Ja was serieus zuur toenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat voelde toen als het toernooi wat we konden winnen. Waar we een luxe probleem hadden in de aanval. En waar we opeens heel effectief counter voetbal speelden.
Over Van Breukelen, Van Aerle, Van Tiggelen, Van Enburg, enzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:25 schreef Strani het volgende:
Ik kan trouwens de Ierse film The Van wel aanraden, daarbij speelt het WK van 1990 een rol op de achtergrond.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Van_(1996_film)
Ja wat was dat voor rare actie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:26 schreef Strani het volgende:
Beetje flauw van Malen richting Weghorst om hinkend het veld binnen te komen.
Je vergeet Van Bastenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over Van Breukelen, Van Aerle, Van Tiggelen, Van Enburg, enzo?
Welkom in de betongrijze regio.quote:
Mijn neefje keept weleens op zaterdagochtend een helft, denk dat hij ook al bijna aan de beurt is voor het Nederlands Elftal.quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijgeloofdingetje, doen wel meer spelers.
Met muziek van Van Morrison.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over Van Breukelen, Van Aerle, Van Tiggelen, Van Enburg, enzo?
Wellicht kan hij dat meteen combineren voor een functie als bondscoach.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn neefje keept weleens op zaterdagochtend een helft, denk dat hij ook al bijna aan de beurt is voor het Nederlands Elftal.
Alleen jammer dat zodra hij een kans maakt waarschijnlijk meteen geblesseerd raaktquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn neefje keept weleens op zaterdagochtend een helft, denk dat hij ook al bijna aan de beurt is voor het Nederlands Elftal.
Een echte Fries loopt gewoon door een enkelbreuk heenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zodra hij een kans maakt waarschijnlijk meteen geblesseerd raakt
We waren in Friesland met school en op een boot met een radio de wedstijd tegen Duitsland gehoord.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
1988, prachtig jaar, ik herinner me nog zo dat we met zijn allen bij opa en oma keken hoe we EK werden![]()
En hoe mooi Wij houden van Oranje van Andre Hazes sr. toen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |