We hebben toch een dragqueen om dat te compenserenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:37 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Geen omgebouwde.....ik ben geschokt. Ik denk dat ik dit programma maar ga boycotten. Kijkt RTL neer op omgebouwde mensen ofzo?
De kaart die ze had getrokken, linken aan wie de verrader zou moeten zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jannie lijkt anders ook wel kleurenblind, met haar verkeerde voorspellingen
Inderdaad, maar vind het wel prima. Scheelt ook wel dat bij de 'bekenden' ook vaak een blikje youtubers en influencers opengetrokken wordt die ik toch al niet kendequote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet niet of het door de gekozen verraders komt maar aflevering 3 nog weinig verschil tussen bekenden en onbekenden.
Kleuren coach hequote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo komt Jannie nou weer met een kleur aan.
Zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:13 schreef Koen66 het volgende:
Bij 'Bekende Nederlanders' doe ik er al lang over wie wie is maar bij onbekende helemaal
Ook niet heel slim om dan als 1e met Vincent te komen bij het overleg.quote:
Ik vermoed dan ook dat ze er best als 1e verrader uit kan gaan als ze niet uit d'r houding verandertquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Ook niet heel slim om dan als 1e met Vincent te komen bij het overleg.
Ja, een aflevering.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:41 schreef Koen66 het volgende:
Kan je deze Verraders nu ook vooruit kijken op Videoland?
Dit zijn allemaal van die types die je ook bij een bb of een utopia etc programma’s zou kunnen tegenkomen. Onbekend maar wel erg gemaakt en camera bewust van die typecasting figuren dan komt het nog zo gemaakt over en qua typetjes verschillen ze niet zoveel van bekende nederlanders.ik zie weer drie verraders die zichzelf overschatten na de eerste paar rondes net als vorig seizoen in nl.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, maar vind het wel prima. Scheelt ook wel dat bij de 'bekenden' ook vaak een blikje youtubers en influencers opengetrokken wordt die ik toch al niet kende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |