Werk jij bij ING?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:03 schreef NailQueen het volgende:
Er mag weer gebeld worden naar Luctor!
(Mij nog steeds nie bellen)
Ik zei toch dat je op het rooster stondquote:
Tot hoe laat sta ik op het rooster?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je op het rooster stond
Gezien de frustratie waarschijnlijk een wijs besluitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:55 schreef GeorgeM het volgende:
Met de ING
valt het niet mee
Maar ik heb na een paar dagen frustratie en aankloten
het hoofdstuk definitief afgesloten
De service is van een slappe fietsband
Dus zeg maar dag tegen deze nieuwe klant
![]()
![]()
![]()
Ik gok tot het volgende deel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot hoe laat sta ik op het rooster?
oef.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik gok tot het volgende deel.
Hopen voor jou dat er vanavond nog iets interessants op tv is ofzo, dat het een beetje lekker hard gaat.quote:
Iets van voetbal of zo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hopen voor jou dat er vanavond nog iets interessants op tv is ofzo, dat het een beetje lekker hard gaat.
Dat zou wel helpen ja, mits het een beetje een belangrijke wedstrijd is.quote:
Maar ja, wat is de kans daarop, hè.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou wel helpen ja, mits het een beetje een belangrijke wedstrijd is.
Helemaal mooi als het Nederland tegen iets goeds zou zijn.
Tja, het gebeurt veel vaker niet dan wel, dus ik schat je kansen somber in voor vanavond.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ja, wat is de kans daarop, hè.
Het ging me om het starterspakket, dat was aantrekkelijk, maar dan mag je niet langer dan een jaar bij de KVK ingeschreven staan. Door dit gekloot kan dat nu niet meer + dat ik er eindelijk achter ben dat je al klant moet zijn om een zakelijke rekening te kunnen openen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Gezien de frustratie waarschijnlijk een wijs besluitEn een alternatief is wat duurder, maar zal ook niet direct vijf keer duurder zijn toch?
Met -dt nog welquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:07 schreef Em31 het volgende:
Ik reed net op de snelweg langs een spandoek waarop stond
FRIESLAND DAGVAARDT HUGO DE JONGE
HET WEF
dat jullie het even weten
Tot middernacht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot hoe laat sta ik op het rooster?
Wie of wat is WEF?quote:
Hoe had jij het dan willen schrijven?quote:
World Economic Forum. Dat jij het niet weet, dat maakt jou een mooi mensquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wie of wat is WEF?
De F kan ik nog raden![]()
Is dat niet het World Economic Forum?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wie of wat is WEF?
De F kan ik nog raden![]()
Hier is het al een tijdje flink aan de gang.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:19 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben net thuis van boodschappen doen en het begint nu (pas) te regenen. Heel fijn.
Zonder die D hadden ze hem gewoon een leuk uitje met de boot gegundquote:
Ja, ok, hier waren ook al een paar druppels toen ik bijna thuis was. Die tel ik ook niet mee, dus die mag jij ook niet meetellenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier is het al een tijdje flink aan de gang.
Maar ook hier pas begonnen nadat ik met de boodschappen thuis was (eigenlijk begon het terwijl ik terug aan het lopen was, maar dat was toen nog niet zo veel dus dat tel ik niet mee)
Ik dacht dat de F voor Friesland stondquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat niet het World Economic Forum?
Geen idee waarom zij via spandoeken namens Friesland zouden spreken, maar toch fijn om te weten.
Ik krijg vandaag weer wat Lego binnen om te gaan bouwen. Past dan wel bij de rest van de gebouwen die ik hebquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:55 schreef Arizona het volgende:
Ik ben begonnen met het bouwen van mijn Lego Holiday Main Streeten het was echt ontspannend
Leuk! Het wordt er echt weer weer voor hèquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag weer wat Lego binnen om te gaan bouwen. Past dan wel bij de rest van de gebouwen die ik hebAl zijn die dan van andere merken.
Nou, ik zie op Ali Express heel leuke sets “bouwstenen”, veel goedkoper dan echt Lego. Maar ze lijken wel als twee druppels water op Legosets. Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteitquote:
Aha. Chinezen die het namaken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik zie op Ali Express heel leuke sets “bouwstenen”, veel goedkoper dan echt Lego. Maar ze lijken wel als twee druppels water op Legosets. Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit
Kerst valt vroeg bij jou dit jaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:55 schreef Arizona het volgende:
Ik ben begonnen met het bouwen van mijn Lego Holiday Main Streeten het was echt ontspannend
Zijn dat dan de tribunalen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:07 schreef Em31 het volgende:
Ik reed net op de snelweg langs een spandoek waarop stond
FRIESLAND DAGVAARDT HUGO DE JONGE
HET WEF
dat jullie het even weten
Zodra de R weer in de maand zit, is het niet te voor keRstmisquote:
Ja die zijn compatibel. Heb ook wel varianten met kleinere stenen. Maar dat zijn dan monumenten, zoals de Eiffeltoren, Big Ben etc.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! Het wordt er echt weer weer voor hèDie andere gebouwen zijn dan wel compatible met originele legostenen?
Daar zit wel veel kwaliteitsverschil in. Degene die ik heb zijn erg goed. Al is er vaak wel een enkel zwak puntje. Maar storend is dat het niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik zie op Ali Express heel leuke sets “bouwstenen”, veel goedkoper dan echt Lego. Maar ze lijken wel als twee druppels water op Legosets. Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit
Kerstmisquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zodra de R weer in de maand zit, is het niet te voor keRstmis
Lego zelf was ook aan het proberen om het op een andere wijze te produceren (op basis van gerecyclede PET-flessen) maar omdat de kwaliteit toch tegenviel zijn ze daar voorlopig weer mee gestopt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zit wel veel kwaliteitsverschil in. Degene die ik heb zijn erg goed. Al is er vaak wel een enkel zwak puntje. Maar storend is dat het niet.
Scheelt i.i.g. een hoop geld. En ook veel meer keuze en vaak ook wel wat 'realistischer' qua bouwstijl.
Nee, dat lijkt me ook niet. Ik ben even aan het googlen geslagenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Lego zelf was ook aan het proberen om het op een andere wijze te produceren (op basis van gerecyclede PET-flessen) maar omdat de kwaliteit toch tegenviel zijn ze daar voorlopig weer mee gestopt.
Zo`n blokje met die kwaliteit maak je niet zomaar.
Gewoon in april de kerstboom neerzetten, niets mis mee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zodra de R weer in de maand zit, is het niet te voor keRstmis
De populariteit van de echte Lego heeft wel het nadeel dat de prijzen steeds verder stijgen inderdaad. Zelfs tweedehands kan het best prijzig zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zit wel veel kwaliteitsverschil in. Degene die ik heb zijn erg goed. Al is er vaak wel een enkel zwak puntje. Maar storend is dat het niet.
Scheelt i.i.g. een hoop geld. En ook veel meer keuze en vaak ook wel wat 'realistischer' qua bouwstijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |