Bibi Steijn?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
#IStandWithBibi weet niet of je de steun van Trump wil.
Ziekenhuis in Venlo vorig jaar anders wel als ik het mij correct heug.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Niet, een ziekenhuis evacueer je niet in een dag of 2
Waarom haal je de winkelketen Kruidvat nu weer erbij?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen doen net alsof die legers in het midden oosten niets voorstellen maar het is n groot kruidvat van wapens en raketten.
quote:kruitvat
1. (militair) ton met buskruit
2. (figuurlijk) iets dat makkelijk helemaal uit de hand kan lopen
Your guess is as good as mine. Maar het ziet er wel unreal relaxed uit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja klopt, in het zuiden.
Het ging mij niet om de correctie maar ik probeerde juist te vragen wat we daar nu precies zien, Dat ziekenhuis of Khan Yunis. Een van de twee moet niet kloppen
Gehoord met name, dit (je ziet niks, gaat om het geluid):quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Trouwens mensen hier hadden toch gezien dat iemand geraakt leek te worden op die stream van Reuters daar met die tanks?
Ik wacht denk ik nog met mijn oordeel tot Isral klaar is met hun militaire actie in Gaza.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, de vraag wie de grootste vijand van de Palestijnen is - Isral of Hamas - is nog niet zo eenvoudig te beantwoorden. Maar ik neig naar de laatste.
Jeetje klinkt wel heftigquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gehoord met name, dit (je ziet niks, gaat om het geluid):
[ twitter ]
misschien geloven ze het niet dat ze echt moeten evacueren?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Your guess is as good as mine. Maar het ziet er wel unreal relaxed uit.
Krijg er buikpijn van, al die onschuldige mensen tussen hoop en vrees, verschrikkelijk om niet weg te kunnen en daar vast te zitten.quote:
Onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:26 schreef Tjacka het volgende:
Dit gaat echt helemaal uit de hand lopen
Hamas is in het kort in het nauw gedreven door de normalisatie-golf denk ik. Isral was ook bezig met meer werk- en doorreisvisa uitgeven met plannen voor een groeiend aantal de komende jaren. Veel Gazanen werkten ook uitgerekend in de aangevallen woonkernen. Die hele tendens betekende snel krimpende invloed voor Hamas.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat Hamas door heeft dat dit hun Last Stand is. Die gaan totale oorlog voeren a la Japan.
'meer dan 3000'quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe veel raketten heeft Iran eigenlijk? Die Isral kunnen bereiken bedoel ik.
samequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Krijg er buikpijn van, al die onschuldige mensen tussen hoop en vrees, verschrikkelijk om niet weg te kunnen en daar vast te zitten.
Is Venlo ook een lelijk slagveld?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ziekenhuis in Venlo vorig jaar anders wel als ik het mij correct heug.
denk dat ze dit wel hebben kunnen zien aankomen. Misschien zo alles of niets gedachtequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af wat Hamas ook verwacht had na die massale aanval van vorige week....
Kat in het nauw maakt rare sprongen. Ik denk dat ze zelf niet hadden verwacht dat ze zoveel konden aanrichten. Mogelijk schrokken ze er zelfs van.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af wat Hamas ook verwacht had na die massale aanval van vorige week....
Wie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:30 schreef bitterbal het volgende:
hoe naar ze ook zijn , heel dom zijn ze denk ik niet
Yolo, 72 maagden here we come.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef Momo het volgende:
Ook niet relaxed dat de EU zo erg voor de kant van Isral kiest. Laat ze het lekker uitzoeken daarquote:
Dit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef Momo het volgende:
Ben ik het deels mee eens, maar dat is ook omdat ik er zelf eigenlijk best wel neutraal in sta.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook niet relaxed dat de EU zo erg voor de kant van Isral kiest. Laat ze het lekker uitzoeken daar
Hoezo niet? Na die walgelijke terroristen aanval?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook niet relaxed dat de EU zo erg voor de kant van Isral kiest. Laat ze het lekker uitzoeken daar
En dan denken Isral te kunnen verslaan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze dit wel hebben kunnen zien aankomen. Misschien zo alles of niets gedachte
vooral heel lelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is Venlo ook een lelijk slagveld?
Goed om te weten.
Een terrorist die in een trein mensen neersteekt weet ook dat ie het niet overleeft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hamas. Denk dat ze wel hebben kunnen inschatten wat de reactie van israel zou zijn
Het is niet mijn oorlog. Ook Isral doet schandalige oorlogsmisdaden waar ik niet achter sta.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:32 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Hoezo niet? Na die walgelijke terroristen aanval?
Dat is een terreur tegen het westen.
Isral is VS is EU.
nee denk dat ze wel weten dat dat niet haalbaar is. Las ergens paar dagen terug dat hamas eigenlijk ook niet meer zoveel kon doen en dit een soort van alles of niets actie was ofzo. Soort van 'wanhoops' daadquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan denken Isral te kunnen verslaan?
Vind ge-jamaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is niet mijn oorlog. Ook Isral doet schandalige oorlogsmisdaden waar ik niet achter sta.
Zoiets denk ik ook jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze dit wel hebben kunnen zien aankomen. Misschien zo alles of niets gedachte
Maar dat is niet het ziekenhuis waar het over gaat, deze is in het zuiden en dus veilig.quote:
oh zit ik al de hele tijd verkeerd te kijkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Maar dat is niet het ziekenhuis waar het over gaat, deze is in het zuiden en dus veilig.
Het conflict is veel te complex om een kant te kiezen inderdaad. Beide groepen hebben bloed aan hun handen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben ik het deels mee eens, maar dat is ook omdat ik er zelf eigenlijk best wel neutraal in sta.
Ik ook hoor, zocht even op de naam en kwam er zo achter.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zit ik al de hele tijd verkeerd te kijken
Nu nog Obama en we hebben het kwartet.quote:
Zo simpel is het gewoon nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:35 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Vind ge-jamaar.
Isral is beschermd door het westen. En het westen houdt ze in stand. Of het eerlijk is of niet doet er niet toe.
Je kan veel over hem zeggen, maar het waren wb geopolitiek bijzonder rustige jaren onder zijn bewind als politieagent.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
#IStandWithBibi weet niet of je de steun van Trump wil.
Bushquote:
Ja of Clinton, die zo mooi in het midden stond bij die Oslo akkoorden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nu nog Obama en we hebben het kwartet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |