Omdat dit oorspronkelijk het algemene verraders topic was.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom staat deze dan in my AT en die andere niet?
Als Tristan het wordt, hoor ik hem al roepen: Zie je wel!! IK WIST HET!!quote:Op zondag 24 maart 2024 08:08 schreef Magica het volgende:
Kim en tristan wat zijn die mensen irritant. En dan wordt ook nog mogelijk 1 van hen verleid
Brr ik hoor het zo voor me iddquote:Op zondag 24 maart 2024 08:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als Tristan het wordt, hoor ik hem al roepen: Zie je wel!! IK WIST HET!!
Haha. Sowieso.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als Tristan het wordt, hoor ik hem al roepen: Zie je wel!! IK WIST HET!!
Ja, ditquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kim doet een Samantha Steenwijkje maar nu is het niet erg.
Het gebeurde zelfs al bij de aller eerste editie van de verraders.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:25 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijk die Kim. Ik weet het niet zus, maar dit programma heet De Verraders en niet Gooi je mede Verraders voor de Bus! Zo is er geen donder aan ondanks ik dit seizoen wel beter vind zonder BN'ers. Maar eigenlijk krijg je nu wel het zelfde scenario als de laatste Verraders met BN'ers die gooide elkaar ook voor de bus. Daar is geen klap aan. Jammer dat Tom er uit is, hij had wel charisma voor dit programma. Ebru is de volgende, tja dan kun je beter stoppen....Hopelijk doorziet Ebru Kim nog, maar dan moet er een extra Verrader bij, want zelf heeft ze het dus niet door dat Kim een snitch is. Hopelijk doorzag de productie dit ook tijdens de draaidagen want dit is geen TV maken meer en verkloot je het format. En dat vond ik dus al bij die laatste Verraders met BN'ers. En het programma scoort al niet te best in de lineaire kijkcijfers dus verkloot het nou niet! Maar misschien is het al te laat...
Daarom moesten de verraders het seizoen daarna ook met een meerderheid de finale halen misschien heeft Kim dat niet meegekregen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:41 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind dat echt een niet doordacht dingetje in het format dan.
Ik heb dat seizoen niet gezien, maar dit is wel voor t eerst dat ik me niet erger aan een verrader die medeverraders verraadt. Ik vind het zelfs een keer verstandig.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij Samantha was het dan toch ook niet erg? Speel het spel gewoon zo goed en eventueel vuil mogelijk, binnen de regels. Dit programma heet De Verraders. Ook Samantha begreep dit uitstekend!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel terecht. Anders zou Ebru eruit vliegen, dus ze konden ook niet anders. En het maakt Kim geen donder uit natuurlijk. Zij heeft niet veel met Ebru of die rechercheur. En tja, die rechercheur heeft het gewoon niet handig gedaan. Hij versprak zich natuurlijk ook helemaal niet, dat klopt. Hij zei ''ik wist al dat Lucinda een getrouwde was'', omdat hij haar vertrouwde. Dus het was geen verspreking, maar niet handig want iedereen grijpt alles aan om elke mogelijke verspreking van elkaar af te straffen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:36 schreef StephanL het volgende:
Voor de bus gegooid door zijn mede verradersKut voor hem
Dit ja. Zij heeft het spel prima gespeeld, maar zeker niet goed genoeg om het spel als verrader te winnen. Dan mag Kim straks dus iemand gaan chanteren. Benieuwd voor wie ze dan gaat. Denk misschien wel voor die grote viking.quote:
Kim is totaal niet voor de looks gecast hoor..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:21 schreef byah het volgende:
Dat shot van die reet van Kim tijdens het boogschietenverder wat een irritant zeikwijf met een kop waar een zak overheen moet.
Ze is dan ook “The Bootycoach”quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:21 schreef byah het volgende:
Dat shot van die reet van Kim tijdens het boogschietenverder wat een irritant zeikwijf met een kop waar een zak overheen moet.
Zolang ze maar niet aan het walgelijke “pinky promise” gaat doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie, Tom?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:25 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat Tom er uit is, hij had wel charisma voor dit programma.
Uiteraard.quote:
Ik hoop op een boemerang-effect voor deze ordinaire trut volgende week.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:51 schreef lars91 het volgende:
Kim is toch echt verschrikkelijk. Gooit eerst Tom voor de bus, dan Ebru en nu huilie huilie over het feit dat Ebru nog een bom dropt.
Ik snapte sowieso al niet waarom ze voor Kim gekozen hadden. Maar ik vind het een goede actie van ebru om er een sneer naar Kim tegenaan te gooien. Ik hoop dat ze haar allemaal door gaan hebbenquote:Op vrijdag 5 april 2024 23:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik hoop op een boemerang-effect voor deze ordinaire trut volgende week.
Bedoel je met kabouter Ebru of Kim ?quote:Op zaterdag 6 april 2024 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Wat een walgelijke streken heeft deze kut pauper kabouter zeg! Ik vind het heel vreemd dat de show deze wending krijgt, te makkelijk. Ik ben altijd voor een sterke Verraders groep die het liefst gedrieën tot het einde blijven, maar die tijd is voorbij. De tijd van De Verrader verraad zijn mede Verrader is aangebroken, en dat is geen toeval meer gezien het vorig seizoen. Misschien veranderen in naam dan maar; Verraad je Mede Verrader, dit heeft niets meer met het vertrouwen binnen het Verraders 3 tal te maken. Misschien moeten er volgend seizoen 4 Verraders zijn, als dat er nog komt want dit scenario elke keer doet afbreuk aan het oorspronkelijke format waarin er gewoon goed gespeeld werd door De Verraders. Ik denk dat er dan niet zo snel iemand elkaar voor de bus durft te gooien. Ik moet dus nu wel voor de getrouwen zijn alleen al om die vreselijke kut kabouter er uit geflikkerd te zien worden. Het liefst had ik ook helemaal niet gehad dat ze er nu iemand bij krijgt, die vreselijke Limbo. Nee, geen leuk seizoen qua spelverloop, maar het staat buiten kijf dat het met onbekende Nederlanders wél veel leuker is, on the upside note...
Kim uiteraard. En Viking wil ik helemaal niet betitelen, dat is hij niet. Het is gewoon een Limbo pauper. Ik kan me voorstellen dat Kim en hij het goed kunnen vinden...quote:Op zaterdag 6 april 2024 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bedoel je met kabouter Ebru of Kim ?
Nu gaat domme Viking Tristan er straks met de winst vandoorvond het wel een mooie ronde tafel opleveren.
Daarom moeten ze dus als er maar 1 verrader is iemand chanteren ipv verleiden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat verleiden en chanteren levert eigenlijk altijd gedoe op helemaal met types als Kim en in seizoen 1 Samantha.ik ben trouwens benieuwd wat de makers voor regel bedacht hebben als ze halverwege helemaal zonder verraders zitten.
Ik kom hier op terug. Dit was onnodig. Wat een naaierij. En Tristan verrader?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:04 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik heb dat seizoen niet gezien, maar dit is wel voor t eerst dat ik me niet erger aan een verrader die medeverraders verraadt. Ik vind het zelfs een keer verstandig.
Eens. Ik snap niet dat verraders niet één team willen blijven. En dat zij niet snappen dat de winstkans groter is zolang ze samen in leven blijven. Het verleiden mag wat mij betreft afgeschaft worden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Wat een walgelijke streken heeft deze kut pauper kabouter zeg! Ik vind het heel vreemd dat de show deze wending krijgt, te makkelijk. Ik ben altijd voor een sterke Verraders groep die het liefst gedrieën tot het einde blijven, maar die tijd is voorbij. De tijd van De Verrader verraad zijn mede Verrader is aangebroken, en dat is geen toeval meer gezien het vorig seizoen. Misschien veranderen in naam dan maar; Verraad je Mede Verrader, dit heeft niets meer met het vertrouwen binnen het Verraders 3 tal te maken. Misschien moeten er volgend seizoen 4 Verraders zijn, als dat er nog komt want dit scenario elke keer doet afbreuk aan het oorspronkelijke format waarin er gewoon goed gespeeld werd door De Verraders. Ik denk dat er dan niet zo snel iemand elkaar voor de bus durft te gooien. Ik moet dus nu wel voor de getrouwen zijn alleen al om die vreselijke kut kabouter er uit geflikkerd te zien worden. Het liefst had ik ook helemaal niet gehad dat ze er nu iemand bij krijgt, die vreselijke Limbo. Nee, geen leuk seizoen qua spelverloop, maar het staat buiten kijf dat het met onbekende Nederlanders wél veel leuker is, on the upside note...
Je zou haast zeggen dat ze de regels aanpassen op de situatie. Mooi toch.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kom hier op terug. Dit was onnodig. Wat een naaierij. En Tristan verrader?
En hoezo mag Tristan eerst zien dat Kim verrader is, voordat hij antwoord geeft? Wat een anti-climax.
En hoezo mogen ze nog iemand dooien?
Ter plekke erbij verzinnen ja, dat is jammer. Volgens mij was dat in andere franchises anders, maar misschien herinner ik mij dat verkeerd. Nu lijkt het erop dat z graag wilden dat Tristan ja zou zeggen, nadat ze ervoor zorgden dat Ebru de vorige keer niemand erbij kon verleiden of vermoorden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:10 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat ze de regels aanpassen op de situatie. Mooi toch.
Goed verhaal, helemaal mee eens. Ze verkloten het format wat zo goed was ineens. Het lijkt wel of er een ander productie team op zit de laatste 2 seizoenen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Eens. Ik snap niet dat verraders niet één team willen blijven. En dat zij niet snappen dat de winstkans groter is zolang ze samen in leven blijven. Het verleiden mag wat mij betreft afgeschaft worden.
En er mag een duidelijke regel komen dat je je niet (actief) keert tegen medeverraders.
Of dat je als verrader maximaal recht hebt op 1/3 deel van de prijzenpot en na een verleiding 1/4 etcetera. Dan bereikt een verrader niks door een ander te verraden. De prijzenpot wordt niet groter voor de overblijver en wordt zelfs kleiner als ze moeten verleiden.
Wellicht ga ik dit serieus pitchen.
Edit: in feite koop je een verrader erbij.
Dan nog de gechanteerde kan nee zeggen en er dus voor kiezen om vermoord te worden volgende dag kan de overgebleven verraders er dan bij de ronde tafel uit zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Daarom moeten ze dus als er maar 1 verrader is iemand chanteren ipv verleiden.
Ja dit dus omdat hij wist dat het kim was zegt hij gelijk ja. Eerder kregen ze een brief op de kamer moesten ze antwoorden en zagen ze daarna pas de ander dag zou veel beter geweest zijn ook nu.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kom hier op terug. Dit was onnodig. Wat een naaierij. En Tristan verrader?
En hoezo mag Tristan eerst zien dat Kim verrader is, voordat hij antwoord geeft? Wat een anti-climax.
En hoezo mogen ze nog iemand dooien?
Geen idee of het dan bij 1 chantage blijft als er iemand nee zegt eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan nog de gechanteerde kan nee zeggen en er dus voor kiezen om vermoord te worden volgende dag kan de overgebleven verraders er dan bij de ronde tafel uit zijn.
Het heet de Verraders omdat de Verraders tegen de Getrouwen spelen. Niet tegen elkaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Het is juist leuk als ze in het torentje elkaar gaan verraden.
Het programma heet niet voor niets 'De Verraders'.![]()
Dit was inderdaad vreemd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dit dus omdat hij wist dat het kim was zegt hij gelijk ja. Eerder kregen ze een brief op de kamer moesten ze antwoorden en zagen ze daarna pas de ander dag zou veel beter geweest zijn ook nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |