Jonge Leidse is lekkere kaas.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik ben niet zo van de (kinder)koren en dit koor ken ik dan ook niet.
Daarom kan ik het hier dus ook niet zomaar mee eens gaan zitten te zijn.
Zo, dat voelt een stuk beter, dank je.
Ik verwacht dat het een wedstrijd wordt die nipt verloren wordt. Dat ze best aardig spelen, maar dan toch een lullige tegengoal krijgen. Frankrijk staat er namelijk wel om bekend om zo min mogelijk energie te verspillen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tegen Griekenland wordt erger denk ik![]()
Zal je zien dat ze deze ineens winnen
Daar heb ik zo’n schijthekel aanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
Lekker kauwgom knauwen tijdens het volkslied
Kleine kinderen van anderen zijn vaak heel leuk. Ben wel blij dat ik ze niet mee naar huis hoef te nemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind kleine kinderen van anderen ook meestal bloedirritant
That’s the spirit!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Voorlopig is het al 20.48 uur en staat het nog gewoon 0-0.
Oei, daar gaan we weer. Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:
Ja leuk zijn katten he?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die lijkt wel op Silke. Sytse is gewoon nieuwsgierige belhamel. Deze week ging hij met een paar droog bloemen aan de haal
Sterker nog, je mág ze vaak niet eens meenemen, dat is niet zo zeer een kwestie van hoeven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kleine kinderen van anderen zijn vaak heel leuk. Ben wel blij dat ik ze niet mee naar huis hoef te nemen.
Tja, als we niet bij de eerste twee eindigen hebben we er gewoon niks te zoeken. C-elftal of nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:52 schreef Redefine het volgende:
Als de Fransen winnen. Dan zie ik ze wel voor aan om tegen de Grieken er zodanig met de pet naar te gooien dat ze die wedstrijd verliezenZe hebben ons toen tegen Zweden ook al eens genaaid, waardoor het WK werd misgelopen.
De Fransen hebben moeite met zich te motiveren voor dat soort onbenullige potjes inderdaad (en helaas is Nederland als tegenstander nog niet onbenullig genoeg). In die vorige poule werd het na de 4-0 zege tegen ons ook gewoon 0-0 tegen Luxemburg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:52 schreef Redefine het volgende:
Als de Fransen winnen. Dan zie ik ze wel voor aan om tegen de Grieken er zodanig met de pet naar te gooien dat ze die wedstrijd verliezenZe hebben ons toen tegen Zweden ook al eens genaaid, waardoor het WK werd misgelopen.
Als je jonger bent dan zijn het ook meer helden waar je tegen opkijkt, denk ik. En op een gegeven moment worden het in jouw ogen gewoon normale mensen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:56 schreef Em31 het volgende:
Ik heb ook echt weinig tegenwoordig met dit elftal en veel spelers, dat was vroeger toch wel anders. Of komt dat omdat je ouder wordt en dan anders kijkt, niet als een hoopvol kind.
Ik ken er gewoon zo weinig ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:56 schreef Em31 het volgende:
Ik heb ook echt weinig tegenwoordig met dit elftal en veel spelers, dat was vroeger toch wel anders. Of komt dat omdat je ouder wordt en dan anders kijkt, niet als een hoopvol kind.
Er zijn niet zo veel ‘leuke jongens’ bij in dit team. Zoals Frenkie de Jong of Dumfries. Toch veel types die denken dat ze er heel wat van kunnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:56 schreef Em31 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |