SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door ChildoftheStars op 24-02-2024 12:40:39 ]
Nou je had te vroeg gejuichtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelukkig nog geen spoilers gelezen hier
Ja, een aflevering.quote:
Huh maar ik zie niks dat gisteren niet op RTL gebeurdequote:
Ik bedoel wel spoilers voor komende RTL afleveringen die al op Videoland staanquote:
Hehe, post #174 vermijden.quote:
Voor mij geen probleem, kijk zelf ook via Videolandquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit sorry! Mijn bericht zit nu in een spoiler
Lol, ik ben nog niet zo met die namen, dacht dat dat die gast was die er gisteren uitging op RTL4quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, niemand mogen vermoorden en vervolgens de vier terugkomers op de dodenlijst zetten voelt te geforceerd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een onzin dat die 4 nu nog terugkomen in het spel. Wat laat. Die dodenlijst vind ik ook helemaal niks, maar dat had ik de afgelopen edities ook al.
Jammer dat Jeremy eruit wordt gestemd, maar ook dat is ieder seizoen al: diegene met de grootste mond gaan als eersten en al die saaie meuk blijft er tot het einde in. Toch wel jammer van dit programma.
Dat is geen Brabo, dat is een Limburger, dat hoor je toch duidelijk....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die sportschool brabo moet exit die zit elke keer verkeerd en krijgt de hele groep mee. Nu zitten ze door hem weer op de psycholoog.
Ja knappe vent maar ik vind het nog wel echt een “jongetje”. Geen man.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:24 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik ben verliefd op Jeremy. Wat een enorme knappe en volgens mij lieve man is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |