Die is vermoord gok ik.quote:
Dat maakt alleen bij Chahid nog uitquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Ligt het aan mij of leggen die dode sporen het er wel heel dik bovenop wie de verraders zijn?
Dat heeft toch niks met de regie te maken?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:51 schreef SupremeDutch het volgende:
Wat een flauwe twist ook met dat zwaart van Damocles. Anders was het al gespeeld. Regie doet er alles aan om deze faalhazen in de race te houden.
Ze verzinnen on the fly allerlei nieuwe regels om het spannend te houden.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:53 schreef lars91 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met de regie te maken?
De regie brengt alleen in beeld meer niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:57 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Ze verzinnen on the fly allerlei nieuwe regels om het spannend te houden.
Dat is niet hoe commerciële tv werkt. En dat is ook prima verder.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:01 schreef lars91 het volgende:
[..]
De regie brengt alleen in beeld meer niet.
Haha watquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:01 schreef lars91 het volgende:
[..]
De regie brengt alleen in beeld meer niet.
Stom spel dat hints gaf over de verraders, verraders hebben een dolk en of Billy er één heeft is een cliffhanger.quote:
Billy is een hele zwakke speler, dat was echt prima zo. Die loopt mee met Noor.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik erger me nu al
De verraders hadden Billy gelijk moeten vermoorden, wat irritante gast
Heeft hij een dolk?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Maar Billy mag nu z'n dolk eventueel houden als Noor gekozen wordt? Wat is dat voor iets raars.
Dat werkt dit hele spel in de hand. Zwakke getrouwen blijven altijd over.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:25 schreef DaMart het volgende:
Kut, gaan Billy en Noor straks nog het zilver verdelen ook.
Spanning compleet weg, kut programmaquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:25 schreef DaMart het volgende:
Kut, gaan Billy en Noor straks nog het zilver verdelen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |