abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 mei 2023 @ 23:47:42 #126
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_209022645
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 23:41 schreef SupremeDutch het volgende:

[..]
Ik vraag me dus af of dat werkt. BN'ers, ook als je ze niet kent, kun je wat beter een karakterschets van maken, waardoor je ze ook wat beter kunt voorspellen. Bij Daisy (Kraamverzorgster - 36) heb je dat toch wat minder. En je kunt ze erna ook nog volgen. Die Selma heeft me wel positief verrast, en wil haar ook wel zijdelings blijven volgen. Dat kan met Daisy natuurlijk niet, tenzij ze erna op OnlyFans gaat..
ik wil naar een leuk programma, een leuk concept kijken, met mensen die ik leuk vind.

Vergelijk Wie is de Mol NL met De Mol Belgie, meesteNL kandidaten (veel C-klasse BN-ers) kende ik ook niet maar zijn allemaal zo carriere-belust, terwijl de Belgische kandidaten gewoon zichzelf zijn, zoveel toffer om naar te kijken _O_

En Selma, arrogante troela :r Kende d'r vooraf niet en dat wil ik graag zo houden
Same shit, different day
SC hopper present
pi_209023030
Wat een blindlegger dit seizoen, deze finale. Slechtste seizoen ooit maar daarentegen wel een blauwdruk voor toekomstige verraders: ZO MOET HET DUS NIET!
Billy en Noor hadden er al 1 voor 1 in voorgaande weken of vermoord of verbannen moeten worden. Het is gewoon niet slim gespeeld. Benieuwd naar dat seizoen met deels onbekende Nederlanders wat weer een Videoland versie gaat worden begrijp ik.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 6 mei 2023 @ 00:51:44 #128
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_209023174
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat een blindlegger dit seizoen, deze finale. Slechtste seizoen ooit maar daarentegen wel een blauwdruk voor toekomstige verraders: ZO MOET HET DUS NIET!
Billy en Noor hadden er al 1 voor 1 in voorgaande weken of vermoord of verbannen moeten worden. Het is gewoon niet slim gespeeld. Benieuwd naar dat seizoen met deels onbekende Nederlanders wat weer een Videoland versie gaat worden begrijp ik.
maar hadden die 2 lichten wel door dat Billy en Noor ze verdachtten? Volgens mij dachten ze tot vorige week dat ze totaal niet verdacht waren :') Alleen hadden ze het van Nathan gehoord en die vermoorden ze prompt
Same shit, different day
SC hopper present
pi_209023180
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:51 schreef Koen66 het volgende:

[..]
maar hadden die 2 lichten wel door dat Billy en Noor ze verdachtten? Volgens mij dachten ze tot vorige week dat ze totaal niet verdacht waren :') Alleen hadden ze het van Nathan gehoord en die vermoorden ze prompt
Nee dat hadden ze niet. Als je een goede verrader bent had je die 2 al lang kunnen tackelen als de samenwerking met andere verraders goed is, je moet in elk groepje zitten, in elk bondje. Veel luisteren, desnoods afluisteren. Daarom waren die andere seizoenen ook zo goed want ze hadden overal 'oren en ogen'.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209023505
Slechtste seizoen die ik ooit gezien heb. Enige leuke aan dit seizoen is de gedachte hoe die twee debiele broertjes de uitzendingen elke week terug hebben gekeken. Elke uitzending roepen hoe geniaal ze zijn, terwijl ze hopeloos faalden en hartstikke doorzien werden. Dat gedrag van die Jordy was nog wel het meest lachwekkende, het leek wel een baby zoals die stuiterde en schreeuwde dat die geen verrader was. Zelfs een blinde en een dove zouden nog geen moment hebben getwijfeld dat Jordy er eentje was, wat een grap was die gast, het leek bijna op een soort sketch, slechtste verrader ooit. En dan een minuut later kwam die in beeld: “ik doe het heel goed en ben trots op mezelf, ze verdenken me nauwelijks”.
Hoe die broertjes ook over Noor en Billy durfden te praten, terwijl die Sander en later Jordy precies doorhadden, wat genant.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 06:55:29 #131
354103 Magica
gna gna
pi_209023767
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 23:41 schreef SupremeDutch het volgende:

[..]
Ik vraag me dus af of dat werkt. BN'ers, ook als je ze niet kent, kun je wat beter een karakterschets van maken, waardoor je ze ook wat beter kunt voorspellen. Bij Daisy (Kraamverzorgster - 36) heb je dat toch wat minder. En je kunt ze erna ook nog volgen. Die Selma heeft me wel positief verrast, en wil haar ook wel zijdelings blijven volgen. Dat kan met Daisy natuurlijk niet, tenzij ze erna op OnlyFans gaat..
UK versie werkte het ook prima bij :Y
pi_209024345
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 23:15 schreef noodgang het volgende:
Sow, dit seizoen was echt geen pareltje. In elk geval prima dat Sander met lege handen naar huis gaat, want dat zou echt een dieptepunt in het programma zijn
Wat een verschrikking die gast, compleet door het programma gemazzeld en dan net doen of je een topspeler bent :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209024898
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:23 schreef freaky40 het volgende:
of zo moet het juist wel!!!!... als je niet genoeg aanhang krijgt dan hou je je bek bij de ronde tafel om zo onder de radar te blijven zodat je blijft leven.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209024939
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 23:47 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ik wil naar een leuk programma, een leuk concept kijken, met mensen die ik leuk vind.

Vergelijk Wie is de Mol NL met De Mol Belgie, meesteNL kandidaten (veel C-klasse BN-ers) kende ik ook niet maar zijn allemaal zo carriere-belust, terwijl de Belgische kandidaten gewoon zichzelf zijn, zoveel toffer om naar te kijken _O_

En Selma, arrogante troela :r Kende d'r vooraf niet en dat wil ik graag zo houden
ik kijk nu ook de mol belgie en wat een verademening in tegenstelling tot wie is de mol nederland. Het verschil kan niet groter zijn.
in NL wordt er doelbewust gemold om langer in het spel te blijven. Het geldbedrag boeit niet, want hoe langer je in het spel blijft hoe meer naamsbekendheid je krijgt en hoe meer je gaat verdienen na het programma.
bekende vlamingers hebben dat niet en dat maakt het veel leuker.

Het kan aan mij liggen, maar elke keer na een seizoen widm zie ik de deelnemers vaker in programma's op TV en daarvoor niet of amper.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209024942
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:27 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
of zo moet het juist wel!!!!... als je niet genoeg aanhang krijgt dan hou je je bek bij de ronde tafel om zo onder de radar te blijven zodat je blijft leven.
Nee dus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209024944
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:29 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee dus.
wel dus
pi_209024952
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:30 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
wel dus
Nee dus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209024968
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:30 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee dus.
je lijkt op mijn puberdochter, het is dat ik haar kan zien lezen, anders had je haar zo kunnen zijn _O_
pi_209025371
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:29 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee dus.
Ze is niet vermoord en heeft gewonnen, een beter argument om @sjorsie1982 gelijk te geven is er niet toch.
Het is natuurlijk wel zo dat het geen knallende tv oplevert en dat je eerder kijkt voor types als Selma, maar vanuit haar persoonlijke oogpunt heeft Noor gewoon prima gespeeld.

Ik ben overigens ook niet zo heel negatief over de finale als de algemene tendens in dit topic lijkt te zijn. De broers waren dan weliswaar geen fantastische verraders, maar ze zijn er goed uitgepikt uiteindelijk. Tevens vond ik het einde een stuk beter dan dat gekke gedoe met Trouw of Verraad opschrijven uit de vorige seizoenen.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:11:32 #140
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_209025458
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik kijk nu ook de mol belgie en wat een verademening in tegenstelling tot wie is de mol nederland. Het verschil kan niet groter zijn.
in NL wordt er doelbewust gemold om langer in het spel te blijven. Het geldbedrag boeit niet, want hoe langer je in het spel blijft hoe meer naamsbekendheid je krijgt en hoe meer je gaat verdienen na het programma.
bekende vlamingers hebben dat niet en dat maakt het veel leuker.

Het kan aan mij liggen, maar elke keer na een seizoen widm zie ik de deelnemers vaker in programma's op TV en daarvoor niet of amper.
precies dit dus :Y Lijkt ook wel alsof het met ieder seizoen WIDM Nederland erger wordt, die camera geilheid en carriere bewustheid. Vooral ook sinds ze er influencers etc voor uitnodigen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_209026098
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:11 schreef Koen66 het volgende:

[..]
precies dit dus :Y Lijkt ook wel alsof het met ieder seizoen WIDM Nederland erger wordt, die camera geilheid en carriere bewustheid. Vooral ook sinds ze er influencers etc voor uitnodigen
het kan aan mij liggen maar sinds WIDM heb ik die Daniel al tig keer op tv gezien, daarvoor nooit.
pi_209026139
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ze is niet vermoord en heeft gewonnen, een beter argument om @:sjorsie1982 gelijk te geven is er niet toch.
Het is natuurlijk wel zo dat het geen knallende tv oplevert en dat je eerder kijkt voor types als Selma, maar vanuit haar persoonlijke oogpunt heeft Noor gewoon prima gespeeld.

Ik ben overigens ook niet zo heel negatief over de finale als de algemene tendens in dit topic lijkt te zijn. De broers waren dan weliswaar geen fantastische verraders, maar ze zijn er goed uitgepikt uiteindelijk. Tevens vond ik het einde een stuk beter dan dat gekke gedoe met Trouw of Verraad opschrijven uit de vorige seizoenen.
ik vond ze niet eens zo heel slecht als je weet dat wat wij zien hun niet zien en wat zij zien wij niet zien. Een aflevering duurt namelijk geen 24 uur en veel fragmenten die wij zien, hebben sander en jordy niet gezien. Zij hebben andere informatie dan wij.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2023 @ 12:01:49 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209026241
quote:
Tevens vond ik het einde een stuk beter dan dat gekke gedoe met Trouw of Verraad opschrijven uit de vorige seizoenen.
Dat was toch alleen seizoen 1?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_209029089
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:11 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Jullie zitten in het verkeerde topic.

Maar WIDM NL is zoveel beter.
Lekker boeiend dat anderen ook mollen?
Het gaat om het vinden van de mol, niet om het geld.

De opdrachten zijn in NL versie geweldig. De kandidaten ook super.

Ik zie de WIDM kandidaten echt niet vaker op tv dan daarvoor.
Het verschil is alleen dat je ze gaat herkennen als je ze daarvoor nog niet kende.
Ik ken vaak 99% ervan niet, dus ja als je ze dan eens ziet denk je: "Oh ja WIDM!"
pi_209029122
quote:
Tevens vond ik het einde een stuk beter dan dat gekke gedoe met Trouw of Verraad opschrijven uit de vorige seizoenen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat was toch alleen seizoen 1?
Ik heb niet meer voor ogen hoe de vorige seizoenen liepen, maar heeft dat ook niet te maken met dat er nu alleen getrouwen over waren?

Alhoewel Tijl aangaf dat als er ook maar 1 getrouwe over was hij/zij zou winnen.

Ik vond dat juist een flinke afknapper.
Dat had wel wat meer pit in de finale gebracht.
Nu ging het als een nachtkaarsje uit.
pi_209029157
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:54 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik vond ze niet eens zo heel slecht als je weet dat wat wij zien hun niet zien en wat zij zien wij niet zien. Een aflevering duurt namelijk geen 24 uur en veel fragmenten die wij zien, hebben sander en jordy niet gezien. Zij hebben andere informatie dan wij.
Klopt.
Dat geldt voor elk programma zoals dit. Als bankzitter ben je de beste getrouwe/verrader omdat je alles ziet.

Dat zien zij natuurlijk niet.
Hoewel ze soms wel heel weinig door leken te hebben.

En de keuzes om te vermoorden waren ook wel vrij discutabel.
De keuze voor Jan, de keuze voor Jordy.
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 15:21:13 #147
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_209029206
Wat een aanfluiting _O- _O- Als ze slim waren geweest, had Jordy voor de eerste ronde tafel aansluiting gezocht bij de rest omdat hij Sander "verdacht", Sander offeren mét Jordy ertegen had nog kunnen zorgen dat Jordy er de tweede ronde tafel niet uitvloog. Nu stelden ze zich veel te veel samen op, waardoor dat heel raar was als Jordy geen verrader was :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 15:21:31 #148
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_209029209
Sinds vandaag USA op Videoland trouwens! Heb vanochtend de eerste gezien, ben heel benieuwd hoe het verder gaat.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_209029788
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 15:21 schreef Meke het volgende:
Wat een aanfluiting _O- _O- Als ze slim waren geweest, had Jordy voor de eerste ronde tafel aansluiting gezocht bij de rest omdat hij Sander "verdacht", Sander offeren mét Jordy ertegen had nog kunnen zorgen dat Jordy er de tweede ronde tafel niet uitvloog. Nu stelden ze zich veel te veel samen op, waardoor dat heel raar was als Jordy geen verrader was :P
Had hem niet kunnen redden denk ik.
Deze groep vond iedereen die op verraders gingen al verdacht, want een verrader gaat altijd vol tegen een verrader in!
Gek genoeg kwam Sander daardoor weer op de radar.

Jordy was er sws wel uitgegaan.
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 19:32:16 #150
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_209032606
Zit nog in de ronde tafel eerste ronde. Wat ontzettend kinderachtig die sander. Jezus.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')