abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212685477
Ik vind die Kim toch zo vreselijk.
  maandag 4 maart 2024 @ 09:31:39 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212685506
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef Kuhn het volgende:
Beetje een tokkie met een grote bek, maar ze bedoelt t niet verkeerd denk ik. Stoerdoenerij.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_212685545
quote:
Ja vind ik ook, doe even normaal met je ‘vriendin, vriend’ overal achteraan, tegen mensen ook die 3 keer zo oud zijn.

Dat ze die Claire zo overdreven enthousiast vond doen tijdens het ontbijt, was ik het dan wel weer mee eens.
pi_212689961
quote:
Ze heeft wel een mooi figuur. De cameraman weet haar ook vaak te vinden en uit het biechthokje is ze niet weg te slaan.

Ik vind het zo raar dat er dit seizoen 4 deelnemers meteen moesten vertrekken en er nu opeens weer zijn. Wat wilden daar nu mee bereiken? Verwacht het onverwachte? Iedereen op scherp zetten? Voor die vier is het ook niet leuk. Ze missen een paar dagen met de rest van de groep, en moesten de tijd zwijgend doorbrengen. Ze konden kennelijk ook onderling niet 'bonden'.
  maandag 4 maart 2024 @ 15:56:44 #205
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212690049
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 15:49 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Ze heeft wel een mooi figuur. De cameraman weet haar ook vaak te vinden en uit het biechthokje is ze niet weg te slaan.

Ik vind het zo raar dat er dit seizoen 4 deelnemers meteen moesten vertrekken en er nu opeens weer zijn. Wat wilden daar nu mee bereiken? Verwacht het onverwachte? Iedereen op scherp zetten? Voor die vier is het ook niet leuk. Ze missen een paar dagen met de rest van de groep, en moesten de tijd zwijgend doorbrengen. Ze konden kennelijk ook onderling niet 'bonden'.
Ik zou idd enorm balen als ik 1 van die 4 was ja :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 00:30:06 #206
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212736364
Vincent heeft het door maar sportschool pipo verdenkt hem voor hij iets kan doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 01:26:39 #207
268260 Dr.Mikey
pi_212736484
Leuke kandidaten worden door domme getrouwen verbannen.
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 maart 2024 @ 23:48:10 #208
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_212749533
Dit seizoen kan me nog weinig boeien. Die vrouwen willen per se alle mannen eruit werken
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 8 maart 2024 @ 23:53:58 #209
2651 svann
night-hawk
pi_212749579
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:48 schreef Djeez het volgende:
Dit seizoen kan me nog weinig boeien. Die vrouwen willen per se alle mannen eruit werken
Zonder al teveel te lezen hier: dit TV-seizoen de moeite waard?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_212749737
Ik vind van wel, in de kijkcijfers doet het niet zo veel goeds maar ik denk dat deze versie op Videoland wel erg goed bekeken wordt. Ik vind het in ieder geval veel beter dan de BN'er versies met al die 'ons kent ons' 'kijk mij nou eens lekker gek doen in De Verraders'-kliek!

Toch jammer van Vincent, vond het wel een prettig persoon in de groep om er bij te hebben. De Verraders laten tot op heden geen steken vallen. Ik vind Tom trouwens lijken op een jonge Peter R. de Vries....
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 9 maart 2024 @ 00:30:19 #211
268260 Dr.Mikey
pi_212749746
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 00:27 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind van wel, in de kijkcijfers doet het niet zo veel goeds maar ik denk dat deze versie op Videoland wel erg goed bekeken wordt. Ik vind het in ieder geval veel beter dan de BN'er versies met al die 'ons kent ons' 'kijk mij nou eens lekker gek doen in De Verraders'-kliek!

Juist dat vind ik een probleem met oa die kim die iedereen vriendin noemt, die sportschool kerel en die dragqueen.
Ze denken telkens het door te hebben en zijn erg overtuigd van zichzelf en elke keer hartstikke fout.
Terwijl zeker in het begin de drie verraders ook al erg overtuigd van zichzelf waren die houden het langer vol dan wat ik had gedacht en ze doen er niks voor.
R.I.P DTS.
pi_212751641
Valt mij op dat bij elk seizoen dezelfde klassieke fout wordt gemaakt door de verraders in kwestie: het allereerst vermoorden van de sterke spelers. Het gevolg is dat de types waarvan iedereen binnen de groep weet dat ze niet stabiel genoeg zijn om verrader te zijn het continu tot de finale schoppen. Als ik verrader zou zijn zou ik net eerst de overduidelijk voor iedereen zijnde getrouwen vermoorden (Jannie, Amin, Kim, Tristan). De mensen met wie je dan overblijft zijn allemaal minstens zo verdacht als jijzelf. Dat biedt jou meer kansen om die finale te halen. Zo intelligent hoef je niet te zijn om dit rekensommetje te snappen.

Neem alle finalisten van de afgelopen seizoenen er maar eens bij en zie dat ik gelijk heb. Het zijn telkens weer de slome gasten die telkens de verkeerde mensen als verrader aanwezen die voor de hoofdprijs mogen strijden.
pi_212760618
Ik blijf het raar vinden dat de deelnemers niet focusen op de "de laatste binnenkomer bij het ontbijt is (bijna) nooit een verrader" strategie. Daar kan je zoveel info uit halen. Ik heb het dit seizoen niet helemaal bijgehouden maar volgens mij komt die strategie ook dit keer weer altijd uit tot nu toe.
pi_212761329
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 20:46 schreef ThijsTH het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat de deelnemers niet focusen op de "de laatste binnenkomer bij het ontbijt is (bijna) nooit een verrader" strategie. Daar kan je zoveel info uit halen. Ik heb het dit seizoen niet helemaal bijgehouden maar volgens mij komt die strategie ook dit keer weer altijd uit tot nu toe.
Het is toch al minimaal één en, naar ik meen, ook al een paar keer voorgekomen tijdens de andere seizoenen. Maar ik snap wel goed dat je hierop let, want het is en blijft relevant hoe programma-makers volgordes (zoals van binnenkomst) bepalen.

Wat mij verder opvalt is dat de deelnemers niet bepaald goede psychologen zijn. In de voorbeschouwing op de volgende aflevering hoor ik bijvoorbeeld Tristan (de grootste domkop van ze allemaal met zijn telkens weer 'duizend procent zeker dat die en die het is') zeggen dat hij Vincent verdenkt omdat die aan de ronde tafel geen krimp vertrok toen Jeremy bekend maakte getrouwe te zijn. Maar uitgerekend dit zou mij het gevoel geven dat Vincent een getrouwe is. Immers, verraders proberen nou net wel altijd medeleven te tonen als een getrouwe eruit moet om zelf zo min mogelijk verdacht te zijn.

Zelfde geldt voor de manier waarop Jeremy meteen bij het ontbijt met gestrekte been erin kwam en Tom aanviel. Bizar dat iedereen meteen aannam dat hij een verrader was door deze actie. Wat hij deed zou mij nou net het idee geven dat hij een getrouwe is. Ik heb niet eerder een verrader zo'n gewaagde actie zien verrichten al in zo'n vroeg stadium van het programma.
pi_212761499
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 21:09 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Het is toch al minimaal één en, naar ik meen, ook al een paar keer voorgekomen tijdens de andere seizoenen. Maar ik snap wel goed dat je hierop let, want het is en blijft relevant hoe programma-makers volgordes (zoals van binnenkomst) bepalen.

Wat mij verder opvalt is dat de deelnemers niet bepaald goede psychologen zijn. In de voorbeschouwing op de volgende aflevering hoor ik bijvoorbeeld Tristan (de grootste domkop van ze allemaal met zijn telkens weer 'duizend procent zeker dat die en die het is') zeggen dat hij Vincent verdenkt omdat die aan de ronde tafel geen krimp vertrok toen Jeremy bekend maakte getrouwe te zijn. Maar uitgerekend dit zou mij het gevoel geven dat Vincent een getrouwe is. Immers, verraders proberen nou net wel altijd medeleven te tonen als een getrouwe eruit moet om zelf zo min mogelijk verdacht te zijn.

Zelfde geldt voor de manier waarop Jeremy meteen bij het ontbijt met gestrekte been erin kwam en Tom aanviel. Bizar dat iedereen meteen aannam dat hij een verrader was door deze actie. Wat hij deed zou mij nou net het idee geven dat hij een getrouwe is. Ik heb niet eerder een verrader zo'n gewaagde actie zien verrichten al in zo'n vroeg stadium van het programma.
Kijk wel uit, dit is het Videoland topic. Ik merk aan hoe jij over "volgende aflevering" praat (die voor Videoland al de vorige aflevering is) dat je je dit niet realiseert. Als je hier komt en RTL kijkt dan zal je vroeg of laat spoilers zien.
pi_212762134
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Kijk wel uit, dit is het Videoland topic. Ik merk aan hoe jij over "volgende aflevering" praat (die voor Videoland al de vorige aflevering is) dat je je dit niet realiseert. Als je hier komt en RTL kijkt dan zal je vroeg of laat spoilers zien.
Oeps, dit had ik mij inderdaad niet gerealiseerd. Dank voor de tip.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 22:08:47 #217
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_212804266
Wat is Karhelijne vermoeiend zeg :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 00:35:21 #218
268260 Dr.Mikey
pi_212831833
Het zijn drie hele matige verraders maar ze komen zo ver door omdat de meeste getrouwen ook matig zijn.

Apart seizoen met veel irritante deelnemers.
Die Armin Kim en sportschool brabo voorop.
Maar ook tom Ebru en de andere verrader zijn te zeker van zichzelf.
R.I.P DTS.
pi_212840785
Ik vind Ebru een beetje vervelend. Zo aandrukkelijk en dominant aanwezig
pi_212840870
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zijn drie hele matige verraders maar ze komen zo ver door omdat de meeste getrouwen ook matig zijn.

Apart seizoen met veel irritante deelnemers.
Die Armin Kim en sportschool brabo voorop.
Maar ook tom Ebru en de andere verrader zijn te zeker van zichzelf.
Amin kan ik echt niet uitstaan. Heeft ie nou gewoon lopen liegen nu over Isahne?
Hotapnyc
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:33:40 #221
268260 Dr.Mikey
pi_212840926
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:29 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Amin kan ik echt niet uitstaan. Heeft ie nou gewoon lopen liegen nu over Isahne?
Ja en het werkt
R.I.P DTS.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:39:33 #222
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_212841025
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 21:38 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Oeps, dit had ik mij inderdaad niet gerealiseerd. Dank voor de tip.
TV / [RTL] De Verraders

Stil topic wel
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:41:13 #223
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_212841055
Amin dacht dat ie 7,5 uur had zeker.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_212841594
Ihsane deed me trouwens heel erg denken aan Louise uit Bob's Burgers.

Hotapnyc
  vrijdag 15 maart 2024 @ 21:32:33 #225
268260 Dr.Mikey
pi_212841717
Nu Tristan en Amin het toevallig een keer goed hadden gaan ze helemaal verschrikkelijk worden.
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')