Ja, maar niet van mij, maar van eeuwen van wetenschap, snap je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
even een quote van jezelf
[..]
bovenstaand is dus een probeersel?
dat snap ik, maar het blijft dus allemaal een probeersel wat je schreef, dus geen feitelijke informatie, maar gewoon iemand die iets probeert?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja, maar niet van mij, maar van eeuwen van wetenschap, snap je?
of ja, van het universum, dat zichzelf probeert te doorgronden middels ons, mooi he?
je kijkt teveel filmsquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Amerika heeft daar toch een kleine 3000 mariniers voor de kust liggen? Had verwacht dat die wel een handje gingen helpen de grens open te maken voor de Amerikanen
Ze zullen toch wel flinke druk op Egypte uitoefenen om haast te maken?quote:
dat wel, dat heet diplomatiequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel flinke druk op Egypte uitoefenen om haast te maken?
Rare vergelijking, Gaza gaat dit keihard afleggen. Maar Iran heeft toch een hele andere stroming van de Islam dan de Palestijnen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:11 schreef Aether het volgende:
Khamenei says Gaza war ‘a symbol of the power of Islam’
https://www.timesofisrael(...)-the-power-of-islam/
Sowieso zegt iedereen dat dit geen religieuze oorlog zou zijn toch ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Rare vergelijking, Gaza gaat dit keihard afleggen. Maar Iran heeft toch een hele andere stroming van de Islam dan de Palestijnen?
Sjiieten vs soennieten ja maar verenigd in de Jodenhaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Rare vergelijking, Gaza gaat dit keihard afleggen. Maar Iran heeft toch een hele andere stroming van de Islam dan de Palestijnen?
Dat die power volstrekt inferieur is bedoelt ie of wat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:11 schreef Aether het volgende:
Khamenei says Gaza war ‘a symbol of the power of Islam’
https://www.timesofisrael(...)-the-power-of-islam/
Gevaar van de Islam zit hem in dat ze de dood verheerlijken en dat ze met zoveel zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat die power volstrekt inferieur is bedoelt ie of wat?
De kennis die ik probeer te delen met je, al zijn het louter paarlen, zorgt er bijvoorbeld voor dat jij je waanbeelden kan delen middels een elektronisch apparaat, waar ik overigens ook hele verhalen over heb maar ja dan krijg ik straks een ban want we gaan echt off topic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar het blijft dus allemaal een probeersel wat je schreef, dus geen feitelijke informatie, maar gewoon iemand die iets probeert?
Zo verenigd dat iedereen de palestijnen laat stikken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sjiieten vs soennieten ja maar verenigd in de Jodenhaat.
Yup want ze hebben geen zin in de zoveelste militaire vernedering.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo verenigd dat iedereen de palestijnen laat stikken.
dat is duidelijk, ik hoef je dus niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
De kennis die ik probeer te delen met je, al zijn het louter paarlen, zorgt er bijvoorbeld voor dat jij je waanbeelden kan delen middels een elektronisch apparaat, waar ik overigens ook hele verhalen over heb maar ja dan krijg ik straks een ban want we gaan echt off topic.
maar mocht je twijfelen aan mijn verhaal er is een user, Haushofer, ik durf hem niet eens te linken, die heeft echt een brein als ongeveer 3 x vlieland over dit soort shizzle
het is best uit te leggen hoe het waarschijnlijk zit, zover ze het snappen... en dat is mijn spreekbeurt wel
nou grgr
ik ga verse frietjes bakken
Oh dat mag zeker, en ook zeker terechte diagnose, mijn vrouw maakt zich ook zorgen. Dus nee, ga vooral je gang.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is duidelijk, ik hoef je dus niet serieus te nemen
Dan nog is het een kromme uitspraak. Ze hebben ook een pesthekel aan elkaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sjiieten vs soennieten ja maar verenigd in de Jodenhaat.
zeker, ik heb ook theoretische natuurkunde gestudeerd, richting elementaire deeltjes, daarom neem ik je ook niet serieus.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oh dat mag zeker, en ook zeker terechte diagnose, mijn vrouw maakt zich ook zorgen. Dus nee, ga vooral je gang.
zoals ik al zei, paarlen
ook?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zeker, ik heb ook theoretische natuurkunde gestudeerd, richting elementaire deeltjes, daarom neem ik je ook niet serieus.
Klopt, maar ze zijn verenigd in hun jodenhaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan nog is het een kromme uitspraak. Ze hebben ook een pesthekel aan elkaar
Dat zijn niet de 'normale' orthodoxe Joden. Ook daar zitten weer verschillende stromingen in.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:20 schreef Ali_boo het volgende:
Wie beschermt de Orthodoxe joden tegen de Israëlische regime?
[ twitter ]
HET regime.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:20 schreef Ali_boo het volgende:
Wie beschermt de Orthodoxe joden tegen de Israëlische regime?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |