Bibi krijgt de doodstraf hierna.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Het begint er steeds meer op te lijken dat de Israëlische veiligheidsdiensten wel degelijk wisten dat er een aanval op handen was, maar dat Netanyahu de waarschuwingen simpelweg heeft genegeerd.
Alles beter dan Netanyahoo... Tunahun Kuzu kan dan tenminste nog wat enthousiasme opwekken voor heel effectieve afwassponsjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:14 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Genoeg reden voor ons om Netanyu af te zetten en Tunahan Kuzu te installeren als premier, president en koning van Israël. Aldus @:Geschiedkundige.
Nee het feit dat er in Europa mensen oproepen tot het doden en verkrachten van Joden zou een waarschuwing moeten zijn voor democratieën. Maar dat had die oververtegenwoordiging in de misdaad al moeten zijn of de ene na de andere terroristische daad in Europa. Is weer typisch elitair wit volk wat zoiets schrijft, ver weg van de echte wereld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:05 schreef core2duo het volgende:
[..]
Andere artikelen spreken ook boekdelen. Dan blijkt wel welk standpunt de Volkskrant inneemt. Zie ook deze berichten, die getuigen van een zeer gekleurde visie:
Groeiende kritiek op Israël: ‘Palestijnse burgers zijn niet verantwoordelijk voor misdaden van Hamas’
Opinie: De wijze waarop populisme Israël heeft aangetast, zou een waarschuwing moeten zijn voor andere democratieën
Nee, bedoel meer dit, maar dat lijkt wel minder te worden nuquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je hiermee op de Rothschilds doelt, maar wellicht bedoel je iets anders.
Sterker nog: Balfour-verklaring, de brief die het begin vormde van Israël, is gericht aan Rothshild.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vooral de VS. En ik bedoel daar niets vervelends mee, maar daar hebben ze behoorlijk wat invloed in o.a. de financiële wereld, en niet alleen daar
Nogmaals niet vervelend of denigrerend bedoelt naar de Israëli, maar die weten wel hoe de hazen lopen zeg maar
Ja Igor de racecar driver zal idd geheime stukken hebben gezien voor deze primeur.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Het begint er steeds meer op te lijken dat de Israëlische veiligheidsdiensten wel degelijk wisten dat er een aanval op handen was, maar dat Netanyahu de waarschuwingen simpelweg heeft genegeerd.
Secretary of State Antony Blinken heeft ook Joodse rootsquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:21 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Sterker nog: Balfour-verklaring, de brief die het begin vormde van Israël, is gericht aan Rothshild.
Geen complot, gewoon te Googlen feit.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:14 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Genoeg reden voor ons om Netanyu af te zetten en Tunahan Kuzu te installeren als premier, president en koning van Israël. Aldus @:Geschiedkundige .
En wat doet zo'n figuur dan, vermoedelijk er extra hard overheen klappen om kracht uit te stralen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Prima. Geen enkele vluchteling meer Europa binnen. Maar dan ook geen enkele Europeaan meer in Midden-Oosten (dus Israël), Africa, de America’s en Australië. En geen bemoeienis met interne gelegenheden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee het feit dat er in Europa mensen oproepen tot het doden en verkrachten van Joden zou een waarschuwing moeten zijn voor democratieën. Maar dat had die oververtegenwoordiging in de misdaad al moeten zijn of de ene na de andere terroristische daad in Europa. Is weer typisch elitair wit volk wat zoiets schrijft, ver weg van de echte wereld.
Ik heb ook geen idee hoeveel ie er per dag of per maand krijgt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Ik kan oprecht niks met dat artikel. Het conflict is veel complexer en door alleen Israël te verwijten dat ze bijvoorbeeld een haven en vliegveld tegenhouden simplificeer je het probleem tot ongekende proporties. Het gaat niet in waarom Israël dit zou doen, welke beweegredenen hebben ze, wat schieten ze hiermee op, en heeft Israël wellicht gegronde redenen dit te doen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn het geen feiten? Je moet nieuws niet bekijken door je bril der voorkeuren.²
alle rechten van miljoen+ kinderen zijn nu ineens weg omdat hamas debieltjes zijn. doe niet alsof je de good guy bent aubquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee het feit dat er in Europa mensen oproepen tot het doden en verkrachten van Joden zou een waarschuwing moeten zijn voor democratieën. Maar dat had die oververtegenwoordiging in de misdaad al moeten zijn of de ene na de andere terroristische daad in Europa. Is weer typisch elitair wit volk wat zoiets schrijft, ver weg van de echte wereld.
Ik vind het ook ongeloofwaardig dat Israël helemaal niks gemerkt zou hebben, maar hoe geloofwaardig is deze bron?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Je vergelijking gaat mank, al direct.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Er staan ook miljoenen Israëliers te protesteren tegen Netanyahu?
En wij hoeven niemand af te zetten. Maar leg me vooral woorden in de mond die ik nooit gebruikt heb. En trek vooral compleet verkeerde conclusies.
Ik heb je net perfect in het meest kort mogelijk uitgelegd dat Morsi van z'n eigen volk weg moest. En jij trekt daaruit de conclusie dat wij Kuzu moeten installeren als opvolger van Netanyahu.
Onnavolgbaar.
Prima. Geen Europese vluchtelingen meer naar het M-O.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:24 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Prima. Geen enkele vluchteling meer Europa binnen. Maar dan ook geen enkele Europeaan meer in Midden-Oosten (dus Israël), Africa, de America’s en Australië. En geen bemoeienis met interne gelegenheden.
Je zou je mening over wie gelijk heeft überhaupt niet moeten baseren op nieuwsartikelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik kan oprecht niks met dat artikel. Het conflict is veel complexer en door alleen Israël te verwijten dat ze bijvoorbeeld een haven en vliegveld tegenhouden simplificeer je het probleem tot ongekende proporties. Het gaat niet in waarom Israël dit zou doen, welke beweegredenen hebben ze, wat schieten ze hiermee op, en heeft Israël wellicht gegronde redenen dit te doen?
Israël wil wellicht controle houden op de aanvoer van goederen uit veiligheidsoverwegingen, maar ik heb als lezer geen idee want er worden slechts enkele zinnen aan besteed die nog steeds geen echt antwoord geven. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd waarom Israël het nodig acht dergelijke controles te moeten uitvoeren. Maar juist dat wordt compleet niet behandeld. Het lijkt erop dat dat niet in het narratief van de schrijver past die enkel een eenzijdig verhaal wil vertellen.
Hoe kan ik hier nu een mening over vormen als ik niet meerdere kanten belicht krijg?
Nee, nee, geen sluwe spelletjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Prima. Geen Europese vluchtelingen meer naar het M-O.
Deal.
Waar komt dit vandaan, wat is de context? Gaat dit over de VS? Dat land heeft 50 staten. Zijn die senatoren ook Israëlisch staatsburger?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, bedoel meer dit, maar dat lijkt wel minder te worden nu
List of states represented by Jewish senators
Twenty-two states have been represented by Jewish senators. As of October 3, 2023, nine states are represented by Jewish senators.
wat is dit voor onzinquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Prima. Geen Europese vluchtelingen meer naar het M-O.
Deal.
niet voor open grenzen zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:33 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Nee, nee, geen sluwe spelletjes.
Wie A zegt moet ook B zeggen. Ik heb nergens gespecificeerd dat het louter om Europese vluchtelingen gaat. Geen enkele Europeaan an sich meer in M-O, Africa, America’s, Australië én geen bemoeienis meer met interne gelegenheden.
Nog steeds zo interessant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |