Werk jij bij ING?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:03 schreef NailQueen het volgende:
Er mag weer gebeld worden naar Luctor!
(Mij nog steeds nie bellen)
Ik zei toch dat je op het rooster stondquote:
Tot hoe laat sta ik op het rooster?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je op het rooster stond
Gezien de frustratie waarschijnlijk een wijs besluitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:55 schreef GeorgeM het volgende:
Met de ING
valt het niet mee
Maar ik heb na een paar dagen frustratie en aankloten
het hoofdstuk definitief afgesloten
De service is van een slappe fietsband
Dus zeg maar dag tegen deze nieuwe klant
![]()
![]()
![]()
Ik gok tot het volgende deel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot hoe laat sta ik op het rooster?
oef.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik gok tot het volgende deel.
Hopen voor jou dat er vanavond nog iets interessants op tv is ofzo, dat het een beetje lekker hard gaat.quote:
Iets van voetbal of zo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hopen voor jou dat er vanavond nog iets interessants op tv is ofzo, dat het een beetje lekker hard gaat.
Dat zou wel helpen ja, mits het een beetje een belangrijke wedstrijd is.quote:
Maar ja, wat is de kans daarop, hè.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou wel helpen ja, mits het een beetje een belangrijke wedstrijd is.
Helemaal mooi als het Nederland tegen iets goeds zou zijn.
Tja, het gebeurt veel vaker niet dan wel, dus ik schat je kansen somber in voor vanavond.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ja, wat is de kans daarop, hè.
Het ging me om het starterspakket, dat was aantrekkelijk, maar dan mag je niet langer dan een jaar bij de KVK ingeschreven staan. Door dit gekloot kan dat nu niet meer + dat ik er eindelijk achter ben dat je al klant moet zijn om een zakelijke rekening te kunnen openen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Gezien de frustratie waarschijnlijk een wijs besluitEn een alternatief is wat duurder, maar zal ook niet direct vijf keer duurder zijn toch?
Met -dt nog welquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:07 schreef Em31 het volgende:
Ik reed net op de snelweg langs een spandoek waarop stond
FRIESLAND DAGVAARDT HUGO DE JONGE
HET WEF
dat jullie het even weten
Tot middernacht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot hoe laat sta ik op het rooster?
Wie of wat is WEF?quote:
Hoe had jij het dan willen schrijven?quote:
World Economic Forum. Dat jij het niet weet, dat maakt jou een mooi mensquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wie of wat is WEF?
De F kan ik nog raden![]()
Is dat niet het World Economic Forum?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wie of wat is WEF?
De F kan ik nog raden![]()
Hier is het al een tijdje flink aan de gang.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:19 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben net thuis van boodschappen doen en het begint nu (pas) te regenen. Heel fijn.
Zonder die D hadden ze hem gewoon een leuk uitje met de boot gegundquote:
Ja, ok, hier waren ook al een paar druppels toen ik bijna thuis was. Die tel ik ook niet mee, dus die mag jij ook niet meetellenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier is het al een tijdje flink aan de gang.
Maar ook hier pas begonnen nadat ik met de boodschappen thuis was (eigenlijk begon het terwijl ik terug aan het lopen was, maar dat was toen nog niet zo veel dus dat tel ik niet mee)
Ik dacht dat de F voor Friesland stondquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat niet het World Economic Forum?
Geen idee waarom zij via spandoeken namens Friesland zouden spreken, maar toch fijn om te weten.
Ik krijg vandaag weer wat Lego binnen om te gaan bouwen. Past dan wel bij de rest van de gebouwen die ik hebquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:55 schreef Arizona het volgende:
Ik ben begonnen met het bouwen van mijn Lego Holiday Main Streeten het was echt ontspannend
Leuk! Het wordt er echt weer weer voor hèquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag weer wat Lego binnen om te gaan bouwen. Past dan wel bij de rest van de gebouwen die ik hebAl zijn die dan van andere merken.
Nou, ik zie op Ali Express heel leuke sets “bouwstenen”, veel goedkoper dan echt Lego. Maar ze lijken wel als twee druppels water op Legosets. Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteitquote:
Aha. Chinezen die het namaken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik zie op Ali Express heel leuke sets “bouwstenen”, veel goedkoper dan echt Lego. Maar ze lijken wel als twee druppels water op Legosets. Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit
Kerst valt vroeg bij jou dit jaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:55 schreef Arizona het volgende:
Ik ben begonnen met het bouwen van mijn Lego Holiday Main Streeten het was echt ontspannend
Zijn dat dan de tribunalen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:07 schreef Em31 het volgende:
Ik reed net op de snelweg langs een spandoek waarop stond
FRIESLAND DAGVAARDT HUGO DE JONGE
HET WEF
dat jullie het even weten
Zodra de R weer in de maand zit, is het niet te voor keRstmisquote:
Ja die zijn compatibel. Heb ook wel varianten met kleinere stenen. Maar dat zijn dan monumenten, zoals de Eiffeltoren, Big Ben etc.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! Het wordt er echt weer weer voor hèDie andere gebouwen zijn dan wel compatible met originele legostenen?
Daar zit wel veel kwaliteitsverschil in. Degene die ik heb zijn erg goed. Al is er vaak wel een enkel zwak puntje. Maar storend is dat het niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik zie op Ali Express heel leuke sets “bouwstenen”, veel goedkoper dan echt Lego. Maar ze lijken wel als twee druppels water op Legosets. Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit
Kerstmisquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zodra de R weer in de maand zit, is het niet te voor keRstmis
Lego zelf was ook aan het proberen om het op een andere wijze te produceren (op basis van gerecyclede PET-flessen) maar omdat de kwaliteit toch tegenviel zijn ze daar voorlopig weer mee gestopt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zit wel veel kwaliteitsverschil in. Degene die ik heb zijn erg goed. Al is er vaak wel een enkel zwak puntje. Maar storend is dat het niet.
Scheelt i.i.g. een hoop geld. En ook veel meer keuze en vaak ook wel wat 'realistischer' qua bouwstijl.
Nee, dat lijkt me ook niet. Ik ben even aan het googlen geslagenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Lego zelf was ook aan het proberen om het op een andere wijze te produceren (op basis van gerecyclede PET-flessen) maar omdat de kwaliteit toch tegenviel zijn ze daar voorlopig weer mee gestopt.
Zo`n blokje met die kwaliteit maak je niet zomaar.
Gewoon in april de kerstboom neerzetten, niets mis mee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zodra de R weer in de maand zit, is het niet te voor keRstmis
De populariteit van de echte Lego heeft wel het nadeel dat de prijzen steeds verder stijgen inderdaad. Zelfs tweedehands kan het best prijzig zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zit wel veel kwaliteitsverschil in. Degene die ik heb zijn erg goed. Al is er vaak wel een enkel zwak puntje. Maar storend is dat het niet.
Scheelt i.i.g. een hoop geld. En ook veel meer keuze en vaak ook wel wat 'realistischer' qua bouwstijl.
Klopt. Bij echt Lego merk je wel dat de kwaliteit heel goed is. Overigens zouden ze beter kunnen kijken naar alternatieven voor de plastic zakjes. De steentjes zelf worden bijna nooit weggegooid, dus is het ook minder erg als ze niet afbreekbaar zijn in de natuur. Maar die enorme berg plastic zakjes die er altijd bijzitten zijn een ander verhaalquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Lego zelf was ook aan het proberen om het op een andere wijze te produceren (op basis van gerecyclede PET-flessen) maar omdat de kwaliteit toch tegenviel zijn ze daar voorlopig weer mee gestopt.
Zo`n blokje met die kwaliteit maak je niet zomaar.
Ja. Waarbij tweedehands vaak juist extra duur is. Maar dat komt vooral door Lego zelf. Die halen sets vaak erg snel weer uit roulatie waardoor mensen kunnen vragen wat ze willen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De populariteit van de echte Lego heeft wel het nadeel dat de prijzen steeds verder stijgen inderdaad. Zelfs tweedehands kan het best prijzig zijn.
Ik zou kijken naar eentje van het merk Mould King. Die zijn erg goed. Dat zijn dan overigens geen kopieën van bestaande Lego sets.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:19 schreef Arizona het volgende:
Ik ga om te testen toch een nep-pakket bestellen bij Ali
Beste wat je kunt doen is zodra je een leuke set ziet kijken of er reviews van staan op youtube. Zijn best wel wat mensen die heel veel merken testen. Dan merk je snel genoeg of het goed isquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook niet. Ik ben even aan het googlen geslagenen lees heel wisselende ervaringen met nep-lego.
Ja wel knap al begin ik te twijfelen of die er wel echt stondquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht dat de F voor Friesland stond
Ja daaromquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja wel knap al begin ik te twijfelen of die er wel echt stond
Ik denk gewoon 0-2 ofzo. Frankrijk heeft aan een punt genoeg, en die zullen zich in deze fase van de competitie niet bovenmatig willen inspannen. Maar aangezien wij er vrij weinig van kunnen winnen ze wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:44 schreef GeorgeM het volgende:
Wat denken jullie? Wordt weggespeeld en ingemaakt tegen Frankrijk?
Flekkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:03 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
De verdediging is overigens helemaal niet zo slecht. Het is meer dat er daarvoor maar weinig staan die veel met een bal kunnen.
Winst lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:44 schreef GeorgeM het volgende:
Dat is al jaren zo. Maar ondertussen is het wel de verdediging die elke keer weer faaltquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:03 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
De verdediging is overigens helemaal niet zo slecht. Het is meer dat er daarvoor maar weinig staan die veel met een bal kunnen.
Ik dacht ook 0-2.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk gewoon 0-2 ofzo. Frankrijk heeft aan een punt genoeg, en die zullen zich in deze fase van de competitie niet bovenmatig willen inspannen. Maar aangezien wij er vrij weinig van kunnen winnen ze wel.
Bij de naam Geertruida stel ik me heel iets anders voorquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:03 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Met die achterhoede zou ik wel in durven zetten op “penalty gegeven?”, maar als iedereen fit is, heeft Nederland wel een kwartfinale eruit tegen Spanje ofzo op het EK-team.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Flekken
J. Timber-De Ligt-Botman-Malacia
Berghuis-Koopmeiners-F. de Jong
Gakpo-Depay-Lang
Dit zou ook geen slecht elftal zijn, maar ja...
Ja, dat zal vanavond vanzelf wel ergens misgaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Maar ondertussen is het wel de verdediging die elke keer weer faalt
Summerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:03 schreef summer52 het volgende:
Geen Lego in huis, alhoewel ik wel het Lego wilde bloemen boeket wil bestellen. Maar ik zat met een saaie lampenkap, en zoals jullie weten ben ik helemaal verslaafd aan haken dus 1+1 is dan 2.Wel heel kitscherig he?.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal speelt hij in een ander shirt inderdaad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij de naam Geertruida stel ik me heel iets anders voor
Bij Van Dijk hoef je eens meer af te vragen of die een keer als een kleuter gaat verdedigen. Maar vooral hoe vaak...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat zal vanavond vanzelf wel ergens misgaan.
Dat houdt mij ook wel een beetje tegen om een katten te nemen. Heb teveel dingen staan die de op de grond gaan gooienquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
SummerGoed om je hier weer te zien.
Ik denk dat mijn katten weinig heel laten als ik zo`n mooie creatie in huis heb staan.
Of dat wat links op de eerste foto staat.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:44 schreef GeorgeM het volgende:
Prachtig summerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:03 schreef summer52 het volgende:
Geen Lego in huis, alhoewel ik wel het Lego wilde bloemen boeket wil bestellen. Maar ik zat met een saaie lampenkap, en zoals jullie weten ben ik helemaal verslaafd aan haken dus 1+1 is dan 2.Wel heel kitscherig he?.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het enigquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:03 schreef summer52 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof ook zeker dat het heel bijzonder is en dat je hele leven anders wordt zodra je kinderen hebt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Nee maar even serieus, ik vind het hebben van kinderen echt iets bijzonders.
Het geeft je zelfinzicht, je leert jezelf kennen, moet consessies doen en jezelf op de tweede plaats zetten.
Ze zijn ook zo goed bezig, ben gewoon heel trots op ze en mezelf.
Daarbij is het ook heel gezellig, samen voetbal, het esf kijken, eten![]()
En toch heb ik mijn vrijheid + dat ze kunnen bijspringen met het hondje uitlaten en in het huishouden.
Oh maar ik heb ook altijd katten en honden gehad. Dus er zijn heel wat dingen gesneuveld of vernield maar ach dat is toch niet zo erg?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
SummerGoed om je hier weer te zien.
Ik denk dat mijn katten weinig heel laten als ik zo`n mooie creatie in huis heb staan.
Of dat wat links op de eerste foto staat.
Die lijkt wel op Silke. Sytse is gewoon nieuwsgierige belhamel. Deze week ging hij met een paar droog bloemen aan de haalquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:27 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh maar ik heb ook altijd katten en honden gehad. Dus er zijn heel wat dingen gesneuveld of vernield maar ach dat is toch niet zo erg?![]()
Ik heb nog 1 oude kat van 19 jaar en die ligt regelmatig op de tafel en rekt zich dan wel eens lekker uit en dan maakt het hem niks uit wat er dan ook op tafel staat.
Het staat er zo wel een beetje "Groetjes van het WEF" bij idd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja wel knap al begin ik te twijfelen of die er wel echt stond
[..]staat er ook wel random, alsof WEF de afzender is.
Tevreden zonder kinderen? Hm, zijn we het zowaar alweer ergens over eens.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof ook zeker dat het heel bijzonder is en dat je hele leven anders wordt zodra je kinderen hebt.
Toch ben ik voor nu wel tevreden zo, zonder.
Dat is toch primaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof ook zeker dat het heel bijzonder is en dat je hele leven anders wordt zodra je kinderen hebt.
Toch ben ik voor nu wel tevreden zo, zonder.
De Leidse Sleuteltjes was met afstand het beste kinderkoor van Nederland.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tevreden zonder kinderen? Hm, zijn we het zowaar alweer ergens over eens.![]()
Ik weet niet goed wat ik daarvan moet vinden, het begint bijna een beetje eng te worden.
Oh de mijne zou je zéker bloedirritant vinden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat is toch prima![]()
Ik vind kleine kinderen van anderen ook meestal bloedirritant
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh de mijne zou je zéker bloedirritant vinden.
Wie was die onfatsoenlijkequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
Lekker kauwgom knauwen tijdens het volkslied
Inderdaad, hij heeft wel trots en passie. (Waarschijnlijk iets teveel maar toch zie ik dat liever dan die kauwgumsmakker )quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:44 schreef GeorgeM het volgende:
Je kunt veel van Weghorst vinden, maar hij zingt het Wilhelmus altijd uit volle borst mee
Ach als ze ook maar enigszins op jou lijkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ik ze instructies zou geven om bloedirritant te doen
Beter geen kinderen voor jouquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ik ze instructies zou geven om bloedirritant te doen
Ah gelukkig, ik ben niet zo van de (kinder)koren en dit koor ken ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
De Leidse Sleuteltjes was met afstand het beste kinderkoor van Nederland.
Daarom, het irritant zijn zal ze makkelijk af gaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach als ze ook maar enigszins op jou lijken
Jonge Leidse is lekkere kaas.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik ben niet zo van de (kinder)koren en dit koor ken ik dan ook niet.
Daarom kan ik het hier dus ook niet zomaar mee eens gaan zitten te zijn.
Zo, dat voelt een stuk beter, dank je.
Ik verwacht dat het een wedstrijd wordt die nipt verloren wordt. Dat ze best aardig spelen, maar dan toch een lullige tegengoal krijgen. Frankrijk staat er namelijk wel om bekend om zo min mogelijk energie te verspillen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tegen Griekenland wordt erger denk ik![]()
Zal je zien dat ze deze ineens winnen
Daar heb ik zo’n schijthekel aanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
Lekker kauwgom knauwen tijdens het volkslied
Kleine kinderen van anderen zijn vaak heel leuk. Ben wel blij dat ik ze niet mee naar huis hoef te nemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind kleine kinderen van anderen ook meestal bloedirritant
That’s the spirit!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Voorlopig is het al 20.48 uur en staat het nog gewoon 0-0.
Oei, daar gaan we weer. Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:
Ja leuk zijn katten he?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die lijkt wel op Silke. Sytse is gewoon nieuwsgierige belhamel. Deze week ging hij met een paar droog bloemen aan de haal
Sterker nog, je mág ze vaak niet eens meenemen, dat is niet zo zeer een kwestie van hoeven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kleine kinderen van anderen zijn vaak heel leuk. Ben wel blij dat ik ze niet mee naar huis hoef te nemen.
Tja, als we niet bij de eerste twee eindigen hebben we er gewoon niks te zoeken. C-elftal of nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:52 schreef Redefine het volgende:
Als de Fransen winnen. Dan zie ik ze wel voor aan om tegen de Grieken er zodanig met de pet naar te gooien dat ze die wedstrijd verliezenZe hebben ons toen tegen Zweden ook al eens genaaid, waardoor het WK werd misgelopen.
De Fransen hebben moeite met zich te motiveren voor dat soort onbenullige potjes inderdaad (en helaas is Nederland als tegenstander nog niet onbenullig genoeg). In die vorige poule werd het na de 4-0 zege tegen ons ook gewoon 0-0 tegen Luxemburg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:52 schreef Redefine het volgende:
Als de Fransen winnen. Dan zie ik ze wel voor aan om tegen de Grieken er zodanig met de pet naar te gooien dat ze die wedstrijd verliezenZe hebben ons toen tegen Zweden ook al eens genaaid, waardoor het WK werd misgelopen.
Ik zou er geen losgeld voor betalen neequote:
Als je jonger bent dan zijn het ook meer helden waar je tegen opkijkt, denk ik. En op een gegeven moment worden het in jouw ogen gewoon normale mensen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:56 schreef Em31 het volgende:
Ik heb ook echt weinig tegenwoordig met dit elftal en veel spelers, dat was vroeger toch wel anders. Of komt dat omdat je ouder wordt en dan anders kijkt, niet als een hoopvol kind.
Ik ken er gewoon zo weinig ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:56 schreef Em31 het volgende:
Ik heb ook echt weinig tegenwoordig met dit elftal en veel spelers, dat was vroeger toch wel anders. Of komt dat omdat je ouder wordt en dan anders kijkt, niet als een hoopvol kind.
Er zijn niet zo veel ‘leuke jongens’ bij in dit team. Zoals Frenkie de Jong of Dumfries. Toch veel types die denken dat ze er heel wat van kunnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:56 schreef Em31 het volgende:
Ja. Helaas hebben ze tegen ons nooit moeite om zich te motiveren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Fransen hebben moeite met zich te motiveren voor dat soort onbenullige potjes inderdaad (en helaas is Nederland als tegenstander nog niet onbenullig genoeg). In die vorige poule werd het na de 4-0 zege tegen ons ook gewoon 0-0 tegen Luxemburg.
Ja dat denk ik sowieso ook wel en je wordt zelf ouder. Al was dat natuurlijk wel anders door veel geweldige spitsen. Als je dan die 5-1 tegen Spanje zag of andere wedstrijden rond die tijd, dit team kan dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je jonger bent dan zijn het ook meer helden waar je tegen opkijkt, denk ik. En op een gegeven moment worden het in jouw ogen gewoon normale mensen.
Gevoelsmatig zeg ik dat het heel wat gaat schelen als Van Dijk ben aanvoerder meer is/niet meer speelt. Als mens is die juist wel prima, maar als aanvoerder is die bijzonder vervelend de laatste jaren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn niet zo veel ‘leuke jongens’ bij in dit team. Zoals Frenkie de Jong of Dumfries. Toch veel types die denken dat ze er heel wat van kunnen.
Ja dat heb ik ook, terwijl ik vroeger de CL dan zo fantastisch vaak vond. Het lijkt soms allemaal wat stil te staan ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
Maar eigenlijk vind ik vrijwel al het voetbal nu minder interessant. Op een gegeven moment heb je het ook wel een beetje gezien. Hoe vaak kan je nog enthousiast worden over wéér een seizoen Eredivisie en wéér halve finales Champions League met de usual suspects als deelnemers?
Ja, de voorspelbaarheid helpt ook niet mee. Het zou helpen als elke grote club één transfer window Mislintat in dienst krijgt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
Maar eigenlijk vind ik vrijwel al het voetbal nu minder interessant. Op een gegeven moment heb je het ook wel een beetje gezien. Hoe vaak kan je nog enthousiast worden over wéér een seizoen Eredivisie en wéér halve finales Champions League met de usual suspects als deelnemers?
Heb je gelijk in. In de wedstrijden waarin Nederland wél echt vecht is het ook veel leuker om te zien allemaal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik sowieso ook wel en je wordt zelf ouder. Al was dat natuurlijk wel anders door veel geweldige spitsen. Als je dan die 5-1 tegen Spanje zag of andere wedstrijden rond die tijd, dit team kan dat helemaal niet.
Alleen het grootste probleem vind ik dat dit team dénkt dat ze dat wel kunnen en dat vast automatisch weleens gaat gebeuren, want we zijn toch Nederland? Terwijl je toch veel meer zou moeten strijden zoals een Denemarken bijv. weleens doet.
Ja eens. Ik heb dat tegenwoordig nog maar met misschien één a twee wedstrijden per jaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
Ik had als jochie van 12 zelfs een heel plakboek met knipsels over de Champions League. Nou vind ik het allemaal maar weinig aan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, terwijl ik vroeger de CL dan zo fantastisch vaak vond. Het lijkt soms allemaal wat stil te staan ofzo
Gierenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. In de wedstrijden waarin Nederland wél echt vecht is het ook veel leuker om te zien allemaal.
Wel confronterend dat jij denkt aan de generatie 2014 en ik aan de generatie 1988-1994
Hun attitude komt inderdaad over als die van wereldsterren, hun prestaties niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik sowieso ook wel en je wordt zelf ouder. Al was dat natuurlijk wel anders door veel geweldige spitsen. Als je dan die 5-1 tegen Spanje zag of andere wedstrijden rond die tijd, dit team kan dat helemaal niet.
Alleen het grootste probleem vind ik dat dit team dénkt dat ze dat wel kunnen en dat vast automatisch weleens gaat gebeuren, want we zijn toch Nederland? Terwijl je toch veel meer zou moeten strijden zoals een Denemarken bijv. weleens doet.
Oud worden is niet best Straniquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had als jochie van 12 zelfs een heel plakboek met knipsels over de Champions League. Nou vind ik het allemaal maar weinig aan.
In die periode speelden we ook heel regelmatig Frank de Boer-voetbal hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. In de wedstrijden waarin Nederland wél echt vecht is het ook veel leuker om te zien allemaal.
Wel confronterend dat jij denkt aan de generatie 2014 en ik aan de generatie 1988-1994
Ja nogalquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hun attitude komt inderdaad over als die van wereldsterren, hun prestaties niet.
WK 1990. #neverforgetquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In die periode speelden we ook heel regelmatig Frank de Boer-voetbal hoor![]()
Sterker nog, hij speelde zelf ook regelmatig mee.
Ik vind F1 lang niet zo leuk meer als vroeger, waarbij het grote aantal races niet meehelpt. De pauzes zijn niet lang genoeg en de races zijn te voorspelbaar met te weinig plotselinge uitvallersquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
Was ook een hele sterke generatiequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gierennee maar dat is wel echt het recentste voorbeeld van een wedstrijd hoor
vooral de hele periode met Robben, Van Nistelrooij, Sneijder etc.
Eén gemiste penalty verwijderd van de wereldtitel toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hun attitude komt inderdaad over als die van wereldsterren, hun prestaties niet.
1988, prachtig jaar, ik herinner me nog zo dat we met zijn allen bij opa en oma keken hoe we EK werdenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, wel van m’n rug.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee
Heb jij ook al last van je knieën?
Oh Nederland speelde absoluut ook best slecht soms toen. Maar als team had het wel veel meer uitstraling dan nu.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In die periode speelden we ook heel regelmatig Frank de Boer-voetbal hoor![]()
Sterker nog, hij speelde zelf ook regelmatig mee.
En ook heel vaak eindeloos achterin rondspelen totdat Gullit of Van Basten wel iets goed deden.quote:
Ik wel van mijn heupquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee
Heb jij ook al last van je knieën?
De generatie 88-94 was na 88 niet zoveel bijzonders meer. Eigenlijk ook alleen die halve en finale in 88, de weg daar naartoe liet ook te wensen over.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook ja! Het is leuk natuurlijk dat Verstappen zo veel wint maar objectief bekeken is het allemaal stuk minder leuk dan voorheen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind F1 lang niet zo leuk meer als vroeger, waarbij het grote aantal races niet meehelpt. De pauzes zijn niet lang genoeg en de races zijn te voorspelbaar met te weinig plotselinge uitvallers
Die wedstrijd tegen Duitsland is misschien wel de beste wedstrijd van Oranje die ik heb gezien. Ze tikten ze helemaal scheel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En ook heel vaak eindeloos achterin rondspelen totdat Gullit of Van Basten wel iets goed deden.
Al was Nederland op het EK 1992 wel enorm sterk.
Ik vond 1992 sowieso een heel leuk toernooi. Huilen toen Nederland werd uitgeschakeld maar daarna wel weer geweldig dat Denemarken ook kampioen werd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En ook heel vaak eindeloos achterin rondspelen totdat Gullit of Van Basten wel iets goed deden.
En dat hoefden we alleen nog maar een keer te herhalen voor de Europese titel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Duitsland is misschien wel de beste wedstrijd van Oranje die ik heb gezien. Ze tikten ze helemaal scheel.
Negeer jij nu gewoon de 7-0 thuis tegen San Marino voor het WK 94?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De generatie 88-94 was na 88 niet zoveel bijzonders meer. Eigenlijk ook alleen die halve en finale in 88, de weg daar naartoe liet ook te wensen over.
Maar gelukkig vergeten we snel het negatieve en onthouden het goede.
Wouters!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:09 schreef Redefine het volgende:
Je mist al een aantal jaren een aantal dingen. Vooral creativiteit en versnelling in het spel. Maar denk dat we vooral een echte stofzuiger of een echte schoffelaar op het middenveld missen. Een type Davids of Van Bommel.
Sowieso natuurlijk een raar toernooi met twee ploegen die reserve waren (Italië ook nog voor het GOS). En dat eentje dan ook nog mag meedoen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond 1992 sowieso een heel leuk toernooi. Huilen toen Nederland werd uitgeschakeld maar daarna wel weer geweldig dat Denemarken ook kampioen werd.
Hele rare groep ook waarin Zweden en Denemarken door gingen en Engeland en Frankrijk niet.
Ik vind het dit jaar wel leuk dat het podium (op de nummer 1 na dus) zowat elke week behoorlijk onvoorspelbaar is. Stel je voor dat Red Bull met 2 Perez’en zat, wat een seizoen had je danquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook ja! Het is leuk natuurlijk dat Verstappen zo veel wint maar objectief bekeken is het allemaal stuk minder leuk dan voorheen.
Dat is wel erg lang geleden. Plus dat die heel veel niet meer zou kunnen doen met al die camera's.quote:
Helaas heb ik die moeten missen, was nog niet geboren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1992 was het eerste toernooi dat ik echt helemaal volgde. Daarom is het ook samen met het WK van 1994 m'n favoriete toernooi. Ik herinner me ook nog heel veel van die twee toernooien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helaas heb ik die moeten missen, was nog niet geboren.
Ja, ook raar dat landen als Spanje, Portugal, Zwitserland of België daar überhaupt niet bij waren. 8 deelnemende landen is wel een zeer stevige voorselectie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso natuurlijk een raar toernooi met twee ploegen die reserve waren (Italië ook nog voor het GOS). En dat eentje dan ook nog mag meedoen.
Ja. Al kon Zwitserland er toen nog heel weinig van.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ook raar dat landen als Spanje, Portugal, Zwitserland of België daar überhaupt niet bij waren. 8 deelnemende landen is wel een zeer stevige voorselectie.
1998 was ook een mooi toernooi. 2000 ook wel, niet voor onszelf dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
1992 was het eerste toernooi dat ik echt helemaal volgde. Daarom is het ook samen met het WK van 1994 m'n favoriete toernooi. Ik herinner me ook nog heel veel van die twee toernooien.
In 1994 waren ze er wel bij hoewel ik me niet kan herinneren dat ze echt indruk maakten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al kon Zwitserland er toen nog heel weinig van.
Tegen Brazilië zal ik altijd nog wel blijven herinneren ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
1992 was het eerste toernooi dat ik echt helemaal volgde. Daarom is het ook samen met het WK van 1994 m'n favoriete toernooi. Ik herinner me ook nog heel veel van die twee toernooien.
En mijn hele gestelquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
Maar goed, conclusie: Vroeger was alles beter.
Inclusief de rug van @:Em31 .
Toen hadden ze best leuke spelers. Maar ze waren nog wel een stuk minder dan tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
In 1994 waren ze er wel bij hoewel ik me niet kan herinneren dat ze echt indruk maakten.
Ja dat was wel bijzonder.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegen Brazilië zal ik altijd nog wel blijven herinneren ja.
Ja, de neutraliteit hadden ze toen nog hoog in het vaandel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
In 1994 waren ze er wel bij hoewel ik me niet kan herinneren dat ze echt indruk maakten.
Argentinië 98quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat was wel bijzonder.
Of Roemenië tegen Argentinië en Bulgarije tegen Duitsland.
Die heeft bijna een hele lange vakantie. Zal sowieso wel aan het lachen zijn.quote:
Die zit nu met een biertje en een bitterballetje op het bankje te kijken?quote:
Eerste wat ik me echt zo kan herinneren is WK 2006 met Nederland-Portugalquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Met een zak Lays.quote:
Ach ja die bizarre wedstrijd tegen Rusland. Daar had het echt 10 - 1 voor de Russen kunnen wordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerste wat ik me echt zo kan herinneren is WK 2006 met Nederland-Portugalen het EK daarna met de geweldige poulefase en vervolgens Arshavin die net zo als Robben ging juichen toen we uitgeschakeld werden (en mijn broer die daarna jankend thuis kwam.
)
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerste wat ik me echt zo kan herinneren is WK 2006 met Nederland-Portugalen het EK daarna met de geweldige poulefase en vervolgens Arshavin die net zo als Robben ging juichen toen we uitgeschakeld werden (en mijn broer die daarna jankend thuis kwam.
)
Toen voelde ik me ook wel heel zuur hoor. Zo’n totaal onverwachte nederlaag tegen die tegenstander.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach ja die bizarre wedstrijd tegen Rusland. Daar had het echt 10 - 1 voor de Russen kunnen worden
Mijn eerste was 1996, toen zou Nederland met al die ajacieden die de beste van Europa waren wel even kampioen gaan worden op Wembley. Het liep iets anders.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
)
Nou, zo traumatisch was die penaltyreeks nou ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]Ja dat was wel dramatisch. Goed voorbeeld van te vroeg pieken ook.
Ik ben trouwens tijdens het WK van 1998 naar Spanje verhuisd, op de dag van de halve finale Nederland - Brazilië.
Ik ging eerder op de dag al, ik had er meteen al geen vertrouwen inquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, zo traumatisch was die penaltyreeks nou ook weer niet hoor.
Ja dat voelde toen als het toernooi wat we konden winnen. Waar we een luxe probleem hadden in de aanval. En waar we opeens heel effectief counter voetbal speelden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen voelde ik me ook wel heel zuur hoor. Zo’n totaal onverwachte nederlaag tegen die tegenstander.
Ja was serieus zuur toenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat voelde toen als het toernooi wat we konden winnen. Waar we een luxe probleem hadden in de aanval. En waar we opeens heel effectief counter voetbal speelden.
Over Van Breukelen, Van Aerle, Van Tiggelen, Van Enburg, enzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:25 schreef Strani het volgende:
Ik kan trouwens de Ierse film The Van wel aanraden, daarbij speelt het WK van 1990 een rol op de achtergrond.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Van_(1996_film)
Ja wat was dat voor rare actie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:26 schreef Strani het volgende:
Beetje flauw van Malen richting Weghorst om hinkend het veld binnen te komen.
Je vergeet Van Bastenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over Van Breukelen, Van Aerle, Van Tiggelen, Van Enburg, enzo?
Welkom in de betongrijze regio.quote:
Ik ook niet. En ik weet ook niet wie de kauwgumkauwer is.quote:
Mijn neefje keept weleens op zaterdagochtend een helft, denk dat hij ook al bijna aan de beurt is voor het Nederlands Elftal.quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijgeloofdingetje, doen wel meer spelers.
Met muziek van Van Morrison.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over Van Breukelen, Van Aerle, Van Tiggelen, Van Enburg, enzo?
Wellicht kan hij dat meteen combineren voor een functie als bondscoach.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn neefje keept weleens op zaterdagochtend een helft, denk dat hij ook al bijna aan de beurt is voor het Nederlands Elftal.
Alleen jammer dat zodra hij een kans maakt waarschijnlijk meteen geblesseerd raaktquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn neefje keept weleens op zaterdagochtend een helft, denk dat hij ook al bijna aan de beurt is voor het Nederlands Elftal.
Een echte Fries loopt gewoon door een enkelbreuk heenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zodra hij een kans maakt waarschijnlijk meteen geblesseerd raakt
We waren in Friesland met school en op een boot met een radio de wedstijd tegen Duitsland gehoord.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
1988, prachtig jaar, ik herinner me nog zo dat we met zijn allen bij opa en oma keken hoe we EK werden![]()
En hoe mooi Wij houden van Oranje van Andre Hazes sr. toen was
Volgens mij loop jij flink voor op mijn stream.quote:
Alweer?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij flink voor op mijn stream.
Nee, als je zo tegen Griekenland speelt, verlies je daar niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik vind Nederland helemaal niet zo slecht spelen vandaag.
Had ik op zich ook nog wel verwacht. Met ook wel dit resultaat tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
Ik ook niet, maar ze motten scoren!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
It koe minder inderdaad!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
Ik heb wel het idee dat Frankrijk niet de volle 100% geeft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
Ja, blijkbaar.quote:
Nee maar dat is ook omdat het luie donders zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat Frankrijk niet de volle 100% geeft.
Nee, die slapen geen seconde korter als dit in de 90(+6)e minuut per ongeluk nog gelijk wordt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer anderhalve minuut wachten met reagerenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.
Ik denk ook niet dat dat zichzelf snel zal oplossen.
Zo spelen ze meestal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik gok dat er een halve minuut tussen zit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer anderhalve minuut wachten met reageren
Of er komen gele hesjes het veld op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook omdat het luie donders zijn.
Ze zullen ergens in de tweede helft ook wel een keer gaan staken want zo zijn die Fransen.
Delta? Hier is de pushmelding er soms sneller dan de finishquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.
Ik denk ook niet dat dat zichzelf snel zal oplossen.
Jeetje, denk je dat het veilig rust is en dan komt Griekenland gewoon stiekem de tweede van Frankrijk scoren!?quote:
Ik zit bij zlggo, maar zit gewoon via de stream van de nos te kijken en die loopt geloof ik altijd achter op alles.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Delta? Hier is de pushmelding er soms sneller dan de finish![]()
![]()
(Maar via de stream wel een stuk sneller)
Zoiets jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, denk je dat het veilig rust is en dan komt Griekenland gewoon stiekem de tweede van Frankrijk scoren!?
Dan maar hopen dat de Unicorn fenomen-fenomen-fenomenaal is!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er staan er al 2, de unicorn en de Halloween specialinclusief kat.
Ohja die loopt ook nogal achter jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zit bij ziggo, maar zit gewoon via de stream van de nos te kijken en die loopt geloof ik altijd achter op alles.
Ik denk dat ze bij de nos nog een inbelmodem hebben staan met een oude ibm om die stream te hosten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja die loopt ook nogal achter ja
Vraag je je toch af waarom eigenlijk
Ben jij ooit wel eens minder scherp?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, denk je dat het veilig rust is en dan komt Griekenland gewoon stiekem de tweede van Frankrijk scoren!?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik gok dat er een halve minuut tussen zit.
En zo erg is het ook niet, vaak zit ik toch gewoon te kijken.
Nu viel het toevallig op omdat die OEH me deed denken dat er iets gebeurde terwijl ik nog best lang niks spannends zag.
Waarom denk je dat hij soms zo lang niet post?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens minder scherp?
Ik kan me geen moment van verminderde scherpte veroorloven Sjorsquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens minder scherp?
Ahjaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij soms zo lang niet post?
Oh. Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me geen moment van verminderde scherpte veroorloven Sjors
En dan zeggen dat het de hitte isquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij soms zo lang niet post?
De hele ploeg is even naar de FEBO voor de Arena inderdaad.quote:
Ja, beetje doorzichtig wel.quote:
Ik heb alvast even wat te drinken uit de keuken gehaald, dan hoeft dat tijdens de wedstrijd niet.quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb al wat kebab en patat van gisteren opgewarmd.
Achteraf toch niet het ergste dat de sponsor kon overkomen vanavond.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:47 schreef Redefine het volgende:
Over irritante kinderen gesproken. Het jongetje dat bij de scheidsrechters mag staan nam de bal direct mee vanaf de rand van het veld. Zal de sponsor van het autootje leuk vinden
Ik hoor het nog wel dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb ik me eigenlijk nog nooit afgevraagd. Tja, waarom niet?
Je zou maar een poppetje in huis hebben staan die de hele dag 'Do you wanna see me dance?!' aan het krijsen isquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de Unicorn fenomen-fenomen-fenomenaal is!
Via Ziggo de stream bekijken loopt inderdaad iets achter.quote:
Die hebben geen beste avond nee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Achteraf toch niet het ergste dat de sponsor kon overkomen vanavond.
Maar daardoor niet recht op de keeper.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
Malen schiet tegen de tegenstander deze keer.
Dat jochie had gewoon een vooruitziende blikquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Achteraf toch niet het ergste dat de sponsor kon overkomen vanavond.
Die Fransman had zich niet ingelezen blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar daardoor niet recht op de keeper.
Echt vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:59 schreef Strani het volgende:
En dan ook nog eens de Nederlandse dammers die voor het eerst sinds 1994 geen wereldkampioen worden
Verdammt mal!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:59 schreef Strani het volgende:
En dan ook nog eens de Nederlandse dammers die voor het eerst sinds 1994 geen wereldkampioen worden
Ja. Zeker omdat we zelf twaalf kansen nodig hebben om te scoren.quote:
Of dertienquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zeker omdat we zelf twaalf kansen nodig hebben om te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |