Die relatie is anders wel echt duidelijk bekoeld..quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
De relatie die ervoor zorgt dat ze elkaar, ondanks bepaalde overduidelijke ideologische verschillen, vooralsnog als bondgenoten zien en waardoor Saudi-Arabië enorm veel geavanceerde wapensystemen heeft kunnen kopen. Die goede relatie.
Dank je voor je antwoorden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:28 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Exact. Lossen ze maar lekker zelf op. Onze grootouders zijn ze wat verschuldigd omdat die hun hebben omgevolkt maar wij zijn niet verantwoordelijk voor de daden van onze grootouders.
Jazeker. Ik ben best bereid 5k te betalen voor mijn iPhone en alle betrokken partijen een eerlijke prijs te betalen voor hun grondstoffen en arbeid als wij in ruil daarvoor Europa voor de Europeanen mogen houden.quote:
Graag gedaan. Ik hoop dat je je fouten inziet en je je in het vervolg inzet voor ons land in plaats van dat wellicht onbewust te ondermijnen door het steunen van vijandig beleid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank je voor je antwoorden.
En dat meen ik oprecht.
Sodeknetters Stormfront is ook gearriveerd hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:38 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik hoop dat je je fouten inziet en je je in het vervolg inzet voor ons land in plaats van dat wellicht onbewust te ondermijnen door het steunen van vijandig beleid.
Reactie op edit: hoor graag hoe jij je inzet voor een Europa waarin Europeanen op 1 staan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:36 schreef capricia het volgende:
Ik zie de wereld anders. En complexer. En streef op een andere manier naar een betere wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Azië voor Aziaten. Africa voor Africanen. Europa voor ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Sodeknetters Stormfront is ook gearriveerd hoor
Opaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:41 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Azië voor Aziaten. Africa voor Africanen. Europa voor ?
Australie en de vs voor?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:41 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Nope, alleen een "stevige" speech van Scholz vanuit de Bundestag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Zwitserland schort evacuatievluchten Israël op, opnieuw raketaanvallen vanuit Gaza
Zwitserland schort de evacuatievluchten naar Israël om Zwitserse burgers op te halen voorlopig op vanwege het dreigende grondoffensief in de Gazastrook.
Ja laat je landgenoten maar in de steek. De Duitsers hadden ook al niets georganiseerd![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)evacuatievluchten-op
Globalisatie is niet slecht hoor. Alleen de selectie welke van de 196 landen we binnenlaten of zaken mee doen wordt gemaakt door idiotenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:41 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Australië voor de Australiërs. America voor de Americanen. Heel logisch zou je zeggen, toch?quote:
Turken naar Turkenburg?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:41 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Zou onze leiders niet per se allemaal idioot noemen. Vooral denkend aan zichzelf.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Globalisatie is niet slecht hoor. Alleen de selectie welke van de 196 landen we binnenlaten of zaken mee doen wordt gemaakt door idioten
Wij zijn een Nederlandse club.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:45 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Australië voor de Australiërs. America voor de Americanen. Heel logisch zou je zeggen, toch?
Turken naar Turkije. Ze waren gastarbeiders dus geen idee wat ze nog hier doen.quote:
Je klinkt een beetje als een Oostenrijkse kunstschilder... Die tijd is voorbij he Heinrich?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:45 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Australië voor de Australiërs. America voor de Americanen. Heel logisch zou je zeggen, toch?
Ken je klassiekersquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:47 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Turken naar Turkije. Ze waren gastarbeiders dus geen idee wat ze nog hier doen.
Door te streven naar dat andere mensen in andere landen ook bepaalde basale mensenrechten hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:40 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Reactie op edit: hoor graag hoe jij je inzet voor een Europa waarin Europeanen op 1 staan.
Idioot is weinig respectvol. Ik ben wel bereid om ze uit maken voor makke schoothondjes van Israël. Maar of ik dat daadwerkelijk ga doen heb ik nog in overweging.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:46 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Zou onze leiders niet per se allemaal idioot noemen. Vooral denkend aan zichzelf.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:41 schreef ipa84 het volgende:
Beelden uit Gaza van mensen die naar het zuiden vluchten die geraakt zijn. Doe het voor de zekerheid even in een spoiler.Daar heb je de ellende al. ‘Rugzakje op en lopen’.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie email 27 oktober
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als een Oostenrijkse kunstschilder... Die tijd is voorbij he Heinrich?
Nogmaals: het ging in eerste instantie om de bewering dat "de wereld Israël steunt". Ik gaf aan dat "de wereld" een heel stuk groter is dan alleen het Westen en dat die steun daarbuiten helemaal niet zo vanzelfsprekend is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heeft dat geen correlatie dan? Wat dan wel?
Ik had na 2 seconden al genoeg gezien..quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar heb je de ellende al. ‘Rugzakje op en lopen’.
Pas op met wat je zegt. Voor je het weet word je uitgemaakt voor antisemiet. Moet er wel bijzetten dat de gemiddelde persoon helemaal niet weet wat de definitie is van antisemiet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Idioot is weinig respectvol. Ik ben wel bereid om ze uit maken voor makke schoothondjes van Israël. Maar of ik dat daadwerkelijk ga doen heb ik nog in overweging.²
Turken terug naar Mongoliequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:49 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Zoals een wijs man zei: zie signature. Geen edit.
Alle Turken terug naar Marokkoquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:47 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Turken naar Turkije. Ze waren gastarbeiders dus geen idee wat ze nog hier doen.
Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik had na 2 seconden al genoeg gezien..
Ja, ik begrijp het. Ik heb het o.a. daarom nog in overweging.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:51 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt. Voor je het weet word je uitgemaakt voor antisemiet. Moet er wel bijzetten dat de gemiddelde persoon helemaal niet weet wat de definitie is van antisemiet.
Excuus. Ben millenial. Als je had gezegd dat alle Marokkanen terug moeten naar Istanbul had ik dat gesnapt.quote:
Het IQ van deze gast is de max temperatuur in Nederland. Come on.quote:
Echt de moeite waard om in te duiken, ze zijn nog steeds mega relevant (ondanks het overlijden van Wim de Bie laatst)quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:53 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Excuus. Ben millenial. Als je had gezegd dat alle Marokkanen terug moeten naar Istanbul had ik dat gesnapt.
Nogal paternalistisch. Die mensen zitten helemaal niet te wachten op onze hulp. Zolang we ze maar met rust laten en niet omvolken of dictators aan de macht helpen die vooral onze belangen dienen. Dan komen die mensenrechten er vanzelf wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Door te streven naar dat andere mensen in andere landen ook bepaalde basale mensenrechten hebben.
Ik snap vooral niet dat je gaat bombarderen als je daarvoor bewoners oproep om te vluchten. Dan is het toch vragen om slachtoffers.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar heb je de ellende al. ‘Rugzakje op en lopen’.
Dat heb ik vaak met gekkies op het internet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het IQ van deze gast is de max temperatuur in Nederland. Come on.²
America voor de natives?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:45 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Houd je kranig! Ik ben in het begin ook uitgemaakt voor van alles en nog wat. Maar ik hield me staande. In het begin negeerden ze me, toen bevochten ze me, nu willen ze samen me optrekken en heb ik gewonnen. Het is wel een lange adem maar voor het algemeen belang zeker het wachten waard! Uiteindelijk komt gewoon de kwaliteit bovendrijven, daar ben ik altijd van overtuigd geweest. Was wel een journey van zo'n 20 jaar!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:53 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Excuus. Ben millenial. Als je had gezegd dat alle Marokkanen terug moeten naar Istanbul had ik dat gesnapt.
Dank voor de tip, ga ik doen. Monty Python lijkt de realiteit ook ingehaald te hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt de moeite waard om in te duiken, ze zijn nog steeds mega relevant (ondanks het overlijden van Wim de Bie laatst)
Bizar actueel als je sommige stukken terug ziet
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:53 schreef Perrin het volgende:
Sommige mensen vinden Israël om op te eten.
[ twitter ]
Ken ik nog uit mijn jeugd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:57 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ga ik doen. Monty Python lijkt de realiteit ook ingehaald te hebben.
In de praktijk zal de soep niet zo heet gegeten worden en mogen ze waarschijnlijk blijven in ruil voor wat tegendiensten. Maar dat is dan een gunst, geen recht. Enige reden dat dat een gewaagde uitspraak is is vanwege inconsistente snowflakes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:56 schreef capricia het volgende:
[..]
America voor de natives?
Heel gewaagd, deze uitspraak .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |