In Khan Yunis zie ik nog divere mensen lopen bellen. En links brand licht, wat ook niet heel noodzakelijk lijkt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze doet het nog, maar een aantal cams werken niet meer idd
Nieuwszenders en sites ook. Ik zie het verschil nietquote:
Het is dan ook wel een prima verdienmodel in dit tijdsgewrichtquote:
Is helemaal in het zuiden van Gaza.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:39 schreef littlemindy het volgende:
[..]
In Khan Yunis zie ik nog divere mensen lopen bellen. En links brand licht, wat ook niet heel noodzakelijk lijkt.
Ooit dachten ze geen leven na de plo.quote:
Zenders hebben daar vaak mensen op locatie enzo. Steve heeft t internet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nieuwszenders en sites ook. Ik zie het verschil niet
Dat weet ik, maar iedereen vlucht nu daarheen. Dan zou je zeggen dat je enigszins rustig aandoet met je voorraden elektriciteit etc.quote:
Fijn om te weten wat een of andere random gast op een zolderkamertje zegt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens Steve is de IDF begonnen
Gepost door de IDFquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:41 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Fijn om te weten wat een of andere random gast op een zolderkamertje zegt.
Steve als een of andere random gast op een zolderkamer benoemen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:41 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Heeft de NOS daar mensen ja?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:41 schreef marsan het volgende:
[..]
Zenders hebben daar vaak mensen op locatie enzo. Steve heeft t internet.
Heeft de NOS meer mensen in dr regio ja?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heeft de NOS daar mensen ja?
Dat ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:41 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ja weet ik, was een reactie opquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja Steve quote een officieel account.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Refereer daar dan naar i.p.v. een of andere kansloze streamer.
Je kunt toch zien dat Steve hun quote?quote:
Maak je niet zo druk manquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Refereer daar dan naar i.p.v. een of andere kansloze streamer.
Ja wel of niet?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Heeft de NOS meer mensen in dr regio ja?
In jouw bericht wel, maar niet in het bericht van die 2 users voor je.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Je kunt toch zien dat Steve hun quote?
Gok eens. Wie heeft er mensen in dr regio: steve of de nos?quote:
Steve sowieso niet, maar heeft de NOS ze?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:45 schreef marsan het volgende:
[..]
Gok eens. Wie heeft er mensen in dr regio: steve of de nos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |