Doe normaal man met je uitroeienquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Alle religieuzen moeten worden uitgeroeid. Tot en met agnosten aan toe. Dat zal veel doden schelen.
Kun je het bewijzen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:52 schreef KoningWouter het volgende:
En kun je ontkrachten dat Joden veel hoge posities bezetten in het westen?
quote:
Wat is het dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:51 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Heeft geen fuck met religie te maken.
Neuh ik geloof ook niet dat alles zomaar waar is, maar na een hele karavaan aan beelden van doorzeefde kinderbedjes, bejaarden in keukens, huishonden met de strot afgesneden en mensen die in het gezicht geschoten worden als ze zich doodhouden, moet ik bekennen dat als er iemand gevonden wordt met de handen gebonden en in verkoolde staat op zo'n locatie op dat tijdstip, dat ik dan niet denk aan een uit de hand gelopen SM-scenario en me niet kan voorstellen dat de Hamas-infiltranten er niets mee te maken hadden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:43 schreef Knollenman het volgende:
In Oek/Rus zag je ook verhalen van verkrachte baby’s en dergelijke. Ik zie dit altijd als verhalen om de woede te kunnen symboliseren. Ik geloof niet dat dat allemaal maar zomaar waar is.
Het probleem met het bewijzen is dat je linea recta als BNW'er wordt aangemerkt. Er is genoeg te vinden op het internet die mijn visie onderschrijft. Ik ga het nu niet bewijzen.quote:
Mensen die anno nu nog geloven in welke godsdienst dan ook zijn geen knip voor de neus waard. Er bestaat geen god.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Religie is ontzettend krachtig en machtig maar een kankergezwel op deze planeet.
Hitler was geen aanhanger van een religie. Stalin en Mao ook niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Alle religieuzen moeten worden uitgeroeid. Tot en met agnosten aan toe. Dat zal veel doden schelen.
Dat is het juist.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Neuh ik geloof ook niet dat alles zomaar waar is, maar na een hele karavaan aan beelden van doorzeefde kinderbedjes, bejaarden in keukens, huishonden met de strot afgesneden en mensen die in het gezicht geschoten worden als ze zich doodhouden, moet ik bekennen dat als er iemand gevonden wordt met de handen gebonden en in verkoolde staat op zo'n locatie op dat tijdstip, dat ik dan niet denk aan een uit de hand gelopen SM-scenario en me niet kan voorstellen dat de Hamas-infiltranten er niets mee te maken hadden.
Heerlijk simplistischquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die anno nu nog geloven in welke godsdienst dan ook zijn geen knip voor de neus waard. Er bestaat geen god.
En mocht ie onverhoopt toch bestaan dan is het een onbekwame en volstrekt incapabele lul gezien alle puinhoop, ziekten, honger, armoede, oorlogen en geweld op zijn wereld.
oh je hebt gewoon gelijk, de wortel van dit hele probleem ligt in religie. Al in 1918 begon deze ellende, en absoluut niet na de tweede wereldoorlog. De Arabische wereld zal nooit accepteren dat hun heilige steden worden "bezet" en evenmin de Joden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Wat is het dan.
Die paar tweets laten duidelijk zien wat de Islam en het Jodendom hun kinderen leren toch?
En 100% waar.quote:
Nee, serieus. Religie kost honderdduizenden mensen per jaar het leven. Ongeveer 2% van de wereldbevolking is atheïst, dus als we zorgen dat die overige 98% er niet meer is redden we die mensen misschien. Tenzij die ook gelovig zijn, maar dan worden ze tenminste niet uit naam van een of ander dom boek over de kling gejaagd. En dat is beter.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:54 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Doe normaal man met je uitroeien
hier kan je uitroeien:
https://www.rvnautilus.nl/web/
Elke visie, ook die je niet kan bedenken, wordt op internet beschreven en 'bewezen'quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het probleem met het bewijzen is dat je linea recta als BNW'er wordt aangemerkt. Er is genoeg te vinden op het internet die mijn visie onderschrijft. Ik ga het nu niet bewijzen.
De 3 grootste massa moordenaars ooit, nou dan heb je je punt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hitler was geen aanhanger van een religie. Stalin en Mao ook niet.
Ga hulp zoeken maar ikvermoed dat je al te ver heen bentquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, serieus. Religie kost honderdduizenden mensen per jaar het leven. Ongeveer 2% van de wereldbevolking is atheïst, dus als we zorgen dat die overige 98% er niet meer is redden we die mensen misschien. Tenzij die ook gelovig zijn, maar dan worden ze tenminste niet uit naam van een of ander dom boek over de kling gejaagd. En dat is beter.
Ze kunnen beter oproepen om de gijzelaars vrij te laten. Je kan het in ieder geval benoemen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:53 schreef Momo het volgende:
VN: water in Gaza raakt op
In de Gazastrook raakt het schone drinkwater op, waarschuwt de VN-hulporganisatie voor Palestijnse vluchtelingen UNRWA. Omdat er geen brandstof meer is kan er ook geen water opgepompt worden.
"We moeten nu brandstof naar Gaza vervoeren. Brandstof is de enige manier waarop mensen veilig drinkwater kunnen krijgen", zegt Philippe Lazzarini, commissaris-generaal van de UNRWA. "Zo niet, dan zullen mensen sterven door ernstige uitdroging. Water is nu de laatst overgebleven levensader. Ik roep op om de blokkade op humanitaire hulp nu op te heffen."
NOS liveblog
Dit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter oproepen om de gijzelaars vrij te laten. Je kan het in ieder geval benoemen.
Hamas kiest zelf voor dit scenario. Alle huilebalken mogen hun beklag doen bij Hamas.
Precies, maar het geeft mensen wel hoop en zingeving. Wie wil nou niet het belangrijkste in het universum zijn onder een Heer in plaats van een nutteloos stuk vlees bij toeval ontstaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:59 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
oh je hebt gewoon gelijk, de wortel van dit hele probleem ligt in religie. Al in 1918 begon deze ellende, en absoluut niet na de tweede wereldoorlog. De Arabische wereld zal nooit accepteren dat hun heilige steden worden "bezet" en evenmin de Joden.
Terwijl als je nagaat dat als je voldoende waterstof, wat lithium en beryllium voldoende tijd en ruimte geeft het dit soort onzin gaat optypen. Als je snapt dat je geen groter mirakel bent dan een grassprietje heb je toch geen religie meer nodig... maar goed... dat denk ik dan in al mijn droefheid
lees mijn reactie over religie, ik heb nul respect voor welke religie. Ik heb echter wel respect voor het mirakel dat wij plegen te wezen. Je kan niet pleiten voor uitroeien van mensen, dat moet je gewoon niet doen, daar is geen enkele legitimatie voor en maakt je niets beter dan Hamas, dus kap daarmeequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, serieus. Religie kost honderdduizenden mensen per jaar het leven. Ongeveer 2% van de wereldbevolking is atheïst, dus als we zorgen dat die overige 98% er niet meer is redden we die mensen misschien. Tenzij die ook gelovig zijn, maar dan worden ze tenminste niet uit naam van een of ander dom boek over de kling gejaagd. En dat is beter.
Ik wil juist mensen redden die sterven in naam van religie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
lees mijn reactie over religie, ik heb nul respect voor welke religie. Ik heb echter wel respect voor het mirakel dat wij plegen te wezen. Je kan niet pleiten voor uitroeien van mensen, dat moet je gewoon niet doen, daar is geen enkele legitimatie voor en maakt je niets beter dan Hamas, dus kap daarmee
nee je wilde mensen uitroeien en daar moet je mee kappen, niet hier op FOK! alleen, nee gewoon in het algemeen. Richt je op het uitroeien van religie, dat is nuttigquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik wil juist mensen redden die sterven in naam van religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |