Volgens mij loop jij flink voor op mijn stream.quote:
Alweer?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij flink voor op mijn stream.
Nee, als je zo tegen Griekenland speelt, verlies je daar niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik vind Nederland helemaal niet zo slecht spelen vandaag.
Had ik op zich ook nog wel verwacht. Met ook wel dit resultaat tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
Ik ook niet, maar ze motten scoren!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
It koe minder inderdaad!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
Ik heb wel het idee dat Frankrijk niet de volle 100% geeft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
Ja, blijkbaar.quote:
Nee maar dat is ook omdat het luie donders zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat Frankrijk niet de volle 100% geeft.
Nee, die slapen geen seconde korter als dit in de 90(+6)e minuut per ongeluk nog gelijk wordt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer anderhalve minuut wachten met reagerenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.
Ik denk ook niet dat dat zichzelf snel zal oplossen.
Zo spelen ze meestal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik gok dat er een halve minuut tussen zit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer anderhalve minuut wachten met reageren
Of er komen gele hesjes het veld op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook omdat het luie donders zijn.
Ze zullen ergens in de tweede helft ook wel een keer gaan staken want zo zijn die Fransen.
Delta? Hier is de pushmelding er soms sneller dan de finishquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.
Ik denk ook niet dat dat zichzelf snel zal oplossen.
Jeetje, denk je dat het veilig rust is en dan komt Griekenland gewoon stiekem de tweede van Frankrijk scoren!?quote:
Ik zit bij zlggo, maar zit gewoon via de stream van de nos te kijken en die loopt geloof ik altijd achter op alles.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Delta? Hier is de pushmelding er soms sneller dan de finish![]()
![]()
(Maar via de stream wel een stuk sneller)
Zoiets jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, denk je dat het veilig rust is en dan komt Griekenland gewoon stiekem de tweede van Frankrijk scoren!?
Dan maar hopen dat de Unicorn fenomen-fenomen-fenomenaal is!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er staan er al 2, de unicorn en de Halloween specialinclusief kat.
Ohja die loopt ook nogal achter jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zit bij ziggo, maar zit gewoon via de stream van de nos te kijken en die loopt geloof ik altijd achter op alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |