. Maar die conclusie hebben ze gewoonweg niet getrokken.
Nee die conclusie hadden ze idd kunnen trekken, want een verrader schiet anders zichzelf in de voet met het prijzengeld. Vraag me alleen af of je er op dat moment in de game zo bij stil staat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar juist omdat het voor beiden een opdracht is om zilver te winnen zou ik als speler concluderen dat de side-missie voor de verraders niets te maken had met de missie zelf. Als dat wel zo zou zijn, zouden de verraders zichzelf ook in de voet schieten door minder zilver te verdienen terwijl de beloning voor het laten slagen van de side-missie vergeleken met minder zilver zeer, zeer nihil is. Zeker nu toonbaar moet worden gemaakt wie het schild heeft.
Daar ben ik het zeker mee eens, die geheime opdrachten vind ik ook erg leuk!quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die conclusie hadden ze idd kunnen trekken, want een verrader schiet anders zichzelf in de voet met het prijzengeld. Vraag me alleen af of je er op dat moment in de game zo bij stil staat.
Maar vind dit soort geheime opdrachten wel wat toevoegen, want het zijn extra dingen om op te letten voor kandidaten.
Hij kijkt er steeds bij alsof hij een grote moordzaak aan het oplossen is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mohammed speelt het goed samen met Bep en die ouwe Alex .
Tristan is nog steeds goud voor de verraders domme gozer is dat zeg.
Hopelijk wordt Tristan volgende week verbannen. Maar dat zou dan niet eerlijk vinden ofzo, want hij weet elke week precies hoe het zitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mohammed speelt het goed samen met Bep en die ouwe Alex .
Tristan is nog steeds goud voor de verraders domme gozer is dat zeg.
RTL of Videoland?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nu terug aan het kijken, maar die Amin vind ik erg irritant.
Verkeerde topic dusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
RTL. En kan niet doorspoelen.
Waarom staat deze dan in my AT en die andere niet?quote:
Hier spoilers over komende RTL afleveringen. Ik hoor ook meer in andere topic, heb geen Videolandquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom staat deze dan in my AT en die andere niet?
Ik denk dat dat over Ihsane komt omdat je Selma nog in je hoofd hebt zitten. Zij lijkt qua uiterlijk en ook van manier van praten vrij veel op Ihsane, en zij speelde het spel als getrouwe natuurlijk enorm fel en hard.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:23 schreef Gia het volgende:
Nadeel van een seizoen met onbekende is wel dat je niet weet hoe die mensen in het dagelijkse leven zijn. Zo heb ik bij Ihsane het idee dat, als zij getrouwe was geweest, ze veel feller op zoek zou zijn gegaan naar de verraders. Zij heeft zich veel te rustig gedragen, terwijl ik haar niet als zo'n rustig type inschat. Was zij een bn-er, dan hadden we haar karakter gekend en was dat veel meer opgevallen.
Ebru is wel duidelijk 'op zoek' naar de verraders.
Ik begrijp ook niet dat het niemand opgevallen was dat steeds 2 van deze drie bij elkaar stonden op onhoorbare afstand. De anderen overleggen op veel luidere toon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |