SPOILER: Oudere berichtgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 17 uur 7 oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 13.40 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 10.46 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Liveblog Nu.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse tweets van zaterdag na de invalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 13-10-2023 22:03:58 ]![]()
Kijk je live? Of bedoel je de stream uit Ashdod?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ffsA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik kijk live ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kijk je live? Of bedoel je de stream uit Ashdod?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Dit is vast al eerder aan de orde geweest maar heb ik gemist![]()
Was er al iets bekend over die Nederlandse schoolklas die een schoolreisje had naar Israel ?![]()
Die zijn alweer terug in Nederland.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:59 schreef Flow3r het volgende:
Was er al iets bekend over die Nederlandse schoolklas die een schoolreisje had naar Israel ?
https://www.rijnmond.nl/n(...)gekeerd-in-nederlandOp zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Zijn zover ik weet afgelopen nacht thuisgekomen op Eindhoven met KLuquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:59 schreef Flow3r het volgende:
Was er al iets bekend over die Nederlandse schoolklas die een schoolreisje had naar Israel ?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Oh mooiquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die zijn alweer terug in Nederland.![]()
![]()
Gelukkig zeg! Ik hoop dat ze de rest ook terug maneuvreren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die zijn alweer terug in Nederland.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Wat ontzettend netjes van deze mensen dat ze massaal oproepen om de gijzelaars vrij te laten. Ik bedoel, ik hoor steeds "Free free!".quote:![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelukkig zeg! Ik hoop dat ze de rest ook terug maneuvreren.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Eigenlijk wel bizar, Hamas hoopt op ingrijpen van de wereld vanwege de invasie en bombardementen, tegelijk is dat de enige reden waarom de gijzelaars nog niet smekend en tot op het bot verkracht hun laatste smeekbedes in de camera voeren.![]()
"Ziekenhuis in Gaza krijgt twee uur om te ontruimen"
Dat gaat wel de volgende versnelling in hoor![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)zelaars-br~abf6b9cb/“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wat zeg je nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk wel bizar, Hamas hoopt op ingrijpen van de wereld vanwege de invasie en bombardementen, tegelijk is dat de enige reden waarom de gijzelaars nog niet smekend en tot op het bot verkracht hun laatste smeekbedes in de camera voeren.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Hamas zou beter moeten weten, de wereld gaat helemaal niet ingrijpen. Ten eerste omdat de wereld Isral steunt en niet de terroristen van Hamas, en ten tweede omdat gewoon niemand zin heeft om hier zijn vingers aan te branden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Hamas hoopt op ingrijpen van de wereldOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
AD loopt wat achter. Ze hebben inmiddels uitstel gekregen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
"Ziekenhuis in Gaza krijgt twee uur om te ontruimen"
Dat gaat wel de volgende versnelling in hoor![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)zelaars-br~abf6b9cb/![]()
The more things change, the more they stay the samequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wel consistent in zijn simplisme.
You are either with us or with the terrorists.
- Bush, 2001A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik zag wel een aantal betrouwbare accounts dit filmpje delen, maar 100% zeker weet je nooit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:05 schreef Knollenman het volgende:
Of dit waar is vind ik twijfelachtig, maar:
[ twitter ]![]()
Een filmpje is niet livequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag wel een aantal betrouwbare accounts dit filmpje delen, maar 100% zeker weet je nooit.![]()
Beetje twijfelachtig als het als een soort van breaking nieuws word gebracht in de avond, terwijl het op de foto veel eerder lijkt (het is er veel te licht).quote:![]()
De staart op de foto heeft wat weg van de 'Sikorsky CH-53'. Volgens Wiki kunnen daar 38 Passagiers in, maar 50 zou misschien kunnen passenquote:
volgens Wiki is dat de grootste heli die Isral heeft
https://en.wikipedia.org/wiki/Sikorsky_CH-53_Sea_Stallion“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
dan verwijder ik het. Dank.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Heeft Isral dat doel niet? Wat is dan wel hun doel met de 'Palestijn' in Isral, in Gaza en in de West Bank?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is BNW-shit van iemand die ver heen is, ga toch weg met die kwaadaardige fantasietjes joh.
Isral is er niet op uit om de Palestijnen weg te krijgen, wat ook lastig zal gaan omdat niemand ze wil hebben. Die blijven gewoon in Gaza. Met wat hulp van de EU en andere donoren wordt de stad opgebouwd als Hamas weg is.
Zeker in Gaza is het helemaal niet de bedoeling dat het gebied ontwikkelt, niet voor niks ging na de blokkade in 2007 binnen no time 80% van de bedrijven failliet. Dat Gaza nog geen 12 uur per dag stroom heeft is bewust beleid, dat is gewoon mensje pesten net zoals in de West Bank gebeurt. Gaza is een handige vijand, een vijand die lui zoals Netanyahu nodig hebben![]()
Met een beetje proppen misschien, zie hierbovenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Passen er 50 mensen in een heli? Zelfs toch niet in Chinook achtig ding toch?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Oh ok sorryquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Uhm ja, ik reageer op het bericht van je over dat filmpje met die kinderen, niet die stream.![]()
Door de 'safe zone' in Egypte te leggenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
En hoe zorgen ze dat Hamas niet naar die safe areas gaat?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Goede vraagquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
En hoe zorgen ze dat Hamas niet naar die safe areas gaat?The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it![]()
Ten derde omdat de Westerse wereld dit probleem gecreerd heeft na WO2 en dat niet onder ogen wilt zien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hamas zou beter moeten weten, de wereld gaat helemaal niet ingrijpen. Ten eerste omdat de wereld Isral steunt en niet de terroristen van Hamas, en ten tweede omdat gewoon niemand zin heeft om hier zijn vingers aan te branden.
Ten 4de, omdat we nog steeds een schuldgevoel naar Isral toe vanwege WO2![]()
Door alle mensen in de safezone preventief te executeren?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
En hoe zorgen ze dat Hamas niet naar die safe areas gaat?![]()
Door het lief te vragen aan ze. Iedereen weet dat Hamas stiekem best lieve jongens zijn. Ze zijn zelfs in te huren als kinderoppas.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat gaat gebeuren natuurlijk maar hun tunnels en voorraden zijn straks compleet verwoest.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
En hoe zorgen ze dat Hamas niet naar die safe areas gaat?De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Zo te zien is toegang tot Egypte enkel optie voor mensen met buitenlands paspoort.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Door de 'safe zone' in Egypte te leggenquote:The United States is also in discussions to open Gaza's Rafa border crossing to Egypt to foreign nationals who want to flee, the official said on condition of anonymity.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heeft Isral dat doel niet? Wat is dan wel hun doel met de 'Palestijn' in Isral, in Gaza en in de West Bank?
Zeker in Gaza is het helemaal niet de bedoeling dat het gebied ontwikkelt, niet voor niks ging na de blokkade in 2007 binnen no time 80% van de bedrijven failliet. Dat Gaza nog geen 12 uur per dag stroom heeft is bewust beleid, dat is gewoon mensje pesten net zoals in de West Bank gebeurt. Gaza is een handige vijand, een vijand die lui zoals Netanyahu nodig hebbenJoden krijgen ook echt overal de schuld van bij sommige blijkt maar weer.
![]()
Soort van green washing?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:05 schreef Knollenman het volgende:
[ twitter ]
Afgelopen maandag hoorde ik een verhaal hoe terroristen een heel gezin (geen vader aanwezig) met jonge kinderen 'spaarde' maar alleen de oudste zoon meenamen. Niet helder of het de opdracht was om vrouwen en kinderen te sparen of dat een paar terroristen dit zelf bedacht hadden![]()
Daarom zijn er overleggen toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien is toegang tot Egypte enkel optie voor mensen met buitenlands paspoort.
[..]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Geloof niet dat Egypte hier aan mee gaat werken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien is toegang tot Egypte enkel optie voor mensen met buitenlands paspoort.
[..]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Als je het verschil tussen Israli en Joden niet weet dan kan dit zo'n mokerdomme conclusie zijn inderdaadquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:19 schreef damsco het volgende:
[..]Joden krijgen ook echt overal de schuld van bij sommige blijkt maar weer.
![]()
Tsja, dat dachten de joden ook in 47 Palestine free free, moet je volgens de stereotypen nou net tegen een jood zeggen dat iets gratis is….quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat ontzettend netjes van deze mensen dat ze massaal oproepen om de gijzelaars vrij te laten. Ik bedoel, ik hoor steeds "Free free!".
/garpjeik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Niet eens een halve waarheid. Dit is al ver voor WO2 begonnen en is voor het grootste gedeelte tegengewerkt door de Britten. Het momentum na WO2 was niet meer te stoppen ook, dat haakt in op jouw 4e argument.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Ten derde omdat de Westerse wereld dit probleem gecreerd heeft na WO2 en dat niet onder ogen wilt zien.
Ten 4de, omdat we nog steeds een schuldgevoel naar Isral toe vanwege WO2![]()
Liveblog nu.NL meldt dat zo’n 70 gijzelaars dood zijn gevonden in Gaza.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Gevonden door wie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Liveblog nu.NL meldt dat zo’n 70 gijzelaars dood zijn gevonden in Gaza.~FEYENOORD~
![]()
Dit moet toch voer zijn voor die "open grenzen" types.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
edit: hm, klopt dit wel?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Liveblog nu.NL meldt dat zo’n 70 gijzelaars dood zijn gevonden in Gaza.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Liveblog nu.NL meldt dat zo’n 70 gijzelaars dood zijn gevonden in Gaza.Bedoel je dit bericht?quote:Hamas: 70 mensen omgekomen tijdens vlucht naar zuiden van Gazastrook
Volgens Hamas zijn vrijdag zeventig mensen omgekomen door een luchtaanval van Isral terwijl ze vluchtten naar het zuiden van de Gazastrook. Zo'n tweehonderd mensen zouden gewond zijn geraakt. Hamas zegt dat de meeste slachtoffers vrouwen en kinderen zijn. Die beweringen konden niet worden bevestigd.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Liveblog nu.NL meldt dat zo’n 70 gijzelaars dood zijn gevonden in Gaza.![]()
![]()
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Liveblog nu.NL meldt dat zo’n 70 gijzelaars dood zijn gevonden in Gaza.
Hamas: 70 mensen omgekomen tijdens vlucht naar zuiden van Gazastrook
Volgens Hamas zijn vrijdag zeventig mensen omgekomen door een luchtaanval van Isral terwijl ze vluchtten naar het zuiden van de Gazastrook. Zo'n tweehonderd mensen zouden gewond zijn geraakt. Hamas zegt dat de meeste slachtoffers vrouwen en kinderen zijn. Die beweringen konden niet worden bevestigd.![]()
Niet veel van te merken op de stream. Gaat weer helemaal losquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:24 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit moet toch voer zijn voor die "open grenzen" types.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De IDF schijnt al zo'n 24 uur in en uit Gaza bezig te zijn met het localiseren van de gijzelaars.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Sorry, Ben twee berichten door elkaar aan het halen. Wel gijzelaars dood gevonden, maar hoeveel staat er niet bij.quote:
12 minuten geleden geplaatst in de liveblog.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Past wel bij een mokerdom complotquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen Israli en Joden niet weet dan kan dit zo'n mokerdomme conclusie zijn inderdaad![]()
Daarom beter hele bericht even hier plakkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sorry, Ben twee berichten door elkaar aan het halen. Wel gijzelaars dood gevonden, maar hoeveel staat er niet bij.
12 minuten geleden geplaatst in de liveblog.![]()
"De wereld" is een heel stuk groter dan alleen het Westen. De steun voor Isral daarbuiten is verre van vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hamas zou beter moeten weten, de wereld gaat helemaal niet ingrijpen. Ten eerste omdat de wereld Isral steunt en niet de terroristen van Hamas, en ten tweede omdat gewoon niemand zin heeft om hier zijn vingers aan te branden.![]()
Dat worden weer demonstratie van boze Arabieren bij Egyptische ambassade over de hele wereldquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:24 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit moet toch voer zijn voor die "open grenzen" types.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Is een beetje lastig uit de liveblog op m’n mobiel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Daarom beter hele bericht even hier plakken
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Maar die komen ook niet helpen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:27 schreef Repentless het volgende:
[..]
"De wereld" is een heel stuk groter dan alleen het Westen. De steun voor Isral daarbuiten is verre van vanzelfsprekend.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ik vind het niet terug, daarnaast is nu.nl ook een knip- en plakfabriek waarvan ik niet verwacht dat zij dit als eerste brengen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Liveblog nu.NL meldt dat zo’n 70 gijzelaars dood zijn gevonden in Gaza.![]()
De Palestijnen zijn de rest van de wereld die Isral niet steunen dankbaar voor de steun die zij wel krijgen..quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:27 schreef Repentless het volgende:
[..]
"De wereld" is een heel stuk groter dan alleen het Westen. De steun voor Isral daarbuiten is verre van vanzelfsprekend.
Meest significante aan steun lijkt tot nu toe ironisch genoeg de vs die Isral nog iets van in toom houdt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Grens open, mensen druppelsgewijs eruit en iedereen als doorgangstest een Hamasvlag laten verbranden.
Een beetje Hamasstrijder gaat vast nog liever dood. Die blindheid moet je tegen ze gebruiken.![]()
OOf ze zeggen dat ze dood zijn want geeft volle vrijheid bij de belegering van. Hamas in Gaza.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Liveblog nu.NL meldt dat zo’n 70 gijzelaars dood zijn gevonden in Gaza.
De kans op overleven was al nihil eigenlijk.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sorry, Ben twee berichten door elkaar aan het halen. Wel gijzelaars dood gevonden, maar hoeveel staat er niet bij.
12 minuten geleden geplaatst in de liveblog.quote:Isralische troepen haalden lichamen op tijdens invallen Gaza
Isralische grondtroepen hebben tijdens invallen in de Gazastrook lichamen opgehaald van Isralirs die vermist waren, schrijft de krant Haaretz. Hun lichamen werden via satellietbeelden gezien en lagen dicht bij de grens. Er zijn ook spullen teruggevonden, meldt het leger.
Infanterie- en tankeenheden deden de afgelopen 24 uur "lokale invallen". De troepen waren behalve naar de lichamen ook op zoek naar ontvoerde Isralirs en ze wilden de gebieden ontdoen van Hamas-strijders. De eenheden zouden infrastructuur van Hamas hebben vernietigd.![]()
Tja snap je toch niet he, iedereen wijst naar het westen maar wij nemen constant vluchtelingen op, die landen niks, maar wel gespeelde hysterie over die arme Palestijnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat worden weer demonstratie van boze Arabieren bij Egyptische ambassade over de hele wereld3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Het is helemaal niet waar dat iedereen naar het westen wijst, en ook in het midden oosten worden heel veel vluchtelingen opgevangen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:31 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tja snap je toch niet he, iedereen wijst naar het westen maar wij nemen constant vluchtelingen op, die landen niks, maar wel gespeelde hysterie over die arme Palestijnen.
Turkije en Libanon vangen al er miljoenen op, vooral uit Syri.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Nou Libanon en Jordani zitten vol met vluchtelingen. Maar eens, de Arabische landen komen alleen op voor Palestijnen als ze daarmee Isral of de vs een hak kunnen zetten. Die hebben dus geen belang om echt hulp te bieden want dan kunnen ze minder zeiken op Isral en de vs.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:31 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tja snap je toch niet he, iedereen wijst naar het westen maar wij nemen constant vluchtelingen op, die landen niks, maar wel gespeelde hysterie over die arme Palestijnen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Toch is het wel opvallend dat men het 'heel logisch' vindt dat Egypte de grenzen dichthoudt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is helemaal niet waar dat iedereen naar het westen wijst, en ook in het midden oosten worden heel veel vluchtelingen opgevangen.
Turkije en Libanon vangen al er miljoenen op, vooral uit Syri.
Als wij dat voor Oekraners zouden doen is het hek van de dam.![]()
Ik heb echt geen idee of alle buurlanden van Oekrane ze opvangen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:34 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Toch is het wel opvallend dat men het 'heel logisch' vindt dat Egypte de grenzen dichthoudt.
Als wij dat voor Oekraners zouden doen is het hek van de dam.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Nee, dat klopt. Maar het ging mij om die steun die er zou zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar die komen ook niet helpen.![]()
![]()
quote:Frankrijk verhoogt dreigingsniveau na messenaanval naar hoogste stand
PARIJS - Frankrijk heeft het nationale dreigingsniveau aangepast naar de hoogste stand na de dodelijke aanval in Arras eerder op vrijdag, waarbij een leraar werd doodgestoken. Minister van Binnenlandse Zaken Grald Darmanin maakte dat bekend na een overleg met de veiligheidsraad, waar ook president Emmanuel Macron bij aanwezig was. Volgens Darmanin betekent dit dreigingsniveau dat iedereen voorzichtig moet zijn.The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it![]()
Polen 1,5 miljoenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of alle buurlanden van Oekrane ze opvangen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat ziekenhuis heeft tot morgenvroeg 6 uur om
te evacueren.
Ben bang dat ze dan toch al met een groot offensief gaan beginnen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Geen steun aan Isral betekent ook niet automatisch steun aan de Palestijnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De Palestijnen zijn de rest van de wereld die Isral niet steunen dankbaar voor de steun die zij wel krijgen..
Meest significante aan steun lijkt tot nu toe ironisch genoeg de vs die Isral nog iets van in toom houdt.Het gaat mij erom dat we hier nog wel eens denken dat we weten hoe "de wereld" denkt en welke kant er wordt gesteund. Naast dat er ook pro-Palestijnen zijn, is er ook gewoon een groot deel dat neutraal is.
![]()
Opstaan met popcorn morgen dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:41 schreef MissButterflyy het volgende:
te evacueren.
Ben bang dat ze dan toch al met een groot offensief gaan beginnen.![]()
Precies een week na de aanval van Hamas, Joden zijn wat dat betreft wel van het decorum en de tradities.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:41 schreef MissButterflyy het volgende:
te evacueren.
Ben bang dat ze dan toch al met een groot offensief gaan beginnen.![]()
Dat Shifa ziekenhuis?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:41 schreef MissButterflyy het volgende:
te evacueren.
Ben bang dat ze dan toch al met een groot offensief gaan beginnen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nou.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Opstaan met popcorn morgen dus![]()
Wat een enorm eenzijdig prutartikel. Geen enkele duiding, alleen maar verwijten aan het adres van Isral wat ze allemaal verkeerd zouden doen zonder enig tegengeluid of duiding. Hier kun je toch niks mee?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)g-jaar-af~b54629b20/
Laten we de west bank voor nu even zitten![]()
Wtf dudequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Opstaan met popcorn morgen dus
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2023 22:45:07 ]![]()
Hoe komt het dat de meeste Nederlandse media Isral nu als dader zien en de Palestijnen als slachtoffer?
In Franse media bijvoorbeeld is het totaal anders. Daar lees je ook niet dat Isral buitenproportioneel reageert.Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte![]()
Die bommen, wat een hel voor die mensen
~FEYENOORD~
Maar waarom denken veel mensen dat de Joden/Israli een 'gewoon' volkje zijn? Enig idee hoeveel macht die in de wereld hebben?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef Repentless het volgende:
[..]
Geen steun aan Isral betekent ook niet automatisch steun aan de Palestijnen.Het gaat mij erom dat we hier nog wel eens denken dat we weten hoe "de wereld" denkt en welke kant er wordt gesteund. Naast dat er ook pro-Palestijnen zijn, is er ook gewoon een groot deel dat neutraal is.
Bedoel ik overigens niet vervelend hoor, maar de invloed van Isral gaat ver buiten de landsgrenzen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
![]()
Het begint er steeds meer op te lijken dat de Isralische veiligheidsdiensten wel degelijk wisten dat er een aanval op handen was, maar dat Netanyahu de waarschuwingen simpelweg heeft genegeerd.![]()
Klopt maar iedereen heeft nog meer mot met de palestijnen. Niemand wil die groep binnen zijn grenzen hebben.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:27 schreef Repentless het volgende:
[..]
"De wereld" is een heel stuk groter dan alleen het Westen. De steun voor Isral daarbuiten is verre van vanzelfsprekend.
Plus Isral is van belang om tegenwicht te bieden tegen Iran.
Anders kunnen ze moderne Amerikaanse wapens op hun buik schrijven.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Je slaat de spijker op zijn kop. Maar dit door hebben en (netjes en respectvol) benoemen kan je al de titel antisemiet geven. Het is een mijnenveld joh. Je kan bijna niks zeggen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar waarom denken veel mensen dat de Joden/Israli een 'gewoon' volkje zijn? Enig idee hoeveel macht die in de wereld hebben?
Bedoel ik overigens niet vervelend hoor, maar de invloed van Isral gaat ver buiten de landsgrenzen
Gaat al bijna de hele week zo, geen uur zonder een inslag ergens in Gaza...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
Die bommen, wat een hel voor die mensen![]()
De Volkskrant is anti-Isral, ze hebben alleen maar oog voor het lot aan de kant van de Palestijnen. Niet evenwichtig dus. Ik denk dat ze Hamas niet eens als een terroristische organisatie beschouwen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een enorm eenzijdig prutartikel. Geen enkele duiding, alleen maar verwijten aan het adres van Isral wat ze allemaal verkeerd zouden doen zonder enig tegengeluid of duiding. Hier kun je toch niks mee?Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte![]()
Igor Sushko, Racecar driver. Jep, die geloof ik meteen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Het begint er steeds meer op te lijken dat de Isralische veiligheidsdiensten wel degelijk wisten dat er een aanval op handen was, maar dat Netanyahu de waarschuwingen simpelweg heeft genegeerd.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je kan alles zeggen, zeg wat je wil zeggen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop. Maar dit door hebben en (netjes en respectvol) benoemen kan je al de titel antisemiet geven. Het is een mijnenveld joh. Je kan bijna niks zeggen.![]()
Is wel de sabat. Ik ga voor zondag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies een week na de aanval van Hamas, Joden zijn wat dat betreft wel van het decorum en de tradities.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Zo zie ik het niet, we staan er wat verder vanaf, en neutraler.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:45 schreef core2duo het volgende:
Hoe komt het dat de meeste Nederlandse media Isral nu als dader zien en de Palestijnen als slachtoffer?
In Franse media bijvoorbeeld is het totaal anders. Daar lees je ook niet dat Isral buitenproportioneel reageert.
Misschien was het anders als er ook Nederlanders gegijzeld en gedood waren.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
Inderdaad, dat is toch geen ontbijtquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Is wel de sabat. Ik ga voor zondag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies een week na de aanval van Hamas, Joden zijn wat dat betreft wel van het decorum en de tradities.frankrijk knalt er zelf ook altijd lekker hard in.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:45 schreef core2duo het volgende:
In Franse media bijvoorbeeld is het totaal anders. Daar lees je ook niet dat Isral buitenproportioneel reageert.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Verschrikkelijk, en daarmee doel ik op de onschuldige burgers die in hun flatje in het donker zitten te wachten op de volgende klap.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaat al bijna de hele week zo, geen uur zonder een inslag ergens in Gaza...~FEYENOORD~
De Egyptische bevolking is bereid vluchtelingen op te nemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:31 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tja snap je toch niet he, iedereen wijst naar het westen maar wij nemen constant vluchtelingen op, die landen niks, maar wel gespeelde hysterie over die arme Palestijnen.
De Egyptische regering niet.
De Egyptische regering word geleid door een Westerse puppet die door een staatsgreep aan de macht is gekomen nadat ie de democratische gekozen president Morsi had afgezet.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Het is in ieder geval een stuk plausibeler dan dat de Isralische veiligheidsdiensten het totaal niet hebben zien aankomen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Igor Sushko, Racecar driver. Jep, die geloof ik meteen!![]()
Weet je. Ik zit hier ook soms met geknepen bilwerken. Wat kan ik wel en wat kan ik niet zeggen. Ze hebben het gewoon heel erg afgebakend. Waar ik ze eerder slim noemde moet ik nu aan het woordje sluw denken. Maar ik zal het niet gebruiken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Je kan alles zeggen, zeg wat je wil zeggen.
Dat is toch mooi. Je geeft aan dat je het niet leest (laatste zin) en toch weerhoudt het gebrek aan kennis je totaal niet tot het hebben van een stevige mening.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:49 schreef core2duo het volgende:
[..]
De Volkskrant is anti-Isral, ze hebben alleen maar oog voor het lot aan de kant van de Palestijnen. Niet evenwichtig dus. Ik denk dat ze Hamas niet eens als een terroristische organisatie beschouwen.![]()
Nu geef je een draai aan mijn verhaal Bansheequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop. Maar dit door hebben en (netjes en respectvol) benoemen kan je al de titel antisemiet geven. Het is een mijnenveld joh. Je kan bijna niks zeggen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wellicht omdat hij een excuus wilde om hard met de stok te slaan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Het begint er steeds meer op te lijken dat de Isralische veiligheidsdiensten wel degelijk wisten dat er een aanval op handen was, maar dat Netanyahu de waarschuwingen simpelweg heeft genegeerd.![]()
De IAF heeft geen sabbat zo te horen... Zou zelfs een flinke sneer zijn om het juist vandaag of morgenvroeg te doen (precies 1 week geleden omdat het sabbat was). Maar volgens mij worden ze even tegengehouden door de VS, of ontruimingen in Isral die niet snel genoeg gaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Is wel de sabat. Ik ga voor zondag.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nee toch? Ik ben het eens met je constatering, ik voeg daar enkel aan toe dat zelfs dat als antisemitisme bestempeld kan worden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nu geef je een draai aan mijn verhaal Banshee
Egypte gooit de grensovergang open voor buitenlandse vluchtelingen.
Ik heb zo het idee dat Hamas dit niet gaat toestaan![]()
![]()
Niet vergeten te melden dat Morsi zijn macht ook vrijwel direct misbruikte om een dictatuur te stichten. Er waren protesten die groter waren dan die tegen Moebarak. Morsi was een idioot die volkomen terecht is afgezet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:51 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
De Egyptische bevolking is bereid vluchtelingen op te nemen.
De Egyptische regering niet.
De Egyptische regering word geleid door een Westerse puppet die door een staatsgreep aan de macht is gekomen nadat ie de democratische gekozen president Morsi had afgezet.![]()
als je willekeurige onschuldige mensen neermaait ben je jezelf niet aan het verdedigenje bent dan namelijk de agressor, je hebt het recht om jezelf te verdedigen maar niet om onschuldigen dan ook maar aan te vallen omdat het toevallig uitkomt
gr![]()
Heeft Isral meteen een doel om op te mikkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo het idee dat Hamas dit niet gaat toestaan~FEYENOORD~
Dat is een mening op een constatering, maar ok laten we op deze voet verder discussirenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee toch? Ik ben het eens met je constatering, ik voeg daar enkel aan toe dat zelfs dat als antisemitisme bestempeld kan worden.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je snapt het stukje 'buitenlandse vluchtelingen' niet denk ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo het idee dat Hamas dit niet gaat toestaan“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat is de meest cynische theorie. Dat zou betekenen dat Netanyahu willens en wetens zijn eigen burgers heeft geslachtofferd om dit offensief te kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wellicht omdat hij een excuus wilde om hard met de stok te slaan?
De andere (in mijn ogen meer geloofwaardige) theorie is dat de waarschuwingen Netanyahu simpelweg niet uitkwamen op dat moment omdat hij druk was met andere zaken (vorming regering, wetgeving om de rechtspraak aan banden te leggen).![]()
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Dit gaat de ellende alleen maar verspreiden ben ik bang.quote:~FEYENOORD~
Er is maar erg weinig dat ik niet snap in de wereld maar vertel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je snapt het stukje 'buitenlandse vluchtelingen' niet denk ik![]()
Ah, ok, ik dacht dat je een vluchtweg voor Palestijnen bedoeldequote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik lees de Volkskrant zelf niet, maar als dit het niveau is dan heb ik niks gemist.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:49 schreef core2duo het volgende:
[..]
De Volkskrant is anti-Isral, ze hebben alleen maar oog voor het lot aan de kant van de Palestijnen. Niet evenwichtig dus. Ik denk dat ze Hamas niet eens als een terroristische organisatie beschouwen.
Eigenlijk verwacht ik van een krant gewoon het belichten van de verschillende kanten en hier enige duiding bij te geven om de lezer op weg te helpen. Dit mag best een bepaalde inslag hebben, zolang deze bias maar duidelijk wordt gecommuniceerd.
Maar een artikel wat alleen een kant belicht met enkele anekdotes, niet dieper ingaat waarom de ander doet wat deze doet, daar kun je als lezer echt niks mee. Dat is gewoon een opiniestuk, net zoals jij en ik ook zouden kunnen schrijven.
Ik geef deze user nog wel een kans om met een beter artikel te komen. Ik zag flink wat verwijten, maar dan verwacht ik ook wel wat inhoud met enige nuance.![]()
Ze gaan echt niet op Europese en met name Amerikaanse staatsburgers schieten, dat is een regelrechte doodvonnis.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit gaat de ellende alleen maar verspreiden ben ik bang.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 13-10-2023 23:00:42 ]![]()
Zijn het geen feiten? Je moet nieuws niet bekijken door je bril der voorkeuren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een enorm eenzijdig prutartikel. Geen enkele duiding, alleen maar verwijten aan het adres van Isral wat ze allemaal verkeerd zouden doen zonder enig tegengeluid of duiding. Hier kun je toch niks mee?
hahahaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik geef deze user nog wel een kans om met een beter artikel te komen. Ik zag flink wat verwijten, maar dan verwacht ik ook wel wat inhoud met enige nuance.![]()
https://m.jpost.com/breaking-news/article-768211
Hier meer over die melding zo straks over gevonden lichamen van gijzelaars
Edit: eh verkeerd gelezen. Stond een getal in maar dat sloeg totaal niet op aantallen. Sorry![]()
![]()
Ik doel ook meer op de regio, Hamas ''vlucht'' gewoon mee om vanuit andere locaties hun doen te bereiken in de regio.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet op Europese en met name Amerikaanse staatsburgers schieten, dat is een regelrechte doodvonnis.~FEYENOORD~
Waarop doel je hiermee? Niet om je aan te vallen, gewoon een vraag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar waarom denken veel mensen dat de Joden/Israli een 'gewoon' volkje zijn? Enig idee hoeveel macht die in de wereld hebben?
Bedoel ik overigens niet vervelend hoor, maar de invloed van Isral gaat ver buiten de landsgrenzen![]()
![]()
Ik wacht af tot ik weet wat de deal tussen de VS en Egypte precies in gaat houden mbt de humanitaire corridor voor buitenlanders. Het is niet uitgesloten dat het Amerikaanse leger ze daarbij ter plaatse gaan assisteren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik doel ook meer op de regio, Hamas ''vlucht'' gewoon mee om vanuit andere locaties hun doen te bereiken in de regio.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 13-10-2023 23:04:07 ]![]()
Die journalisten begonnen ook meteen te krijsen op Twitter dat die babylijkjes fake nieuws waren, heb nog geen rectificatie gezien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:49 schreef core2duo het volgende:
[..]
De Volkskrant is anti-Isral, ze hebben alleen maar oog voor het lot aan de kant van de Palestijnen. Niet evenwichtig dus. Ik denk dat ze Hamas niet eens als een terroristische organisatie beschouwen.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Uhm, onder welke steen kom jij vandaan? Alle kranten zijn opiniebladen. Zo bijna iedere journalist kan het niet laten om zijn eigen mening of de krant waar hij/zij voor werkt door te laten komen in de vragen. Welke krant is volgens jou echt? Geenstijl? FOK!? NU.nl?, Telegraaf?, AD? Overal is een biasquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik lees de Volkskrant zelf niet, maar als dit het niveau is dan heb ik niks gemist.
Eigenlijk verwacht ik van een krant gewoon het belichten van de verschillende kanten en hier enige duiding bij te geven om de lezer op weg te helpen. Dit mag best een bepaalde inslag hebben, zolang deze bias maar duidelijk wordt gecommuniceerd.
Maar een artikel wat alleen een kant belicht met enkele anekdotes, niet dieper ingaat waarom de ander doet wat deze doet, daar kun je als lezer echt niks mee. Dat is gewoon een opiniestuk, net zoals jij en ik ook zouden kunnen schrijven.
Ik geef deze user nog wel een kans om met een beter artikel te komen. Ik zag flink wat verwijten, maar dan verwacht ik ook wel wat inhoud met enige nuance.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet vergeten te melden dat Morsi zijn macht ook vrijwel direct misbruikte om een dictatuur te stichten. Er waren protesten die groter waren dan die tegen Moebarak. Morsi was een idioot die volkomen terecht is afgezet.
Tot zover de democratische principes mensen. Zou er om lachen als dit niet zo treurig was.
Wij gaan helemaal niet over Egypte en zouden ook niet moeten doen alsof wij iets om Egyptenaren geven. Als Egypte een dictatoriale moslimbroeder wil dan zou Egypte daarvoor moeten kunnen kiezen zonder dat wij in hun interne aangelegenheden gaan roeren om er weer een andere puppet te installeren zoals we de afgelopen decennia hebben gedaan.
De resultaten daarvan zijn bekend.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Andere artikelen spreken ook boekdelen. Dan blijkt wel welk standpunt de Volkskrant inneemt. Zie ook deze berichten, die getuigen van een zeer gekleurde visie:quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik lees de Volkskrant zelf niet, maar als dit het niveau is dan heb ik niks gemist.
Ik geef deze user nog wel een kans om met een beter artikel te komen. Ik zag flink wat verwijten, maar dan verwacht ik ook wel wat inhoud met enige nuance.
Groeiende kritiek op Isral: ‘Palestijnse burgers zijn niet verantwoordelijk voor misdaden van Hamas’
Opinie: De wijze waarop populisme Isral heeft aangetast, zou een waarschuwing moeten zijn voor andere democratienDubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte![]()
Wacht ik ook nog even op inderdaad, we weten nog niet wat het precies in gaat houden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wacht af tot ik weet wat de deal tussen de VS en Egypte precies in gaat houden mbt de humanitaire corridor voor buitenlanders. Het is niet uitgesloten dat het Amerikaanse leger ze daarbij ter plaatse gaan assisteren.
~FEYENOORD~
Vooral de VS. En ik bedoel daar niets vervelends mee, maar daar hebben ze behoorlijk wat invloed in o.a. de financile wereld, en niet alleen daarquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:03 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waarop doel je hiermee? Niet om je aan te vallen, gewoon een vraag.
Nogmaals niet vervelend of denigrerend bedoelt naar de Israli, maar die weten wel hoe de hazen lopen zeg maar“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
dus je verwacht artikelen vanuit meerdere kanten maar n artikel vanuit een kant zegt alles over alle artikelen en de hele krant? Terwijl je aangeeft dat je deze krant niet eens kent?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Deze post van jou komt over alsof je vooraf al besloten had dat je het dom gelul zou vinden en vanaf dat momenr ben je hard bezig om er iets bij te verzinnen. Niveautje hoor (ook al valt er zeker het een en ander aan te merken op dat stuk, de gepresenteerde inhoud is alleen niet controversieel)![]()
wat is er mis met die eerste titel volgens jou?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:05 schreef core2duo het volgende:
[..]
Andere artikelen spreken ook boekdelen. Dan blijkt wel welk standpunt de Volkskrant inneemt. Zie ook deze berichten, die getuigen van een zeer gekleurde visie:
Groeiende kritiek op Isral: ‘Palestijnse burgers zijn niet verantwoordelijk voor misdaden van Hamas’
Opinie: De wijze waarop populisme Isral heeft aangetast, zou een waarschuwing moeten zijn voor andere democratien
het is echt de logica ven terroristen om onschuldigen maar gewoon aan te duiden als collateral damage voor een groter doel
doe niet zo moreel verheven joh
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2023 23:09:33 ]![]()
Ik stel niet dat Sisi een topper is. Ik stel wel dat Morsi democratisch gekozen is, maar daarna zijn macht misbruikte om een dictatuur te vormen. De bevolking in Egypte kwam zowaar in grotere getalen dan tegen Moebarak in opstand. Wil je beweren dat die miljoenen op de straat daar stonden omdat wij - het Westen - dat wilde?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:05 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Tot zover de democratische principes mensen. Zou er om lachen als dit niet zo treurig was.
Wij gaan helemaal niet over Egypte en zouden ook niet moeten doen alsof wij iets om Egyptenaren geven. Als Egypte een dictatoriale moslimbroeder wil dan zou Egypte daarvoor moeten kunnen kiezen zonder dat wij in hun interne aangelegenheden gaan roeren om er weer een andere puppet te installeren zoals we de afgelopen decennia hebben gedaan.
De resultaten daarvan zijn bekend.
Morsi eigende zich namelijk onbeperkte bevoegdheden toe, kon o.a. wetten invoeren of afschaffen zonder tussenkomst. Het is maar wat je democratisch noemt.
Ene Oostenrijker deed in principe hetzelfde, de resultaten daarvan zijn ook bekend.![]()
Die gaat met plezier naar zijn werkquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:09 schreef superniger het volgende:
Lol
https://old.reddit.com/r/(...)n_indian_journalist/![]()
![]()
DO NOT REDEEM!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:09 schreef superniger het volgende:
Lol
https://old.reddit.com/r/(...)n_indian_journalist/
Het lijkt alsof je hiermee op de Rothschilds doelt, maar wellicht bedoel je iets anders.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vooral de VS. En ik bedoel daar niets vervelends mee, maar daar hebben ze behoorlijk wat invloed in o.a. de financile wereld, en niet alleen daar
Nogmaals niet vervelend of denigrerend bedoelt naar de Israli, maar die weten wel hoe de hazen lopen zeg maar![]()
![]()
Wat moet ik hierboven zien?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:14 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Zie hierboven.
Zie je nu hoe belachelijk je reactie was?![]()
Bibi krijgt de doodstraf hierna.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Het begint er steeds meer op te lijken dat de Isralische veiligheidsdiensten wel degelijk wisten dat er een aanval op handen was, maar dat Netanyahu de waarschuwingen simpelweg heeft genegeerd.
Whoops.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Alles beter dan Netanyahoo... Tunahun Kuzu kan dan tenminste nog wat enthousiasme opwekken voor heel effectieve afwassponsjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:14 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Genoeg reden voor ons om Netanyu af te zetten en Tunahan Kuzu te installeren als premier, president en koning van Isral. Aldus @:Geschiedkundige.It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.![]()
Nee het feit dat er in Europa mensen oproepen tot het doden en verkrachten van Joden zou een waarschuwing moeten zijn voor democratien. Maar dat had die oververtegenwoordiging in de misdaad al moeten zijn of de ene na de andere terroristische daad in Europa. Is weer typisch elitair wit volk wat zoiets schrijft, ver weg van de echte wereld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:05 schreef core2duo het volgende:
[..]
Andere artikelen spreken ook boekdelen. Dan blijkt wel welk standpunt de Volkskrant inneemt. Zie ook deze berichten, die getuigen van een zeer gekleurde visie:
Opinie: De wijze waarop populisme Isral heeft aangetast, zou een waarschuwing moeten zijn voor andere democratien3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Nee, bedoel meer dit, maar dat lijkt wel minder te worden nuquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je hiermee op de Rothschilds doelt, maar wellicht bedoel je iets anders.
List of states represented by Jewish senators
Twenty-two states have been represented by Jewish senators. As of October 3, 2023, nine states are represented by Jewish senators.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Sterker nog: Balfour-verklaring, de brief die het begin vormde van Isral, is gericht aan Rothshild.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vooral de VS. En ik bedoel daar niets vervelends mee, maar daar hebben ze behoorlijk wat invloed in o.a. de financile wereld, en niet alleen daar
Nogmaals niet vervelend of denigrerend bedoelt naar de Israli, maar die weten wel hoe de hazen lopen zeg maar
Geen complot, gewoon te Googlen feit.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Ja Igor de racecar driver zal idd geheime stukken hebben gezien voor deze primeur.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Het begint er steeds meer op te lijken dat de Isralische veiligheidsdiensten wel degelijk wisten dat er een aanval op handen was, maar dat Netanyahu de waarschuwingen simpelweg heeft genegeerd.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Secretary of State Antony Blinken heeft ook Joodse rootsquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:21 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Sterker nog: Balfour-verklaring, de brief die het begin vormde van Isral, is gericht aan Rothshild.
Geen complot, gewoon te Googlen feit.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:14 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Genoeg reden voor ons om Netanyu af te zetten en Tunahan Kuzu te installeren als premier, president en koning van Isral. Aldus @:Geschiedkundige .
Er staan ook miljoenen Israliers te protesteren tegen Netanyahu?
En wij hoeven niemand af te zetten. Maar leg me vooral woorden in de mond die ik nooit gebruikt heb. En trek vooral compleet verkeerde conclusies.
Ik heb je net perfect in het meest kort mogelijk uitgelegd dat Morsi van z'n eigen volk weg moest. En jij trekt daaruit de conclusie dat wij Kuzu moeten installeren als opvolger van Netanyahu.
Onnavolgbaar.![]()
En wat doet zo'n figuur dan, vermoedelijk er extra hard overheen klappen om kracht uit te stralen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Prima. Geen enkele vluchteling meer Europa binnen. Maar dan ook geen enkele Europeaan meer in Midden-Oosten (dus Isral), Africa, de America’s en Australi. En geen bemoeienis met interne gelegenheden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee het feit dat er in Europa mensen oproepen tot het doden en verkrachten van Joden zou een waarschuwing moeten zijn voor democratien. Maar dat had die oververtegenwoordiging in de misdaad al moeten zijn of de ene na de andere terroristische daad in Europa. Is weer typisch elitair wit volk wat zoiets schrijft, ver weg van de echte wereld.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Ik heb ook geen idee hoeveel ie er per dag of per maand krijgt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Het begint er steeds meer op te lijken dat de Isralische veiligheidsdiensten wel degelijk wisten dat er een aanval op handen was, maar dat Netanyahu de waarschuwingen simpelweg heeft genegeerd."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik kan oprecht niks met dat artikel. Het conflict is veel complexer en door alleen Isral te verwijten dat ze bijvoorbeeld een haven en vliegveld tegenhouden simplificeer je het probleem tot ongekende proporties. Het gaat niet in waarom Isral dit zou doen, welke beweegredenen hebben ze, wat schieten ze hiermee op, en heeft Isral wellicht gegronde redenen dit te doen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn het geen feiten? Je moet nieuws niet bekijken door je bril der voorkeuren.
Isral wil wellicht controle houden op de aanvoer van goederen uit veiligheidsoverwegingen, maar ik heb als lezer geen idee want er worden slechts enkele zinnen aan besteed die nog steeds geen echt antwoord geven. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd waarom Isral het nodig acht dergelijke controles te moeten uitvoeren. Maar juist dat wordt compleet niet behandeld. Het lijkt erop dat dat niet in het narratief van de schrijver past die enkel een eenzijdig verhaal wil vertellen.
Hoe kan ik hier nu een mening over vormen als ik niet meerdere kanten belicht krijg?![]()
alle rechten van miljoen+ kinderen zijn nu ineens weg omdat hamas debieltjes zijn. doe niet alsof je de good guy bent aubquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee het feit dat er in Europa mensen oproepen tot het doden en verkrachten van Joden zou een waarschuwing moeten zijn voor democratien. Maar dat had die oververtegenwoordiging in de misdaad al moeten zijn of de ene na de andere terroristische daad in Europa. Is weer typisch elitair wit volk wat zoiets schrijft, ver weg van de echte wereld.
als een of ander derde wereld land de macht had om NL plat te gooien, was het dan okay vanwege 'onze' misdaden om na een kleine waarschuwing het land echt plat te maken?
veel meer palestijnen hebben het leven gelaten dan israelis in dit conflict, kunnen zij nu ook zeggen dat rechten van onschuldige israelis niet gelden? zeg maar wat ze dus afgelopen weekend deden?
gr![]()
'Ik voel me niet veilig om met m'n kinderen over straat te gaan'
Onder een deel van de Joodse gemeenschap in Nederland heerst onrust, nadat een oud-Hamas-generaal moslims wereldwijd opriep om de Palestijnse zaak te steunen en hulp te bieden. Ook Orah, Avigdor en Jonathan voelen zich kwetsbaar op straat.![]()
oorlog is goed voor de staat
eigenlijk altijd tijdens een oorlog groeit een regering/overheid ineens hard, vaak met inperking van burgerlijke rechten
vreemd dat hier zoveel amerikaansachtige war hawks zitten![]()
Ik vind het ook ongeloofwaardig dat Isral helemaal niks gemerkt zou hebben, maar hoe geloofwaardig is deze bron?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Het begint er steeds meer op te lijken dat de Isralische veiligheidsdiensten wel degelijk wisten dat er een aanval op handen was, maar dat Netanyahu de waarschuwingen simpelweg heeft genegeerd.The End Times are wild![]()
Je vergelijking gaat mank, al direct.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Er staan ook miljoenen Israliers te protesteren tegen Netanyahu?
En wij hoeven niemand af te zetten. Maar leg me vooral woorden in de mond die ik nooit gebruikt heb. En trek vooral compleet verkeerde conclusies.
Ik heb je net perfect in het meest kort mogelijk uitgelegd dat Morsi van z'n eigen volk weg moest. En jij trekt daaruit de conclusie dat wij Kuzu moeten installeren als opvolger van Netanyahu.
Onnavolgbaar.
Egypte heeft 100+ miljoen inwoners. Isral heeft er niet eens 10
Dus ja, volgens je eigen redenering zou Netanyahu ‘volledig terecht zijn afgezet’ en vervangen moeten worden door Tunahan Kuzu.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Net bij op1 werd er gezegd dat er 10 Nederlanders in de Gazastrook aanwezig zijn door de minister van buitenlandse zaken.![]()
Prima. Geen Europese vluchtelingen meer naar het M-O.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:24 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Prima. Geen enkele vluchteling meer Europa binnen. Maar dan ook geen enkele Europeaan meer in Midden-Oosten (dus Isral), Africa, de America’s en Australi. En geen bemoeienis met interne gelegenheden.
Deal."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Je zou je mening over wie gelijk heeft berhaupt niet moeten baseren op nieuwsartikelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik kan oprecht niks met dat artikel. Het conflict is veel complexer en door alleen Isral te verwijten dat ze bijvoorbeeld een haven en vliegveld tegenhouden simplificeer je het probleem tot ongekende proporties. Het gaat niet in waarom Isral dit zou doen, welke beweegredenen hebben ze, wat schieten ze hiermee op, en heeft Isral wellicht gegronde redenen dit te doen?
Isral wil wellicht controle houden op de aanvoer van goederen uit veiligheidsoverwegingen, maar ik heb als lezer geen idee want er worden slechts enkele zinnen aan besteed die nog steeds geen echt antwoord geven. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd waarom Isral het nodig acht dergelijke controles te moeten uitvoeren. Maar juist dat wordt compleet niet behandeld. Het lijkt erop dat dat niet in het narratief van de schrijver past die enkel een eenzijdig verhaal wil vertellen.
Hoe kan ik hier nu een mening over vormen als ik niet meerdere kanten belicht krijg?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nee, nee, geen sluwe spelletjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Prima. Geen Europese vluchtelingen meer naar het M-O.
Deal.
Wie A zegt moet ook B zeggen. Ik heb nergens gespecificeerd dat het louter om Europese vluchtelingen gaat. Geen enkele Europeaan an sich meer in M-O, Africa, America’s, Australi n geen bemoeienis meer met interne gelegenheden.
Nog steeds zo interessant?Gn Oostenrijkse schilder![]()
Waar komt dit vandaan, wat is de context? Gaat dit over de VS? Dat land heeft 50 staten. Zijn die senatoren ook Isralisch staatsburger?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, bedoel meer dit, maar dat lijkt wel minder te worden nu
List of states represented by Jewish senators
Twenty-two states have been represented by Jewish senators. As of October 3, 2023, nine states are represented by Jewish senators.![]()
wat is dit voor onzinquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Deal.![]()
niet voor open grenzen zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:33 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Nee, nee, geen sluwe spelletjes.
Wie A zegt moet ook B zeggen. Ik heb nergens gespecificeerd dat het louter om Europese vluchtelingen gaat. Geen enkele Europeaan an sich meer in M-O, Africa, America’s, Australi n geen bemoeienis meer met interne gelegenheden.
Nog steeds zo interessant?
nep oostenrijks econoom
landsgrenzen erkennen als echt
stukje te weinig rothbarth
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2023 23:36:10 ]![]()
Ja. Dat vond ik ook.quote:![]()
Wat een rare stelling."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Je had het toch over vluchtelingen naar Europa?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:33 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Nee, nee, geen sluwe spelletjes.
Nog steeds zo interessant?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Maar Israli zijn helemaal geen Europeanenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Deal.![]()
What is the first mention of Israel in history?
Shortly afterwards, the Israelites enter world history with the Merenptah stele, which bears the first mention of an entity called Israel in Canaan. It is robustly dated at is 1210 BCE, i.e., as of writing, 3226 years ago“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De context is dat Isral veel verder buiten de landsgrenzen treed dan gedacht wordt. Of die senatoren Isralische staatsburgers zijn? Vast niet. Het zijn Joden, of mensen met Joodse roots. That's allquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan, wat is de context? Gaat dit over de VS? Dat land heeft 50 staten. Zijn die senatoren ook Isralisch staatsburger?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dit is net zo ziek om te zien als die gewonde kinderen in Gaza. Ze weten natuurlijk totaal niet wat er aan de gaande is. En de mensen om hun heen zijn of dood, of zwaar gewond. Totale waanzin in Isral en Palestina. Vanuit beide kanten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:05 schreef Knollenman het volgende:
[ twitter ]![]()
Ik lees de Volkskrant inderdaad niet. Dat maakt niet uit toch? Maar als het artikel wat jij zojuist deelde het gemiddelde niveau aangeeft dan heb ik er geen al te hoge pet van op inderdaad. Ik denk dat dat voor deze discussie ook niet heel relevant is, een goed artikel blijft een goed artikel, en een slecht artikel een slecht artikel, ongeacht de krant.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dus je verwacht artikelen vanuit meerdere kanten maar n artikel vanuit een kant zegt alles over alle artikelen en de hele krant? Terwijl je aangeeft dat je deze krant niet eens kent?
Deze post van jou komt over alsof je vooraf al besloten had dat je het dom gelul zou vinden en vanaf dat momenr ben je hard bezig om er iets bij te verzinnen. Niveautje hoor (ook al valt er zeker het een en ander aan te merken op dat stuk, de gepresenteerde inhoud is alleen niet controversieel)
Als je een wat genuanceerder artikel hebt lees ik die graag, je deed flinke uitspraken dus je zult vast een goed artikel hebben.![]()
Behoorlijk druk op de ziekenhuis stream nu (met pers erbij ook)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Isral doet wel mee met Europees voetbal en het Eurovisiesongfestival.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar Israli zijn helemaal geen Europeanen![]()
What is the first mention of Israel in history?
Shortly afterwards, the Israelites enter world history with the Merenptah stele, which bears the first mention of an entity called Israel in Canaan. It is robustly dated at is 1210 BCE, i.e., as of writing, 3226 years ago
Maar goed, met het laatste doet inmiddels ook Australie mee.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Netanyahu heeft gewoon express de intel genegeerd zodat ie het Palestijnse volk kan uitroeien.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dit roep ik al een week, niet in die bewoordingen maar komt er wel op neer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:40 schreef Discombobulate het volgende:
Netanyahu heeft gewoon express de intel genegeerd zodat ie het Palestijnse volk kan uitroeien.
Het gaat niet zozeer over gelijk, het gaat om het vormen van een mening en die bij te stellen naargelang je nieuwe informatie tot je krijgt. Dat is toch niet zo raar?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je zou je mening over wie gelijk heeft berhaupt niet moeten baseren op nieuwsartikelen![]()
Klopt maar nergens over Europese vluchtelingen die naar M-O willen. Europa heeft namelijk nog wat in te halen wat dat betreft met al die miljoenen Joodse vluchtelingen die er al worden opgevangen in het M-O omdat Europeanen zich weer eens niet konden gedragen zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Je had het toch over vluchtelingen naar Europa?
Maar prima, jij je zin.
Geen enkele vluchteling meer Europa binnen en geen enkele Europese vluchteling meer in het M-O dus ook niet in Isral. En zoals eerder overeengekomen: geen bemoeienis meer met interne gelegenheden.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Hoe zie je dat voor je. Alle 2 miljoen dood?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit roep ik al een week, niet in die bewoordingen maar komt er wel op neer.![]()
Dat ben ik heel erg met je eens.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer over gelijk, het gaat om het vormen van een mening en die bij te stellen nagelang je nieuwe informatie tot je krijgt. Dat is toch niet zo raar?
Met die covid pandemie heb ik ook vaak nieuwe info gekregen, door wetenschappers en bijv het effect op de samenleving, waardoor ik nieuwe inzichten kreeg."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat weet ik niet. Maar ik acht ze ingenieus genoeg om met iets te komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je. Alle 2 miljoen dood?
Tenzij een legitieme regering ons om bijstand vraagt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:44 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Klopt maar nergens over Europese vluchtelingen die naar M-O willen. Europa heeft namelijk nog wat in te halen wat dat betreft met al die miljoenen Joodse vluchtelingen die er al worden opgevangen in het M-O omdat Europeanen zich weer eens niet konden gedragen zoals gewoonlijk.
Maar prima, jij je zin.
Geen enkele vluchteling meer Europa binnen en geen enkele Europese vluchteling meer in het M-O dus ook niet in Isral. En zoals eerder overeengekomen: geen bemoeienis meer met interne gelegenheden.
En we hebben natuurlijk onze handelsbelangen.
En ik ben toch wel voor vaccinaties in derde wereldlanden. En humanitaire hulp. Enzo.
En ik ben tegen terreurbewegingen zoals Hamas. Daar mogen we best ons steentje aan bijdragen, om dat weg te krijgen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nouja, meedoen. Macabbi Haifa heeft 1x in de CL gespeeld?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Isral doet wel mee met Europees voetbal en het Eurovisiesongfestival.
Maar goed, met het laatste doet inmiddels ook Australie mee.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nee dat is normaal, zolang je je basiskennis maar haalt uit de voorgeschiedenis voordat allerlei rioolkranten er mee aan de haal gaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer over gelijk, het gaat om het vormen van een mening en die bij te stellen naargelang je nieuwe informatie tot je krijgt. Dat is toch niet zo raar?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Misschien hadden ze een beperkte aanval met een paar raketten verwacht en gedacht laat maar komen dan kunnen we kort terugslaan en het volk verenigen. Even de aandacht afleiden van de niet-aflatende afbreuk van de democratie waar zoveel protesten tegen waren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:40 schreef Discombobulate het volgende:
Netanyahu heeft gewoon express de intel genegeerd zodat ie het Palestijnse volk kan uitroeien.
Als ze echt op de hoogte waren van de massale omvang zou dat wel heel cynisch zijn. Maar goed, in het Midden-Oosten is niets wat het lijkt.![]()
Ajax - Hapoel Haifa 0-1quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nouja, meedoen. Macabbi Haifa heeft 1x in de CL gespeeld?![]()
![]()
Omdat Egypte weleens in het verleden de grenzen heeft opengetrokken bij Gaza, gevolg daarvan waren zelfmoordterroristen vanuit Gaza. Ook in Jordani hebben Palesteinse vluchtelingen geprobeerd de koning om te leggen, in Libanon zijn ze een burgeroorlog begonnen en in Tunesi was ook gezeik. Ik vind het wel logisch ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:34 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Toch is het wel opvallend dat men het 'heel logisch' vindt dat Egypte de grenzen dichthoudt.
Als wij dat voor Oekraners zouden doen is het hek van de dam.![]()
Hi George, jij ook hier? Gezellig. Bepleit je deze open grenzen ook voor Isral zelf of ben je bang dat Isral dan omgevolkt word? Of was omvolking een complottheorie? Word wel beetje ingewikkeld zo meneer Soros.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet voor open grenzen zijn
nep oostenrijks econoom
landsgrenzen erkennen als echt
stukje te weinig rothbarthGn Oostenrijkse schilder![]()
BIEM.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Behoorlijk druk op de ziekenhuis stream nu (met pers erbij ook)![]()
Ik vind het oprecht jammer dat je daar bang voor bent. Je gelooft dus ook niet dat Israel de burgers van Gaza zo goed als het kan probeert te ontzien?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik acht ze ingenieus genoeg om met iets te komen.![]()
Je denkt dat Egypte omvolkt gaat worden door die Palestijnse vluchtelingen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:48 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Hi George, jij ook hier? Gezellig. Bepleit je deze open grenzen ook voor Isral zelf of ben je bang dat Isral dan omgevolkt word? Of was omvolking een complottheorie? Word wel beetje ingewikkeld zo meneer Soros."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nee, nee, niet zo lafjes. Niet bemoeien betekent niet bemoeien. Ook niet om ‘humanitaire redenen’ zoals we eerder hebben gezien met de ‘dappere’ strijders van de Mujahedeen zoals Ronald ze noemde. Of de door ons bewapende Saddam. Of Khadaffi en laten we natuurlijk Osama niet vergeten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Tenzij een legitieme regering ons om bijstand vraagt.
En we hebben natuurlijk onze handelsbelangen.
En ik ben toch wel voor vaccinaties in derde wereldlanden. En humanitaire hulp. Enzo.
En ik ben tegen terreurbewegingen zoals Hamas. Daar mogen we best ons steentje aan bijdragen, om dat weg te krijgen.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Vanwaar deze vraag?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Je denkt dat Egypte omvolkt gaat worden door die Palestijnse vluchtelingen?Gn Oostenrijkse schilder![]()
Nee. Ik ben niet tegen humanitaire- of ontwikkelingshulp.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:51 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Nee, nee, niet zo lafjes. Niet bemoeien betekent niet bemoeien. Ook niet om ‘humanitaire redenen’ zoals we eerder hebben gezien met de ‘dappere’ strijders van de Mujahedeen zoals Ronald ze noemde. Of de door ons bewapende Saddam. Of Khadaffi en laten we natuurlijk Osama niet vergeten."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het ging oorspronkelijk over hoe "de wereld" nu Isral steunt. Een land dat in 1948 gesticht is, na millennia niet meer te hebben bestaan. En dan ga jij de invloed van mensen met Joodse roots wereldwijd, die nooit Isralisch staatsburger zijn geweest, betitelen als "de invloed van Isral buiten de landsgrenzen".quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De context is dat Isral veel verder buiten de landsgrenzen treed dan gedacht wordt. Of die senatoren Isralische staatsburgers zijn? Vast niet. Het zijn Joden, of mensen met Joodse roots. That's all
We beschouwen de VS, Australi en bijvoorbeeld Brazili nu toch ook niet meer als "de invloed van het Verenigd Koninkrijk, Spanje en Portugal buiten zijn landsgrenzen" omdat de roots van hun inwoners en huidige machthebbers daar voor een groot deel liggen?![]()
Oh, ik dacht dat het ging over waarom Egypte haar grenzen gesloten houdt.quote:
En dan kom jij met omvolking aan. Dus wellicht zit daar een pijnpunt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
wel voor het in gevaar brengen van 1+ miljoen kinderen? zeg maar de fase voordat die hulp nodig isquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet tegen humanitaire- of ontwikkelingshulp.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2023 23:55:30 ]![]()
ik vrees dat jij naar iets op zoek bent wat niet bestaat. Zeker niet n artikel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:38 schreef damsco het volgende:
[..]
Als je een wat genuanceerder artikel hebt lees ik die graag, je deed flinke uitspraken dus je zult vast een goed artikel hebben.![]()
Post het dan niet!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:05 schreef Knollenman het volgende:
[ twitter ]
Het is twijfelachtig maar ik hoorde net dat hamas voorbereidingen maakt om te vluchten naar de maan.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Omvolkt? Tot aan de Nijl is het een en al woestijn met hier en daar een klein dorpjequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Je denkt dat Egypte omvolkt gaat worden door die Palestijnse vluchtelingen?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik vind de beelden afschuwelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel voor het in gevaar brengen van 1+ miljoen kinderen? zeg maar de fase voordat die hulp nodig is"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Akkoord, daar kan ik mij in vinden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee dat is normaal, zolang je je basiskennis maar haalt uit de voorgeschiedenis voordat allerlei rioolkranten er mee aan de haal gaan![]()
Leg mij dan eens uit waarom de relatie tussen de VS en Isral zo goed is?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het ging oorspronkelijk over hoe "de wereld" nu Isral steunt. Een land dat in 1948 gesticht is, na millennia niet meer te hebben bestaan. En dan ga jij de invloed van mensen met Joodse roots wereldwijd, die nooit Isralisch staatsburger zijn geweest, betitelen als "de invloed van Isral buiten de landsgrenzen".
We beschouwen de VS, Australi en bijvoorbeeld Brazili nu toch ook niet meer als "de invloed van het Verenigd Koninkrijk, Spanje en Portugal buiten zijn landsgrenzen" omdat de roots van hun inwoners en huidige machthebbers daar voor een groot deel liggen?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Waarom ben je zo fel.. wat is er?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:57 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Goed om vast te stellen dat je de GOATs van de humanitaire hulp Saddam, Osama, Kadaffi en de voltallige Mujahedeen steunt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Pijnpunt absoluut. Ik zit niet te wachten op al die woestijn-moslims hier. Net zoals die moslims niet zaten te wachten op al die Joden die hun regio kwamen omvolken en nog steeds in grote getalen komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het ging over waarom Egypte haar grenzen gesloten houdt.
En dan kom jij met omvolking aan. Dus wellicht zit daar een pijnpunt.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Door mensen zoals jij komen al die woestijnbewoners deze kant op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom ben je zo fel.. wat is er?Gn Oostenrijkse schilder![]()
Wat is deze kant?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:02 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij komen al die woestijnbewoners deze kant op."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zo zinvol, al die Isralische pretenties. Heb dit al eens eerder gehoord; niet goed afgelopen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
The more things change, the more they stay the same
[ twitter ]It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.![]()
Ah okay.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:04 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Nederland? Dit is een Nederland forum, toch?
Je kwam op mij over nogal Egyptisch georinteerd te zijn. Je m'excuse."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Kun je ook uitleggen waarom dat door mensen zoals ik komt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:02 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij komen al die woestijnbewoners deze kant op.
Dat 'woestijnbewoners' naar Nederland komen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Excuses aanvaard mits je daadwerkelijk spijt hebt van hetgeen je bepleit omdat je inziet dat daardoor Europa word omgevolkt door woestijnbewoners met dito ideologie en je derhalve je gedrag aanpast. Snap je verwarring verder maar Alexander had de halve wereld veroverd en naar zichzelf genoemd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah okay.
Je kwam op mij over nogal Egyptisch georinteerd te zijn. Je m'excuse.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Jij gaat echt van hak op de takquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:08 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Excuses aanvaard mits je daadwerkelijk spijt hebt van hetgeen je bepleit omdat je inziet dat daardoor Europa word omgevolkt door woestijnbewoners met dito ideologie en je derhalve je gedrag aanpast.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Welk gedrag moet ik concreet aanpassen zodat 'woestijnbewoners' hier niet meer komen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:08 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Excuses aanvaard mits je daadwerkelijk spijt hebt van hetgeen je bepleit omdat je inziet dat daardoor Europa word omgevolkt door woestijnbewoners met dito ideologie en je derhalve je gedrag aanpast."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ah, wacht, ik snap 'm nu ik je onderschrift lees
Anyhow, iedereen lijkt het hartstikke eens te zijn met Hamas gezien de dramatische avond na de oproep te demonstreren vandaag
Lokale belangen van de VS in die regio. Waarom is de relatie tussen de VS en Saudi-Arabi zo goed?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom de relatie tussen de VS en Isral zo goed is?![]()
quote:quote:Op woensdag 23 november 2022 21:45 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Precies, daarom ben ik ook tegen het gebruik van harddrugs zoals alcohol.quote:quote:Gn Oostenrijkse schilder![]()
Oliequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:15 schreef Repentless het volgende:
[..]
Lokale belangen van de VS in die regio. Waarom is de relatie tussen de VS en Saudi-Arabi zo goed?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Die is helemaal niet zo goed momenteel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:15 schreef Repentless het volgende:
[..]
Lokale belangen van de VS in die regio. Waarom is de relatie tussen de VS en Saudi-Arabi zo goed?Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Steunen van humanisten, humanistische hulp in grondstofrijke landen en humanistische regimes in Arabische landen en stoppen met ontwikkelingssamenwerking en berhaupt bemoeien met andere landen. Azi voor de Aziaten? Prima. Maar dan ook Europa voor de Europeanen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Welk gedrag moet ik concreet aanpassen zodat 'woestijnbewoners' hier niet meer komen?Gn Oostenrijkse schilder![]()
Mag ik dan ook geen aandelen kopen in Amerikaanse bedrijven?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:18 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Steunen van humanisten, humanistische hulp in grondstofrijke landen en humanistische regimes in Arabische landen en stoppen met ontwikkelingssamenwerking en berhaupt bemoeien met andere landen. Azi voor de Aziaten? Prima. Maar dan ook Europa voor de Europeanen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Welke goede relatie?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:15 schreef Repentless het volgende:
[..]
Lokale belangen van de VS in die regio. Waarom is de relatie tussen de VS en Saudi-Arabi zo goed?Groot fan van User Wotte![]()
Ja. Maar waarom schets je het feit dat er mensen met Joodse roots op hoge posities in de VS zitten als "de invloed van Isral buiten zijn landsgrenzen", met als argument (gezien je vraag om het uit te leggen) dat de relatie tussen de VS en Isral zo goed is?quote:![]()
Nee, waarom zou je de vijand steunen met al die Europese bedrijven die ook opzoek zijn naar kapitaal?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mag ik dan ook geen aandelen kopen in Amerikaanse bedrijven?Gn Oostenrijkse schilder![]()
Dus je wilt geen humanitaire hulp vanuit het westen voor de bewoners van Gaza? Dat moet het M-O zelf doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:18 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Steunen van humanisten, humanistische hulp in grondstofrijke landen en humanistische regimes in Arabische landen en stoppen met ontwikkelingssamenwerking en berhaupt bemoeien met andere landen. Azi voor de Aziaten? Prima. Maar dan ook Europa voor de Europeanen.
Begrijp ik je zo goed?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Die was even goed omdat ze de vorige president en zijn familie hadden omgekocht. Nu is die weg, dus ja, dan was het weggegooid geld.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:15 schreef Repentless het volgende:
[..]
Lokale belangen van de VS in die regio. Waarom is de relatie tussen de VS en Saudi-Arabi zo goed?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
De VS is de vijand?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:23 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je de vijand steunen met al die Europese bedrijven die ook opzoek zijn naar kapitaal?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heeft dat geen correlatie dan? Wat dan wel?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:22 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja. Maar waarom schets je het feit dat er mensen met Joodse roots op hoge posities in de VS zitten als "de invloed van Isral buiten zijn landsgrenzen", met als argument (gezien je vraag om het uit te leggen) dat de relatie tussen de VS en Isral zo goed is?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Exact. Lossen ze maar lekker zelf op. Onze grootouders zijn ze wat verschuldigd omdat die hun hebben omgevolkt maar wij zijn niet verantwoordelijk voor de daden van onze grootouders.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus je wilt geen humanitaire hulp vanuit het westen voor de bewoners van Gaza? Dat moet het M-O zelf doen.
Begrijp ik je zo goed?Gn Oostenrijkse schilder![]()
Jazeker. Zij voeren oorlog en wij mogen dat opvangen met al die woestijnirs hier? Donder op. Europa voor de Europeanen.quote:Gn Oostenrijkse schilder![]()
De relatie die ervoor zorgt dat ze elkaar, ondanks bepaalde overduidelijke ideologische verschillen, vooralsnog als bondgenoten zien en waardoor Saudi-Arabi enorm veel geavanceerde wapensystemen heeft kunnen kopen. Die goede relatie.quote:![]()
Zalig zijn de onwetenden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:29 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Jazeker. Zij voeren oorlog en wij mogen dat opvangen met al die woestijnirs hier? Donder op. Europa voor de Europeanen.![]()
Ze delen dezelfde religie. Namelijk die van 't geldquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
De relatie die ervoor zorgt dat ze elkaar, ondanks bepaalde overduidelijke ideologische verschillen, vooralsnog als bondgenoten zien en waardoor Saudi-Arabi enorm veel geavanceerde wapensystemen heeft kunnen kopen. Die goede relatie.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Verstuurd vanaf mijn iPhonequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:29 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Jazeker. Zij voeren oorlog en wij mogen dat opvangen met al die woestijnirs hier? Donder op. Europa voor de Europeanen.![]()
Het is iets complexer dan dat jij voorstelt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:31 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Verlicht ons met uw wijsheid koning Wouter.![]()
Aha, nu weet ik waar je op doeltquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:29 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Jazeker. Zij voeren oorlog en wij mogen dat opvangen met al die woestijnirs hier? Donder op. Europa voor de Europeanen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Die relatie is anders wel echt duidelijk bekoeld..quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
De relatie die ervoor zorgt dat ze elkaar, ondanks bepaalde overduidelijke ideologische verschillen, vooralsnog als bondgenoten zien en waardoor Saudi-Arabi enorm veel geavanceerde wapensystemen heeft kunnen kopen. Die goede relatie.Groot fan van User Wotte![]()
Zwitserland schort evacuatievluchten Isral op, opnieuw raketaanvallen vanuit Gaza
Zwitserland schort de evacuatievluchten naar Isral om Zwitserse burgers op te halen voorlopig op vanwege het dreigende grondoffensief in de Gazastrook.
Ja laat je landgenoten maar in de steek. De Duitsers hadden ook al niets georganiseerd![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)evacuatievluchten-op“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dank je voor je antwoorden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:28 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Exact. Lossen ze maar lekker zelf op. Onze grootouders zijn ze wat verschuldigd omdat die hun hebben omgevolkt maar wij zijn niet verantwoordelijk voor de daden van onze grootouders.
En dat meen ik oprecht.
Ik zie de wereld anders. En complexer. En streef op een andere manier naar een betere wereld."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Jazeker. Ik ben best bereid 5k te betalen voor mijn iPhone en alle betrokken partijen een eerlijke prijs te betalen voor hun grondstoffen en arbeid als wij in ruil daarvoor Europa voor de Europeanen mogen houden.quote:Gn Oostenrijkse schilder![]()
Graag gedaan. Ik hoop dat je je fouten inziet en je je in het vervolg inzet voor ons land in plaats van dat wellicht onbewust te ondermijnen door het steunen van vijandig beleid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank je voor je antwoorden.
En dat meen ik oprecht.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Sodeknetters Stormfront is ook gearriveerd hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:38 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik hoop dat je je fouten inziet en je je in het vervolg inzet voor ons land in plaats van dat wellicht onbewust te ondermijnen door het steunen van vijandig beleid.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Reactie op edit: hoor graag hoe jij je inzet voor een Europa waarin Europeanen op 1 staan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:36 schreef capricia het volgende:
Ik zie de wereld anders. En complexer. En streef op een andere manier naar een betere wereld.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Beelden uit Gaza van mensen die naar het zuiden vluchten die geraakt zijn. Doe het voor de zekerheid even in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Azi voor Aziaten. Africa voor Africanen. Europa voor ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Sodeknetters Stormfront is ook gearriveerd hoorGn Oostenrijkse schilder![]()
Opaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:41 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Azi voor Aziaten. Africa voor Africanen. Europa voor ?![]()
Australie en de vs voor?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:41 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Azi voor Aziaten. Africa voor Africanen. Europa voor ?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Nope, alleen een "stevige" speech van Scholz vanuit de Bundestag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Zwitserland schort evacuatievluchten Isral op, opnieuw raketaanvallen vanuit Gaza
Zwitserland schort de evacuatievluchten naar Isral om Zwitserse burgers op te halen voorlopig op vanwege het dreigende grondoffensief in de Gazastrook.
Ja laat je landgenoten maar in de steek. De Duitsers hadden ook al niets georganiseerd![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)evacuatievluchten-op
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 00:44:35 ]![]()
Globalisatie is niet slecht hoor. Alleen de selectie welke van de 196 landen we binnenlaten of zaken mee doen wordt gemaakt door idiotenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:41 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Azi voor Aziaten. Africa voor Africanen. Europa voor ?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Australi voor de Australirs. America voor de Americanen. Heel logisch zou je zeggen, toch?quote:Gn Oostenrijkse schilder![]()
Turken naar Turkenburg?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:41 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Azi voor Aziaten. Africa voor Africanen. Europa voor ?![]()
Zou onze leiders niet per se allemaal idioot noemen. Vooral denkend aan zichzelf.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Globalisatie is niet slecht hoor. Alleen de selectie welke van de 196 landen we binnenlaten of zaken mee doen wordt gemaakt door idiotenGn Oostenrijkse schilder![]()
Wij zijn een Nederlandse club.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:45 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Australi voor de Australirs. America voor de Americanen. Heel logisch zou je zeggen, toch?
@aTypisch @GurneyIsBestOke![]()
Turken naar Turkije. Ze waren gastarbeiders dus geen idee wat ze nog hier doen.quote:Gn Oostenrijkse schilder![]()
Je klinkt een beetje als een Oostenrijkse kunstschilder... Die tijd is voorbij he Heinrich?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:45 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Australi voor de Australirs. America voor de Americanen. Heel logisch zou je zeggen, toch?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ken je klassiekersquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:47 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Turken naar Turkije. Ze waren gastarbeiders dus geen idee wat ze nog hier doen.![]()
![]()
Door te streven naar dat andere mensen in andere landen ook bepaalde basale mensenrechten hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:40 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Reactie op edit: hoor graag hoe jij je inzet voor een Europa waarin Europeanen op 1 staan."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Idioot is weinig respectvol. Ik ben wel bereid om ze uit maken voor makke schoothondjes van Isral. Maar of ik dat daadwerkelijk ga doen heb ik nog in overweging.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:46 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Zou onze leiders niet per se allemaal idioot noemen. Vooral denkend aan zichzelf.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:41 schreef ipa84 het volgende:
Beelden uit Gaza van mensen die naar het zuiden vluchten die geraakt zijn. Doe het voor de zekerheid even in een spoiler.Daar heb je de ellende al. ‘Rugzakje op en lopen’.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie email 27 oktober![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als een Oostenrijkse kunstschilder... Die tijd is voorbij he Heinrich?
Zoals een wijs man zei: zie signature. Geen edit.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Nogmaals: het ging in eerste instantie om de bewering dat "de wereld Isral steunt". Ik gaf aan dat "de wereld" een heel stuk groter is dan alleen het Westen en dat die steun daarbuiten helemaal niet zo vanzelfsprekend is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heeft dat geen correlatie dan? Wat dan wel?
Dan kom jij met een verhaal dat de wereldwijde invloed van Isral heel groot is, met als argument dat er mensen met Joodse roots op belangrijke posities in de VS zitten. Ook hier: ondanks hun dominante positie, is de wereld veel groter dan de VS.
Maar het feit dat iemand Joodse roots heeft en in een ander land op een hoge/invloedrijke positie zit, maakt die persoon geen staatsburger van het land dat in 1948 gesticht is. Dus: waarom zou je de invloed van mensen met Joodse roots in andere landen toeschrijven aan die, volgens jou, wereldwijde enorme invloed vanuit de staat Isral? Want dat is waar ik het over had, de steun van "de wereld" aan de staat Isral.
Dat de VS Isral steunt en ze een goede relatie hebben, is inderdaad duidelijk. Maar dat is dus vooral de invloed van de VS op Isral en niet andersom. En zeker niet de invloed van de staat Isral op "de wereld".
Zoals ik zei: we beschouwen de huidige hegemonie van de VS nu toch ook niet meer als de invloed van 'de Britten' of 'de Spanjaarden' omdat dat daar hun voornaamste roots liggen?![]()
Ik had na 2 seconden al genoeg gezien..quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar heb je de ellende al. ‘Rugzakje op en lopen’.![]()
![]()
Pas op met wat je zegt. Voor je het weet word je uitgemaakt voor antisemiet. Moet er wel bijzetten dat de gemiddelde persoon helemaal niet weet wat de definitie is van antisemiet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Idioot is weinig respectvol. Ik ben wel bereid om ze uit maken voor makke schoothondjes van Isral. Maar of ik dat daadwerkelijk ga doen heb ik nog in overweging.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Turken terug naar Mongoliequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:49 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Zoals een wijs man zei: zie signature. Geen edit.![]()
Alle Turken terug naar Marokkoquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:47 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Turken naar Turkije. Ze waren gastarbeiders dus geen idee wat ze nog hier doen.![]()
![]()
Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik had na 2 seconden al genoeg gezien.."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja, ik begrijp het. Ik heb het o.a. daarom nog in overweging.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:51 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt. Voor je het weet word je uitgemaakt voor antisemiet. Moet er wel bijzetten dat de gemiddelde persoon helemaal niet weet wat de definitie is van antisemiet.
Excuus. Ben millenial. Als je had gezegd dat alle Marokkanen terug moeten naar Istanbul had ik dat gesnapt.quote:Gn Oostenrijkse schilder![]()
Sommige mensen vinden Israël om op te eten.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Het IQ van deze gast is de max temperatuur in Nederland. Come on.quote:
Echt de moeite waard om in te duiken, ze zijn nog steeds mega relevant (ondanks het overlijden van Wim de Bie laatst)quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:53 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Excuus. Ben millenial. Als je had gezegd dat alle Marokkanen terug moeten naar Istanbul had ik dat gesnapt.
Bizar actueel als je sommige stukken terug zietOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nogal paternalistisch. Die mensen zitten helemaal niet te wachten op onze hulp. Zolang we ze maar met rust laten en niet omvolken of dictators aan de macht helpen die vooral onze belangen dienen. Dan komen die mensenrechten er vanzelf wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Door te streven naar dat andere mensen in andere landen ook bepaalde basale mensenrechten hebben.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Ik snap vooral niet dat je gaat bombarderen als je daarvoor bewoners oproep om te vluchten. Dan is het toch vragen om slachtoffers.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar heb je de ellende al. ‘Rugzakje op en lopen’.![]()
Dat heb ik vaak met gekkies op het internet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het IQ van deze gast is de max temperatuur in Nederland. Come on.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 00:56:01 ]![]()
America voor de natives?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:45 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Australi voor de Australirs. America voor de Americanen. Heel logisch zou je zeggen, toch?
Heel gewaagd, deze uitspraak ."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Houd je kranig! Ik ben in het begin ook uitgemaakt voor van alles en nog wat. Maar ik hield me staande. In het begin negeerden ze me, toen bevochten ze me, nu willen ze samen me optrekken en heb ik gewonnen. Het is wel een lange adem maar voor het algemeen belang zeker het wachten waard! Uiteindelijk komt gewoon de kwaliteit bovendrijven, daar ben ik altijd van overtuigd geweest. Was wel een journey van zo'n 20 jaar!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:53 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Excuus. Ben millenial. Als je had gezegd dat alle Marokkanen terug moeten naar Istanbul had ik dat gesnapt.
Foutje
Dank voor de tip, ga ik doen. Monty Python lijkt de realiteit ook ingehaald te hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt de moeite waard om in te duiken, ze zijn nog steeds mega relevant (ondanks het overlijden van Wim de Bie laatst)
Bizar actueel als je sommige stukken terug ziet
Gn Oostenrijkse schilder![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:53 schreef Perrin het volgende:
Sommige mensen vinden Israël om op te eten.
[ twitter ]![]()
![]()
Ken ik nog uit mijn jeugd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:57 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ga ik doen. Monty Python lijkt de realiteit ook ingehaald te hebben.
Leuk dat dit nu een documentaire is geworden!![]()
In de praktijk zal de soep niet zo heet gegeten worden en mogen ze waarschijnlijk blijven in ruil voor wat tegendiensten. Maar dat is dan een gunst, geen recht. Enige reden dat dat een gewaagde uitspraak is is vanwege inconsistente snowflakes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:56 schreef capricia het volgende:
[..]
America voor de natives?
Heel gewaagd, deze uitspraak .Gn Oostenrijkse schilder
Forum Opties Forumhop: Hop naar: