Ik wel van mijn heupquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee
Heb jij ook al last van je knieën?
De generatie 88-94 was na 88 niet zoveel bijzonders meer. Eigenlijk ook alleen die halve en finale in 88, de weg daar naartoe liet ook te wensen over.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. In de wedstrijden waarin Nederland wél echt vecht is het ook veel leuker om te zien allemaal.
Wel confronterend dat jij denkt aan de generatie 2014 en ik aan de generatie 1988-1994
Ook ja! Het is leuk natuurlijk dat Verstappen zo veel wint maar objectief bekeken is het allemaal stuk minder leuk dan voorheen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind F1 lang niet zo leuk meer als vroeger, waarbij het grote aantal races niet meehelpt. De pauzes zijn niet lang genoeg en de races zijn te voorspelbaar met te weinig plotselinge uitvallers
Die wedstrijd tegen Duitsland is misschien wel de beste wedstrijd van Oranje die ik heb gezien. Ze tikten ze helemaal scheel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En ook heel vaak eindeloos achterin rondspelen totdat Gullit of Van Basten wel iets goed deden.
Al was Nederland op het EK 1992 wel enorm sterk.
Ik vond 1992 sowieso een heel leuk toernooi. Huilen toen Nederland werd uitgeschakeld maar daarna wel weer geweldig dat Denemarken ook kampioen werd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En ook heel vaak eindeloos achterin rondspelen totdat Gullit of Van Basten wel iets goed deden.
En dat hoefden we alleen nog maar een keer te herhalen voor de Europese titel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Duitsland is misschien wel de beste wedstrijd van Oranje die ik heb gezien. Ze tikten ze helemaal scheel.
Negeer jij nu gewoon de 7-0 thuis tegen San Marino voor het WK 94?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De generatie 88-94 was na 88 niet zoveel bijzonders meer. Eigenlijk ook alleen die halve en finale in 88, de weg daar naartoe liet ook te wensen over.
Maar gelukkig vergeten we snel het negatieve en onthouden het goede.
Wouters!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:09 schreef Redefine het volgende:
Je mist al een aantal jaren een aantal dingen. Vooral creativiteit en versnelling in het spel. Maar denk dat we vooral een echte stofzuiger of een echte schoffelaar op het middenveld missen. Een type Davids of Van Bommel.
Sowieso natuurlijk een raar toernooi met twee ploegen die reserve waren (Italië ook nog voor het GOS). En dat eentje dan ook nog mag meedoen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond 1992 sowieso een heel leuk toernooi. Huilen toen Nederland werd uitgeschakeld maar daarna wel weer geweldig dat Denemarken ook kampioen werd.
Hele rare groep ook waarin Zweden en Denemarken door gingen en Engeland en Frankrijk niet.
Ik vind het dit jaar wel leuk dat het podium (op de nummer 1 na dus) zowat elke week behoorlijk onvoorspelbaar is. Stel je voor dat Red Bull met 2 Perez’en zat, wat een seizoen had je danquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook ja! Het is leuk natuurlijk dat Verstappen zo veel wint maar objectief bekeken is het allemaal stuk minder leuk dan voorheen.
Dat is wel erg lang geleden. Plus dat die heel veel niet meer zou kunnen doen met al die camera's.quote:
Helaas heb ik die moeten missen, was nog niet geboren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1992 was het eerste toernooi dat ik echt helemaal volgde. Daarom is het ook samen met het WK van 1994 m'n favoriete toernooi. Ik herinner me ook nog heel veel van die twee toernooien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helaas heb ik die moeten missen, was nog niet geboren.
Ja, ook raar dat landen als Spanje, Portugal, Zwitserland of België daar überhaupt niet bij waren. 8 deelnemende landen is wel een zeer stevige voorselectie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso natuurlijk een raar toernooi met twee ploegen die reserve waren (Italië ook nog voor het GOS). En dat eentje dan ook nog mag meedoen.
Ja. Al kon Zwitserland er toen nog heel weinig van.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ook raar dat landen als Spanje, Portugal, Zwitserland of België daar überhaupt niet bij waren. 8 deelnemende landen is wel een zeer stevige voorselectie.
1998 was ook een mooi toernooi. 2000 ook wel, niet voor onszelf dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
1992 was het eerste toernooi dat ik echt helemaal volgde. Daarom is het ook samen met het WK van 1994 m'n favoriete toernooi. Ik herinner me ook nog heel veel van die twee toernooien.
In 1994 waren ze er wel bij hoewel ik me niet kan herinneren dat ze echt indruk maakten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al kon Zwitserland er toen nog heel weinig van.
Tegen Brazilië zal ik altijd nog wel blijven herinneren ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
1992 was het eerste toernooi dat ik echt helemaal volgde. Daarom is het ook samen met het WK van 1994 m'n favoriete toernooi. Ik herinner me ook nog heel veel van die twee toernooien.
En mijn hele gestelquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
Maar goed, conclusie: Vroeger was alles beter.
Inclusief de rug van @:Em31 .
Toen hadden ze best leuke spelers. Maar ze waren nog wel een stuk minder dan tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
In 1994 waren ze er wel bij hoewel ik me niet kan herinneren dat ze echt indruk maakten.
Ja dat was wel bijzonder.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegen Brazilië zal ik altijd nog wel blijven herinneren ja.
Ja, de neutraliteit hadden ze toen nog hoog in het vaandel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
In 1994 waren ze er wel bij hoewel ik me niet kan herinneren dat ze echt indruk maakten.
Argentinië 98quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat was wel bijzonder.
Of Roemenië tegen Argentinië en Bulgarije tegen Duitsland.
Die heeft bijna een hele lange vakantie. Zal sowieso wel aan het lachen zijn.quote:
Die zit nu met een biertje en een bitterballetje op het bankje te kijken?quote:
Eerste wat ik me echt zo kan herinneren is WK 2006 met Nederland-Portugalquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Met een zak Lays.quote:
Ach ja die bizarre wedstrijd tegen Rusland. Daar had het echt 10 - 1 voor de Russen kunnen wordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerste wat ik me echt zo kan herinneren is WK 2006 met Nederland-Portugalen het EK daarna met de geweldige poulefase en vervolgens Arshavin die net zo als Robben ging juichen toen we uitgeschakeld werden (en mijn broer die daarna jankend thuis kwam.
)
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerste wat ik me echt zo kan herinneren is WK 2006 met Nederland-Portugalen het EK daarna met de geweldige poulefase en vervolgens Arshavin die net zo als Robben ging juichen toen we uitgeschakeld werden (en mijn broer die daarna jankend thuis kwam.
)
Toen voelde ik me ook wel heel zuur hoor. Zo’n totaal onverwachte nederlaag tegen die tegenstander.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach ja die bizarre wedstrijd tegen Rusland. Daar had het echt 10 - 1 voor de Russen kunnen worden
Mijn eerste was 1996, toen zou Nederland met al die ajacieden die de beste van Europa waren wel even kampioen gaan worden op Wembley. Het liep iets anders.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
)
Nou, zo traumatisch was die penaltyreeks nou ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]Ja dat was wel dramatisch. Goed voorbeeld van te vroeg pieken ook.
Ik ben trouwens tijdens het WK van 1998 naar Spanje verhuisd, op de dag van de halve finale Nederland - Brazilië.
Ik ging eerder op de dag al, ik had er meteen al geen vertrouwen inquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, zo traumatisch was die penaltyreeks nou ook weer niet hoor.
Ja dat voelde toen als het toernooi wat we konden winnen. Waar we een luxe probleem hadden in de aanval. En waar we opeens heel effectief counter voetbal speelden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen voelde ik me ook wel heel zuur hoor. Zo’n totaal onverwachte nederlaag tegen die tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |