Dat had ik eigenlijk niet verwacht, doorgaans heb ik geen hoge pet op van de EUquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nou Ursela is ook keihard in haar steun voor Israël
Die geloof ik meteen op hun blauwe ogen.quote:
Ik kan er slecht tegen. Spreekt ook weinig respect vanuit naar de wijlen overledenen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien moeten we het hebben over de vochtige warme tedere met talkpoeder ingesmeerde billetjes van je vrouw, dan word je vanzelf weer kalm.
China lightquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk niet verwacht, doorgaans heb ik geen hoge pet op van de EU
Ik zag wel mensen met van die blauwe ziekenhuis jasjes naar die bankjes lopen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Bij die ene stream met dat donerende stelletje kleuters staat dat het de evacuatie is van dat ziekenhuis, maar bij deze stream staat bij dezelfde beelden Khan Yunis. Dat zou de rustige sfeer ook verklaren denk ik.
Trouwens mensen hier hadden toch gezien dat iemand geraakt leek te worden op die stream van Reuters daar met die tanks?quote:
Ja tegen Rafah aan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zag wel mensen met van die blauwe ziekenhuis jasjes naar die bankjes lopen.
Als het Khan Yunis is, dan had ik overigens wel een stroom vluchtelingen verwacht. Dat ligt toch in het zuiden , of vergis is me?
Oorlogsmisdaden zijn niet de bedoeling, maar al die moraalridders die meegluren kan je missen als kiespijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Want, dan kom je wat makkelijker weg met oorlogsmisdaden?
Ik zag geen tanks (was ook maar half aan het kijken toen ik de knal en het geschreeuw hoorde).. Op de stream waren inslagen van artillerie net over de Libanese grens te zien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Trouwens mensen hier hadden toch gezien dat iemand geraakt leek te worden op die stream van Reuters daar met die tanks?
Ja, de vraag wie de grootste vijand van de Palestijnen is - Israël of Hamas - is nog niet zo eenvoudig te beantwoorden. Maar ik neig naar de laatste.quote:
Damn, Trump en Biden die het eens zijn. Truly the sign of end times.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
#IStandWithBibi weet niet of je de steun van Trump wil.
Ja klopt, in het zuiden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zag wel mensen met van die blauwe ziekenhuis jasjes naar die bankjes lopen.
Als het Khan Yunis is, dan had ik overigens wel een stroom vluchtelingen verwacht. Dat ligt toch in het zuiden , of vergis is me?
Treurig dit, maar zal niet de laatste zijn, die dingen gebeuren ook in een oorlog, respect voor de journalisten daar om ons te informeren met gevaar voor eigen leven, dat zijn nog de echte.quote:
Ik denk dat Hamas door heeft dat dit hun Last Stand is. Die gaan totale oorlog voeren a la Japan.quote:
Ja, want dat is echt ziek. We hebben het hier namelijk over mensen. Aan beide kantenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Meer mensen die het onsmakelijk vinden dat mensen het hebben over "warme lijken". Kan er slecht tegen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |