Ja, maar niet van mij, maar van eeuwen van wetenschap, snap je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
even een quote van jezelf
[..]
bovenstaand is dus een probeersel?
dat snap ik, maar het blijft dus allemaal een probeersel wat je schreef, dus geen feitelijke informatie, maar gewoon iemand die iets probeert?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja, maar niet van mij, maar van eeuwen van wetenschap, snap je?
of ja, van het universum, dat zichzelf probeert te doorgronden middels ons, mooi he?
je kijkt teveel filmsquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Amerika heeft daar toch een kleine 3000 mariniers voor de kust liggen? Had verwacht dat die wel een handje gingen helpen de grens open te maken voor de Amerikanen
Ze zullen toch wel flinke druk op Egypte uitoefenen om haast te maken?quote:
dat wel, dat heet diplomatiequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel flinke druk op Egypte uitoefenen om haast te maken?
Rare vergelijking, Gaza gaat dit keihard afleggen. Maar Iran heeft toch een hele andere stroming van de Islam dan de Palestijnen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:11 schreef Aether het volgende:
Khamenei says Gaza war ‘a symbol of the power of Islam’
https://www.timesofisrael(...)-the-power-of-islam/
Sowieso zegt iedereen dat dit geen religieuze oorlog zou zijn toch ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Rare vergelijking, Gaza gaat dit keihard afleggen. Maar Iran heeft toch een hele andere stroming van de Islam dan de Palestijnen?
Sjiieten vs soennieten ja maar verenigd in de Jodenhaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Rare vergelijking, Gaza gaat dit keihard afleggen. Maar Iran heeft toch een hele andere stroming van de Islam dan de Palestijnen?
Dat die power volstrekt inferieur is bedoelt ie of wat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:11 schreef Aether het volgende:
Khamenei says Gaza war ‘a symbol of the power of Islam’
https://www.timesofisrael(...)-the-power-of-islam/
Gevaar van de Islam zit hem in dat ze de dood verheerlijken en dat ze met zoveel zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat die power volstrekt inferieur is bedoelt ie of wat?
De kennis die ik probeer te delen met je, al zijn het louter paarlen, zorgt er bijvoorbeld voor dat jij je waanbeelden kan delen middels een elektronisch apparaat, waar ik overigens ook hele verhalen over heb maar ja dan krijg ik straks een ban want we gaan echt off topic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar het blijft dus allemaal een probeersel wat je schreef, dus geen feitelijke informatie, maar gewoon iemand die iets probeert?
Zo verenigd dat iedereen de palestijnen laat stikken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sjiieten vs soennieten ja maar verenigd in de Jodenhaat.
Yup want ze hebben geen zin in de zoveelste militaire vernedering.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo verenigd dat iedereen de palestijnen laat stikken.
dat is duidelijk, ik hoef je dus niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
De kennis die ik probeer te delen met je, al zijn het louter paarlen, zorgt er bijvoorbeld voor dat jij je waanbeelden kan delen middels een elektronisch apparaat, waar ik overigens ook hele verhalen over heb maar ja dan krijg ik straks een ban want we gaan echt off topic.
maar mocht je twijfelen aan mijn verhaal er is een user, Haushofer, ik durf hem niet eens te linken, die heeft echt een brein als ongeveer 3 x vlieland over dit soort shizzle
het is best uit te leggen hoe het waarschijnlijk zit, zover ze het snappen... en dat is mijn spreekbeurt wel
nou grgr
ik ga verse frietjes bakken
Oh dat mag zeker, en ook zeker terechte diagnose, mijn vrouw maakt zich ook zorgen. Dus nee, ga vooral je gang.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is duidelijk, ik hoef je dus niet serieus te nemen
Dan nog is het een kromme uitspraak. Ze hebben ook een pesthekel aan elkaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sjiieten vs soennieten ja maar verenigd in de Jodenhaat.
zeker, ik heb ook theoretische natuurkunde gestudeerd, richting elementaire deeltjes, daarom neem ik je ook niet serieus.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oh dat mag zeker, en ook zeker terechte diagnose, mijn vrouw maakt zich ook zorgen. Dus nee, ga vooral je gang.
zoals ik al zei, paarlen
ook?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zeker, ik heb ook theoretische natuurkunde gestudeerd, richting elementaire deeltjes, daarom neem ik je ook niet serieus.
Klopt, maar ze zijn verenigd in hun jodenhaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan nog is het een kromme uitspraak. Ze hebben ook een pesthekel aan elkaar
Dat zijn niet de 'normale' orthodoxe Joden. Ook daar zitten weer verschillende stromingen in.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:20 schreef Ali_boo het volgende:
Wie beschermt de Orthodoxe joden tegen de Isralische regime?
[ twitter ]
HET regime.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:20 schreef Ali_boo het volgende:
Wie beschermt de Orthodoxe joden tegen de Isralische regime?
[ twitter ]
Ik zet 'm maar weer eens op. Heb niets meer van die knakker gezien sinds Coronaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:25 schreef Momo het volgende:
Steve heeft paar uur op bed gelegen is weer live
Is allemaal schemer bij die ik gepost heb.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
Die livestreams zijn ook niet zo live. Soms zelfde locatie, maar bij de ene is het dag, de ander avond
ik vraag me af hoe de wereld er morgen uitzietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:28 schreef KoningWouter het volgende:
Klinkt alsof ze het internet in Gaza hebben uitgeschakeld als de cams uitvallen.
Sommige hebben London Protest erbij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Is allemaal schemer bij die ik gepost heb.
Droog en af en toe zonquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe de wereld er morgen uitziet
Morgen zal het nog wel loslopen. Oorlog is traag. Dit kan nog wel eens een lange termijn project worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oh das wel lekker, want ik kreeg net al op mijn flikker dat ik de heg had moeten doen in plaats van me zorgen te maken over de gekkies op FOK!, in Nederland en de rest van de wereldquote:
dat is zelfs aangegeven door IFDquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Morgen zal het nog wel loslopen. Oorlog is traag. Dit kan nog wel eens een lange termijn project worden.
Sabbath duurt niet lang meer...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Overigens hebben ze inderdaad meer tijd gegeven kennelijk? Of mis ik iets? Dat is wel positief toch?
ja duswie immer
ja joh weet ik veel, ik ben al blij als mijn patatjes straks perfect zijnquote:
patat...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja joh weet ik veel, ik ben al blij als mijn patatjes straks perfect zijn
Steve leeft op rampen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:25 schreef Momo het volgende:
Steve heeft paar uur op bed gelegen is weer live
In Khan Yunis zie ik nog divere mensen lopen bellen. En links brand licht, wat ook niet heel noodzakelijk lijkt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze doet het nog, maar een aantal cams werken niet meer idd
Nieuwszenders en sites ook. Ik zie het verschil nietquote:
Het is dan ook wel een prima verdienmodel in dit tijdsgewrichtquote:
Is helemaal in het zuiden van Gaza.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:39 schreef littlemindy het volgende:
[..]
In Khan Yunis zie ik nog divere mensen lopen bellen. En links brand licht, wat ook niet heel noodzakelijk lijkt.
Ooit dachten ze geen leven na de plo.quote:
Zenders hebben daar vaak mensen op locatie enzo. Steve heeft t internet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nieuwszenders en sites ook. Ik zie het verschil niet
Dat weet ik, maar iedereen vlucht nu daarheen. Dan zou je zeggen dat je enigszins rustig aandoet met je voorraden elektriciteit etc.quote:
Fijn om te weten wat een of andere random gast op een zolderkamertje zegt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens Steve is de IDF begonnen
Gepost door de IDFquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:41 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Fijn om te weten wat een of andere random gast op een zolderkamertje zegt.
Steve als een of andere random gast op een zolderkamer benoemen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:41 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Heeft de NOS daar mensen ja?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:41 schreef marsan het volgende:
[..]
Zenders hebben daar vaak mensen op locatie enzo. Steve heeft t internet.
Heeft de NOS meer mensen in dr regio ja?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heeft de NOS daar mensen ja?
Dat ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:41 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ja weet ik, was een reactie opquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja Steve quote een officieel account.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Refereer daar dan naar i.p.v. een of andere kansloze streamer.
Je kunt toch zien dat Steve hun quote?quote:
Maak je niet zo druk manquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Refereer daar dan naar i.p.v. een of andere kansloze streamer.
Ja wel of niet?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Heeft de NOS meer mensen in dr regio ja?
In jouw bericht wel, maar niet in het bericht van die 2 users voor je.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Je kunt toch zien dat Steve hun quote?
Gok eens. Wie heeft er mensen in dr regio: steve of de nos?quote:
Steve sowieso niet, maar heeft de NOS ze?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:45 schreef marsan het volgende:
[..]
Gok eens. Wie heeft er mensen in dr regio: steve of de nos?
Wel in de regio. Niet in Gaza.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Steve sowieso niet, maar heeft de NOS ze?
Ik begreep uit de chat van Steve dat Al Jazeera daar nog zit, maar hoever noordelijk en of het berhaupt klopt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:47 schreef Momo het volgende:
Hoeveel journalisten zouden het uberhaupt durven om in Noord-Gaza te zitten nu?
hell no, ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ook?
nee hoor ik ben een simpel mens
maar god, leuk joh, open aub een topic waarin je mijn reactie uitelkaar fileert, ik leer namelijk wel heel erg graag
Denk idd minimaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik begreep uit de chat van Steve dat Al Jazeera daar nog zit, maar hoever noordelijk en of het berhaupt klopt?
Ik geloof dat Reuters zich teruggetrokken heeft na de gedode journalist in Libanonquote:
beter dan vandaagquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
95-jarige reservistquote:
Hij heeft natuurlijk persoonlijke ervaring met dit soort situaties en is op een leeftijd waar hij schijt heeft aan alles en iedereenquote:
Hij is opgeroepen om de troepen te motiveren. Niet om mee te vechten. Het is een mooie propaganda-speaker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
95-jarige reservistGelooft ie het zelf ook
Hij had praktisch de speechschrijver van Hitler kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk persoonlijke ervaring met dit soort situaties en is op een leeftijd waar hij schijt heeft aan alles en iedereen
Je zou maar 95 jaar worden en nog steeds vol met haat zittenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij is opgeroepen om de troepen te motiveren. Niet om mee te vechten. Het is een mooie propaganda-speaker.
Een Turkse gezegde luidt zoiets als, "wat je op je 7e bent, ben je ook op je 70ste"quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je zou maar 95 jaar worden en nog steeds vol met haat zitten
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij had praktisch de speechschrijver van Hitler kunnen zijn.
in dit geval gelukkig welquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oudheid leidt niet altijd tot wijsheid.
Die vergelijking blijft toch wel mank gaan. De Joden hadden de Duitsers niks misdaan terwijl de Palestijnen wel zeer veel laffe aanslagen op onschuldige burgers op hun naam hebben staan. Niet dat je dan hetzelfde terug moet doen maar het is niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij had praktisch de speechschrijver van Hitler kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |