En dan zie je die beelden van kinderen die roepem dat ze joden moeten bevechten om te laten zien dat ze sterker zijn dan die joden....quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Een Turkse gezegde luidt zoiets als, "wat je op je 7e bent, ben je ook op je 70ste"
ahahah deze vind ik wel goed. Of deze: Een kupek blijft een kupek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Een Turkse gezegde luidt zoiets als, "wat je op je 7e bent, ben je ook op je 70ste"
Dat mag je vinden, ik kijk daar wat anders tegenaan. Hij spreekt namelijk over Arabieren. Niet alleen of specifiek over Palestijnen. Het is gewoon een nazi.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die vergelijking blijft toch wel mank gaan. De Joden hadden de Duitsers niks misdaan terwijl de Palestijnen wel zeer veel laffe aanslagen op onschuldige burgers op hun naam hebben staan. Niet dat je dan hetzelfde terug moet doen maar het is niet te vergelijken.
Zou zomaar eens los kunnen gaan in het noorden zodra Isral met de aanval op Gaza begintquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:07 schreef Ali_boo het volgende:
De Iron Dome kan dit makkelijk aan![]()
[ twitter ]
Ik vermoed dat je kruisraketten bedoelt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens IDF: Aanval 'air, sea and land'. Zometeen dus kruisrakketen?
Volgens mij ook betere raketten dan die van Hamas.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:07 schreef Ali_boo het volgende:
De Iron Dome kan dit makkelijk aan![]()
[ twitter ]
quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:09 schreef kibo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je kruisraketten bedoelt.
Maar waar haal je dat uit?
Dat zei Steve...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:09 schreef kibo het volgende:
[..]
Vrees het ook jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou zomaar eens los kunnen gaan in het noorden zodra Isral met de aanval op Gaza begint
Ah, jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:09 schreef kibo het volgende:
[..]
Dat zou zeer goed mogelijk het plan van de hamas/hezbollah alliantie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou zomaar eens los kunnen gaan in het noorden zodra Isral met de aanval op Gaza begint
De Palestijnen hadden de Joden niets misdaan maar werden wel massaal uit hun huizen getrapt en vervolgens opgesloten in ghetto's.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die vergelijking blijft toch wel mank gaan. De Joden hadden de Duitsers niks misdaan terwijl de Palestijnen wel zeer veel laffe aanslagen op onschuldige burgers op hun naam hebben staan. Niet dat je dan hetzelfde terug moet doen maar het is niet te vergelijken.
Want het enige wat van zee kan komen zijn kruisraketten....quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja die 16inch kanonnen zijn een beetje verleden tijd niet? En landingsboten kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:12 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Want het enige wat van zee kan komen zijn kruisraketten....
Nou ja misschien heb je ook wel gelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik kijk daar wat anders tegenaan. Hij spreekt namelijk over Arabieren. Niet alleen of specifiek over Palestijnen. Het is gewoon een nazi.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Ballistische raketten zijn nog heel normaal om te gebruiken hoor. Heb jij wel enig idee wat een kruisraket is en kost?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja die 16inch kanonnen zijn een beetje verleden tijd niet? En landingsboten kan ik me niet voorstellen
Je kunt toch op die link klikken, is een verklaring van IDF (Isralisch leger). Je vraagt waar hij dat leest.quote:
Ik zeg altijd banskyquote:
Ach man, ballistische raketten, kruisraketten. In iedere geval raketten vanaf zee. Wat boeit dat geld nou? Wat kost een salvo 20 raketten van de Iron Dome? $1miljoen? Wat kost een JDAM? Kruisraket $4miljoen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:16 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ballistische raketten zijn nog heel normaal om te gebruiken hoor. Heb jij wel enig idee wat een kruisraket is en kost?
Daar ga ik wel vanuit. Ze halen niet voor niets het internet weg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Binnen 12u zal het wel los gaan niet?
Dat zijn retorische vragen die niemand hier kan beantwoorden. Ik heb in ieder geval niet het telefoonnummer van de Faciliterende Dienst van de IDF.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:22 schreef Richestorags het volgende:
Hoeveel Iron Dome munitie zou Isral eigenlijk hebben? Als zowel Hezbollah als Iran massaal raketten gaan afvuren kan Isral dan alles tegen houden? Of is hun afweer op een gegeven moment op?
Voorraden worden nu al aangevuld door USAquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:22 schreef Richestorags het volgende:
Hoeveel Iron Dome munitie zou Isral eigenlijk hebben? Als zowel Hezbollah als Iran massaal raketten gaan afvuren kan Isral dan alles tegen houden? Of is hun afweer op een gegeven moment op?
Ik wel. Ik zal even bellenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zijn retorische vragen die niemand hier kan beantwoorden. Ik heb in ieder geval niet het telefoonnummer van de Faciliterende Dienst van de IDF.
Dat is alles behalve een retorische vraag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zijn retorische vragen die niemand hier kan beantwoorden. Ik heb in ieder geval niet het telefoonnummer van de Faciliterende Dienst van de IDF.
Niet van Iron Dome, dat is een Isralisch systeem.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:25 schreef kibo het volgende:
[..]
Voorraden worden nu al aangevuld door USA
Al staat er op Wiki dat ze 100.000 van die Iron Dome raketten hebben, dan klopt die info hoogstwaarschijnlijk toch niet. Net zoals de volledige openbare specs van dat systeem waarschijnlijk niet kloppenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:26 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat is alles behalve een retorische vraag.
Ik mag hopen dat het oprecht een fout is geweest, zo niet dan is dit exact hetzelfde niveau als babies onthoofden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:23 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Summary:
- BBC Verify has confirmed women and young children were killed when a strike hit their vehicles as they headed away from northern Gaza
- Analysis of images from the scene show some of those who died were aged between two and five
- Israel has warned 1.1m Palestinians living in north Gaza to evacuate south, and thousands have been fleeing by vehicle or on foot
- UN chief Antnio Guterres said the call for a mass evacuation was extremely hazardous and he urged humanitarian access
- More than 1,300 people were killed in Israel last weekend when Hamas fighters crossed the border to attack civilians and soldiers
- More than 2,200 people have been killed in Israel's bombing campaign of the Gaza Strip launched in the aftermath, Palestinian authorities say
Wat ik me wel afvraag is waarom Cyprus Iron Dome gekocht heeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Al staat er op Wiki dat ze 100.000 van die Iron Dome raketten hebben, dan klopt die info hoogstwaarschijnlijk toch niet. Net zoals de volledige openbare specs van dat systeem waarschijnlijk niet kloppen
Dat werkt toch twee kanten op? Of was het protest in Londen ook bedoeld als signaal tegen het doden van Isralische babys? Er is aan beide kanten zoveel fout gegaan dat er niet een kant is dat moralistisch boven de ander staat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:23 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Summary:
- BBC Verify has confirmed women and young children were killed when a strike hit their vehicles as they headed away from northern Gaza
- Analysis of images from the scene show some of those who died were aged between two and five
- Israel has warned 1.1m Palestinians living in north Gaza to evacuate south, and thousands have been fleeing by vehicle or on foot
- UN chief Antnio Guterres said the call for a mass evacuation was extremely hazardous and he urged humanitarian access
- More than 1,300 people were killed in Israel last weekend when Hamas fighters crossed the border to attack civilians and soldiers
- More than 2,200 people have been killed in Israel's bombing campaign of the Gaza Strip launched in the aftermath, Palestinian authorities say
Is daar toch ook al sinds 1964 gezeik met de Turken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is waarom Cyprus Iron Dome gekocht heeft.
he Iron Dome munitions supplied by the US to Israel will exceed the quantity ordered initially and be integrated into ongoing military assistance packages.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niet van Iron Dome, dat is een Isralisch systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |