Ik lees de Volkskrant inderdaad niet. Dat maakt niet uit toch? Maar als het artikel wat jij zojuist deelde het gemiddelde niveau aangeeft dan heb ik er geen al te hoge pet van op inderdaad. Ik denk dat dat voor deze discussie ook niet heel relevant is, een goed artikel blijft een goed artikel, en een slecht artikel een slecht artikel, ongeacht de krant.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dus je verwacht artikelen vanuit meerdere kanten maar één artikel vanuit een kant zegt alles over alle artikelen en de hele krant? Terwijl je aangeeft dat je deze krant niet eens kent?
Deze post van jou komt over alsof je vooraf al besloten had dat je het dom gelul zou vinden en vanaf dat momenr ben je hard bezig om er iets bij te verzinnen. Niveautje hoor (ook al valt er zeker het een en ander aan te merken op dat stuk, de gepresenteerde inhoud is alleen niet controversieel)
Israël doet wel mee met Europees voetbal en het Eurovisiesongfestival.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar Israëli zijn helemaal geen Europeanen![]()
What is the first mention of Israel in history?
Shortly afterwards, the Israelites enter world history with the Merenptah stele, which bears the first mention of an entity called Israel in Canaan. It is robustly dated at is 1210 BCE, i.e., as of writing, 3226 years ago
Dit roep ik al een week, niet in die bewoordingen maar komt er wel op neer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:40 schreef Discombobulate het volgende:
Netanyahu heeft gewoon express de intel genegeerd zodat ie het Palestijnse volk kan uitroeien.
Het gaat niet zozeer over gelijk, het gaat om het vormen van een mening en die bij te stellen naargelang je nieuwe informatie tot je krijgt. Dat is toch niet zo raar?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je zou je mening over wie gelijk heeft überhaupt niet moeten baseren op nieuwsartikelen
Klopt maar nergens over Europese vluchtelingen die naar M-O willen. Europa heeft namelijk nog wat in te halen wat dat betreft met al die miljoenen Joodse vluchtelingen die er al worden opgevangen in het M-O omdat Europeanen zich weer eens niet konden gedragen zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Je had het toch over vluchtelingen naar Europa?
Hoe zie je dat voor je. Alle 2 miljoen dood?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit roep ik al een week, niet in die bewoordingen maar komt er wel op neer.²
Dat ben ik heel erg met je eens.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer over gelijk, het gaat om het vormen van een mening en die bij te stellen nagelang je nieuwe informatie tot je krijgt. Dat is toch niet zo raar?
Dat weet ik niet. Maar ik acht ze ingenieus genoeg om met iets te komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je. Alle 2 miljoen dood?
Tenzij een legitieme regering ons om bijstand vraagt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:44 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Klopt maar nergens over Europese vluchtelingen die naar M-O willen. Europa heeft namelijk nog wat in te halen wat dat betreft met al die miljoenen Joodse vluchtelingen die er al worden opgevangen in het M-O omdat Europeanen zich weer eens niet konden gedragen zoals gewoonlijk.
Maar prima, jij je zin.
Geen enkele vluchteling meer Europa binnen en geen enkele Europese vluchteling meer in het M-O dus ook niet in Israël. En zoals eerder overeengekomen: geen bemoeienis meer met interne gelegenheden.
Nouja, meedoen. Macabbi Haifa heeft 1x in de CL gespeeld?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Israël doet wel mee met Europees voetbal en het Eurovisiesongfestival.
Maar goed, met het laatste doet inmiddels ook Australie mee.
Nee dat is normaal, zolang je je basiskennis maar haalt uit de voorgeschiedenis voordat allerlei rioolkranten er mee aan de haal gaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer over gelijk, het gaat om het vormen van een mening en die bij te stellen naargelang je nieuwe informatie tot je krijgt. Dat is toch niet zo raar?
Misschien hadden ze een beperkte aanval met een paar raketten verwacht en gedacht laat maar komen dan kunnen we kort terugslaan en het volk verenigen. Even de aandacht afleiden van de niet-aflatende afbreuk van de democratie waar zoveel protesten tegen waren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:40 schreef Discombobulate het volgende:
Netanyahu heeft gewoon express de intel genegeerd zodat ie het Palestijnse volk kan uitroeien.
Ajax - Hapoel Haifa 0-1quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nouja, meedoen. Macabbi Haifa heeft 1x in de CL gespeeld?
Omdat Egypte weleens in het verleden de grenzen heeft opengetrokken bij Gaza, gevolg daarvan waren zelfmoordterroristen vanuit Gaza. Ook in Jordanië hebben Palesteinse vluchtelingen geprobeerd de koning om te leggen, in Libanon zijn ze een burgeroorlog begonnen en in Tunesië was ook gezeik. Ik vind het wel logisch ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:34 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Toch is het wel opvallend dat men het 'heel logisch' vindt dat Egypte de grenzen dichthoudt.
Als wij dat voor Oekraïners zouden doen is het hek van de dam.
Hi George, jij ook hier? Gezellig. Bepleit je deze open grenzen ook voor Israël zelf of ben je bang dat Israël dan omgevolkt word? Of was omvolking een complottheorie? Word wel beetje ingewikkeld zo meneer Soros.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet voor open grenzen zijn
nep oostenrijks econoom
landsgrenzen erkennen als echt
stukje te weinig rothbarth
BIEM.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Behoorlijk druk op de ziekenhuis stream nu (met pers erbij ook)
Ik vind het oprecht jammer dat je daar bang voor bent. Je gelooft dus ook niet dat Israel de burgers van Gaza zo goed als het kan probeert te ontzien?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik acht ze ingenieus genoeg om met iets te komen.²
Je denkt dat Egypte omvolkt gaat worden door die Palestijnse vluchtelingen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:48 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Hi George, jij ook hier? Gezellig. Bepleit je deze open grenzen ook voor Israël zelf of ben je bang dat Israël dan omgevolkt word? Of was omvolking een complottheorie? Word wel beetje ingewikkeld zo meneer Soros.
Nee, nee, niet zo lafjes. Niet bemoeien betekent niet bemoeien. Ook niet om ‘humanitaire redenen’ zoals we eerder hebben gezien met de ‘dappere’ strijders van de Mujahedeen zoals Ronald ze noemde. Of de door ons bewapende Saddam. Of Khadaffi en laten we natuurlijk Osama niet vergeten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Tenzij een legitieme regering ons om bijstand vraagt.
En we hebben natuurlijk onze handelsbelangen.
En ik ben toch wel voor vaccinaties in derde wereldlanden. En humanitaire hulp. Enzo.
En ik ben tegen terreurbewegingen zoals Hamas. Daar mogen we best ons steentje aan bijdragen, om dat weg te krijgen.
Vanwaar deze vraag?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Je denkt dat Egypte omvolkt gaat worden door die Palestijnse vluchtelingen?
Nee. Ik ben niet tegen humanitaire- of ontwikkelingshulp.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:51 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Nee, nee, niet zo lafjes. Niet bemoeien betekent niet bemoeien. Ook niet om ‘humanitaire redenen’ zoals we eerder hebben gezien met de ‘dappere’ strijders van de Mujahedeen zoals Ronald ze noemde. Of de door ons bewapende Saddam. Of Khadaffi en laten we natuurlijk Osama niet vergeten.
Het ging oorspronkelijk over hoe "de wereld" nu Israël steunt. Een land dat in 1948 gesticht is, na millennia niet meer te hebben bestaan. En dan ga jij de invloed van mensen met Joodse roots wereldwijd, die nooit Israëlisch staatsburger zijn geweest, betitelen als "de invloed van Israël buiten de landsgrenzen".quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De context is dat Israël veel verder buiten de landsgrenzen treed dan gedacht wordt. Of die senatoren Israëlische staatsburgers zijn? Vast niet. Het zijn Joden, of mensen met Joodse roots. That's all
Oh, ik dacht dat het ging over waarom Egypte haar grenzen gesloten houdt.quote:
wel voor het in gevaar brengen van 1+ miljoen kinderen? zeg maar de fase voordat die hulp nodig isquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet tegen humanitaire- of ontwikkelingshulp.
ik vrees dat jij naar iets op zoek bent wat niet bestaat. Zeker niet één artikel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:38 schreef damsco het volgende:
[..]
Als je een wat genuanceerder artikel hebt lees ik die graag, je deed flinke uitspraken dus je zult vast een goed artikel hebben.
Post het dan niet!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:05 schreef Knollenman het volgende:
Of dit waar is vind ik twijfelachtig, maar:
[ twitter ]
Omvolkt? Tot aan de Nijl is het een en al woestijn met hier en daar een klein dorpjequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Je denkt dat Egypte omvolkt gaat worden door die Palestijnse vluchtelingen?
Ik vind de beelden afschuwelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel voor het in gevaar brengen van 1+ miljoen kinderen? zeg maar de fase voordat die hulp nodig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |