quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:44 schreef Qarrad het volgende:
Op die stream bij dat ziekenhuis trouwens nul Hamas-mannetjes te zien. Je zou toch zeggen dat je zichtbaar wilt zijn, blauw op straat-style, in zo'n gespannen situatie. Je zien nu mannen op een muurtje, heel soms een vrouw met een kind aan de hand.
Bizar eigenlijk dat je een werelddeel verderop een jongetje voorbij ziet lopen met een pak koekjes terwijl je in de andere schermen ziet dat het afweergeschut weer aangaat en je de straaljagers hoort.
Dat is in het zuiden, daar zijn ze veilig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit even op de stream te kijken omdat het rust is bij het voetbal, maar ik vind het echt onwerkelijk dat je zo rustig over straat kan lopen met de kans dat er een bom op je hoofd kan vallen.
Groen in zijn geval?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens, beken gewoon kleur.
Die mensen die daar zitten, zitten in het relatief veilige Khan Younis.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit even op de stream te kijken omdat het rust is bij het voetbal, maar ik vind het echt onwerkelijk dat je zo rustig over straat kan lopen met de kans dat er een bom op je hoofd kan vallen.
Ik riep het meteen al. Israël laat dit gebeuren, op zijn minst. Toen werd als tegenargument gegeven dat dat niet kan want hun mensenlevens zijn ze te veel waard. Het is jammer, maar dat ze de hostages in feite negeren maakt dus dat ik toch gelijk had. Niet om mijn gelijk te krijgen, want dat heb ik er als jonge hitsige (maar ietwat timide) puber gelukkig uit kunnen krijgen, maar puur voor waarheidsvinding.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die hoopten denk ik dat Israël zich koest zou houden vanwege de gijzelaars.
Daar hoor je nu weinig meer over. Zie het somber in voor deze mensen 😪
And we will bring democracy. 60 tons of 'emquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wel consistent in zijn simplisme.
You are either with us or with the terrorists.
- Bush, 2001
Dat is denk ik de best denkbare scenario daar. Dat is zoals een Palestijn het beschreef. Verloor 4 van zijn kinderen en zijn vrouw, vader en moeder en zat een peuk te roken op het puin waar ze nog onder lagen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Hele goede speech ook:quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:38 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je kan veel over hem zeggen, maar het waren wb geopolitiek bijzonder rustige jaren onder zijn bewind als politieagent.
Wat maken ze zich ook druk, zouden ze ook protesteren bij de ambassade van hun land om die arme mensen onderdak te geven.quote:
Oh dacht het noordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:47 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[..]
Dat is in het zuiden, daar zijn ze veilig.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
And we will bring democracy. 60 tons of 'em
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ben het ook met hem eens.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wel consistent in zijn simplisme.
You are either with us or with the terrorists.
- Bush, 2001
Lijkt wel nep.. en dan die Gladiator muziek eronderquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:50 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Hele goede speech ook:
[ twitter ]
Wat intens treurigquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is denk ik de best denkbare scenario daar. Dat is zoals een Palestijn het beschreef. Verloor 4 van zijn kinderen en zijn vrouw, vader en moeder en zat een peuk te roken op het puin waar ze nog onder lagen.
Je gaat een ziekenhuis in het vredige rustige Venlo met een Gazaans ziekenhuis in oorlogstijd vergelijken?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Echter zei iemand dat een ziekenhuis niet in 2 dagen geëvacueerd kan. Dat kan prima.
Was heel goed in 2017 jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:50 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Hele goede speech ook:
[ twitter ]
Dit is BNW-shit van iemand die ver heen is, ga toch weg met die kwaadaardige fantasietjes joh.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik riep het meteen al. Israël laat dit gebeuren, op zijn minst. Toen werd als tegenargument gegeven dat dat niet kan want hun mensenlevens zijn ze te veel waard. Het is jammer, maar dat ze de hostages in feite negeren maakt dus dat ik toch gelijk had. Niet om mijn gelijk te krijgen, want dat heb ik er als jonge hitsige (maar ietwat timide) puber gelukkig uit kunnen krijgen, maar puur voor waarheidsvinding.
Ze rollen een agenda uit, die agenda had ze normaal 50 jaar gekost. Nu in veel kortere tijd en ze bekostigen het niet eens zelf.
Als je dit soort zaken zelf wilt (voor)zien > klassieke studies.²
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Allah beschermd ze denk ik? Welke stream kijk je? Hier is het helemaal donkerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
De 4 cams stream.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Allah beschermd ze denk ik? Welke stream kijk je? Hier is het helemaal donker
Ik begrijp je heel goed hoor. Ik snap waar je vandaan komt. Maar het is inmiddels toch meer dan slechts een theorie. Kijk goed. Je moet ook wel willen zien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is BNW-shit van iemand die ver heen is, ga toch weg met die kwaadaardige fantasietjes joh.
Achja, laat hem. BansheeBoy speelt een typetje. Kan evengoed een kort roodharige dame zijn in haar 50e ergens op een camping in bloemendaal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is BNW-shit van iemand die ver heen is, ga toch weg met die kwaadaardige fantasietjes joh.
Banshee, hou daar nu eens mee op. Ik wil best je verhaal lezen, maar als je landen met kleine lettertjes of wat anders blijft schrijven haak ik afquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik riep het meteen al. Israël laat dit gebeuren, op zijn minst. Toen werd als tegenargument gegeven dat dat niet kan want hun mensenlevens zijn ze te veel waard. Het is jammer, maar dat ze de hostages in feite negeren maakt dus dat ik toch gelijk had. Niet om mijn gelijk te krijgen, want dat heb ik er als jonge hitsige (maar ietwat timide) puber gelukkig uit kunnen krijgen, maar puur voor waarheidsvinding.
Ze rollen een agenda uit, die agenda had ze normaal 50 jaar gekost. Nu in veel kortere tijd en ze bekostigen het niet eens zelf.
Als je dit soort zaken zelf wilt (voor)zien > klassieke studies.²
60 tons of FREEDOM!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
And we will bring democracy. 60 tons of 'em
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |