Lokale belangen van de VS in die regio. Waarom is de relatie tussen de VS en Saudi-Arabië zo goed?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom de relatie tussen de VS en Israël zo goed is?
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2022 21:45 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Precies, daarom ben ik ook tegen het gebruik van harddrugs zoals alcohol.
quote:
quote:
Oliequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:15 schreef Repentless het volgende:
[..]
Lokale belangen van de VS in die regio. Waarom is de relatie tussen de VS en Saudi-Arabië zo goed?
Die is helemaal niet zo goed momenteel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:15 schreef Repentless het volgende:
[..]
Lokale belangen van de VS in die regio. Waarom is de relatie tussen de VS en Saudi-Arabië zo goed?
Steunen van humanisten, humanistische hulp in grondstofrijke landen en humanistische regimes in Arabische landen en stoppen met ontwikkelingssamenwerking en überhaupt bemoeien met andere landen. Azië voor de Aziaten? Prima. Maar dan ook Europa voor de Europeanen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Welk gedrag moet ik concreet aanpassen zodat 'woestijnbewoners' hier niet meer komen?
Mag ik dan ook geen aandelen kopen in Amerikaanse bedrijven?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:18 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Steunen van humanisten, humanistische hulp in grondstofrijke landen en humanistische regimes in Arabische landen en stoppen met ontwikkelingssamenwerking en überhaupt bemoeien met andere landen. Azië voor de Aziaten? Prima. Maar dan ook Europa voor de Europeanen.
Welke goede relatie?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:15 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja. Maar waarom schets je het feit dat er mensen met Joodse roots op hoge posities in de VS zitten als "de invloed van Israël buiten zijn landsgrenzen", met als argument (gezien je vraag om het uit te leggen) dat de relatie tussen de VS en Israël zo goed is?quote:
Nee, waarom zou je de vijand steunen met al die Europese bedrijven die ook opzoek zijn naar kapitaal?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mag ik dan ook geen aandelen kopen in Amerikaanse bedrijven?
Dus je wilt geen humanitaire hulp vanuit het westen voor de bewoners van Gaza? Dat moet het M-O zelf doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:18 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Steunen van humanisten, humanistische hulp in grondstofrijke landen en humanistische regimes in Arabische landen en stoppen met ontwikkelingssamenwerking en überhaupt bemoeien met andere landen. Azië voor de Aziaten? Prima. Maar dan ook Europa voor de Europeanen.
Die was even goed omdat ze de vorige president en zijn familie hadden omgekocht. Nu is die weg, dus ja, dan was het weggegooid geld.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:15 schreef Repentless het volgende:
[..]
De VS is de vijand?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:23 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je de vijand steunen met al die Europese bedrijven die ook opzoek zijn naar kapitaal?
Heeft dat geen correlatie dan? Wat dan wel?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:22 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja. Maar waarom schets je het feit dat er mensen met Joodse roots op hoge posities in de VS zitten als "de invloed van Israël buiten zijn landsgrenzen", met als argument (gezien je vraag om het uit te leggen) dat de relatie tussen de VS en Israël zo goed is?
Exact. Lossen ze maar lekker zelf op. Onze grootouders zijn ze wat verschuldigd omdat die hun hebben omgevolkt maar wij zijn niet verantwoordelijk voor de daden van onze grootouders.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus je wilt geen humanitaire hulp vanuit het westen voor de bewoners van Gaza? Dat moet het M-O zelf doen.
Begrijp ik je zo goed?
Jazeker. Zij voeren oorlog en wij mogen dat opvangen met al die woestijniërs hier? Donder op. Europa voor de Europeanen.quote:
De relatie die ervoor zorgt dat ze elkaar, ondanks bepaalde overduidelijke ideologische verschillen, vooralsnog als bondgenoten zien en waardoor Saudi-Arabië enorm veel geavanceerde wapensystemen heeft kunnen kopen. Die goede relatie.quote:
Zalig zijn de onwetenden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:29 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Jazeker. Zij voeren oorlog en wij mogen dat opvangen met al die woestijniërs hier? Donder op. Europa voor de Europeanen.
Ze delen dezelfde religie. Namelijk die van 't geldquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
De relatie die ervoor zorgt dat ze elkaar, ondanks bepaalde overduidelijke ideologische verschillen, vooralsnog als bondgenoten zien en waardoor Saudi-Arabië enorm veel geavanceerde wapensystemen heeft kunnen kopen. Die goede relatie.
Verstuurd vanaf mijn iPhonequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:29 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Jazeker. Zij voeren oorlog en wij mogen dat opvangen met al die woestijniërs hier? Donder op. Europa voor de Europeanen.
Het is iets complexer dan dat jij voorstelt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:31 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Verlicht ons met uw wijsheid koning Wouter.
Aha, nu weet ik waar je op doeltquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:29 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |