Die is vermoord gok ik.quote:
Dat maakt alleen bij Chahid nog uitquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Ligt het aan mij of leggen die dode sporen het er wel heel dik bovenop wie de verraders zijn?
Dat heeft toch niks met de regie te maken?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:51 schreef SupremeDutch het volgende:
Wat een flauwe twist ook met dat zwaart van Damocles. Anders was het al gespeeld. Regie doet er alles aan om deze faalhazen in de race te houden.
Ze verzinnen on the fly allerlei nieuwe regels om het spannend te houden.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:53 schreef lars91 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met de regie te maken?
De regie brengt alleen in beeld meer niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:57 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Ze verzinnen on the fly allerlei nieuwe regels om het spannend te houden.
Dat is niet hoe commerciële tv werkt. En dat is ook prima verder.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:01 schreef lars91 het volgende:
[..]
De regie brengt alleen in beeld meer niet.
Haha watquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:01 schreef lars91 het volgende:
[..]
De regie brengt alleen in beeld meer niet.
Stom spel dat hints gaf over de verraders, verraders hebben een dolk en of Billy er één heeft is een cliffhanger.quote:
Billy is een hele zwakke speler, dat was echt prima zo. Die loopt mee met Noor.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik erger me nu al
De verraders hadden Billy gelijk moeten vermoorden, wat irritante gast
Heeft hij een dolk?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Maar Billy mag nu z'n dolk eventueel houden als Noor gekozen wordt? Wat is dat voor iets raars.
Dat werkt dit hele spel in de hand. Zwakke getrouwen blijven altijd over.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:25 schreef DaMart het volgende:
Kut, gaan Billy en Noor straks nog het zilver verdelen ook.
Spanning compleet weg, kut programmaquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:25 schreef DaMart het volgende:
Kut, gaan Billy en Noor straks nog het zilver verdelen ook.
Vanaf nu zullen getrouwen ondergronds en laf blijven want dat werkt overduidelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:29 schreef lars91 het volgende:
[..]
Noor ook goed gespeeld. Billy gewoon een meeloper.
Dat Noor eruit gaatquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:33 schreef Nattekat het volgende:
Zou toch wel een plottwist zijn als Chahid een hele rare keuze maakt nu.
Maakt toch niet uit, gaan er toch 2 op Jordyquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:33 schreef Nattekat het volgende:
Zou toch wel een plottwist zijn als Chahid een hele rare keuze maakt nu.
Dan is het 2 tegen 2.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, gaan er toch 2 op Jordy
Wat gebeurt er met een gelijke stand?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan is het 2-2quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met een gelijke stand?
Die kan dit seizoen nog reddenquote:
Ze moet eruit of Billyquote:
Zal wel montage zijn. Net zoals hoe het vorig jaar ging, toen kwam het ook ogenschijnlijk uit het niets die laatste aflevering.quote:
Hopelijk wordt seizoen onbekend beterquote:
Dit.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:39 schreef tompsv18 het volgende:
Matig seizoen ja, mensen die hun bek houden die winnen. Moeten ze echt wat op gaan verzinnen.
Die twee waren nog zwakker.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maria en Katinka hadden nooit Sander moeten redden in de eerste paar afleveringen
Wat wil je als je omgaat met André Hazesquote:
Redden? Ze wilden ‘m gelijk al voor de bus gooien. Waren drie kut verraders en er was maar een persoon die ik het zilver gunde. Maar die is net voor de eindstreep eruit gebonjourd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maria en Katinka hadden nooit Sander moeten redden in de eerste paar afleveringen
Had je wel compleet andere verraders poule daarna gehadquote:
Matennaaier gaat ook nergens over. Het is een spel en die twee waren overduidelijk verraders. Dan stem je die er gewoon uit. Chahid gun ik nog het meest het zilver van die drie.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:44 schreef Koen66 het volgende:
3 winnaars: 2 die hun smoel niet opentrekken en 1 matennaaier. Maar zal er wel bij horen bij het spel.
Die lag toch gewoon in z'n vakjequote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:46 schreef SupremeDutch het volgende:
HOE KAN JE IN HET BOS NOU WEER EEN DOLK VINDEN?! Dat is toch gewoon totaal oneerlijke beinvloeding.
Eerste seizoen met Samantha Steenwijk toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:46 schreef Koen66 het volgende:
Is er eigenlijk ooit een seizoen geweest (Videoland of buitenland) waar de verraders wonnen?
Sorry. Ik dacht echt dat hij "in het bos" zei.quote:
Oja, mja dat heb ik verbannen kennelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eerste seizoen met Samantha Steenwijk toch?
Was dat geen geintje?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:50 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Sorry. Ik dacht echt dat hij "in het bos" zei.
True die waren te dom om te winnenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:00 schreef Magica het volgende:
Vervelende winnaars, maar ik gunde het die broers nog minder
echt, die 2 broers hebben niet vooraan gestaan bij het uitdelen van de hersencellenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:09 schreef MadMaster het volgende:
En Jordi die uiteindelijk op Chahid stemt, terwijl Chahid de enige was van wie hij mogelijk ruggesteun kon verwachten.
Billy en Noor waren immers 4 handen op 1 buik…
nog kanslozer, dergelijke afspraken. Zoiets met BN-ers doen werkt ook niet, ben benieuwd naar het seizoen met onbekende NL-ersquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:22 schreef tompsv18 het volgende:
Hahaha blijkbaar al in halve finale met elkaar besproken dat ze het zilver gaan verdelen met al die mensen die het tot de halve finale gehaald hebben. Slap zooitje.
Zoals die twee elkaar ook dekten op het eind, dat Chahid ook nog maar leek te twijfelenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Sander die bij z'n afscheid nog even meldt dat hij verrader van het eerste uur is…
Rarara, wie zou hij er dan bij hebben gehaald?
Wie zijn dat dan allemaal? Ik weet geloof ik niet wat nou precies de halve finale was.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoals die twee elkaar ook dekten op het eind, dat Chahid ook nog maar leek te twijfelen
Noor meldt trouwens net bij Jinek dat alle halve finalisten het zilver hebben verdeeld, inclusief Verraderswat een failliet seizoen.
Ik gok de 5 + Betty en Nathanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan allemaal? Ik weet geloof ik niet wat nou precies de halve finale was.
Hm, nou, leuk voor Nathan.quote:
Ja klopt, maar ook erg dodelijk voor het concept. Beetje hetzelfde resultaat als seizoen met Samantha Steenwijkquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm, nou, leuk voor Nathan.
Verder mooie slappe bende om dat zo te doen zeg. Maar goed, hun geld.
net als Wie is de Mol, daar boeit geld ze ook niet, is meer om in de picture te staanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ook erg dodelijk voor het concept. Beetje hetzelfde resultaat als seizoen met Samantha Steenwijk
Misschien moeten we dit voortaan maar met onbekende Nederlanders blijven spelen, die zullen ongetwijfeld wat minder happig zijn om geld te delen.
Ik vraag me dus af of dat werkt. BN'ers, ook als je ze niet kent, kun je wat beter een karakterschets van maken, waardoor je ze ook wat beter kunt voorspellen. Bij Daisy (Kraamverzorgster - 36) heb je dat toch wat minder. En je kunt ze erna ook nog volgen. Die Selma heeft me wel positief verrast, en wil haar ook wel zijdelings blijven volgen. Dat kan met Daisy natuurlijk niet, tenzij ze erna op OnlyFans gaat..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog kanslozer, dergelijke afspraken. Zoiets met BN-ers doen werkt ook niet, ben benieuwd naar het seizoen met onbekende NL-ers
ik wil naar een leuk programma, een leuk concept kijken, met mensen die ik leuk vind.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:41 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of dat werkt. BN'ers, ook als je ze niet kent, kun je wat beter een karakterschets van maken, waardoor je ze ook wat beter kunt voorspellen. Bij Daisy (Kraamverzorgster - 36) heb je dat toch wat minder. En je kunt ze erna ook nog volgen. Die Selma heeft me wel positief verrast, en wil haar ook wel zijdelings blijven volgen. Dat kan met Daisy natuurlijk niet, tenzij ze erna op OnlyFans gaat..
maar hadden die 2 lichten wel door dat Billy en Noor ze verdachtten? Volgens mij dachten ze tot vorige week dat ze totaal niet verdacht warenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat een blindlegger dit seizoen, deze finale. Slechtste seizoen ooit maar daarentegen wel een blauwdruk voor toekomstige verraders: ZO MOET HET DUS NIET!
Billy en Noor hadden er al 1 voor 1 in voorgaande weken of vermoord of verbannen moeten worden. Het is gewoon niet slim gespeeld. Benieuwd naar dat seizoen met deels onbekende Nederlanders wat weer een Videoland versie gaat worden begrijp ik.
Nee dat hadden ze niet. Als je een goede verrader bent had je die 2 al lang kunnen tackelen als de samenwerking met andere verraders goed is, je moet in elk groepje zitten, in elk bondje. Veel luisteren, desnoods afluisteren. Daarom waren die andere seizoenen ook zo goed want ze hadden overal 'oren en ogen'.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar hadden die 2 lichten wel door dat Billy en Noor ze verdachtten? Volgens mij dachten ze tot vorige week dat ze totaal niet verdacht warenAlleen hadden ze het van Nathan gehoord en die vermoorden ze prompt
UK versie werkte het ook prima bijquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:41 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of dat werkt. BN'ers, ook als je ze niet kent, kun je wat beter een karakterschets van maken, waardoor je ze ook wat beter kunt voorspellen. Bij Daisy (Kraamverzorgster - 36) heb je dat toch wat minder. En je kunt ze erna ook nog volgen. Die Selma heeft me wel positief verrast, en wil haar ook wel zijdelings blijven volgen. Dat kan met Daisy natuurlijk niet, tenzij ze erna op OnlyFans gaat..
Wat een verschrikking die gast, compleet door het programma gemazzeld en dan net doen of je een topspeler bentquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:15 schreef noodgang het volgende:
Sow, dit seizoen was echt geen pareltje. In elk geval prima dat Sander met lege handen naar huis gaat, want dat zou echt een dieptepunt in het programma zijn
of zo moet het juist wel!!!!... als je niet genoeg aanhang krijgt dan hou je je bek bij de ronde tafel om zo onder de radar te blijven zodat je blijft leven.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat een blindlegger dit seizoen, deze finale. Slechtste seizoen ooit maar daarentegen wel een blauwdruk voor toekomstige verraders: ZO MOET HET DUS NIET!
Billy en Noor hadden er al 1 voor 1 in voorgaande weken of vermoord of verbannen moeten worden. Het is gewoon niet slim gespeeld. Benieuwd naar dat seizoen met deels onbekende Nederlanders wat weer een Videoland versie gaat worden begrijp ik.
ik kijk nu ook de mol belgie en wat een verademening in tegenstelling tot wie is de mol nederland. Het verschil kan niet groter zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil naar een leuk programma, een leuk concept kijken, met mensen die ik leuk vind.
Vergelijk Wie is de Mol NL met De Mol Belgie, meesteNL kandidaten (veel C-klasse BN-ers) kende ik ook niet maar zijn allemaal zo carriere-belust, terwijl de Belgische kandidaten gewoon zichzelf zijn, zoveel toffer om naar te kijken
En Selma, arrogante troelaKende d'r vooraf niet en dat wil ik graag zo houden
Nee dus.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
of zo moet het juist wel!!!!... als je niet genoeg aanhang krijgt dan hou je je bek bij de ronde tafel om zo onder de radar te blijven zodat je blijft leven.
wel dusquote:
je lijkt op mijn puberdochter, het is dat ik haar kan zien lezen, anders had je haar zo kunnen zijnquote:
Ze is niet vermoord en heeft gewonnen, een beter argument om @sjorsie1982 gelijk te geven is er niet toch.quote:
precies dit dusquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik kijk nu ook de mol belgie en wat een verademening in tegenstelling tot wie is de mol nederland. Het verschil kan niet groter zijn.
in NL wordt er doelbewust gemold om langer in het spel te blijven. Het geldbedrag boeit niet, want hoe langer je in het spel blijft hoe meer naamsbekendheid je krijgt en hoe meer je gaat verdienen na het programma.
bekende vlamingers hebben dat niet en dat maakt het veel leuker.
Het kan aan mij liggen, maar elke keer na een seizoen widm zie ik de deelnemers vaker in programma's op TV en daarvoor niet of amper.
het kan aan mij liggen maar sinds WIDM heb ik die Daniel al tig keer op tv gezien, daarvoor nooit.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies dit dusLijkt ook wel alsof het met ieder seizoen WIDM Nederland erger wordt, die camera geilheid en carriere bewustheid. Vooral ook sinds ze er influencers etc voor uitnodigen
ik vond ze niet eens zo heel slecht als je weet dat wat wij zien hun niet zien en wat zij zien wij niet zien. Een aflevering duurt namelijk geen 24 uur en veel fragmenten die wij zien, hebben sander en jordy niet gezien. Zij hebben andere informatie dan wij.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze is niet vermoord en heeft gewonnen, een beter argument om @:sjorsie1982 gelijk te geven is er niet toch.
Het is natuurlijk wel zo dat het geen knallende tv oplevert en dat je eerder kijkt voor types als Selma, maar vanuit haar persoonlijke oogpunt heeft Noor gewoon prima gespeeld.
Ik ben overigens ook niet zo heel negatief over de finale als de algemene tendens in dit topic lijkt te zijn. De broers waren dan weliswaar geen fantastische verraders, maar ze zijn er goed uitgepikt uiteindelijk. Tevens vond ik het einde een stuk beter dan dat gekke gedoe met Trouw of Verraad opschrijven uit de vorige seizoenen.
Dat was toch alleen seizoen 1?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Tevens vond ik het einde een stuk beter dan dat gekke gedoe met Trouw of Verraad opschrijven uit de vorige seizoenen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik kijk nu ook de mol belgie en wat een verademening in tegenstelling tot wie is de mol nederland. Het verschil kan niet groter zijn.
Jullie zitten in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies dit dusLijkt ook wel alsof het met ieder seizoen WIDM Nederland erger wordt, die camera geilheid en carriere bewustheid. Vooral ook sinds ze er influencers etc voor uitnodigen
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Tevens vond ik het einde een stuk beter dan dat gekke gedoe met Trouw of Verraad opschrijven uit de vorige seizoenen.
Ik heb niet meer voor ogen hoe de vorige seizoenen liepen, maar heeft dat ook niet te maken met dat er nu alleen getrouwen over waren?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik vond ze niet eens zo heel slecht als je weet dat wat wij zien hun niet zien en wat zij zien wij niet zien. Een aflevering duurt namelijk geen 24 uur en veel fragmenten die wij zien, hebben sander en jordy niet gezien. Zij hebben andere informatie dan wij.
Had hem niet kunnen redden denk ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:21 schreef Meke het volgende:
Wat een aanfluiting![]()
Als ze slim waren geweest, had Jordy voor de eerste ronde tafel aansluiting gezocht bij de rest omdat hij Sander "verdacht", Sander offeren mét Jordy ertegen had nog kunnen zorgen dat Jordy er de tweede ronde tafel niet uitvloog. Nu stelden ze zich veel te veel samen op, waardoor dat heel raar was als Jordy geen verrader was
Omdat maatjes en zo. Walgelijke reden. Chahid wist wel beter. Maar ze zijn bro’s weetje seh seh.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:38 schreef lily het volgende:
Pfoe, goede uitkomst.
Godzijdank hebben die domme broers niet gewonnen.
Ik vind het bijna een perfecte finale, alleen had ik liever Nathan dan Chahid gehad. Dat was wel jammer. Maar Chahid maakte het wel nog even spannend.
Ja echt een aanrader! Heb Traitors USA laatst al gebinged via de piratenbaai, echt van genoten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:21 schreef Meke het volgende:
Sinds vandaag USA op Videoland trouwens! Heb vanochtend de eerste gezien, ben heel benieuwd hoe het verder gaat.
Dat gebeurt sowieso. Een verrader heeft 9 van de 10 keer het schild.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:00 schreef SupremeDutch het volgende:
De regie kan met die wapenkamervakjes nog gewoon sturen door ze leeg te houden of juist in alle vakken een dolk te leggen als hun gewenste winnaar er een komt openen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met een gelijke stand?
Volgens mij heb ik dat eerder gezien en moest er opnieuw vergaderd en gestemd worden. Zoals dat met de verkiezing van de paus gaat.quote:
Nee, zij hadden hem juist nooit moeten verdachtmaken in het begin. Maar hij had zelf inderdaad ook gewoon moeten afzien van verraderschap toen hij die kans kreeg.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik stop voorlopig hier met teruglezen. Kan iemand hier mij verzekeren dat elk antwoord hierop onder een spoiler staat?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:46 schreef Koen66 het volgende:
Is er eigenlijk ooit een seizoen geweest (Videoland of buitenland) waar de verraders wonnen?
Nooit gebeurd = nooit gebeurdquote:Op zondag 7 mei 2023 11:23 schreef Cirilico het volgende:
Volgens mij heb ik dat eerder gezien en moest er opnieuw vergaderd en gestemd worden. Zoals dat met de verkiezing van de paus gaat.
Nja ergens zie ik dat beeld voor me. Heb het afgelopen jaar 6 edities/seizoenen gekeken dus ik weet het niet zo helder meer. Zou niet weten waar dat beeld dan vandaan komt.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit gebeurd = nooit gebeurd
Dat zou ook een probleem worden als het echt 2 tegen 2 is.
geldbejag. Kunnen delen met broertje was het plan. Dat zie je aan al die merkjes die ze dragen. Geld en status. Zo zijn die types.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:48 schreef Cirilico het volgende:
Het verbaast mij hoeveel mensen hier uitgesproken voor team Verraders waren. Ik was niet voor Billy of Chahid en Noor speelde laf, maar Noor speelde wel beter dan de verraders. Beide teams speelden slecht dit hele seizoen toch neem ik het de verraders meer kwalijk. Die spelen al achterlijk vanaf het eerste moment. Maken fout na fout na fout.
En dan kiest Sander Jordy? Tactisch de meest domme en voorspelbare zet. En hij kon niet inschatten dat zijn broer - net als hijzelf overigens - geen goede pokerface heeft? Je kent hem al je hele leven.Man, man, man, wat heeft Jordy staan spartelen de afgelopen afleveringen zeg.
Sander kan niet vooruitdenken. Slechtste verradersteam ooit. 😂
Hoe vet was het geweest als Noor de gechanteerde verrader was en zij dit spel nu gewonnen had omdat niemand haar verdacht en Billy haar trouw volgde?
Het productieteam mag het volgende seizoen wel beter hun best doen. Die gesprekken vooraf voer je niet voor niks. Je had al moeten zien dat Sander ongeschikt was. En kandidaten die tijdens het voorgesprek al aangeven als doel te hebben om medeverraders op te offeren, moet je sowieso niet aanwijzen als verrader. De Katinka types dus.
Aan de andere kant de getrouwen die keer op keer de eerste spreker of de hardst roepende volgen als makke schapen. Geen eigen mening, geen durf, geen inhoudelijke theorieën.
Keuzes die gebaseerd worden op "onderbuikgevoelens" die de gemiddelde mens gewoon niet heeft, tenzij het om je overlevingsinstinct gaat. Allemaal nonsens dus. Of men keek te raar of men sprak als eerste dus men is verdacht. Laffe, domme schapen.
Enkel met dom geluk hadden ze Maria te pakken. Omdat Selma "met gestrekt been" 🙄 overal in ging. Katinka hadden ze vanwege de ruzie tussen de verraders te pakken. Daar hebben Sander en Jan voor gezorgd. Jan hadden ze ook weer te pakken vanwege het egoïstische besluit van Katinka om iemand verrader te maken die als volgende al verbannen zou worden. Allemaal gelukstreffers / dankzij de verraders, al was Katinka meer een heks.
Desalniettemin was ik 51% voor Noor en dus de getrouwen. Al zou ik me hebben doodgelachen als Chahid daadwerkelijk Noor had weggestemd.
Ik lees hierboven dat die stapel zilver iets van 15.000 euro waard is.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:05 schreef Rene het volgende:
[..]
geldbejag. Kunnen delen met broertje was het plan. Dat zie je aan al die merkjes die ze dragen. Geld en status. Zo zijn die types.
Weet je waar ik slecht tegen kan? Mensen die zoiets zeggen zonder bron.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:34 schreef henkklaas1994 het volgende:
Het is ook al bevestigd dat er een afspraak was tussen alle halve finalisten om het zilver te verdelen. Zo ontzettend triest.
Waarom zenden ze dat dan niet uit.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:34 schreef henkklaas1994 het volgende:
Het is ook al bevestigd dat er een afspraak was tussen alle halve finalisten om het zilver te verdelen. Zo ontzettend triest.
De bron is al eerder in dit topic bekend gemaakt.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je waar ik slecht tegen kan? Mensen die zoiets zeggen zonder bron.
Nee, dat is echt zo dat oud-deelnemers van allerlei spelprogramma's vaker op tv verschijnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten in het verkeerde topic.
Maar WIDM NL is zoveel beter.
Lekker boeiend dat anderen ook mollen?
Het gaat om het vinden van de mol, niet om het geld.
De opdrachten zijn in NL versie geweldig. De kandidaten ook super.
Ik zie de WIDM kandidaten echt niet vaker op tv dan daarvoor.
Het verschil is alleen dat je ze gaat herkennen als je ze daarvoor nog niet kende.
Ik ken vaak 99% ervan niet, dus ja als je ze dan eens ziet denk je: "Oh ja WIDM!"
Mijn excuses, vertelde Noor bij Jinek van afgelopen vrijdagquote:Op zondag 7 mei 2023 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je waar ik slecht tegen kan? Mensen die zoiets zeggen zonder bron.
Volgens mij niet. Op de website staat expliciet volgend seizoen en niet volgend videoland seizoen, maar zeker weten doe ik nietquote:Op maandag 8 mei 2023 06:10 schreef Koen66 het volgende:
klopt het nu dat het seizoen in NL met onbekende NLers op Videoland komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ze hadden eigenlijk meteen een van de twee broers moeten wegstemmen. Die hebben toch een bondje waar anderen niet tussen komen, ze zullen elkaar altijd steunen.quote:Op maandag 8 mei 2023 07:33 schreef byah het volgende:
Die broers
kap gewoon met bekenden van elkaar in deze serie te zetten. Verder dat constante gejank dat iedereen tegen hen is
Snel vergeten en nooit meer op tv aub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat dat lastig is bij BN'ers/influencers. Het is al snel incrowd in dit kikkerlandje.quote:Op maandag 8 mei 2023 07:33 schreef byah het volgende:
Die broers
kap gewoon met bekenden van elkaar in deze serie te zetten. Verder dat constante gejank dat iedereen tegen hen is
Het kan soms ook leuk uitwerken, in de Expeditie hebben ze het ook gedaan (Rene van Merrs en Britte Lagcher). Mensen die elkaar heel goed kenden terwijl niemand dit wist. Dat zorgde voor een hele leuke dynamiek vond ik zelf.quote:Op maandag 8 mei 2023 07:33 schreef byah het volgende:
Die broers
Volgend seizoen is met onbekenden, dus dat is een verademing. Sowieso is dat 1 van de redenen waarom de Mol België zoveel beter is, onbekenden.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Denk dat dat lastig is bij BN'ers/influencers. Het is al snel incrowd in dit kikkerlandje.
Ja dat is ook met bekenden, geloof ik.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Volgend seizoen is met onbekenden, dus dat is een verademing. Sowieso is dat 1 van de redenen waarom de Mol België zoveel beter is, onbekenden.
Hoop dat er nu eindelijk eens naar het publiek geluisterd wordt. Programma's als de Verraders, ER, WIDM, e.d. met onbekenden. Vele malen leuker en spannender.
Die nieuwe serie die nu op vrijdag komt, "Onbekend" of iets?, is ook met onbekenden toch?
Nou, dit vind ik echt onzin. Het is een spel over verraad nota bene. Hij hoeft toch niet bewust te gaan verliezen, omdat hij de broertjes in een eerder stadium zijn woord had gegeven? Nee, dat kun je hem in een televisiespel niet aanrekenen, vind ik. Dat hadden mensen óók onwaarachtig gevonden, dat je weet wie de verraders zijn, maar dat je om een belofte maar anders stemt.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het kan soms ook leuk uitwerken, in de Expeditie hebben ze het ook gedaan (Rene van Merrs en Britte Lagcher). Mensen die elkaar heel goed kenden terwijl niemand dit wist. Dat zorgde voor een hele leuke dynamiek vond ik zelf.
Maar 2 broers zoals nu zou ik nooit kiezen in een spel als de Verraders. Het lag sowieso veel te veel voor de hand dat 1 van de 2 een Verrader zou worden.
Al met al was het best een vermakelijk seizoen. Hoogtepunten natuurlijk Selma en Jan, maar boven alles Nathan. Noor en Billy hebben het prima gespeeld, ondanks dat ik het wel wat laf vond.
De grootste verliezer is voor mij Chahid. We hebben nu allemaal kunnen zien wat een woord waard is bij hem en dan zullen we het nog maar niet hebben over hoe hij zich gedraagt als een camera uit gaat. Vond het wel een sympathieke gast, maar gigantisch van zijn voetstuk gevallen hier.
Dat eerste is onzin, want je ziet hem een spel spelen. Da's niet hetzelfde als in het echte leven. Want anders zou je een verrader in t echte leven volgens die logica dus ook nooit meer kunnen vertrouwen. Bovendien zijn bondjes niet voor het leven, zeker niet als je er achter komt dat dat met een verrader is.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:39 schreef GereDathan het volgende:
De grootste verliezer is voor mij Chahid. We hebben nu allemaal kunnen zien wat een woord waard is bij hem en dan zullen we het nog maar niet hebben over hoe hij zich gedraagt als een camera uit gaat. Vond het wel een sympathieke gast, maar gigantisch van zijn voetstuk gevallen hier.
Er was een filmpje (oké, dus toch on camera), waarop hij dacht dat er níet werd gefilmd en waarop hij zijn kind uitschold voor kankerkind. Dus dan ben je wel een asociaaltje, in elk geval.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eerste is onzin, want je ziet hem een spel spelen. Da's niet hetzelfde als in het echte leven. Want anders zou je een verrader in t echte leven volgens die logica dus ook nooit meer kunnen vertrouwen. Bovendien zijn bondjes niet voor het leven, zeker niet als je er achter komt dat dat met een verrader is.
En dat 2e, off-camera, dat weten we niet. Dus daar kun je niet over oordelen.
Typsche twitter-reactie dus. Een mening over een persoon hebben, o.b.v. een TV programma wat een spel is, terwijl je de persoon dus totaal niet kent. Is een beetje hetzelfde als een acteur aanvallen o.b.v. de rol die hij heeft gespeeld in een serie. Staat los van elkaar.
Typisch domme-reactie dus. Er is gewoon een filmpje van beschikbaar waarop je hem zijn kind voor kankerkind hoort uitmaken. Dan heb je voor mij afgedaan en ga ik je nooit meer aardig vinden.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat 2e, off-camera, dat weten we niet. Dus daar kun je niet over oordelen.
Typsche twitter-reactie dus. Een mening over een persoon hebben, o.b.v. een TV programma wat een spel is, terwijl je de persoon dus totaal niet kent. Is een beetje hetzelfde als een acteur aanvallen o.b.v. de rol die hij heeft gespeeld in een serie. Staat los van elkaar.
Wat heeft dat in godsnaam met de Verraders te maken?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Typisch domme-reactie dus. Er is gewoon een filmpje van beschikbaar waarop je hem zijn kind voor kankerkind hoort uitmaken. Dan heb je voor mij afgedaan en ga ik je nooit meer aardig vinden.
Met die redenering zou je ook prima kunnen stellen dat Adolf Hitler een prima vent was.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam met de Verraders te maken?
Niets. Dus dat volg ik dan ook niet.
Dan moet je dat als een vent voor de ronde tafel afronden. Voor mij zijn afspraken heiligquote:Op maandag 8 mei 2023 13:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik echt onzin. Het is een spel over verraad nota bene. Hij hoeft toch niet bewust te gaan verliezen, omdat hij de broertjes in een eerder stadium zijn woord had gegeven? Nee, dat kun je hem in een televisiespel niet aanrekenen, vind ik. Dat hadden mensen óók onwaarachtig gevonden, dat je weet wie de verraders zijn, maar dat je om een belofte maar anders stemt.
Vanuit een spel show welllicht wel ja.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Met die redenering zou je ook prima kunnen stellen dat Adolf Hitler een prima vent was.
Het is een spel!quote:Op maandag 8 mei 2023 14:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan moet je dat als een vent voor de ronde tafel afronden. Voor mij zijn afspraken heilig
Oh sorry, was even vergeten dat we hier geen kritiek mogen hebben.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is een spel!
Liegen en bedriegen is zo ongeveer de rode draad van het concept.
Echt hoor, doe niet zo moeilijk.
Ditquote:Op maandag 8 mei 2023 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de broers al vanaf het eerste moment met 0-1 achter stonden bij me vanwege de hemeltergende kutmuziek die ze maken. Die achterstand hebben ze ook niet bepaald ingelopen qua sympathie
Mag prima, maar je kan ook verwachten dat mensne daarop HUN mening weer geven.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Oh sorry, was even vergeten dat we hier geen kritiek mogen hebben.
Nogmaal: staat los van verraders.quote:Top actie van Chahid, en ook logisch dat hij zijn kind zo behandeld. Wat een held
Bekenden én onbekendenquote:Op maandag 8 mei 2023 13:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat is ook met bekenden, geloof ik.
Ah net als bij Exp Robinson ooit, een mix.quote:
Je reageert heel kinderachtig, vind ik.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Oh sorry, was even vergeten dat we hier geen kritiek mogen hebben.
Top actie van Chahid, en ook logisch dat hij zijn kind zo behandeld. Wat een held
Wauw. Dan ben je de eerste te wereld die zo is.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan moet je dat als een vent voor de ronde tafel afronden. Voor mij zijn afspraken heilig
Kijk voor de gein eens De Verraders België.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
hebben ze nog niet bij een of andere talkshow gezeten?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 02:18 schreef Cirilico het volgende:
Hebben Jordy en Sander al ergens gereageerd op het seizoen?Of één van de andere verraders?
Tis een spel toch hier, dat moet je los zien hoor.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je reageert heel kinderachtig, vind ik.
Sander heeft bij Veronica radio aan tafel gezeten, maar heb dat maar half/half meegekregen...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 06:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hebben ze nog niet bij een of andere talkshow gezeten?
Ze zitten nu bij Q-Musicquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sander heeft bij Veronica radio aan tafel gezeten, maar heb dat maar half/half meegekregen...
En terecht, die was erg goed! Heb er enorm van genoten.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:19 schreef Jemoederniet het volgende:
De Britse versie heeft twee Bafta's gewonnen, voor beste reality programma en beste presentatie.
https://www.ad.nl/show/be(...)reis-maakt~a7d2d519/
Ik kijk alvast uit naar seizoen 2.
Ja UK vond ik ook erg leuk inderdaad. Veel beter.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit nu de finale van de uk versie te kijken prachtig binnen een paar dagen hele seizoen gezien straks veel beter als de Nederlandse.
Lijkt me een prima idee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Om te voorkomen dat hier diverse versies, al dan niet via betaalplatforms, die niet iedereen bekijkt door elkaar heen besproken worden, stel ik voor om het in deze topicreeks alleen over de Nederlandse versie via RTL4 te hebben en voor andere versies elk een apart topic te starten...
Als we dat gaan doen zou ik liever zien dat dit topic voor de NL versies blijft en dat er dan een verraders internationaal topic oid komt. Ik denk dat het anders veel te versplinterd raakt en denk dat je daarmee wel de eventuele frustratie bij de mensen die alleen NL kijken weghaalt dat dit topic steeds weer omhoog springtquote:
Ja die is helemaal betrokken bij de opdrachten ook leuk om te zien.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja UK vond ik ook erg leuk inderdaad. Veel beter.
Leuke presentatrice ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Denk van wel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat iemand de première kijken van de Halloween versie?
quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk nu halloween aflevering 1 fajah is goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op televisie of op Videoland?quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat iemand de première kijken van de Halloween versie?
Alleen de eerste aflevering komt op tv. De rest komt op Videoland.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op televisie of op Videoland?
Dank je welquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen de eerste aflevering komt op tv. De rest komt op Videoland.
Zouden ze moeten verbieden dit soort van ledenwerving voor Videoland.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen de eerste aflevering komt op tv. De rest komt op Videoland.
Donnie Roelvink ook niet?quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is niet eerder voorgekomen dat bij de eerste ronde tafel een verrader is uitgesteld😮
Is dat het eerste Halloween seizoen, die heb ik nog niet gezien?quote:
Net op wiki gekeken en het klopt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 18:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is dat het eerste Halloween seizoen, die heb ik nog niet gezien?
Huh, dit seizoen is nergens terug te kijken ofwel? Zie het niet op videoland staan.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dave roelvink werd als eerste verbannen als verrader bij Halloween seizoen 1 zie ik.
Onder verraders halloween seizoen 2 zie ik hem staan.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:51 schreef Jauke het volgende:
[..]
Huh, dit seizoen is nergens terug te kijken ofwel? Zie het niet op videoland staan.
nvmquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:51 schreef Jauke het volgende:
[..]
Huh, dit seizoen is nergens terug te kijken ofwel? Zie het niet op videoland staan.
Bekentenis: Ik ben gezwicht en heb vanwege De Verraders een Videoland abonnement genomen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zouden ze moeten verbieden dit soort van ledenwerving voor Videoland.
Heb je de UK versie al gezien?quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekentenis: Ik ben gezwicht en heb vanwege De Verraders een Videoland abonnement genomen.
Had als VL newbie alleen gehoopt dat er meer afleveringen tegelijk beschikbaar zouden komen dan 1 per week…
Maar na 2 afleveringen nog geen spijt van mijn abo.
Het blijft een leuk spelletje…
Je kan internationale versies kijken en oude Videoland seizoenen 😉quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekentenis: Ik ben gezwicht en heb vanwege De Verraders een Videoland abonnement genomen.
Had als VL newbie alleen gehoopt dat er meer afleveringen tegelijk beschikbaar zouden komen dan 1 per week…
Maar na 2 afleveringen nog geen spijt van mijn abo.
Het blijft een leuk spelletje…
I know, maar ik wil ook nog iets anders doen dan TV kijken...quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan internationale versies kijken en oude Videoland seizoenen 😉
Doet het geweldig, met een juiste gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frank Evenblij maakt het programma wel altijd.
Je hoeft toch geen abonnement op Videoland te nemen om de afleveringen te zien?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, maar ik wil ook nog iets anders doen dan TV kijken...
Waar nog meer dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen abonnement op Videoland te nemen om de afleveringen te zien?
Houd de verraders ook geheim voor de kijkers, dat moeten ze een keer proberen, dan kun je meespelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik moet er wel weer helemaal inkomen hoor. Wie is wie en wie spant er met wie samen? Altijd grappig om te zien als de verraders die aangewezen zijn hun capuchon afdoen.
Ik denk dat dat laatste precies de reden is dat ze het niet doenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Houd de verraders ook geheim voor de kijkers, dat moeten ze een keer proberen, dan kun je meespelen.
Dat doen ze bij Wie is de Mol.
quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb sinds gisteren pas een abo.
Alles op z'n tijd, eerst de NL versie maar bekijken…
Dat lijkt mij dus echt geen reet aan, want het wordt dan in zoverre gemonteerd dat iedereen verdacht lijkt. Het is niet ‘echt’ en ‘puur’ meer, je mist dan zóveel. Daarom snap ik ook echt niet de hype rondom Wie is de Molquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Houd de verraders ook geheim voor de kijkers, dat moeten ze een keer proberen, dan kun je meespelen.
Dat doen ze bij Wie is de Mol.
Same, ik vind het juist het meest vermakelijk om te zien hoe de verraders zich in het spel bewegen. Dat weg halen maakt het meteen een ander programma.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:57 schreef Jauke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus echt geen reet aan, want het wordt dan in zoverre gemonteerd dat iedereen verdacht lijkt. Het is niet ‘echt’ en ‘puur’ meer, je mist dan zóveel. Daarom snap ik ook echt niet de hype rondom Wie is de Mol
Verdorie, je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar nog meer dan?
Op RTL4 hebben ze de eerste aflevering uitgezonden, het vervolg is alleen op Videoland te zien.
Dit is voor het eerst in alle verraders seizoenen binnen of buitenland dat iedereen op een ander stemde, er was heel weinig schaapskudde gedrag. Was spannend tot op het laatste moment, chapeau voor de getrouwenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:54 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik vind het ook veel toffer te weten wie welke rol heeft en hoe die psychologische spelletjes worden gespeelt, en het groepsgedrag ook zeer interessant.
Deze ronde tafel zag denk ik niemand aankomen, prachtige wending wel.
Heerlijk ook. Voor de kijker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:42 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in alle verraders seizoenen binnen of buitenland dat iedereen op een ander stemde, er was heel weinig schaapskudde gedrag. Was spannend tot op het laatste moment, chapeau voor de getrouwen
Ja! UK was mooi!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
De UK versie is zeker een aanrader
Ik heb dan wel videoland dus ik heb er geen last van maar ik vind het toch ook stom. 1 uitzending laten zien en de rest niet. Doe dan niks.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Verdorie, je hebt helemaal gelijk!De rest is niet meer te zien op de Nederlandse zenders. Geldt voor vele programma´s die voortaan op dat stomme Videoland te zien zijn, zó jammer! Maar ik ga er dus niet voor betalen, we betalen al genoeg vind ik.
Dan heb je mazzel dat ze het huidige format zo uitgedacht hebben…quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:07 schreef lily het volgende:
Ik wil trouwens wel dat de verraders bekend zijn. En niet een “wie is de mol” format.
Ik ook, vind dat juist interessant om te zien hoe ze in de groep reageren. Zeker tijdens de ronde tafel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:07 schreef lily het volgende:
Ik wil trouwens wel dat de verraders bekend zijn. En niet een “wie is de mol” format.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook, vind dat juist interessant om te zien hoe ze in de groep reageren. Zeker tijdens de ronde tafel.
Het torentje is inderdaad een belangrijke toevoeging.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Het bekend maken van de verraders is zelfs het uitgangspunt geweest van dit TV spel, omdat dat de spanning oplevert die je nu vaak ziet, incl. de beslissingen iedere avond van hen in het torentje.
Ik vermoed omdat nooit iemand die dolk inzet? En misschien ook om het makkelijker te maken voor de verraders in de nacht. Of om de rondetafel dynamischer te maken.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:45 schreef tompsv18 het volgende:
En waarom de resultaten uit de wapenkamer opeens gedeeld moeten worden snap ik ook niet echt.
ikzou voor bertie of monica gaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:26 schreef freaky40 het volgende:
Wat een kneuzon Verraders zeg, niet normaal! Nog 1 over, benieuwd wie hij er bij wil betrekken want iedereen wordt verdacht.
Ik ben een beetje bang dat Tim de lul is volgende aflevering. Oh en Pepijn moet écht vermoord worden, iedereen weet/vertrouwd nu dat hij een getrouwe is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef Cirilico het volgende:
Gaat lekker zo. 😂 Als André hierna verbannen wordt, beschouw ik alle OG getrouwen als winnaars.
Ja, ze kwam al onzeker over tijdens het gesprek met Frank. Snap niet zo goed dat ze haar gekozen hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wat was ze slecht in dit spel.
Ja eens, vanavond/vannacht gaat het 'trainwreck' verder...quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een matige verraders dit seizoen weer zeg. Was afgelopen editie ook al. Jammer, sterke verraders maakt het nog leuker.
Met de UK versie deden het niet met bekenden, en dat was mede door een goede casting uitstekend gemaakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:12 schreef Cirilico het volgende:
Tot nu vind ik het een geslaagd seizoen! De eerste verbanning had ik totaal niet zien aankomen.het is ook voor het eerst in 20 jaar denk ik dat ik elke BN'er ken in een tv-programma (en nu ook weer in het Perfecte Plaatje).
Wat een verademing dat de verraders een keer direct voor het grootste gevaar gaan: Fajah. Ik ben benieuwd of ze dat aankomende nacht ook doen. Wat dat betreft zijn ze goede verraders, alleen zijn ze zo zenuwachtig als de pest. Dus ja... dat wordt niks zo. Waarom geven al die mensen aan verrader te willen zijn als ze geen pokerface hebben en van het minste of geringste gaan stotteren?
Wat ik trouwens niet erg zou vinden is als ze alleen de eerste aflevering de verraders voor de kijkers geheimhouden. Als in, tussen het aanwijzen van de verraders en het afdoen van de capuchons. De verraders weten het dan zelf immers ook nog niet van elkaar.
Nieuwe verraders heb je nodig, anders kan het zo lopen dat na 3 afleveringen het spel is afgelopen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:06 schreef ThijsTH het volgende:
Wel nep dat ze nu EN een verrader mogen rekruteren EN iemand mogen vermoorden.
Dan hebben de getrouwen er dus letterlijk niks aan gehad om een verrader te pakken....sterker nog het is in hun nadeel geweest want een frisse verrader erbij is brandschoon en moeilijker te pakken.
En trouwens: mijn theorie dat de laatste binnenkomer van de ontbijtzaal nooit een verrader is staat ook nu na 4 afleveringen nog steeds weer overeind, net als bijna altijd in de vorige seizoen. Matig dat niemand dat door lijkt te hebben.
Natuurlijk heb je een nieuwe verrader nodig. Maar om ook nog iemand te vermoorden is wel wat veel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nieuwe verraders heb je nodig, anders kan het zo lopen dat na 3 afleveringen het spel is afgelopen.
Ik had deze aflevering sowieso Andre laten zitten. Die man kon dan per ongeluk verraden wie de tweede verrader is. Die moet je pakken. Andre was heel duidelijk..quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je een nieuwe verrader nodig. Maar om ook nog iemand te vermoorden is wel wat veel.
Dan hadden ze net zo goed Andre kunnen laten zitten.
Dat is ook precies wat ze wil, dat Jay Jay moet vertrekken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:21 schreef Stormachtig1986 het volgende:
[..]
Ik had deze aflevering sowieso Andre laten zitten. Die man kon dan per ongeluk verraden wie de tweede verrader is. Die moet je pakken. Andre was heel duidelijk..
Dat meisje dat de tweede verrader is is trouwens ook niet een goede verrader. Ze testen haar 1 keer en ze krijgt een pure paniek aanval. Net zoals Andre in de eerste aflevering.
JayJay is de volgende verrader die eruit gewerkt wordt.
Schandalig ja. Ze praatte ook meteen mee toen men Andre op de korrel had..quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ze wil, dat Jay Jay moet vertrekken.
Ze maakt je tot een verrader en steekt meteen een mes in je rug bij de volgende nominatie.
Hard maar wel een unieke tactiek die misschien ook nog werkt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:41 schreef Stormachtig1986 het volgende:
[..]
Schandalig ja. Ze praatte ook meteen mee toen men Andre op de korrel had..
Ik had zoiets gezegd als "laten we Andre maar even zitten en ons richten op de tweede verrader. Of laten we wat mensen uitbannen die toch wel moeten verdwijnen aangezien er maar drie in de finale mogen komen"...
Ik kon het niet beter verwoorden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:03 schreef AgnesGru het volgende:
Niet best dit seizoen, slecht gekozen verraders.
En irritante lui zoals Tim en Katja maakt het er niet veel beter op.
Ja het is ook dom om in de fase dat er toch steeds een gechanteerd moet worden, de vrijwel zekere verrader eruit te stemmen. Laat die zitten tot de fase dat er geen verraders meer bij kunnen komen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je een nieuwe verrader nodig. Maar om ook nog iemand te vermoorden is wel wat veel.
Dan hadden ze net zo goed Andre kunnen laten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |