Sarcasme is op een forum vaak moeilijk te herkennen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ga hulp zoeken maar ikvermoed dat je al te ver heen bent
Excuses ikmoet minn vorige post herzien. Je bent niet meer te redden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik wil juist mensen redden die sterven in naam van religie.
Dat klopt. Maar hier nu een heel epistel neer plempen onderbouwd met de exacte posities die de Joden bekleden gaat me niet lukken omdatquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Elke visie, ook die je niet kan bedenken, wordt op internet beschreven en 'bewezen'
Gelijk heb je hoor... We zitten niet in een rechtzaalquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hier nu een heel epistel neer plempen onderbouwd met de exacte posities die de Joden bekleden gaat me niet lukken omdat
A) me dat jaren gaat kosten
B) ik daar geen zin in heb
C) ik me ook niet hoef te verdedigen, we mogen van mening verschillen
D) Het toch naar het land der fabelen wordt verwezen
Dus tja, critici moeten het hier even mee doen
Waarom helpt geen van de andere landen in de buurt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:53 schreef Momo het volgende:
VN: water in Gaza raakt op
In de Gazastrook raakt het schone drinkwater op, waarschuwt de VN-hulporganisatie voor Palestijnse vluchtelingen UNRWA. Omdat er geen brandstof meer is kan er ook geen water opgepompt worden.
"We moeten nu brandstof naar Gaza vervoeren. Brandstof is de enige manier waarop mensen veilig drinkwater kunnen krijgen", zegt Philippe Lazzarini, commissaris-generaal van de UNRWA. "Zo niet, dan zullen mensen sterven door ernstige uitdroging. Water is nu de laatst overgebleven levensader. Ik roep op om de blokkade op humanitaire hulp nu op te heffen."
NOS liveblog
Iets met verleden...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:06 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Waarom helpt geen van de andere landen in de buurt?
omdat die zich al eens goed verbrand hebben aan de palestijnen, met veel dodelijk geweld. Ze hebben het zichzelf onmogelijk gemaaktquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:06 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Waarom helpt geen van de andere landen in de buurt?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:06 schreef littlemindy het volgende:
Webcam van Khan Younis is weg? Nu alleen nog maar skyline.
Gelukkig ben ik atheistisch, van mij zul je zulke dingen niet horen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:48 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Arabs:
[ twitter ]
Jews:
[ twitter ]
Dan is het nog erger, de gemiddelde jood, Arabier wordt zo opgevoed?
Jij bent ziek. Zoek hulp.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Alle religieuzen moeten worden uitgeroeid. Tot en met agnosten aan toe. Dat zal veel doden schelen.
Zoek hulp, we gaan niet oproepen tot het uitroeien van mensen. Ik doe een reportquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat doe ik toch? Religie zit bij mensen tussen de oren.
Het alternatief is echter ongelofelijk prachtig, verwonderenswaardig en ... gewoon gaafquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies, maar het geeft mensen wel hoop en zingeving. Wie wil nou niet het belangrijkste in het universum zijn onder een Heer in plaats van een nutteloos stuk vlees bij toeval ontstaan.
Haha ja je hebt wel gelijk. Er valt genoeg te verwonderen zonder doctrine en dogma.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:14 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Het alternatief is echter ongelofelijk prachtig, verwonderenswaardig en ... gewoon gaafal snap ik er geen zak van...
Ik? Ik had het toch over religie. Het was die andere dude die alle niet atheisten wilde uitroeien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Ik hoopte trouwens echt dat je het had over religie en niet mensen, man
Ik weet van niks.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik? Ik had het toch over religie. Het was die andere dude die alle niet atheisten wilde uitroeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |