Er staat een artikel op de nrc website, sinds gisteren, waarin deze vraag min of meer ter sprake komt:quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af wat Hamas ook verwacht had na die massale aanval van vorige week....
Vraag mij af hoe oorlog in Oekraïne en dit conflict was gegaan met Trump als president.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:38 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je kan veel over hem zeggen, maar het waren wb geopolitiek bijzonder rustige jaren onder zijn bewind als politieagent.
*voor de kant van de binnengevallen/aangevallen land kiest. Nuance.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook niet relaxed dat de EU zo erg voor de kant van Israël kiest. Laat ze het lekker uitzoeken daar
Die man heeft ook wat aangericht in het Midden Oosten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bush![]()
Ook totaal niet relevant eigenlijk.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:38 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je kan veel over hem zeggen, maar het waren wb geopolitiek bijzonder rustige jaren onder zijn bewind als politieagent.
Hoop dat Amerika geen troepen gaat inzetten deze keer. Dat wij als Nederland naar Afghanistan en Irak zijn gegaan in de Bush tijden is ook gewoon een fout.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Die man heeft ook wat aangericht in het Midden Oosten.
Ik denk niet heel anders tbh. Trump is een Israël fanboy en visa versa.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe oorlog in Oekraïne en dit conflict was gegaan met Trump als president.
En daarom vooral links laten liggen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Die hoopten denk ik dat Israël zich koest zou houden vanwege de gijzelaars.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af wat Hamas ook verwacht had na die massale aanval van vorige week....
"Play stupid games, win stupid prizes".quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:40 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
*voor de kant van de binnengevallen/aangevallen land kiest. Nuance.
"My view is: One side is guilty. And it's not Israel."quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En daarom vooral links laten liggen.
Dit hoort achter de tralies te zitten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah bush ja. WMD, we are gonna smoke them out!quote:
Hamas is waarschijnlijk tevreden. Israël reageert agressief zoals verwacht en de wereld ziet meedogenloos Israël in optima forma. Hamas had waarschijnlijk alleen gehoopt dat de vlam zou overslaan naar de west bank en dat Hezbollah zou meedoen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:35 schreef MichaelScott het volgende:
Ik denk toch dat Hamas de reactie van Israël zwaar onderschat heeft, daar duidt het nemen van gijzelaars m.i. ook op. Het meenemen, verbergen en in leven houden van gijzelaars is onnodig lastig als je ze ook meteen een kogel door de kop kan jagen. Ze hoopten waarschijnlijk op een paar dagen vechten en dan een deal voor de gijzelaars.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:43 schreef capricia het volgende:
[..]
"My view is: One side is guilty. And it's not Israel."
Dat heerlijke simplisme.
En toch heeft hij tig aanhangers.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat heerlijke simplisme.
Nee. Echter zei iemand dat een ziekenhuis niet in 2 dagen geëvacueerd kan. Dat kan prima.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is Venlo ook een lelijk slagveld?
Goed om te weten.
Wel consistent in zijn simplisme.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat heerlijke simplisme.
Achter de schermen lopen ze zich het vuur uit de sloffen voor die gijzelaars, samen met de Amerikanenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die hoopten denk ik dat Israël zich koest zou houden vanwege de gijzelaars.
Daar hoor je nu weinig meer over. Zie het somber in voor deze mensen 😪
Ben het wel met hem eens, beken gewoon kleur.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat heerlijke simplisme.
Wel goede reflexen, dat moet ik hem nageven. Whats security doing btw?quote:
Ja, als je verderop de ampele keuze hebt uit andere locaties wel, ja. Nu moet je ze van lood naar oud ijzer vervoeren zonder stroom.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Echter zei iemand dat een ziekenhuis niet in 2 dagen geëvacueerd kan. Dat kan prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |