Ik denk dat ze bij de nos nog een inbelmodem hebben staan met een oude ibm om die stream te hosten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja die loopt ook nogal achter ja
Vraag je je toch af waarom eigenlijk
Ben jij ooit wel eens minder scherp?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, denk je dat het veilig rust is en dan komt Griekenland gewoon stiekem de tweede van Frankrijk scoren!?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik gok dat er een halve minuut tussen zit.
En zo erg is het ook niet, vaak zit ik toch gewoon te kijken.
Nu viel het toevallig op omdat die OEH me deed denken dat er iets gebeurde terwijl ik nog best lang niks spannends zag.
Waarom denk je dat hij soms zo lang niet post?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens minder scherp?
Ik kan me geen moment van verminderde scherpte veroorloven Sjorsquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens minder scherp?
Ahjaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij soms zo lang niet post?
Oh. Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me geen moment van verminderde scherpte veroorloven Sjors
En dan zeggen dat het de hitte isquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij soms zo lang niet post?
De hele ploeg is even naar de FEBO voor de Arena inderdaad.quote:
Ja, beetje doorzichtig wel.quote:
Ik heb alvast even wat te drinken uit de keuken gehaald, dan hoeft dat tijdens de wedstrijd niet.quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb al wat kebab en patat van gisteren opgewarmd.
Achteraf toch niet het ergste dat de sponsor kon overkomen vanavond.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:47 schreef Redefine het volgende:
Over irritante kinderen gesproken. Het jongetje dat bij de scheidsrechters mag staan nam de bal direct mee vanaf de rand van het veld. Zal de sponsor van het autootje leuk vinden
Ik hoor het nog wel dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb ik me eigenlijk nog nooit afgevraagd. Tja, waarom niet?
Je zou maar een poppetje in huis hebben staan die de hele dag 'Do you wanna see me dance?!' aan het krijsen isquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de Unicorn fenomen-fenomen-fenomenaal is!
Via Ziggo de stream bekijken loopt inderdaad iets achter.quote:
Die hebben geen beste avond nee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Achteraf toch niet het ergste dat de sponsor kon overkomen vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |