SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD
[ Bericht 6% gewijzigd door Momo op 14-10-2023 17:42:18 ]![]()
dat is niet zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:07 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Waarom wordt alleen Isral er op aangekeken dan?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Ja dat is echt zo. We leven in een heel korte periode dat het universum vruchtbaar is en leven kan herbergen, en geloof me op het totale leven van het universum is dat minder dan een fractie, veel minder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja je hebt wel gelijk. Er valt genoeg te verwonderen zonder doctrine en dogma.
En ons leven, dat is dus een fractie van die fractie, het is een flits van kort bewustzijn ingesloten door 2 immense periodes van niets.
En toch proberen we het universum te doorgronden, wij, het product van alleen maar wat waterstof en nog wat bende werd zelfbewust en probeert zichzelf te snappen.
En dan heb je gekkies die zeggen, nee er is een mijnheer hoog in de hemel en die houdt bij wat je doet.
flikker op met je kutreligie, het is echt infantiel, of je nu een staphorster hardcore christen bent of een vlagetende pakistaan.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
het mooiste is dat er een hemel is boven de wolken en vergiffenis van al je smerige zonden en dat er als je dood gaat er 70 maagden op je wachtenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies, maar het geeft mensen wel hoop en zingeving. Wie wil nou niet het belangrijkste in het universum zijn onder een Heer in plaats van een nutteloos stuk vlees bij toeval ontstaan.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Wat is er met die andere 2 maagden gebeurd dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het mooiste is dat er een hemel is boven de wolken en vergiffenis van al je smerige zonden en dat er als je dood gaat er 70 maagden op je wachten
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Mensen als jij zijn ook kut. Er zijn zat gelovigen waar jij geen last van hebt. Laat ze met rust.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo. We leven in een heel korte periode dat het universum vruchtbaar is en leven kan herbergen, en geloof me op het totale leven van het universum is dat minder dan een fractie, veel minder.
En ons leven, dat is dus een fractie van die fractie, het is een flits van kort bewustzijn ingesloten door 2 immense periodes van niets.
En toch proberen we het universum te doorgronden, wij, het product van alleen maar wat waterstof en nog wat bende werd zelfbewust en probeert zichzelf te snappen.
En dan heb je gekkies die zeggen, nee er is een mijnheer hoog in de hemel en die houdt bij wat je doet.
flikker op met je kutreligie, het is echt infantiel, of je nu een staphorster hardcore christen bent of een vlagetende pakistaan.![]()
Die hebben elkaar geneukt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is er met die andere 2 maagden gebeurd dan?![]()
Als ze ons dan ook eens met rust zouden laten. Maar dat kan niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:22 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn ook kut. Er zijn zat gelovigen waar jij geen last van hebt. Laat ze met rust.![]()
Nog nooit zoveel verdeeldheid gezien in een FOK!-topic
Ze hebben er alleen niets aan, want die moeten wel maagd blijven, voor al die andere zelfmoordterroristen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het mooiste is dat er een hemel is boven de wolken en vergiffenis van al je smerige zonden en dat er als je dood gaat er 70 maagden op je wachten![]()
Waarom ben ik kut, omdat ik je wijs op de schoonheid van de schepping?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:22 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn ook kut. Er zijn zat gelovigen waar jij geen last van hebt. Laat ze met rust.
Zorgelijk
maar goed ik ging niet meer reageren op extremisten zoals jij pleegt te zijn, sorry, je boeit me niet, ik heb niet eens medelijden met je
En daarbij, dat is nog wel het gekste, ik laat ze met rust, ik ventileer louter een mening, maar het was al eerder duidelijk dat je hier heel slecht mee om kan gaan als het niet die van jou betreftgot me a movie, I want you to know
Stel je niet aan joh. 'Alle religieuzen uitroeien' lijkt mij nou niet bepaald een serieuze oproep 🤣quote:
Ik lees erin: 'ik heb een hekel aan religie en zonder religie zou de wereld beter af zijn'
Nou, dat vinden veel mensen.
Dat de wereld ook beter af zou zijn zonder een hoop mensen klopt ook wel, maar uitroeien gaat wat ver. Daar zorgt de mensheid ook zelf wel voor op lange termijn, door deze planeet de vernieling in te helpen.![]()
Er zijn heel wat maskers afgevallenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Nog nooit zoveel verdeeldheid gezien in een FOK!-topic![]()
![]()
die hebben zich zelf drooggevingerd denk ik, toen konden ze niet naar de hemelquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is er met die andere 2 maagden gebeurd dan?Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Krankzinnigquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:24 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er zijn heel wat maskers afgevallengot me a movie, I want you to know
Dat moet je zien als amusement.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Hier vallen in elk geval geen doden, dus dan mag dat.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Stoorzendert het volgende:
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Genocide op 80% van de wereldbevolking gaat me toch wel een stapje te ver. Ik denk dat zulke mensen even hun pilletje moeten nemen en verplicht een paar weekjes van dit forum moeten verdwijnen voordat ze hele rare dingen gaan doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:27 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd nog een vrij schappelijke discussie.![]()
Beloofd? Net alsof je er naar uitkijkt...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:29 schreef KoningWouter het volgende:
He even wat anders. Is die Sabbath al een keer afgelopen? Ons was een invasie beloofd.
Iemand deelde een link, tussen 19:00 en 20:00 onze tijd (verschilt per locatie in Isral).![]()
Ironie, ik had het anders kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Beloofd? Net alsof je er naar uitkijkt...
Iemand deelde een link, tussen 19:00 en 20:00 onze tijd (verschilt per locatie in Isral).![]()
Hoe weet je dat het Universum maar een korte periode vruchtbaar is?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo. We leven in een heel korte periode dat het universum vruchtbaar is en leven kan herbergen, en geloof me op het totale leven van het universum is dat minder dan een fractie, veel minder.
flikker op met je kutreligie, het is echt infantiel, of je nu een staphorster hardcore christen bent of een vlagetende pakistaan.
Mensen die over het universum praten zijn als de mieren die over de Pyramide van Gizop praten.![]()
Vanavondquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:29 schreef KoningWouter het volgende:
He even wat anders. Is die Sabbath al een keer afgelopen? Ons was een invasie beloofd.![]()
Dus omdat het niet lijkt op een serieuze oproep mag er geen TR worden geplaatst?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh. 'Alle religieuzen uitroeien' lijkt mij nou niet bepaald een serieuze oproep 🤣
Ik lees erin: 'ik heb een hekel aan religie en zonder religie zou de wereld beter af zijn'
Dat de wereld ook beter af zou zijn zonder een hoop mensen klopt ook wel, maar uitroeien gaat wat ver. Daar zorgt de mensheid ook zelf wel voor op lange termijn, door deze planeet de vernieling in te helpen.
Als iemand zegt "maak alle joden af" dan zou er toch ook een TR volgen?![]()
Zie de zieke geest van een gem athestquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Iemand deelde een link, tussen 19:00 en 20:00 onze tijd (verschilt per locatie in Isral).
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Correctie Shabbat eindigt 18:40-18:50 lokale tijd. Over iets meer dan een uur dus...
https://www.chabad.org/ca(...)e-Lighting-Times.htm![]()
quote:
Misschien wil je een apart topic maken?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat gaat beide kanten op h en dat is het probleem.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Praten met lui die je uit willen roeien? Je gewillig laten afslachten? Duizenden raketten onbeantwoord laten?
Drm vind ik ook niet dat je een kant kunt steunen in dit, behalve die van vrede.
Hamas is terroristisch, Isral is een nog 100x ergere terroristische organisatie.
Dat wij als Westen Isral steunen en hypocriet oogje dichtknijpen is gewoon heel slecht.
Enige kant om te steunen is die van vrede.![]()
Uitgesteld dus, ik hoop dat er afstel van komtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
![]()
Uh ja 'maak alle joden af' is antisemitisme en dat mag nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:34 schreef Stormachtig1986 het volgende:
[..]
Dus omdat het niet lijkt op een serieuze oproep mag er geen TR worden geplaatst?
Als iemand zegt "maak alle joden af" dan zou er toch ook een TR volgen?
'Maak alle religieuzen af' is satire![]()
Bron?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Uitgesteld dus, ik hoop dat er afstel van komt![]()
Gewoon na zonsondergang dusquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:35 schreef Momo het volgende:
Correctie Shabbat eindigt 18:40-18:50 lokale tijd. Over iets meer dan een uur dus...
https://www.chabad.org/ca(...)e-Lighting-Times.htm
Het gaat om de boodschap, zeer relevant voor dit topicquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien wil je een apart topic maken?![]()
Over vrede gaan ze wel weer praten als Hamas weg is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat gaat beide kanten op h en dat is het probleem.
Drm vind ik ook niet dat je een kant kunt steunen in dit, behalve die van vrede.
Hamas is terroristisch, Isral is een nog 100x ergere terroristische organisatie.
Dat wij als Westen Isral steunen en hypocriet oogje dichtknijpen is gewoon heel slecht.
Enige kant om te steunen is die van vrede.
Een slachtpartij van 1300 inwoners onbeantwoord laten? Ik dacht het niet.![]()
er is denk ik geen ander onderwerp te bedenken die zulke uitgesproken maar ook zulke tegenovergestelde reacties opwekt. Dit is al vijftig jaar zo en dit zal helaas voorlopig zo blijvenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Nog nooit zoveel verdeeldheid gezien in een FOK!-topic![]()
Ja, zullen ze niet op de minuut doen nee. En diep in de nacht lijkt mij logischer. En misschien is het niet eens vannacht.quote:![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
En een massale inval en daaropvolgende slachtpartij in Gaza onbeantwoord laten? No way dat Hamas of de opvolger ervan (want neuh, je gaat echt niet die hele ideologie weg krijgen) dat laat gebeuren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Over vrede gaan ze wel weer praten als Hamas weg is.
Een slachtpartij van 1300 inwoners onbeantwoord laten? Ik dacht het niet.
En dus: de volgende aanval van Hamas/opvolgers in Isral onbeantwoord laten? Ik dacht het niet.
Etc, etc.
Het woord 'vergeldingsaanval' is zo'n beetje uitgevonden voor Isral vs Palestina. Het gaat nooit ophouden, want het is nit 'actie = reactie' en dan klaar geweest.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Het verrassingseffect is inmiddels wel vrij weg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, zullen ze niet op de minuut doen nee. En diep in de nacht lijkt mij logischer. En misschien is het niet eens vannacht.![]()
Hypocriete reactie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh. 'Alle religieuzen uitroeien' lijkt mij nou niet bepaald een serieuze oproep 🤣
Dat de wereld ook beter af zou zijn zonder een hoop mensen klopt ook wel, maar uitroeien gaat wat ver. Daar zorgt de mensheid ook zelf wel voor op lange termijn, door deze planeet de vernieling in te helpen.![]()
Is een guerillaoorlog wel zo verstandig in het donker? Geeft dat Hamas niet het voordeel?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
heywoodu
![]()
Hamas heeft sowieso het voordeel in Gaza, behalve wat aantallen betreft. Verdedigers hebben sowieso het voordeel en zeker in zo'n enorm stedelijk gebied.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Is een guerillaoorlog wel zo verstandig in het donker? Geeft dat Hamas niet het voordeel?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh ja 'maak alle joden af' is antisemitisme en dat mag niet
'Maak alle religieuzen af' is satirekan iemand hier de wtf meme plaatsen.
![]()
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En een massale inval en daaropvolgende slachtpartij in Gaza onbeantwoord laten? No way dat Hamas of de opvolger ervan (want neuh, je gaat echt niet die hele ideologie weg krijgen) dat laat gebeuren.
En dus: de volgende aanval van Hamas/opvolgers in Isral onbeantwoord laten? Ik dacht het niet.
Etc, etc.
Het woord 'vergeldingsaanval' is zo'n beetje uitgevonden voor Isral vs Palestina. Het gaat nooit ophouden, want het is nit 'actie = reactie' en dan klaar geweest.
Daarom gaat Isral niet stoppen voordat Hamas zo goed als vernietigd is, zodat ze zeker weten dat het nog jaren, zo niet decennia, gaat duren voordat zij of een afgeleide daarvan weer net zo gevaarlijk kunnen gaan worden.
Dat gaat gepaard met heel veel verlies van levens, van heel veel leed, pijn, verdriet en vernietiging.
En zo gaat het al 70 jaar.![]()
Hamas heeft geen nachtzicht apparatuur als het goed is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Is een guerillaoorlog wel zo verstandig in het donker? Geeft dat Hamas niet het voordeel?
Maar dat het een slachting aan beide kanten gaat worden lijkt me evident.
De treurnis.![]()
Dat is een domme mening vind ik.. Je moet zulke dingen gewoon niet zeggen. Straks zijn er mensen die het wel serieus nemen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh ja 'maak alle joden af' is antisemitisme en dat mag niet
'Maak alle religieuzen af' is satire
Joden zijn overigens ook religieus, dus je "maak alle religieuzen af" is antisemitisme+![]()
Niet iedere soldaat heeft nachtkijkersquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hamas heeft geen nachtzicht apparatuur als het goed is.
Maar dat het een slachting aan beide kanten gaat worden lijkt me evident.
De treurnis.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja 1 op 4 is dat geloof ik bij gelijke uitrusting?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hamas heeft sowieso het voordeel in Gaza, behalve wat aantallen betreft. Verdedigers hebben sowieso het voordeel en zeker in zo'n enorm stedelijk gebied.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Had nog nooit van gehoord van de "Hannibal directive"
https://en.wikipedia.org/wiki/Hannibal_DirectiveIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
heywoodu
![]()
Jep, en dat gaat ook de komende 70 jaar zo. En geen van beide partijen gaat ooit ook maar een druppeltje water bij de wijn doen in een poging de cirkel te stoppen, nog niet misschien. Zeker nu niet. Dat is net zo logisch als dat het triest is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Daarom gaat Isral niet stoppen voordat Hamas zo goed als vernietigd is, zodat ze zeker weten dat het nog jaren, zo niet decennia, gaat duren voordat zij of een afgeleide daarvan weer net zo gevaarlijk kunnen gaan worden.
Dat gaat gepaard met heel veel verlies van levens, van heel veel leed, pijn, verdriet en vernietiging.
En zo gaat het al 70 jaar.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Een ideologie uitroeien gaat je nooit en te nimmer lukken. Dan moet je genocide gaan plegen. De volgende lichting Hamas is inmiddels al opgeleid en wordt in hun visie versterkt door de acties die straks gaan volgen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
En zo gaat het al 70 jaar.![]()
Als Hamas weg is zal Isral niet meer zo'n terroristisch bestuur in Gaza accepteren vermoed ik. Natuurlijk gaan Palestijnen Isral niet toffer vinden, maar voor Isral wordt het na Hamas wel veiliger. Dat zal de insteek wel zijn denk ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En een massale inval en daaropvolgende slachtpartij in Gaza onbeantwoord laten? No way dat Hamas of de opvolger ervan (want neuh, je gaat echt niet die hele ideologie weg krijgen) dat laat gebeuren.![]()
Ik vind het verassingseffect juist wel erg grootquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het verrassingseffect is inmiddels wel vrij weg.![]()
Ik vind het eerlijk gezegd erg bijzonder dat de vicieuze cirkel in deze enorm complexe situatie gewoon niet opvalt bij sommige users.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En een massale inval en daaropvolgende slachtpartij in Gaza onbeantwoord laten? No way dat Hamas of de opvolger ervan (want neuh, je gaat echt niet die hele ideologie weg krijgen) dat laat gebeuren.
Etc, etc.
Het woord 'vergeldingsaanval' is zo'n beetje uitgevonden voor Isral vs Palestina. Het gaat nooit ophouden, want het is nit 'actie = reactie' en dan klaar geweest.
Dit gaat nooit stoppen.![]()
Dat is nooit gezegd, wel dat mensen tot 15:00 veilig weg konden gaan naar het zuiden in Gaza.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jij![]()
Dacht namelijk dat de invasie rond 15:00 uur zou beginnnen![]()
Nee, door je laatste toevoeging. Daarboven vond ik het nog wel mooi. Je hebt geen last van de meeste gelovigen. We leven allemaal ons leven en stoeien met dezelfde shit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Waarom ben ik kut, omdat ik je wijs op de schoonheid van de schepping?
Zorgelijk
maar goed ik ging niet meer reageren op extremisten zoals jij pleegt te zijn, sorry, je boeit me niet, ik heb niet eens medelijden met je
En daarbij, dat is nog wel het gekste, ik laat ze met rust, ik ventileer louter een mening, maar het was al eerder duidelijk dat je hier heel slecht mee om kan gaan als het niet die van jou betreft![]()
Ohh ok, mijn foutquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is nooit gezegd, wel dat mensen tot 15:00 veilig weg konden gaan naar het zuiden in Gaza.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Eventjes, inderdaad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als Hamas weg is zal Isral niet meer zo'n terroristisch bestuur in Gaza accepteren vermoed ik. Natuurlijk gaan Palestijnen Isral niet toffer vinden, maar voor Isral wordt het na Hamas wel veiliger. Dat zal de insteek wel zijn denk ik.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ze hadden ook niet de capaciteiten om de acties uit te voeren zoals vorige week.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hamas heeft geen nachtzicht apparatuur als het goed is.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Algemene vraag:quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hamas heeft sowieso het voordeel in Gaza, behalve wat aantallen betreft. Verdedigers hebben sowieso het voordeel en zeker in zo'n enorm stedelijk gebied.
Kun je alle gezonde mannen (dus even niet die aan de beademing in het ziekenhuis) die perse daar blijven als aanhangers van Hamas beschouwen?
Want het gaat er straks heel hard los. En veel van hen gaan niet weg, ondanks oproepen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Je zou misschien kunnen interpreteren als dan gaan wij binnenvallen, maar denk dat ze wel meer tijd gaan geven.quote:![]()
Ja dat schoot me ook te binnen toen ik het typte.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ze hadden ook niet de capaciteiten om de acties uit te voeren zoals vorige week.
Ligt er aan wie achter de bevoorrading van Hammas zit.
Dan krijgt dit verhaal nog een staartje, en ik ben bang dat het Iran betreft.![]()
Ja totdat humanitaire hulp vanuit Egypte doorgelaten zou worden. Is dat gebeurd dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:47 schreef multifase het volgende:
Grens met Egypte gaat open voor Amerikanen volgens nu.nl was die dan dicht voor. Amerikanen?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik hoop het,vel meer tijd, hoe kunnen zoveel mensen binnen deze tijd een veilig heenkomen vindenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zou misschien kunnen interpreteren als dan gaan wij binnenvallen, maar denk dat ze wel meer tijd gaan geven.![]()
![]()
Misschien zijn ze het zat en denken ze fuck it, wat komt dat komt, want god weet het beter.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Algemene vraag:
Kun je alle gezonde mannen (dus even niet die aan de beademing in het ziekenhuis) die perse daar blijven als aanhangers van Hamas beschouwen?
Want het gaat er straks heel hard los. En veel van hen gaan niet weg, ondanks oproepen.![]()
Je onderschat denk ik het effect van de oorlogstrauma die de huidige jeugd nu krijgt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als Hamas weg is zal Isral niet meer zo'n terroristisch bestuur in Gaza accepteren vermoed ik. Natuurlijk gaan Palestijnen Isral niet toffer vinden, maar voor Isral wordt het na Hamas wel veiliger. Dat zal de insteek wel zijn denk ik.
Er staat binnen een paar jaar gewoon weer een nieuwe generatie op om de dood van hun ouders/familie/ok-leventje te wreken.![]()
De grens met Egypte is voor de Palestijnen gesloten.
Waarom is hier geen ophef over?Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene![]()
En idem aan de kant van Isral. Dus de aankomende 100 jaar gaan we geen verandering zien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een ideologie uitroeien gaat je nooit en te nimmer lukken. Dan moet je genocide gaan plegen. De volgende lichting Hamas is inmiddels al opgeleid en wordt in hun visie versterkt door de acties die straks gaan volgen.![]()
neequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:47 schreef capricia het volgende:
Kun je alle gezonde mannen (dus even niet die aan de beademing in het ziekenhuis) die perse daar blijven als aanhangers van Hamas beschouwen?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Dat vermeld de update nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja totdat humanitaire hulp vanuit Egypte doorgelaten zou worden. Is dat gebeurd dan?![]()
waarom denk je dat er geen ophef over is? Dat is er namelijk wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:48 schreef HSG het volgende:
Waarom is hier geen ophef over?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Maar het gaat ook gepaard met nadenken over: wat na Hamas? Hoe zorgen we voor een duurzame oplossing waarbij zowel Israelirs veilig zijn en de mensen in Gaza iets van hun leven kunnen maken zonder te leven onder een terroristisch regime.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
En zo gaat het al 70 jaar.
Ergens krijg ik niet het idee dat Isral dat (in samenwerking met andere belanghebbenden zoals Egypte en de VS) gaat doen, maar wellicht komt dat nog.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2023 16:52:45 ]![]()
heywoodu
![]()
Dat denk ik niet, maar op z'n minst wel als mensen die wellicht hun keuzes zouden moeten heroverwegen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Algemene vraag:
Kun je alle gezonde mannen (dus even niet die aan de beademing in het ziekenhuis) die perse daar blijven als aanhangers van Hamas beschouwen?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Natuurlij is er ophef, alleen voor sommigen niet of nooit genoeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:48 schreef HSG het volgende:
Waarom is hier geen ophef over?
Opvallend blijft dat landen die begaan zijn met Paestijnen vervolgens hun grenzen gesloten houden."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Netanyahu spreekt nu in een speech via video aan het leger: volgende fase aangebroken.
nu.nl live blogOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
BBC office doused in red paint in apparent protest at refusal to call Hamas terroristsWhen the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
wellicht is dat al gebeurd. laserlicht in tegenstelling tot in films, zie je namelijk niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:57 schreef ExTec het volgende:
Maar de echte vraag is:
Wanneer gaat israel deze inzetten?
[ afbeelding ]Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
8 minuten geleden
Netanyahu aan leger bij Gazastrook: 'Volgende fase breekt aan'
Premier Benjamin Netanyahu heeft de Isralische troepen bij de Gazastrook aangespoord om klaar te zijn voor de "volgende fase". In een videoverklaring vertelt hij het het volgende aan de soldaten: "Ben je klaar voor de volgende stap? De volgende fase komt eraan."
40 minuten geleden
Er is een deal tussen de VS en Egypte over de evacuatie van personen met de Amerikaanse nationaliteit uit de Gazastrook, naar schatting vijf- tot zeshonderd mensen. Dat heeft een functionaris van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken gezegd tegen journalisten. De VS adviseert zijn burgers in het gebied om zich richting de grensovergang bij Rafah te spoeden. "Het zou kunnen dat er weinig waarschuwing is als die opengaat, en hij zou een beperkte tijd open kunnen blijven."
Nu.nl liveblog![]()
Er is geen 'na Hamas'.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar het gaat ook gepaard met nadenken over: wat na Hamas? Hoe zorgen we voor een duurzame oplossing waarbij zowel Israelirs veilig zijn en de mensen in Gaza iets van hun leven kunnen maken zonder te leven onder een terroristisch regime.
Ergens krijg ik niet het idee dat Isral dat (in samenwerking met andere belanghebbenden zoals Egypte en de VS) gaat doen, maar wellicht komt dat nog.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Huge anti-Israel protest in London as police warn Hamas supporters to be arrested
https://www.timesofisrael(...)ters-to-be-arrested/
When the student is ready, the teacher will appear.
Aangezien we nu toch even muziek aan het delen zijn, deze is wel toepasselijk voor de huidige situatie:
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Dat probleem proberen ze volgens mij al 70 jaar op te lossen, zonder veel succes. Dus nu hopen dat ze binnen een week of 2 een oplossing voor na Hamas hebben, doe ik niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar het gaat ook gepaard met nadenken over: wat na Hamas? Hoe zorgen we voor een duurzame oplossing waarbij zowel Israelirs veilig zijn en de mensen in Gaza iets van hun leven kunnen maken zonder te leven onder een terroristisch regime.
Ergens krijg ik niet het idee dat Isral dat (in samenwerking met andere belanghebbenden zoals Egypte en de VS) gaat doen, maar wellicht komt dat nog.![]()
Nou het zit zo, je moet nucleogenese hebben voor zwaardere elementen, dus boven beryllium, dat gebeurt in sterren fusie van waterstof en dingessen, en dat heet dus nucleogenese. Maar dan ben je er nog niet want voor je voldoende koolstof en zuurstof en weet ik het wat voor dingen zul je zelfs meer energie nodig hebben dan in ster kernen, want zoals je ongetwijfeld weet, levert fusie tot aan ijzer energie, voor elementen hierboven heb je andere dingen nodig als supernovae, neutronensterfusie en weet ik hetquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:32 schreef Stormachtig1986 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het Universum maar een korte periode vruchtbaar is?
Mensen die over het universum praten zijn als de mieren die over de Pyramide van Gizop praten.
en dan na een generatie of vijf van sterren heb je een saaie gele dwerg met een rots eromheen, aarde
nja
dit dat
dat is een mirakel op zich he
maar dan zijn we er nog niet, want die sterren die stralen, die proberen namelijk energie kwijt te raken, dat heet entropie en is de pijl van tijd
heel verhaal joh
maar dat is eindig, sterren houden op te bestaan, na heel veel tijd, wel he, daarom zei ik al, wij leven in een flits, maar na een een 10neindig miljard jaar breekt een periode aan waar alleen nog zwarte gaten bestaan, en die verdampen, zei hawking en dat klopt, maar dat duurt ook tieves lang
en dan op een gegeven moment heeft entropie haar zin en is het universum leeg, geen materie, geen fotonen, niets en dan stopt tijd want zoals je weet heeft tijd materie nodig en dat is er niet meer.
snap jegot me a movie, I want you to know
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:01 schreef Aether het volgende:
Huge anti-Israel protest in London as police warn Hamas supporters to be arrested
[ afbeelding ]
even een quote van jezelfquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nou het zit zo, je moet nucleogenese hebben voor zwaardere elementen, dus boven beryllium, dat gebeurt in sterren fusie van waterstof en dingessen, en dat heet dus nucleogenese. Maar dan ben je er nog niet want voor je voldoende koolstof en zuurstof en weet ik het wat voor dingen zul je zelfs meer energie nodig hebben dan in ster kernen, want zoals je ongetwijfeld weet, levert fusie tot aan ijzer energie, voor elementen hierboven heb je andere dingen nodig als supernovae, neutronensterfusie en weet ik het
en dan na een generatie of vijf van sterren heb je een saaie gele dwerg met een rots eromheen, aarde
nja
dit dat
maar dan zijn we er nog niet, want die sterren die stralen, die proberen namelijk energie kwijt te raken, dat heet entropie en is de pijl van tijd
heel verhaal joh
maar dat is eindig, sterren houden op te bestaan, na heel veel tijd, wel he, daarom zei ik al, wij leven in een flits, maar na een een 10neindig miljard jaar breekt een periode aan waar alleen nog zwarte gaten bestaan, en die verdampen, zei hawking en dat klopt, maar dat duurt ook tieves lang
en dan op een gegeven moment heeft entropie haar in en is het universum leeg, geen materie, geen fotonen, niets en dan stopt tijd want zoals je weet heeft tijd materie nodig en dat is er niet meer.
snap jebovenstaand is dus een probeersel?quote:En toch proberen we het universum te doorgronden, wij, het product van alleen maar wat waterstof en nog wat bende werd zelfbewust en probeert zichzelf te snappen.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
En dan implodeert het universum en kunnen we opnieuw beginnen. (geen idee of het zo werkt, maar dat zou wel vet zijn)quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nou het zit zo, je moet nucleogenese hebben voor zwaardere elementen, dus boven beryllium, dat gebeurt in sterren fusie van waterstof en dingessen, en dat heet dus nucleogenese. Maar dan ben je er nog niet want voor je voldoende koolstof en zuurstof en weet ik het wat voor dingen zul je zelfs meer energie nodig hebben dan in ster kernen, want zoals je ongetwijfeld weet, levert fusie tot aan ijzer energie, voor elementen hierboven heb je andere dingen nodig als supernovae, neutronensterfusie en weet ik het
nja
dit dat
heel verhaal joh
en dan op een gegeven moment heeft entropie haar in en is het universum leeg, geen materie, geen fotonen, niets en dan stopt tijd want zoals je weet heeft tijd materie nodig en dat is er niet meer.
snap je
Vraag is alleen of het dan exact hetzelfde wordt als eerst (determinisme) want zou wel gaaf zijn om eens een ander leven te leven dan dit. (hoewel ik niet mag klagen)![]()
Egypte accepteert dat niet tenzij er hulp Gaza in mag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:47 schreef multifase het volgende:
Grens met Egypte gaat open voor Amerikanen volgens nu.nl was die dan dicht voor. Amerikanen?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Tijd om de tondeuses op te laden...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:01 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]![]()
De vinger wijzen naar Iran is makkelijk. Het is zeker aannemelijk hoor, maar op de zwarte markt kan je zo veel shit krijgen. Daar heb je echt geen staat voor nodig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat schoot me ook te binnen toen ik het typte.
Ligt er aan wie achter de bevoorrading van Hammas zit.
Dan krijgt dit verhaal nog een staartje, en ik ben bang dat het Iran betreft.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Amerika heeft daar toch een kleine 3000 mariniers voor de kust liggen? Had verwacht dat die wel een handje gingen helpen de grens open te maken voor de Amerikanenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Egypte accepteert dat niet tenzij er hulp Gaza in mag.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nee, maar wie blijft kan je wel aanmerken dat ze kennelijk aanhangers zijn omdat blijkbaar blijvende, ze dus van zins zijn om whatever verzet te plegen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Algemene vraag:
Want het gaat er straks heel hard los. En veel van hen gaan niet weg, ondanks oproepen.
Dit lijkt mij niet het moment om in discussie te gaan of verzet te plegen tegen bevelen door te blijven plakken.
De rules of engagement van het IDF zal wel iets zijn dat aangetroffen personen allereerst terroristen zijn en pas daarna mogelijk misschien iemand die het allemaal niet zo goed begreep."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ja, maar niet van mij, maar van eeuwen van wetenschap, snap je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
even een quote van jezelf
[..]
bovenstaand is dus een probeersel?
of ja, van het universum, dat zichzelf probeert te doorgronden middels ons, mooi he?got me a movie, I want you to know
dat snap ik, maar het blijft dus allemaal een probeersel wat je schreef, dus geen feitelijke informatie, maar gewoon iemand die iets probeert?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja, maar niet van mij, maar van eeuwen van wetenschap, snap je?
of ja, van het universum, dat zichzelf probeert te doorgronden middels ons, mooi he?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
je kijkt teveel filmsquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Amerika heeft daar toch een kleine 3000 mariniers voor de kust liggen? Had verwacht dat die wel een handje gingen helpen de grens open te maken voor de AmerikanenReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ze zullen toch wel flinke druk op Egypte uitoefenen om haast te maken?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dit klinkt als iets uit the Onion
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
dat wel, dat heet diplomatiequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel flinke druk op Egypte uitoefenen om haast te maken?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Khamenei says Gaza war ‘a symbol of the power of Islam’
https://www.timesofisrael(...)-the-power-of-islam/When the student is ready, the teacher will appear.
Rare vergelijking, Gaza gaat dit keihard afleggen. Maar Iran heeft toch een hele andere stroming van de Islam dan de Palestijnen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:11 schreef Aether het volgende:
https://www.timesofisrael(...)-the-power-of-islam/“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Sowieso zegt iedereen dat dit geen religieuze oorlog zou zijn toch ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Rare vergelijking, Gaza gaat dit keihard afleggen. Maar Iran heeft toch een hele andere stroming van de Islam dan de Palestijnen?![]()
Sjiieten vs soennieten ja maar verenigd in de Jodenhaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Rare vergelijking, Gaza gaat dit keihard afleggen. Maar Iran heeft toch een hele andere stroming van de Islam dan de Palestijnen?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Dat die power volstrekt inferieur is bedoelt ie of wat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:11 schreef Aether het volgende:
https://www.timesofisrael(...)-the-power-of-islam/De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Gevaar van de Islam zit hem in dat ze de dood verheerlijken en dat ze met zoveel zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat die power volstrekt inferieur is bedoelt ie of wat?
Een beetje de Swarm van Starcraft.![]()
De kennis die ik probeer te delen met je, al zijn het louter paarlen, zorgt er bijvoorbeld voor dat jij je waanbeelden kan delen middels een elektronisch apparaat, waar ik overigens ook hele verhalen over heb maar ja dan krijg ik straks een ban want we gaan echt off topic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar het blijft dus allemaal een probeersel wat je schreef, dus geen feitelijke informatie, maar gewoon iemand die iets probeert?
maar mocht je twijfelen aan mijn verhaal er is een user, Haushofer, ik durf hem niet eens te linken, die heeft echt een brein als ongeveer 3 x vlieland over dit soort shizzle
het is best uit te leggen hoe het waarschijnlijk zit, zover ze het snappen... en dat is mijn spreekbeurt wel
nou grgr
ik ga verse frietjes bakkengot me a movie, I want you to know
Zo verenigd dat iedereen de palestijnen laat stikken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sjiieten vs soennieten ja maar verenigd in de Jodenhaat.![]()
Yup want ze hebben geen zin in de zoveelste militaire vernedering.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo verenigd dat iedereen de palestijnen laat stikken.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
dat is duidelijk, ik hoef je dus niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
De kennis die ik probeer te delen met je, al zijn het louter paarlen, zorgt er bijvoorbeld voor dat jij je waanbeelden kan delen middels een elektronisch apparaat, waar ik overigens ook hele verhalen over heb maar ja dan krijg ik straks een ban want we gaan echt off topic.
maar mocht je twijfelen aan mijn verhaal er is een user, Haushofer, ik durf hem niet eens te linken, die heeft echt een brein als ongeveer 3 x vlieland over dit soort shizzle
het is best uit te leggen hoe het waarschijnlijk zit, zover ze het snappen... en dat is mijn spreekbeurt wel
nou grgr
ik ga verse frietjes bakkenReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Oh dat mag zeker, en ook zeker terechte diagnose, mijn vrouw maakt zich ook zorgen. Dus nee, ga vooral je gang.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is duidelijk, ik hoef je dus niet serieus te nemen
zoals ik al zei, paarlengot me a movie, I want you to know
Dan nog is het een kromme uitspraak. Ze hebben ook een pesthekel aan elkaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sjiieten vs soennieten ja maar verenigd in de Jodenhaat.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
zeker, ik heb ook theoretische natuurkunde gestudeerd, richting elementaire deeltjes, daarom neem ik je ook niet serieus.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oh dat mag zeker, en ook zeker terechte diagnose, mijn vrouw maakt zich ook zorgen. Dus nee, ga vooral je gang.
zoals ik al zei, paarlenReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
ook?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zeker, ik heb ook theoretische natuurkunde gestudeerd, richting elementaire deeltjes, daarom neem ik je ook niet serieus.
nee hoor ik ben een simpel mens
maar god, leuk joh, open aub een topic waarin je mijn reactie uitelkaar fileert, ik leer namelijk wel heel erg graaggot me a movie, I want you to know
Elementaire deeltjes nog wel ookgot me a movie, I want you to know
Klopt, maar ze zijn verenigd in hun jodenhaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan nog is het een kromme uitspraak. Ze hebben ook een pesthekel aan elkaar![]()
Wie beschermt de Orthodoxe joden tegen de Isralische regime?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Dat zijn niet de 'normale' orthodoxe Joden. Ook daar zitten weer verschillende stromingen in.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:20 schreef Ali_boo het volgende:
Wie beschermt de Orthodoxe joden tegen de Isralische regime?
[ twitter ]
"Orthodox Jews generally see themselves as practicing normative Judaism, rather than belonging to a particular movement. Within Orthodox Judaism, there is a spectrum of communities and practices, ranging from ultra-Orthodox Haredi Judaism and Jewish fundamentalism to Modern Orthodox Judaism (with Neo-Orthodoxy, Open Orthodoxy, and Religious Zionism). Orthodox Jews who opposed the Haskalah became known as Haredi Jews (Haredim), including Hardalim, Hasidim, Misnagdim (Lita'im), and Sephardim Haredim. Orthodox Jews who were sympathetic to the Haskalah formed what became known as modern/neo-Orthodox Jews"
https://en.wikipedia.org/(...)eo%2DOrthodox%20Jews.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
HET regime.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:20 schreef Ali_boo het volgende:
Wie beschermt de Orthodoxe joden tegen de Isralische regime?
[ twitter ]Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ik zet 'm maar weer eens op. Heb niets meer van die knakker gezien sinds Coronaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:25 schreef Momo het volgende:
Steve heeft paar uur op bed gelegen is weer live
Overigens hebben ze inderdaad meer tijd gegeven kennelijk? Of mis ik iets? Dat is wel positief toch?
ja duswie immer
got me a movie, I want you to know
Aantal van die streams waren gefilmd door Reuters, maar bij die stream aan de grens bij Libanon gisteren is toen een medewerker gedood, dus denk dat ze ook minder risico willen lopen met hun mensen.![]()
Die livestreams zijn ook niet zo live. Soms zelfde locatie, maar bij de ene is het dag, de ander avond![]()
Is allemaal schemer bij die ik gepost heb.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
Die livestreams zijn ook niet zo live. Soms zelfde locatie, maar bij de ene is het dag, de ander avond![]()
ik vraag me af hoe de wereld er morgen uitzietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:28 schreef KoningWouter het volgende:
Klinkt alsof ze het internet in Gaza hebben uitgeschakeld als de cams uitvallen.got me a movie, I want you to know
SSommige hebben London Protest erbij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Is allemaal schemer bij die ik gepost heb.
![]()
Droog en af en toe zonquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe de wereld er morgen uitziet“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Morgen zal het nog wel loslopen. Oorlog is traag. Dit kan nog wel eens een lange termijn project worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe de wereld er morgen uitziet![]()
Oh das wel lekker, want ik kreeg net al op mijn flikker dat ik de heg had moeten doen in plaats van me zorgen te maken over de gekkies op FOK!, in Nederland en de rest van de wereldquote:dat is zelfs aangegeven door IFDquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Morgen zal het nog wel loslopen. Oorlog is traag. Dit kan nog wel eens een lange termijn project worden.got me a movie, I want you to know
Sabbath duurt niet lang meer...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Overigens hebben ze inderdaad meer tijd gegeven kennelijk? Of mis ik iets? Dat is wel positief toch?
ja duswie immer
![]()
ja joh weet ik veel, ik ben al blij als mijn patatjes straks perfect zijnquote:got me a movie, I want you to know
patat...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja joh weet ik veel, ik ben al blij als mijn patatjes straks perfect zijn![]()
![]()
Steve leeft op rampen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:25 schreef Momo het volgende:
Steve heeft paar uur op bed gelegen is weer live"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
In Khan Yunis zie ik nog divere mensen lopen bellen. En links brand licht, wat ook niet heel noodzakelijk lijkt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze doet het nog, maar een aantal cams werken niet meer idd![]()
Nieuwszenders en sites ook. Ik zie het verschil nietquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het is dan ook wel een prima verdienmodel in dit tijdsgewrichtquote:
Is helemaal in het zuiden van Gaza.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:39 schreef littlemindy het volgende:
[..]
In Khan Yunis zie ik nog divere mensen lopen bellen. En links brand licht, wat ook niet heel noodzakelijk lijkt.![]()
Ooit dachten ze geen leven na de plo.quote:
Alles gaat door"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Zenders hebben daar vaak mensen op locatie enzo. Steve heeft t internet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nieuwszenders en sites ook. Ik zie het verschil niet"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Dat weet ik, maar iedereen vlucht nu daarheen. Dan zou je zeggen dat je enigszins rustig aandoet met je voorraden elektriciteit etc.quote:![]()
Fijn om te weten wat een of andere random gast op een zolderkamertje zegt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens Steve is de IDF begonnen![]()
![]()
Gepost door de IDFquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:41 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Fijn om te weten wat een of andere random gast op een zolderkamertje zegt.
Steve als een of andere random gast op een zolderkamer benoemen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:41 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Fijn om te weten wat een of andere random gast op een zolderkamertje zegt.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Heeft de NOS daar mensen ja?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:41 schreef marsan het volgende:
[..]
Zenders hebben daar vaak mensen op locatie enzo. Steve heeft t internet.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heeft de NOS meer mensen in dr regio ja?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heeft de NOS daar mensen ja?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Dat ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:41 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Fijn om te weten wat een of andere random gast op een zolderkamertje zegt.![]()
Ja weet ik, was een reactie opquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja Steve quote een officieel account.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Refereer daar dan naar i.p.v. een of andere kansloze streamer.Je kunt toch zien dat Steve hun quote?quote:![]()
Maak je niet zo druk manquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Refereer daar dan naar i.p.v. een of andere kansloze streamer.
Ja wel of niet?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Heeft de NOS meer mensen in dr regio ja?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
In jouw bericht wel, maar niet in het bericht van die 2 users voor je.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Je kunt toch zien dat Steve hun quote?![]()
Gok eens. Wie heeft er mensen in dr regio: steve of de nos?quote:"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Steve sowieso niet, maar heeft de NOS ze?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:45 schreef marsan het volgende:
[..]
Gok eens. Wie heeft er mensen in dr regio: steve of de nos?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wel in de regio. Niet in Gaza.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Steve sowieso niet, maar heeft de NOS ze?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ik begreep uit de chat van Steve dat Al Jazeera daar nog zit, maar hoever noordelijk en of het berhaupt klopt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:47 schreef Momo het volgende:
Hoeveel journalisten zouden het uberhaupt durven om in Noord-Gaza te zitten nu?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
hell no, ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ook?
nee hoor ik ben een simpel mens
maar god, leuk joh, open aub een topic waarin je mijn reactie uitelkaar fileert, ik leer namelijk wel heel erg graagReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Denk idd minimaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik begreep uit de chat van Steve dat Al Jazeera daar nog zit, maar hoever noordelijk en of het berhaupt klopt?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ik geloof dat Reuters zich teruggetrokken heeft na de gedode journalist in Libanonquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
beter dan vandaagquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe de wereld er morgen uitzietReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
95-jarige reservistquote:Gelooft ie het zelf ook
Hij heeft natuurlijk persoonlijke ervaring met dit soort situaties en is op een leeftijd waar hij schijt heeft aan alles en iedereenquote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Hij is opgeroepen om de troepen te motiveren. Niet om mee te vechten. Het is een mooie propaganda-speaker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
95-jarige reservistGelooft ie het zelf ook
Allah Al Watan Al Malik![]()
Hij had praktisch de speechschrijver van Hitler kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk persoonlijke ervaring met dit soort situaties en is op een leeftijd waar hij schijt heeft aan alles en iedereenAllah Al Watan Al Malik![]()
Je zou maar 95 jaar worden en nog steeds vol met haat zittenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij is opgeroepen om de troepen te motiveren. Niet om mee te vechten. Het is een mooie propaganda-speaker.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De meest recente banskyIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Een Turkse gezegde luidt zoiets als, "wat je op je 7e bent, ben je ook op je 70ste"quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je zou maar 95 jaar worden en nog steeds vol met haat zittenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij had praktisch de speechschrijver van Hitler kunnen zijn.
-Rabia Al-Basri![]()
in dit geval gelukkig welquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oudheid leidt niet altijd tot wijsheid.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Die vergelijking blijft toch wel mank gaan. De Joden hadden de Duitsers niks misdaan terwijl de Palestijnen wel zeer veel laffe aanslagen op onschuldige burgers op hun naam hebben staan. Niet dat je dan hetzelfde terug moet doen maar het is niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij had praktisch de speechschrijver van Hitler kunnen zijn.![]()
En dan zie je die beelden van kinderen die roepem dat ze joden moeten bevechten om te laten zien dat ze sterker zijn dan die joden....quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Een Turkse gezegde luidt zoiets als, "wat je op je 7e bent, ben je ook op je 70ste""You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
ahahah deze vind ik wel goed. Of deze: Een kupek blijft een kupek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Een Turkse gezegde luidt zoiets als, "wat je op je 7e bent, ben je ook op je 70ste"
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Volgens IDF: Aanval 'air, sea and land'. Zometeen dus kruisrakketen?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat mag je vinden, ik kijk daar wat anders tegenaan. Hij spreekt namelijk over Arabieren. Niet alleen of specifiek over Palestijnen. Het is gewoon een nazi.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die vergelijking blijft toch wel mank gaan. De Joden hadden de Duitsers niks misdaan terwijl de Palestijnen wel zeer veel laffe aanslagen op onschuldige burgers op hun naam hebben staan. Niet dat je dan hetzelfde terug moet doen maar het is niet te vergelijken.Allah Al Watan Al Malik![]()
De Iron Dome kan dit makkelijk aan
Zou zomaar eens los kunnen gaan in het noorden zodra Isral met de aanval op Gaza begintquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:07 schreef Ali_boo het volgende:
De Iron Dome kan dit makkelijk aan![]()
[ twitter ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik vermoed dat je kruisraketten bedoelt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens IDF: Aanval 'air, sea and land'. Zometeen dus kruisrakketen?
Maar waar haal je dat uit?![]()
Volgens mij ook betere raketten dan die van Hamas.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:07 schreef Ali_boo het volgende:
De Iron Dome kan dit makkelijk aan![]()
[ twitter ]![]()
quote:quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:09 schreef kibo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je kruisraketten bedoelt.
Dat zei Steve...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:09 schreef kibo het volgende:
[..]
![]()
Vrees het ook jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou zomaar eens los kunnen gaan in het noorden zodra Isral met de aanval op Gaza begintA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Bansky in Gaza een paar jaar terug
"If we wash our hands off the conflict between the powerful & the powerless, we side with the powerful-we don't remain neutral"Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ah, jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:09 schreef kibo het volgende:
[..]
Die post boven je 'air, sea and land'. Lijkt me niet dat ze iets anders vanuit zee doen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat zou zeer goed mogelijk het plan van de hamas/hezbollah alliantie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou zomaar eens los kunnen gaan in het noorden zodra Isral met de aanval op Gaza begint![]()
De Palestijnen hadden de Joden niets misdaan maar werden wel massaal uit hun huizen getrapt en vervolgens opgesloten in ghetto's.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die vergelijking blijft toch wel mank gaan. De Joden hadden de Duitsers niks misdaan terwijl de Palestijnen wel zeer veel laffe aanslagen op onschuldige burgers op hun naam hebben staan. Niet dat je dan hetzelfde terug moet doen maar het is niet te vergelijken.![]()
Want het enige wat van zee kan komen zijn kruisraketten....quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens IDF: Aanval 'air, sea and land'. Zometeen dus kruisrakketen?![]()
Ja die 16inch kanonnen zijn een beetje verleden tijd niet? En landingsboten kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:12 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Want het enige wat van zee kan komen zijn kruisraketten....“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nou ja misschien heb je ook wel gelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik kijk daar wat anders tegenaan. Hij spreekt namelijk over Arabieren. Niet alleen of specifiek over Palestijnen. Het is gewoon een nazi.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens IDF: Aanval 'air, sea and land'. Zometeen dus kruisrakketen?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ballistische raketten zijn nog heel normaal om te gebruiken hoor. Heb jij wel enig idee wat een kruisraket is en kost?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja die 16inch kanonnen zijn een beetje verleden tijd niet? En landingsboten kan ik me niet voorstellen![]()
Je kunt toch op die link klikken, is een verklaring van IDF (Isralisch leger). Je vraagt waar hij dat leest.quote:![]()
Ik zeg altijd banskyquote:
-Rabia Al-Basri![]()
Ach man, ballistische raketten, kruisraketten. In iedere geval raketten vanaf zee. Wat boeit dat geld nou? Wat kost een salvo 20 raketten van de Iron Dome? $1miljoen? Wat kost een JDAM? Kruisraket $4miljoen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:16 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ballistische raketten zijn nog heel normaal om te gebruiken hoor. Heb jij wel enig idee wat een kruisraket is en kost?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Daar ga ik wel vanuit. Ze halen niet voor niets het internet weg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Binnen 12u zal het wel los gaan niet?![]()
Hoeveel Iron Dome munitie zou Isral eigenlijk hebben? Als zowel Hezbollah als Iran massaal raketten gaan afvuren kan Isral dan alles tegen houden? Of is hun afweer op een gegeven moment op?![]()
![]()
Summary:
- BBC Verify has confirmed women and young children were killed when a strike hit their vehicles as they headed away from northern Gaza
- Analysis of images from the scene show some of those who died were aged between two and five
- Israel has warned 1.1m Palestinians living in north Gaza to evacuate south, and thousands have been fleeing by vehicle or on foot
- UN chief Antnio Guterres said the call for a mass evacuation was extremely hazardous and he urged humanitarian access
- More than 1,300 people were killed in Israel last weekend when Hamas fighters crossed the border to attack civilians and soldiers
- More than 2,200 people have been killed in Israel's bombing campaign of the Gaza Strip launched in the aftermath, Palestinian authorities sayA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Dat zijn retorische vragen die niemand hier kan beantwoorden. Ik heb in ieder geval niet het telefoonnummer van de Faciliterende Dienst van de IDF.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:22 schreef Richestorags het volgende:
Hoeveel Iron Dome munitie zou Isral eigenlijk hebben? Als zowel Hezbollah als Iran massaal raketten gaan afvuren kan Isral dan alles tegen houden? Of is hun afweer op een gegeven moment op?![]()
Voorraden worden nu al aangevuld door USAquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:22 schreef Richestorags het volgende:
Hoeveel Iron Dome munitie zou Isral eigenlijk hebben? Als zowel Hezbollah als Iran massaal raketten gaan afvuren kan Isral dan alles tegen houden? Of is hun afweer op een gegeven moment op?
https://www.nasdaq.com/ar(...)s-conflict-escalates![]()
Ik wel. Ik zal even bellenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zijn retorische vragen die niemand hier kan beantwoorden. Ik heb in ieder geval niet het telefoonnummer van de Faciliterende Dienst van de IDF.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat is alles behalve een retorische vraag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zijn retorische vragen die niemand hier kan beantwoorden. Ik heb in ieder geval niet het telefoonnummer van de Faciliterende Dienst van de IDF.![]()
![]()
Niet van Iron Dome, dat is een Isralisch systeem.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:25 schreef kibo het volgende:
[..]
Voorraden worden nu al aangevuld door USAVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Al staat er op Wiki dat ze 100.000 van die Iron Dome raketten hebben, dan klopt die info hoogstwaarschijnlijk toch niet. Net zoals de volledige openbare specs van dat systeem waarschijnlijk niet kloppenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:26 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat is alles behalve een retorische vraag.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik mag hopen dat het oprecht een fout is geweest, zo niet dan is dit exact hetzelfde niveau als babies onthoofden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:23 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Summary:
- BBC Verify has confirmed women and young children were killed when a strike hit their vehicles as they headed away from northern Gaza
- Analysis of images from the scene show some of those who died were aged between two and five
- Israel has warned 1.1m Palestinians living in north Gaza to evacuate south, and thousands have been fleeing by vehicle or on foot
- UN chief Antnio Guterres said the call for a mass evacuation was extremely hazardous and he urged humanitarian access
- More than 1,300 people were killed in Israel last weekend when Hamas fighters crossed the border to attack civilians and soldiers
- More than 2,200 people have been killed in Israel's bombing campaign of the Gaza Strip launched in the aftermath, Palestinian authorities sayAllah Al Watan Al Malik![]()
Wat ik me wel afvraag is waarom Cyprus Iron Dome gekocht heeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Al staat er op Wiki dat ze 100.000 van die Iron Dome raketten hebben, dan klopt die info hoogstwaarschijnlijk toch niet. Net zoals de volledige openbare specs van dat systeem waarschijnlijk niet kloppenVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Dat werkt toch twee kanten op? Of was het protest in Londen ook bedoeld als signaal tegen het doden van Isralische babys? Er is aan beide kanten zoveel fout gegaan dat er niet een kant is dat moralistisch boven de ander staat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:23 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Summary:
- More than 2,200 people have been killed in Israel's bombing campaign of the Gaza Strip launched in the aftermath, Palestinian authorities sayKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Is daar toch ook al sinds 1964 gezeik met de Turken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is waarom Cyprus Iron Dome gekocht heeft.
https://en.wikipedia.org/(...)uffer_Zone_in_Cyprus“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
he Iron Dome munitions supplied by the US to Israel will exceed the quantity ordered initially and be integrated into ongoing military assistance packages.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niet van Iron Dome, dat is een Isralisch systeem.
These missiles are a collaborative effort between the United States and Israel, with the manufacturing process carried out by Rafael Advanced Defense Systems in Israel. At the same time, key components are produced by RTX Corp. in Arizona.![]()
Wel leuk dat ze de "ring of fire" laten zien.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Juist als eiland zijnde lijkt het me een heel geschikt systeem.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is waarom Cyprus Iron Dome gekocht heeft.![]()
Kijk een paar posts boven je. Waarschijnlijk is het de IDF niet geweest.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het oprecht een fout is geweest, zo niet dan is dit exact hetzelfde niveau als babies onthoofden.![]()
Hoe is dat hetzelfde? Konden ze door de autoramen heen kijken? Was het een afzwaaier? Pas als vastgesteld is dat bewust kinderen zijn gebombardeerd is het hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het oprecht een fout is geweest, zo niet dan is dit exact hetzelfde niveau als babies onthoofden.![]()
Ja maar is het aannemelijk dat NAVOland Turkije raketten gaat afschieten op Cyprus?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is daar toch ook al sinds 1964 gezeik met de Turken?
https://en.wikipedia.org/(...)uffer_Zone_in_CyprusVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Alanya variant.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:29 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Klinkt als een Russische variant."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Om zich tegen hernieuwde Turkse agressie te kunnen beschermen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is waarom Cyprus Iron Dome gekocht heeft.![]()
100% dat dit f een fout is geweest, f het was Hamas zelf.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:23 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Summary:
- More than 2,200 people have been killed in Israel's bombing campaign of the Gaza Strip launched in the aftermath, Palestinian authorities say
Het laatste wat Israel nu zou doen, zijn zaken als dit waarmee ze een enorm grote kans lopen de (westerse) steun te verliezen.![]()
Zeker maar wie bedreigt Cyprus dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:30 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Juist als eiland zijnde lijkt het me een heel geschikt systeem.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kennelijk hebben ze inderdaad meer tijd gekregen en genomen?got me a movie, I want you to know
Nee, maar de Turken (Erdogan) maken af en toe rare sprongenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar is het aannemelijk dat NAVOland Turkije raketten gaat afschieten op Cyprus?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Die Turken kijken wel uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Om zich tegen hernieuwde Turkse agressie te kunnen beschermen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Bron?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:32 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Kennelijk hebben ze inderdaad meer tijd gekregen en genomen?![]()
Turkije. En de diaspora vindt dat prachtig terwijl ze krokodillentranen huilen over Gaza.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker maar wie bedreigt Cyprus dan?![]()
geen, ik vroeg het meerquote:
Hoe aannemelijk was het dat Rusland zou proberen Kiev binnen te vallen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar is het aannemelijk dat NAVOland Turkije raketten gaat afschieten op Cyprus?![]()
Geen idee maar 150.000 raketten is waarschijnlijk iets te veel van het goedequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:22 schreef Richestorags het volgende:
Hoeveel Iron Dome munitie zou Isral eigenlijk hebben? Als zowel Hezbollah als Iran massaal raketten gaan afvuren kan Isral dan alles tegen houden? Of is hun afweer op een gegeven moment op?
Wellicht kan deze laster uitkomst bieden ?
Israel reveals major 'breakthrough' in laser technology
https://www.i24news.tv/en(...)-in-laser-technologyA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
juist en dat komt door.....quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Maakt de kans dat ze het gaan doen nog kleiner. De Grieken geven ook veel geld uit aan defensie, kans op oorlog met de Turken (ivm claims op eilanden) is klein maar met een sterk leger nog kleiner.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar is het aannemelijk dat NAVOland Turkije raketten gaat afschieten op Cyprus?“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
wel gevaarlijk om acties van een kleinere groep uit te smeren over de gehele groep. Je moet de acties toeschrijven aan Hamas en niet alle Palestijnen. Anders zou je alle incidenten van Joden jegens Palestijnen ook kunnen toeschrijven aan alle Joden, dan gaat de vicieuze cirkel van haat nog harder rond.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die vergelijking blijft toch wel mank gaan. De Joden hadden de Duitsers niks misdaan terwijl de Palestijnen wel zeer veel laffe aanslagen op onschuldige burgers op hun naam hebben staan. Niet dat je dan hetzelfde terug moet doen maar het is niet te vergelijken.Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!![]()
Ze hoeven toch niet binnen een minuut binnen te vallen na deadline, IDF heeft juist verklaring eruit gegooid dat ze gaan aanvallen net.quote:![]()
Net zoals de Iron Dome niet in een keer 150.000 raketten aan kan, kan Hamas niet 150.000 raketten tegelijk afvuren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geen idee maar 150.000 raketten is waarschijnlijk iets te veel van het goede![]()
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:32 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
100% dat dit f een fout is geweest, f het was Hamas zelf.
Knip
Dat israel iets niet zou doen omdat ze bang zijn daarmee westerse steun te verliezen dat is denk ik onzin. Isral is behoorlijk zelfverzekerd en trekt zich al jaren niet zoveel van westerse bondgenoten aan (zie West Bank of de situatie in Gaza)![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:32 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
100% dat dit f een fout is geweest, f het was Hamas zelf.
Het laatste wat Israel nu zou doen, zijn zaken als dit waarmee ze een enorm grote kans lopen de (westerse) steun te verliezen.
Je hoort een 'plof' die meer aan een gasfles doet denken dan aan een raketinslag. Je weet ook niet wat er in die auto vervoerd werd natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:32 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
100% dat dit f een fout is geweest, f het was Hamas zelf.![]()
okquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet binnen een minuut binnen te vallen na deadline, IDF heeft juist verklaring eruit gegooid dat ze gaan aanvallen net.got me a movie, I want you to know
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je hoort een 'plof' die meer aan een gasfles doet denken dan aan een raketinslag. Je weet ook niet wat er in die auto vervoerd werd natuurlijk.Het ging niet om dat filmpje, het ging om die 2 flatbeds van gisteren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je hoort een 'plof' die meer aan een gasfles doet denken dan aan een raketinslag. Je weet ook niet wat er in die auto vervoerd werd natuurlijk.![]()
Ik denk dat het wel waarschijnlijk binnen 12 uur gaat gebeuren gezien alle hints, misschien doen ze het pas dieper in de nacht. We weten het niet.quote:![]()
Die dingen kun je toch doorlonten, net als met O&N cakes?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:36 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Net zoals de Iron Dome niet in een keer 150.000 raketten aan kan, kan Hamas niet 150.000 raketten tegelijk afvuren.![]()
nee ja ik had net mijn patatjes op en ik denk zal toch niet zijn dat het echt een patatje oorlog was dit en datquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel waarschijnlijk binnen 12 uur gaat gebeuren gezien alle hints, misschien doen ze het pas dieper in de nacht. We weten het niet.got me a movie, I want you to know
Hoe langer ze wachten, hoe meer burgers wegtrekken, wat de inval makkelijker maakt. Hamas heeft niks aan meer tijd, meer verdediging opbouwen gaan ze niet doen in 1 dag, ze hebben genoeg voorbereidingstijd gehad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet binnen een minuut binnen te vallen na deadline, IDF heeft juist verklaring eruit gegooid dat ze gaan aanvallen net.Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!![]()
Precies, aansteken met een fontein!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:38 schreef kibo het volgende:
[..]
Die dingen kun je toch doorlonten, net als met O&N cakes?![]()
Het gaat niet alleen om de steun in materialistische zin, maar ook om de morele steun.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Dat israel iets niet zou doen omdat ze bang zijn daarmee westerse steun te verliezen dat is denk ik onzin. Isral is behoorlijk zelfverzekerd en trekt zich al jaren niet zoveel van westerse bondgenoten aan (zie West Bank of de situatie in Gaza)![]()
hahaha lekker man,quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:38 schreef kibo het volgende:
[..]
Die dingen kun je toch doorlonten, net als met O&N cakes?![]()
Ah die inslag bij Reuters?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:38 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[..]
Het ging niet om dat filmpje, het ging om die 2 flatbeds van gisteren.![]()
Gewoon alles in een heksenkringquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:39 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Precies, aansteken met een fontein!“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Maar is het dan aannemelijk dat ze daar achterblijven en een poging doen de stad te verdedigen ofzo?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:39 schreef ETA het volgende:
[..]
Hoe langer ze wachten, hoe meer burgers wegtrekken, wat de inval makkelijker maakt. Hamas heeft niks aan meer tijd, meer verdediging opbouwen gaan ze niet doen in 1 dag, ze hebben genoeg voorbereidingstijd gehad.got me a movie, I want you to know
nee joh, die moet je in een fles stoppen, anders vallen ze om.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:38 schreef kibo het volgende:
[..]
Die dingen kun je toch doorlonten, net als met O&N cakes?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
neeeeeee, dat verwacht je toch niet......quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:40 schreef Momo het volgende:
Trouwens ontzettend veel neppe streams in de omloop nu op YouTube
[ afbeelding ]Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Je hebt het over mensen die een bomgordel aantrekken. Hamas zit daar in ieder hoekje verscholen te wachten op de IDFquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Maar is het dan aannemelijk dat ze daar achterblijven en een poging doen de stad te verdedigen ofzo?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Arme Steve heeft behoorlijk wat slaaptekort zo te zienA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Laten we de verwachtingen realistisch houden alsjeblieftquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lees je even in in het woord genocide aub.got me a movie, I want you to know
Valt mee, dit is gewoon zijn 'happy face'quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:42 schreef Ali_boo het volgende:
Arme Steve heeft behoorlijk wat slaaptekort zo te zien“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Omdat ze de oorlog met de baarmoeder gelukkig wel aan het winnen zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als er genocide is, waarom groeit de palestijnse bevolking dan?
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Forum Opties Forumhop: Hop naar: