SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelende vent inderdaad. Als een dolle ging ie door die boerderij heen en hij leek er nog trots op ook dat ie alles sloopte, was nergens voor nodig. Geen sleutel voor hem was een prima uitkomst wat mij betreft!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:03 schreef AgnesGru het volgende:
Niet best dit seizoen, slecht gekozen verraders.
En irritante lui zoals Tim en Katja maakt het er niet veel beter op.
Ik heb me kapot geërgerd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vervelende vent inderdaad. Als een dolle ging ie door die boerderij heen en hij leek er nog trots op ook dat ie alles sloopte, was nergens voor nodig.
Karma is a bitch, according de aflevering van vandaag....quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vervelende vent inderdaad. Als een dolle ging ie door die boerderij heen en hij leek er nog trots op ook dat ie alles sloopte, was nergens voor nodig. Geen sleutel voor hem was een prima uitkomst wat mij betreft!
Waarom?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er moet eigenlijk een item komen dat je niet verbannen kan worden.
Omdat het best wel vaak een slachting is waarbij de persoon die verbannen gaat worden die ochtend eigenlijk al bekend is als die persoon dan net een item kan pakken waardoor ze opeens allemaal op een ander moeten stemmen is dat leuk denk ik.quote:
Het is vooral lullig wanneer 2 verraders beslissen dat je moet vertrekken, daar kan je werkelijk niets aan doen om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat het best wel vaak een slachting is waarbij de persoon die verbannen gaat worden die ochtend eigenlijk al bekend is als die persoon dan net een item kan pakken waardoor ze opeens allemaal op een ander moeten stemmen is dat leuk denk ik.
Ja daar is het schild voor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is vooral lullig wanneer 2 verraders beslissen dat je moet vertrekken, daar kan je werkelijk niets aan doen om dat te voorkomen.
Ja klopt! Ze zijn wel doortastend en gelukkig niet belachelijk emotioneelquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:36 schreef lily het volgende:
Ja, dat vind ik ook jammer.
De ene na de andere verrader eruit. Is niet zo leuk eigenlijk.
Maar ja, daar kan de huidige groep natuurlijk ook niks aan doen. Ze zijn gewoon te goed
Ze hadden het deze aflevering over de finale morgen dus ik gok 7 dagen totaal deze serie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:02 schreef spapaars het volgende:
Zou wel willen weten hoeveel dagen ze daar zijn voor de opnames.
Ik denk dat er elke dag een eliminatie is.
Nee dit is drama.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Karma is a bitch, according de aflevering van vandaag....![]()
Maar het was weer niet door te komen, man man. Denk dat er echt betere verraders moeten komen volgend seizoen wat er nu eerst komt op RTL want als dat weer zo slecht is, vermoorden ze zichzelf om maar even in De Verraders termen te blijven....
Verraders kunnen iemand met schild niet vermoorden, maar diegene kan ondanks schild wel verbannen worden bij de ronde tafel.quote:
Oh ja zo zat het, ik was het ff kwijtquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Verraders kunnen iemand met schild niet vermoorden, maar diegene kan ondanks schild wel verbannen worden bij de ronde tafel.
Als het schild ook tegen verbanning zou beschermen hadden ze nu iemand anders moeten weg sturen terwijl ze er van overtuigd waren dat Jay Jay een verrader was.
Ze willen de regels per seizoen nog wel eens aanpassen hier en daar, dus zo gek is dat nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:47 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh ja zo zat het, ik was het ff kwijt
quote:Zoals in de topicpointer van deze NL topicreeks staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door MadMaster op 23-10-2023 22:30:09 ]
Ik ben inmiddels afgehaakt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 07:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit seizoen gaat echt als nachtkaars uit. Ik hoop seizoen onbekend een verbetering.
Verder haal Tijl van de reguliere versie af en laat het presenteren door Frank Everblij
Daarom kijk ik eerst de uitzending voordat ik hier lees.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:07 schreef freaky40 het volgende:
Tja, leuk voor Bente maar het was natuurlijk een matig seizoen voor de rest. Er zullen echt andere tactieken gebruikt moeten worden bij de Verraders om onder de radar te blijven, deze trucjes die de getrouwen gebruikte waren wel heel erg makkelijk om ze te ontmaskeren, maar ook de kracht van het liegen van De Verraders was echt heel slecht, niet alleen dit seizoen maar ook in het reguliere RTL 4 seizoen er voor zoals het triomfantelijk de ontbijtkamer in lopen b.v. en heel overdreven gaan zitten doen, tja dan val je door de mand. Hopelijk bij het komende reguliere seizoen betere Verraders, jammer dat het al gedraaid is dus kunnen ze het niet aanpassen mochten de Verraders hierin ook weer zo slecht zijn. Het wordt een combi bekende en onbekende Nederlanders dus ben benieuwd....
Dan ook de 3 orginele verradersquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jayjay werd natuurlijk gebruikt dus hem wil ik hierin niet meetellen.
Maar dat de 3 verraders achterelkaar eruit vliegen is echt een heel pijnlijke conclusie voor het seizoen.
Vooral dat hand boven het hoofd houden omdat je elkaar al kent is echt gigantisch kut. Het ligt niet aan het spel, maar aan het lompe het moet met BN'ers gezeik. De Australische seizoen 2 is echt briljant. Zo hoort het spel gespeeld te worden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:25 schreef tompsv18 het volgende:
Dit was toch wel het minste seizoen van de Verraders. Erg slecht gekozen verraders, mensen die elkaar weer de hand boven het hoofd houden omdat ze elkaar zo goed kennen of aardig vinden en weinig spanning. Al na een minuut of 5 in de laatste aflevering weet je welke kant het op zou gaan vallen.
Wel knap van Rob, die had het toch heel goed door allemaal.
Het is vaak best vermakelijk, maar het was een slecht seizoen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:45 schreef lily het volgende:
De laatste rondetafel was nog wel grappig maar verder niet zo’n leuk seizoen, helaas.
Waar kan je die zien? Australische?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:10 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Vooral dat hand boven het hoofd houden omdat je elkaar al kent is echt gigantisch kut. Het ligt niet aan het spel, maar aan het lompe het moet met BN'ers gezeik. De Australische seizoen 2 is echt briljant. Zo hoort het spel gespeeld te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |