Ja, die zal er vannacht al uit zijn dan.quote:
Ja zoiets verwacht je dan ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die zal er vannacht al uit zijn dan.
Ja, verplicht, net als het obligate hoofddoekjequote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo iemand moet er in tegenwoordig.
Precies.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, verplicht, net als het obligate hoofddoekje
Just kidding iedereen is zoals ze willen
Dat zou een record zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het lijkt erop dat volgende week de eerste verrader eruit vliegt
Niets MOET....in die waan zijn ze zelf gaan geloven...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo iemand moet er in tegenwoordig.
Ze zochten nog een tokkie met een volle onderbuik, maar hadden je nummer niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:37 schreef Djeez het volgende:
Nu aan het kijken, maar wel echt heel politiek correct. Een hoofddoekje, nicht, een negerin, Marokkaanse en een dikzak. Nog iemand vergeten?
Opvallend hè. Woke verraders, ik had niet anders verwacht van de VARA/BNN van de commerciele omroepen RTL. Ebru is een irritantje met dat geaffecteerde toontje.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:37 schreef Djeez het volgende:
Nu aan het kijken, maar wel echt heel politiek correct. Een hoofddoekje, nicht, een negerin, Marokkaanse en een dikzak. Nog iemand vergeten?
Als programmamaker moet je wel als je niet overspoeld wil worden met haat op sociale mediaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is geen probleem omdat iemand een hoofddoekje op heeft maar er valt niet te ontkennen dat het wel een kleurrijke cast is.
Niet iedereen woont in de randstad.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 07:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou bijna denken dat de cast de juiste afspiegeling is van de maatschappij.
Oh wacht, dat is het ook.
Maar daar woon ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de randstad.
Kan welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:50 schreef tompsv18 het volgende:
Er is wel heel woke gecast, maar eerste 2 afleveringen waren wel weer vermakelijk. Blijft toch het leukste programma op de Nederlandse tv.
Wat zou er trouwens met die 4 zijn gebeurd uit aflevering 1 die geen sleutel hebben gevonden? Die kun je toch niet nog later in het spel terug brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Jannie lijkt anders ook wel kleurenblind, met haar verkeerde voorspellingenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik lach me rot om de kleurenblindheid
Ik ook niet, toch een behoorljk accurate weerspiegeling voor mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de randstad.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jannie lijkt anders ook wel kleurenblind, met haar verkeerde voorspellingen
Geen omgebouwde.....ik ben geschokt. Ik denk dat ik dit programma maar ga boycotten. Kijkt RTL neer op omgebouwde mensen ofzo?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:37 schreef Djeez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |