abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 15:53:41 #251
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210950828
VN: water in Gaza raakt op

In de Gazastrook raakt het schone drinkwater op, waarschuwt de VN-hulporganisatie voor Palestijnse vluchtelingen UNRWA. Omdat er geen brandstof meer is kan er ook geen water opgepompt worden.

"We moeten nu brandstof naar Gaza vervoeren. Brandstof is de enige manier waarop mensen veilig drinkwater kunnen krijgen", zegt Philippe Lazzarini, commissaris-generaal van de UNRWA. "Zo niet, dan zullen mensen sterven door ernstige uitdroging. Water is nu de laatst overgebleven levensader. Ik roep op om de blokkade op humanitaire hulp nu op te heffen."

NOS liveblog
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 15:54:05 #252
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210950833
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:51 schreef Ulx het volgende:

[..]
Alle religieuzen moeten worden uitgeroeid. Tot en met agnosten aan toe. Dat zal veel doden schelen.
Doe normaal man met je uitroeien

hier kan je uitroeien:

https://www.rvnautilus.nl/web/
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210950836
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:52 schreef KoningWouter het volgende:

En kun je ontkrachten dat Joden veel hoge posities bezetten in het westen?

Kun je het bewijzen?
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 15:54:36 #254
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_210950838
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Klets.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:51 schreef Knollenman het volgende:

[..]
Heeft geen fuck met religie te maken.
Wat is het dan?

Die paar tweets laten duidelijk zien wat de Islam en het Jodendom hun kinderen leren toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door KoningWouter op 14-10-2023 16:11:10 ]
FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 15:54:40 #255
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210950839
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:43 schreef Knollenman het volgende:
In Oek/Rus zag je ook verhalen van verkrachte baby’s en dergelijke. Ik zie dit altijd als verhalen om de woede te kunnen symboliseren. Ik geloof niet dat dat allemaal maar zomaar waar is.
Neuh ik geloof ook niet dat alles zomaar waar is, maar na een hele karavaan aan beelden van doorzeefde kinderbedjes, bejaarden in keukens, huishonden met de strot afgesneden en mensen die in het gezicht geschoten worden als ze zich doodhouden, moet ik bekennen dat als er iemand gevonden wordt met de handen gebonden en in verkoolde staat op zo'n locatie op dat tijdstip, dat ik dan niet denk aan een uit de hand gelopen SM-scenario en me niet kan voorstellen dat de Hamas-infiltranten er niets mee te maken hadden.
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 15:55:59 #256
498210 KoningWouter
pi_210950848
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:54 schreef Ulx het volgende:

[..]
Kun je het bewijzen?
Het probleem met het bewijzen is dat je linea recta als BNW'er wordt aangemerkt. Er is genoeg te vinden op het internet die mijn visie onderschrijft. Ik ga het nu niet bewijzen.
fractalisme.nl
pi_210950852
Volgens Skynews worden de Amerikanen niet doorgelaten bij Egypte totdat Israël toestaat humanitaire hulp toe te laten vanuit Egypte.

Geen link naar een artikel, staat onderin de newsfeed

https://news.sky.com/
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_210950855
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:50 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Religie is ontzettend krachtig en machtig maar een kankergezwel op deze planeet.
Mensen die anno nu nog geloven in welke godsdienst dan ook zijn geen knip voor de neus waard. Er bestaat geen god.

En mocht ie onverhoopt toch bestaan dan is het een onbekwame en volstrekt incapabele lul gezien alle puinhoop, ziekten, honger, armoede, oorlogen en geweld op zijn wereld.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator zaterdag 14 oktober 2023 @ 15:57:15 #259
236264 crew  capricia
pi_210950857
Egypte zet de buitenlandse niet Palestijnen in als onderhandelingsfactor.

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210950859
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:51 schreef Ulx het volgende:

[..]
Alle religieuzen moeten worden uitgeroeid. Tot en met agnosten aan toe. Dat zal veel doden schelen.
Hitler was geen aanhanger van een religie. Stalin en Mao ook niet.
pi_210950863
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:54 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Neuh ik geloof ook niet dat alles zomaar waar is, maar na een hele karavaan aan beelden van doorzeefde kinderbedjes, bejaarden in keukens, huishonden met de strot afgesneden en mensen die in het gezicht geschoten worden als ze zich doodhouden, moet ik bekennen dat als er iemand gevonden wordt met de handen gebonden en in verkoolde staat op zo'n locatie op dat tijdstip, dat ik dan niet denk aan een uit de hand gelopen SM-scenario en me niet kan voorstellen dat de Hamas-infiltranten er niets mee te maken hadden.
Dat is het juist.
Het is een foto zonder context.
Als er bij staat, en onderbouwt, die is daar gevonden, op x tijdstip, door die en die mensen, ok.

Vaak zie je een gruwelijk plaatje met de tekst: “gruwelijk en nu gaat de tegenpartij eraan.”
pi_210950868
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:56 schreef vosss het volgende:

[..]
Mensen die anno nu nog geloven in welke godsdienst dan ook zijn geen knip voor de neus waard. Er bestaat geen god.

En mocht ie onverhoopt toch bestaan dan is het een onbekwame en volstrekt incapabele lul gezien alle puinhoop, ziekten, honger, armoede, oorlogen en geweld op zijn wereld.
Heerlijk simplistisch
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 15:59:05 #263
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210950869
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:54 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
[..]
Wat is het dan.

Die paar tweets laten duidelijk zien wat de Islam en het Jodendom hun kinderen leren toch?
oh je hebt gewoon gelijk, de wortel van dit hele probleem ligt in religie. Al in 1918 begon deze ellende, en absoluut niet na de tweede wereldoorlog. De Arabische wereld zal nooit accepteren dat hun heilige steden worden "bezet" en evenmin de Joden.

Terwijl als je nagaat dat als je voldoende waterstof, wat lithium en beryllium voldoende tijd en ruimte geeft het dit soort onzin gaat optypen. Als je snapt dat je geen groter mirakel bent dan een grassprietje heb je toch geen religie meer nodig... maar goed... dat denk ik dan in al mijn droefheid
pi_210950871
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:58 schreef Knollenman het volgende:

[..]
Heerlijk simplistisch
En 100% waar.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_210950873
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:54 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Doe normaal man met je uitroeien

hier kan je uitroeien:

https://www.rvnautilus.nl/web/
Nee, serieus. Religie kost honderdduizenden mensen per jaar het leven. Ongeveer 2% van de wereldbevolking is atheïst, dus als we zorgen dat die overige 98% er niet meer is redden we die mensen misschien. Tenzij die ook gelovig zijn, maar dan worden ze tenminste niet uit naam van een of ander dom boek over de kling gejaagd. En dat is beter.
pi_210950874
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:55 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Het probleem met het bewijzen is dat je linea recta als BNW'er wordt aangemerkt. Er is genoeg te vinden op het internet die mijn visie onderschrijft. Ik ga het nu niet bewijzen.
Elke visie, ook die je niet kan bedenken, wordt op internet beschreven en 'bewezen'
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210950876
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Hitler was geen aanhanger van een religie. Stalin en Mao ook niet.
De 3 grootste massa moordenaars ooit, nou dan heb je je punt.
pi_210950887
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, serieus. Religie kost honderdduizenden mensen per jaar het leven. Ongeveer 2% van de wereldbevolking is atheïst, dus als we zorgen dat die overige 98% er niet meer is redden we die mensen misschien. Tenzij die ook gelovig zijn, maar dan worden ze tenminste niet uit naam van een of ander dom boek over de kling gejaagd. En dat is beter.
Ga hulp zoeken maar ikvermoed dat je al te ver heen bent
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210950894
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:53 schreef Momo het volgende:
VN: water in Gaza raakt op

In de Gazastrook raakt het schone drinkwater op, waarschuwt de VN-hulporganisatie voor Palestijnse vluchtelingen UNRWA. Omdat er geen brandstof meer is kan er ook geen water opgepompt worden.

"We moeten nu brandstof naar Gaza vervoeren. Brandstof is de enige manier waarop mensen veilig drinkwater kunnen krijgen", zegt Philippe Lazzarini, commissaris-generaal van de UNRWA. "Zo niet, dan zullen mensen sterven door ernstige uitdroging. Water is nu de laatst overgebleven levensader. Ik roep op om de blokkade op humanitaire hulp nu op te heffen."

NOS liveblog
Ze kunnen beter oproepen om de gijzelaars vrij te laten. Je kan het in ieder geval benoemen.

Hamas kiest zelf voor dit scenario. Alle huilebalken mogen hun beklag doen bij Hamas.
pi_210950897
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 16:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ze kunnen beter oproepen om de gijzelaars vrij te laten. Je kan het in ieder geval benoemen.

Hamas kiest zelf voor dit scenario. Alle huilebalken mogen hun beklag doen bij Hamas.
Dit.
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 16:01:33 #271
498210 KoningWouter
pi_210950899
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:59 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
oh je hebt gewoon gelijk, de wortel van dit hele probleem ligt in religie. Al in 1918 begon deze ellende, en absoluut niet na de tweede wereldoorlog. De Arabische wereld zal nooit accepteren dat hun heilige steden worden "bezet" en evenmin de Joden.

Terwijl als je nagaat dat als je voldoende waterstof, wat lithium en beryllium voldoende tijd en ruimte geeft het dit soort onzin gaat optypen. Als je snapt dat je geen groter mirakel bent dan een grassprietje heb je toch geen religie meer nodig... maar goed... dat denk ik dan in al mijn droefheid
Precies, maar het geeft mensen wel hoop en zingeving. Wie wil nou niet het belangrijkste in het universum zijn onder een Heer in plaats van een nutteloos stuk vlees bij toeval ontstaan.
fractalisme.nl
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 16:02:20 #272
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210950904
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 15:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
lees mijn reactie over religie, ik heb nul respect voor welke religie. Ik heb echter wel respect voor het mirakel dat wij plegen te wezen. Je kan niet pleiten voor uitroeien van mensen, dat moet je gewoon niet doen, daar is geen enkele legitimatie voor en maakt je niets beter dan Hamas, dus kap daarmee
pi_210950913
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 16:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
lees mijn reactie over religie, ik heb nul respect voor welke religie. Ik heb echter wel respect voor het mirakel dat wij plegen te wezen. Je kan niet pleiten voor uitroeien van mensen, dat moet je gewoon niet doen, daar is geen enkele legitimatie voor en maakt je niets beter dan Hamas, dus kap daarmee
Ik wil juist mensen redden die sterven in naam van religie.
  Moderator zaterdag 14 oktober 2023 @ 16:03:22 #274
236264 crew  capricia
pi_210950914
Antwerpen ook weer lekker.
twitter

De Wever (burgermeester Antwerpen) vraagt nu federale bijstand.

https://www.hln.be/binnen(...)ttps%3A%2F%2Ft.co%2F
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 16:04:00 #275
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210950918
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 16:03 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik wil juist mensen redden die sterven in naam van religie.
nee je wilde mensen uitroeien en daar moet je mee kappen, niet hier op FOK! alleen, nee gewoon in het algemeen. Richt je op het uitroeien van religie, dat is nuttig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')