Wel in de regio. Niet in Gaza.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Steve sowieso niet, maar heeft de NOS ze?
Ik begreep uit de chat van Steve dat Al Jazeera daar nog zit, maar hoever noordelijk en of het überhaupt klopt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:47 schreef Momo het volgende:
Hoeveel journalisten zouden het uberhaupt durven om in Noord-Gaza te zitten nu?
hell no, ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ook?
nee hoor ik ben een simpel mens
maar god, leuk joh, open aub een topic waarin je mijn reactie uitelkaar fileert, ik leer namelijk wel heel erg graag
Denk idd minimaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik begreep uit de chat van Steve dat Al Jazeera daar nog zit, maar hoever noordelijk en of het überhaupt klopt?
Ik geloof dat Reuters zich teruggetrokken heeft na de gedode journalist in Libanonquote:
beter dan vandaagquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe de wereld er morgen uitziet
95-jarige reservistquote:
Hij heeft natuurlijk persoonlijke ervaring met dit soort situaties en is op een leeftijd waar hij schijt heeft aan alles en iedereenquote:
Hij is opgeroepen om de troepen te motiveren. Niet om mee te vechten. Het is een mooie propaganda-speaker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
95-jarige reservistGelooft ie het zelf ook
Hij had praktisch de speechschrijver van Hitler kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk persoonlijke ervaring met dit soort situaties en is op een leeftijd waar hij schijt heeft aan alles en iedereen
Je zou maar 95 jaar worden en nog steeds vol met haat zittenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij is opgeroepen om de troepen te motiveren. Niet om mee te vechten. Het is een mooie propaganda-speaker.
Een Turkse gezegde luidt zoiets als, "wat je op je 7e bent, ben je ook op je 70ste"quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je zou maar 95 jaar worden en nog steeds vol met haat zitten
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij had praktisch de speechschrijver van Hitler kunnen zijn.
in dit geval gelukkig welquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oudheid leidt niet altijd tot wijsheid.
Die vergelijking blijft toch wel mank gaan. De Joden hadden de Duitsers niks misdaan terwijl de Palestijnen wel zeer veel laffe aanslagen op onschuldige burgers op hun naam hebben staan. Niet dat je dan hetzelfde terug moet doen maar het is niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij had praktisch de speechschrijver van Hitler kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |