ik wil naar een leuk programma, een leuk concept kijken, met mensen die ik leuk vind.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:41 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of dat werkt. BN'ers, ook als je ze niet kent, kun je wat beter een karakterschets van maken, waardoor je ze ook wat beter kunt voorspellen. Bij Daisy (Kraamverzorgster - 36) heb je dat toch wat minder. En je kunt ze erna ook nog volgen. Die Selma heeft me wel positief verrast, en wil haar ook wel zijdelings blijven volgen. Dat kan met Daisy natuurlijk niet, tenzij ze erna op OnlyFans gaat..
maar hadden die 2 lichten wel door dat Billy en Noor ze verdachtten? Volgens mij dachten ze tot vorige week dat ze totaal niet verdacht warenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat een blindlegger dit seizoen, deze finale. Slechtste seizoen ooit maar daarentegen wel een blauwdruk voor toekomstige verraders: ZO MOET HET DUS NIET!
Billy en Noor hadden er al 1 voor 1 in voorgaande weken of vermoord of verbannen moeten worden. Het is gewoon niet slim gespeeld. Benieuwd naar dat seizoen met deels onbekende Nederlanders wat weer een Videoland versie gaat worden begrijp ik.
Nee dat hadden ze niet. Als je een goede verrader bent had je die 2 al lang kunnen tackelen als de samenwerking met andere verraders goed is, je moet in elk groepje zitten, in elk bondje. Veel luisteren, desnoods afluisteren. Daarom waren die andere seizoenen ook zo goed want ze hadden overal 'oren en ogen'.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar hadden die 2 lichten wel door dat Billy en Noor ze verdachtten? Volgens mij dachten ze tot vorige week dat ze totaal niet verdacht warenAlleen hadden ze het van Nathan gehoord en die vermoorden ze prompt
UK versie werkte het ook prima bijquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:41 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of dat werkt. BN'ers, ook als je ze niet kent, kun je wat beter een karakterschets van maken, waardoor je ze ook wat beter kunt voorspellen. Bij Daisy (Kraamverzorgster - 36) heb je dat toch wat minder. En je kunt ze erna ook nog volgen. Die Selma heeft me wel positief verrast, en wil haar ook wel zijdelings blijven volgen. Dat kan met Daisy natuurlijk niet, tenzij ze erna op OnlyFans gaat..
Wat een verschrikking die gast, compleet door het programma gemazzeld en dan net doen of je een topspeler bentquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:15 schreef noodgang het volgende:
Sow, dit seizoen was echt geen pareltje. In elk geval prima dat Sander met lege handen naar huis gaat, want dat zou echt een dieptepunt in het programma zijn
of zo moet het juist wel!!!!... als je niet genoeg aanhang krijgt dan hou je je bek bij de ronde tafel om zo onder de radar te blijven zodat je blijft leven.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat een blindlegger dit seizoen, deze finale. Slechtste seizoen ooit maar daarentegen wel een blauwdruk voor toekomstige verraders: ZO MOET HET DUS NIET!
Billy en Noor hadden er al 1 voor 1 in voorgaande weken of vermoord of verbannen moeten worden. Het is gewoon niet slim gespeeld. Benieuwd naar dat seizoen met deels onbekende Nederlanders wat weer een Videoland versie gaat worden begrijp ik.
ik kijk nu ook de mol belgie en wat een verademening in tegenstelling tot wie is de mol nederland. Het verschil kan niet groter zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil naar een leuk programma, een leuk concept kijken, met mensen die ik leuk vind.
Vergelijk Wie is de Mol NL met De Mol Belgie, meesteNL kandidaten (veel C-klasse BN-ers) kende ik ook niet maar zijn allemaal zo carriere-belust, terwijl de Belgische kandidaten gewoon zichzelf zijn, zoveel toffer om naar te kijken
En Selma, arrogante troelaKende d'r vooraf niet en dat wil ik graag zo houden
Nee dus.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
of zo moet het juist wel!!!!... als je niet genoeg aanhang krijgt dan hou je je bek bij de ronde tafel om zo onder de radar te blijven zodat je blijft leven.
wel dusquote:
je lijkt op mijn puberdochter, het is dat ik haar kan zien lezen, anders had je haar zo kunnen zijnquote:
Ze is niet vermoord en heeft gewonnen, een beter argument om @sjorsie1982 gelijk te geven is er niet toch.quote:
precies dit dusquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik kijk nu ook de mol belgie en wat een verademening in tegenstelling tot wie is de mol nederland. Het verschil kan niet groter zijn.
in NL wordt er doelbewust gemold om langer in het spel te blijven. Het geldbedrag boeit niet, want hoe langer je in het spel blijft hoe meer naamsbekendheid je krijgt en hoe meer je gaat verdienen na het programma.
bekende vlamingers hebben dat niet en dat maakt het veel leuker.
Het kan aan mij liggen, maar elke keer na een seizoen widm zie ik de deelnemers vaker in programma's op TV en daarvoor niet of amper.
het kan aan mij liggen maar sinds WIDM heb ik die Daniel al tig keer op tv gezien, daarvoor nooit.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies dit dusLijkt ook wel alsof het met ieder seizoen WIDM Nederland erger wordt, die camera geilheid en carriere bewustheid. Vooral ook sinds ze er influencers etc voor uitnodigen
ik vond ze niet eens zo heel slecht als je weet dat wat wij zien hun niet zien en wat zij zien wij niet zien. Een aflevering duurt namelijk geen 24 uur en veel fragmenten die wij zien, hebben sander en jordy niet gezien. Zij hebben andere informatie dan wij.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze is niet vermoord en heeft gewonnen, een beter argument om @:sjorsie1982 gelijk te geven is er niet toch.
Het is natuurlijk wel zo dat het geen knallende tv oplevert en dat je eerder kijkt voor types als Selma, maar vanuit haar persoonlijke oogpunt heeft Noor gewoon prima gespeeld.
Ik ben overigens ook niet zo heel negatief over de finale als de algemene tendens in dit topic lijkt te zijn. De broers waren dan weliswaar geen fantastische verraders, maar ze zijn er goed uitgepikt uiteindelijk. Tevens vond ik het einde een stuk beter dan dat gekke gedoe met Trouw of Verraad opschrijven uit de vorige seizoenen.
Dat was toch alleen seizoen 1?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Tevens vond ik het einde een stuk beter dan dat gekke gedoe met Trouw of Verraad opschrijven uit de vorige seizoenen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik kijk nu ook de mol belgie en wat een verademening in tegenstelling tot wie is de mol nederland. Het verschil kan niet groter zijn.
Jullie zitten in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies dit dusLijkt ook wel alsof het met ieder seizoen WIDM Nederland erger wordt, die camera geilheid en carriere bewustheid. Vooral ook sinds ze er influencers etc voor uitnodigen
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Tevens vond ik het einde een stuk beter dan dat gekke gedoe met Trouw of Verraad opschrijven uit de vorige seizoenen.
Ik heb niet meer voor ogen hoe de vorige seizoenen liepen, maar heeft dat ook niet te maken met dat er nu alleen getrouwen over waren?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik vond ze niet eens zo heel slecht als je weet dat wat wij zien hun niet zien en wat zij zien wij niet zien. Een aflevering duurt namelijk geen 24 uur en veel fragmenten die wij zien, hebben sander en jordy niet gezien. Zij hebben andere informatie dan wij.
Had hem niet kunnen redden denk ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:21 schreef Meke het volgende:
Wat een aanfluiting![]()
Als ze slim waren geweest, had Jordy voor de eerste ronde tafel aansluiting gezocht bij de rest omdat hij Sander "verdacht", Sander offeren mét Jordy ertegen had nog kunnen zorgen dat Jordy er de tweede ronde tafel niet uitvloog. Nu stelden ze zich veel te veel samen op, waardoor dat heel raar was als Jordy geen verrader was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |