Ik zet 'm maar weer eens op. Heb niets meer van die knakker gezien sinds Coronaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:25 schreef Momo het volgende:
Steve heeft paar uur op bed gelegen is weer live
Is allemaal schemer bij die ik gepost heb.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
Die livestreams zijn ook niet zo live. Soms zelfde locatie, maar bij de ene is het dag, de ander avond
ik vraag me af hoe de wereld er morgen uitzietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:28 schreef KoningWouter het volgende:
Klinkt alsof ze het internet in Gaza hebben uitgeschakeld als de cams uitvallen.
Sommige hebben London Protest erbij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Is allemaal schemer bij die ik gepost heb.
Droog en af en toe zonquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe de wereld er morgen uitziet
Morgen zal het nog wel loslopen. Oorlog is traag. Dit kan nog wel eens een lange termijn project worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe de wereld er morgen uitziet
Oh das wel lekker, want ik kreeg net al op mijn flikker dat ik de heg had moeten doen in plaats van me zorgen te maken over de gekkies op FOK!, in Nederland en de rest van de wereldquote:
dat is zelfs aangegeven door IFDquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Morgen zal het nog wel loslopen. Oorlog is traag. Dit kan nog wel eens een lange termijn project worden.
Sabbath duurt niet lang meer...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Overigens hebben ze inderdaad meer tijd gegeven kennelijk? Of mis ik iets? Dat is wel positief toch?
ja duswie immer
ja joh weet ik veel, ik ben al blij als mijn patatjes straks perfect zijnquote:
patat...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja joh weet ik veel, ik ben al blij als mijn patatjes straks perfect zijn
Steve leeft op rampen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:25 schreef Momo het volgende:
Steve heeft paar uur op bed gelegen is weer live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |