Ja. Helaas hebben ze tegen ons nooit moeite om zich te motiveren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Fransen hebben moeite met zich te motiveren voor dat soort onbenullige potjes inderdaad (en helaas is Nederland als tegenstander nog niet onbenullig genoeg). In die vorige poule werd het na de 4-0 zege tegen ons ook gewoon 0-0 tegen Luxemburg.
Ja dat denk ik sowieso ook wel en je wordt zelf ouder. Al was dat natuurlijk wel anders door veel geweldige spitsen. Als je dan die 5-1 tegen Spanje zag of andere wedstrijden rond die tijd, dit team kan dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je jonger bent dan zijn het ook meer helden waar je tegen opkijkt, denk ik. En op een gegeven moment worden het in jouw ogen gewoon normale mensen.
Gevoelsmatig zeg ik dat het heel wat gaat schelen als Van Dijk ben aanvoerder meer is/niet meer speelt. Als mens is die juist wel prima, maar als aanvoerder is die bijzonder vervelend de laatste jaren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn niet zo veel ‘leuke jongens’ bij in dit team. Zoals Frenkie de Jong of Dumfries. Toch veel types die denken dat ze er heel wat van kunnen.
Ja dat heb ik ook, terwijl ik vroeger de CL dan zo fantastisch vaak vond. Het lijkt soms allemaal wat stil te staan ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
Maar eigenlijk vind ik vrijwel al het voetbal nu minder interessant. Op een gegeven moment heb je het ook wel een beetje gezien. Hoe vaak kan je nog enthousiast worden over wéér een seizoen Eredivisie en wéér halve finales Champions League met de usual suspects als deelnemers?
Ja, de voorspelbaarheid helpt ook niet mee. Het zou helpen als elke grote club één transfer window Mislintat in dienst krijgt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
Maar eigenlijk vind ik vrijwel al het voetbal nu minder interessant. Op een gegeven moment heb je het ook wel een beetje gezien. Hoe vaak kan je nog enthousiast worden over wéér een seizoen Eredivisie en wéér halve finales Champions League met de usual suspects als deelnemers?
Heb je gelijk in. In de wedstrijden waarin Nederland wél echt vecht is het ook veel leuker om te zien allemaal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik sowieso ook wel en je wordt zelf ouder. Al was dat natuurlijk wel anders door veel geweldige spitsen. Als je dan die 5-1 tegen Spanje zag of andere wedstrijden rond die tijd, dit team kan dat helemaal niet.
Alleen het grootste probleem vind ik dat dit team dénkt dat ze dat wel kunnen en dat vast automatisch weleens gaat gebeuren, want we zijn toch Nederland? Terwijl je toch veel meer zou moeten strijden zoals een Denemarken bijv. weleens doet.
Ja eens. Ik heb dat tegenwoordig nog maar met misschien één a twee wedstrijden per jaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
Ik had als jochie van 12 zelfs een heel plakboek met knipsels over de Champions League. Nou vind ik het allemaal maar weinig aan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, terwijl ik vroeger de CL dan zo fantastisch vaak vond. Het lijkt soms allemaal wat stil te staan ofzo
Gierenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. In de wedstrijden waarin Nederland wél echt vecht is het ook veel leuker om te zien allemaal.
Wel confronterend dat jij denkt aan de generatie 2014 en ik aan de generatie 1988-1994
Hun attitude komt inderdaad over als die van wereldsterren, hun prestaties niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik sowieso ook wel en je wordt zelf ouder. Al was dat natuurlijk wel anders door veel geweldige spitsen. Als je dan die 5-1 tegen Spanje zag of andere wedstrijden rond die tijd, dit team kan dat helemaal niet.
Alleen het grootste probleem vind ik dat dit team dénkt dat ze dat wel kunnen en dat vast automatisch weleens gaat gebeuren, want we zijn toch Nederland? Terwijl je toch veel meer zou moeten strijden zoals een Denemarken bijv. weleens doet.
Oud worden is niet best Straniquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had als jochie van 12 zelfs een heel plakboek met knipsels over de Champions League. Nou vind ik het allemaal maar weinig aan.
In die periode speelden we ook heel regelmatig Frank de Boer-voetbal hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. In de wedstrijden waarin Nederland wél echt vecht is het ook veel leuker om te zien allemaal.
Wel confronterend dat jij denkt aan de generatie 2014 en ik aan de generatie 1988-1994
Ja nogalquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hun attitude komt inderdaad over als die van wereldsterren, hun prestaties niet.
WK 1990. #neverforgetquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In die periode speelden we ook heel regelmatig Frank de Boer-voetbal hoor![]()
Sterker nog, hij speelde zelf ook regelmatig mee.
Ik vind F1 lang niet zo leuk meer als vroeger, waarbij het grote aantal races niet meehelpt. De pauzes zijn niet lang genoeg en de races zijn te voorspelbaar met te weinig plotselinge uitvallersquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
Was ook een hele sterke generatiequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gierennee maar dat is wel echt het recentste voorbeeld van een wedstrijd hoor
vooral de hele periode met Robben, Van Nistelrooij, Sneijder etc.
Eén gemiste penalty verwijderd van de wereldtitel toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hun attitude komt inderdaad over als die van wereldsterren, hun prestaties niet.
1988, prachtig jaar, ik herinner me nog zo dat we met zijn allen bij opa en oma keken hoe we EK werdenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, wel van m’n rug.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee
Heb jij ook al last van je knieën?
Oh Nederland speelde absoluut ook best slecht soms toen. Maar als team had het wel veel meer uitstraling dan nu.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In die periode speelden we ook heel regelmatig Frank de Boer-voetbal hoor![]()
Sterker nog, hij speelde zelf ook regelmatig mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |