abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:53:25 #1
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865004
Israël is zaterdagochtend vroeg getroffen door "tientallen raketten" die vanuit de Gazastrook zijn afgevuurd op onder meer Tel Aviv. Daarbij is volgens Israël een vrouw om het leven gekomen.

Het Israëlische leger meldt dat tijdens de aanvallen ook "meerdere terroristen" zijn geïnfiltreerd. Bewoners van de omgeving rond de Gazastrook zijn uit voorzorg opgeroepen thuis te blijven.

Mohammad Deif, een leider van de Palestijnse groep Hamas, die de Gazastrook controleert, meldt dat de groepering achter de "verrassingsaanval" zit. Hij zegt dat er wel 5.000 raketten zijn afgevuurd. "Dit is de dag van de grote strijd om de laatste bezetting op aarde te beëindigen."

Het Israëlische leger zegt dat het klaarstaat voor een oorlog en de minister van Defensie heeft het oproepen van reservisten goedgekeurd.

Update 13.40 uur: Iran verwelkomt de Palestijnse aanval op Israël. “Wij feliciteren de Palestijnse strijders”, zei Rahim Safawi, adviseur van de Iraanse geestelijke en staatsleider Ayatollah Ali Khamenei, tegen het semi-staatspersbureau Insa. Iran zal hen steunen tot de bevrijding van Palestina en Jeruzalem.
Volgens een bericht in de media zijn er zeker 22 Israëliërs om het leven gekomen bij de aanval door de radicaal-islamitische Palestijnse organisatie Hamas vanuit de Gazastrook.

Rusland zegt contact te hebben met beide partijen en ook met Arabische landen vanwege de escalatie van het conflict tussen Israël en de Palestijnen. "Het spreekt voor zich dat we altijd oproepen tot terughoudendheid", citeerde persbureau Interfax vice-minister van Buitenlandse Zaken Michail Bogdanov.

De Libanese Hezbollah-militie beschrijft de Hamas-aanval op Israël als een “krachtig antwoord op de voortdurende bezetting van Israël en een boodschap aan degenen die normalisatie met Israël nastreven”, aldus de islamitische militie in een verklaring. Ze volgt de situatie in de Gazastrook op de voet en staat in ‘direct contact met de leiding van het Palestijnse verzet’.

Meerdere landen raden het reizen naar Israël af.

twitter

twitter

Update 10.46 uur: Volgens een Israëlische militaire woordvoerder hebben de Palestijnen 2.500 raketten op Israël afgevuurd. Er wordt gevochten in de Israëlische stad Erez aan de grens met de Gazastrook en bij de nabijgelegen militaire basis Zikim. Duizenden Israëlische legerreservisten zouden worden geactiveerd. “Natuurlijk zijn er slachtoffers”, aldus de woordvoerder.

Op sociale media circuleren onbevestigde foto's en video's waarop te zien is dat Israëli's zijn ontvoerd en vermoord door Palestijnse militanten. Een woordvoerder van het Israëlische leger weigerde commentaar te geven op berichten over de ontvoeringen.

Na de massale aanvallen op Israël vanuit de Palestijnse Gazastrook heeft het Israëlische leger zaterdag de staat van oorlog uitgeroepen. Israël heeft in reactie op het geweld operatie "Iron Swords" gelanceerd. De eerste vergeldingsaanval op Hamasdoelen is inmiddels uitgevoerd. Onder meer vanuit de Nederlandseregering wordt het geweld door Hamas veroordeeld en wordt het recht op zelfverdediging door Israël uitgesproken. Demissionair premier Rutte: "Israël heeft het volle recht om zich hiertegen te verdedigen.".

De Israëlische premier Benjamin Netanyahu sprak zaterdag :“Burgers van Israël, we zijn in oorlog en we zullen winnen”, zei Netanyahu in een videoboodschap vanuit het militaire hoofdkwartier in Tel Aviv.

Liveblog Nu.nl https://www.nu.nl/buitenl(...)anval-op-israel.html

Live stream Gazastrook:

Andere livestream Israel:

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

SPOILER: Meer tweets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poll

Liveblog: https://www.geenstijl.nl/5172915/we-kijken/
pi_210865007
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef Multatilu het volgende: Aanslagen op 11 september 2001 in de VS Aanslagen in Londen op 7 juli 2005 Aanslag op Charlie Hebdo in Parijs, 2015 Bomaanslagen in Madrid, 2004 Aanslagen in Mumbai, 2008 Verschillende gijzelingen en onthoofdingen door ISIS Boko Haram-aanvallen in Nigeria Aanslag op de kerstmarkt in Berlijn, 2016 Aanslag op Bataclan en andere locaties in Parijs, 2015 Aanslag in Nice, 2016 Aanslagen in Bali, 2002 en 2005 Beslan-schoolgijzeling in Rusland, 2004 Schietpartij op Fort Hood, VS, 2009 Aanslag op Marathont Boston, 2013 Aanval op het Canadese parlement, 2014 Aanval op museum in Tunis, 2015 Aanslag op toeristen op het strand in Sousse, Tunesië, 2015 Aanslagen in Brussel, 2016 Schietpartij in Orlando nachtclub, 2016 Aanslag op kerstmarkt in Straatsburg, 2018 Aanslagen in Sri Lanka op Paaszondag, 2019 Aanslag op Moskeeën in Christchurch, 2019 (Dader beweerde te handelen tegen islamisering) Aanval op Thalys-trein, 2015 Aanslag op Russisch passagiersvliegtuig boven Sinai, 2015 Gijzeling in Sydney café, 2014 Aanslag op toeristen in Luxor, Egypte, 1997 Aanslag op de USS Cole, 2000 Aanslagen op Amerikaanse ambassades in Kenia en Tanzania, 1998 Aanslag op metro van Sint-Petersburg, 2017 Aanslagen in Jakarta, 2016 Aanval op militair hoofdkwartier in Kabul, 2017 Aanslag op kerken in Egypte, 2017 Aanslagen in Istanbul, 2016 Aanslagen in Bagdad, veelvuldig sinds 2003 Aanslagen in Karachi, veelvuldig sinds de jaren '90 Schietpartij in San Bernardino, 2015 Aanslagen in Casablanca, 2003 Aanslag op Joods Museum in Brussel, 2014 Aanslag op Turkse nachtclub Reina in Istanbul, 2017 Aanvallen in de Sinaïwoestijn, Egypte, veelvuldig sinds 2011 Aanslag op synagoge in Kopenhagen, 2015 Aanslag op Charlie Hebdo-kantoor, 2011 Aanslag op Deense cartoonist Kurt Westergaard, 2010 Aanslag op Amerikaanse ambassade in Jemen, 2008 Aanslag op metro in Moskou, 2010 Aanslag op het Britse consulaat en de HSBC-bank in Istanbul, 2003 Aanslag op het luxe hotel Taj Mahal Palace in Mumbai, 2008 Aanslagen in de Filipijnen door Abu Sayyaf, veelvuldig sinds de jaren '90 Aanslag op school in Peshawar, Pakistan, 2014 Aanslag op Malala Yousafzai, 2012
Hier nog wat data voor je. Maar wat is je punt?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:54:03 #3
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865011
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:50 schreef maan_man het volgende:
Je zou maar de middag hebben vrijgehouden om naar de F1 te kijken en nu zijn ontvoert naar Gaza, dan loopt je dag ook anders dan gepland.
Ik word nog liever ontvoerd dan F1 te moeten kijken.
pi_210865012
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:49 schreef Bezsen het volgende:

[..]
De Rebbe zou huilen als ie de huidige staat van Israel nog kon zien.
Ik weet het wel zeker :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210865027
In Duitsland lijken ze ook wakker te worden:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210865033
quote:
Die Leanne is ook weer erg typisch :')

twitter
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:56:30 #7
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865034
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:55 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
Nee, die geven liever Europees geld aan Israel uit schaamtegevoel.
Heel erg cringe.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:56:35 #8
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210865036
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:54 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Ik wordt nog liever ontvoerd dan F1 te moeten kijken.
:D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210865048
Al duizenden jaren een kutregio.
Waar duizenden mensen duizenden redenen menen te hebben (gehad) om land zus of zo te claimen vanwege godsdienst, cultuur of een zich zelf toegeëigend "volkerenrecht."

Hoe lang de mensheid nog zal rondzwalken op deze planeet weet ik niet.
Maar wat ik wel weet is dat de conflicten in het Midden-Oosten NOOIT (meer) opgelost zullen worden.

Rust in vrede, Yitzhak Rabin.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_210865050
Hoe de neuk kan dit?
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210865054
Ik ga heel even mijn alu hoedje opzetten
We gaan een grootschalige oorlog krijgen
Het vrije westen en haar geallieerden vs de moslim wereld( in samenwerking met China en Rusland)
Tot zover dit bericht

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:58:19 #12
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210865059
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:55 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
Zeer bijzonder dat een hoofdredacteur eigen mening gaat poneren
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:59:02 #13
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210865069
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:58 schreef Ali_boo het volgende:
Het vrije westen en haar geallieerden vs de moslim wereld( in samenwerking met China en Rusland)
Tot zover dit bericht

[ twitter ]
China die moslims gaat helpen? Haha.Die zullen eerder een popcorn fabriek uit de grond stampen.
pi_210865071
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:56 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Nee, die geven liever Europees geld aan Israel uit schaamtegevoel.
Heel erg cringe.
Eigenlijk joods geld. Hadden die nog niet teruggegeven.
pi_210865072
Wat een week...

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:59:04 #16
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:59:27 #17
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210865075
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:57 schreef Toby56 het volgende:
Al duizenden jaren een kutregio.
Waar duizenden mensen duizenden redenen menen te hebben (gehad) om land zus of zo te claimen vanwege godsdienst, cultuur of een zich zelf toegeëigend "volkerenrecht."

Hoe lang de mensheid nog zal rondzwalken op deze planeet weet ik niet.
Maar wat ik wel weet is dat de conflicten in het Midden-Oosten NOOIT (meer) opgelost zullen worden.

Rust in vrede, Yitzhak Rabin.
Ben er een aantal jaren geleden geweest, Israël en de Palestijnse gebieden, en het viel me op hoe ontzettend veel mensen in zo’n klein gebied wonen. En het blijft maar groeien.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210865079
quote:
Tot zover dit bericht

[ twitter ]
Moslimwereld :') Brics landen vriend.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:00:01 #19
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210865091
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het beschaafde westen? Ach, hou toch op :')
In een wereld vol achterlijkheid en barbaarsheid is het westen inderdaad een lichtend baken van beschaafdheid. Alleen al het feit dat we onze krijgsmachten niet als een genocide plegende horde inzetten in de niet-westerse wereld maakt ons veruit superieur.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:01:07 #21
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865093
quote:
Waarom heet het de 2e yom kippur oorlog.
Was dat niet 2 weken terug.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:01:39 #22
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865100
Beter de 1e Sukkoth oorlog.
pi_210865107
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:57 schreef Slayage het volgende:
Hoe de neuk kan dit? [ twitter ]
Ze krijgen hulp van buitenaf he, zo lastig in het allemaal niet :P
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
China die moslims gaat helpen? Haha.Die zullen eerder een popcorn fabriek uit de grond stampen.
Mocht Iran in de picture komen dan zullen die idd hun kant kiezen. Ze hebben daar laatst nog flink in geinvesteerd
pi_210865112
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:01 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Alleen al het feit dat we onze krijgsmachten niet als een genocide plegende horde inzetten in de niet-westerse wereld maakt ons veruit superieur.

Wut?

Of bedoelde je met 'we' Benelux, en niet het gehele westen?
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:02:36 #25
236264 crew  capricia
pi_210865116
quote:
Tot zover dit bericht

[ twitter ]
Kunnen de Palestijnen niet wat land geven voor vrede?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210865127
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:59 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Moslimwereld :') Brics landen vriend.
Fine, als je wilt mierenneuken :6
pi_210865135
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:02 schreef Drxx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Wut?

zelfs de benelux voldoet er nog niet aan.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210865136
quote:
Tot zover dit bericht

[ twitter ]
Het vaticaan aast nog steeds op Jeruzalem, islam is het zwaard van de paus /alu
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210865137
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ben er een aantal jaren geleden geweest, Israël en de Palestijnse gebieden, en het viel me op hoe ontzettend veel mensen in zo’n klein gebied wonen. En het blijft maar groeien.
Maar dan praat je over kwantiteit.
Dat hoeft kwaliteit niet persé in de weg te staan.

Als je elkaars aanwezigheid maar verdragen kunt.

Vroeger zongen wij in de kerk dit mooie lied (2 eerste verzen):

Jeruzalem, mijn vaderstad,
mijn moederhuis, wanneer
zal ik u zien zoals gij zijt,
de bruid van onze Heer?

Daar is geen pijn en geen verdriet,
geen afgunst en geen nijd,
en angst en armoe zijn er niet
maar altijd vrolijkheid.

Om je rot te lachen.
Als het niet zo diep- en diep ellendig was.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:04:42 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210865141
quote:
Tot zover dit bericht

[ twitter ]
Lekker man. Moment, ik ga zo even F1 in Qatar kijken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:04:54 #31
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210865143
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ze krijgen hulp van buitenaf he, zo lastig in het allemaal niet :P
[..]
Mocht Iran in de picture komen dan zullen die idd hun kant kiezen. Ze hebben daar laatst nog flink in geinvesteerd
Als investeringen de keuze maken zullen ze eerder Europa helpen. Weet je hoeveel bedrijven tegenwoordig Chinese aandeelhouders hebben. Iran is echt een kleine speler voor China.

Nee, als het echt allemaal chaos wordt zal China gok ik eerder Taiwan binnenvallen als iedereen afgeleid is door een groot conflict in het MO (en natuurlijk Oekraine)
pi_210865151
Nog even genieten van Al Jazeera voordat die (weer?) verboden worden. Altijd interessant om ook de kant van, bijvoorbeeld, Hamas te horen.

Alleen wel jammer dat ze niet doorpakken en vragen waarom ze burgers targetten, en hoe dit vooral hun eigen zaak pijn doet.
pi_210865156
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Kunnen de Palestijnen niet wat land geven voor vrede?
Beide partijen willen geen millimeter toegeven al decennia lang
Lijkt me stug dat ze nu opeens wel zin hebben in onderhandelingen
pi_210865159
quote:
Tot zover dit bericht

[ twitter ]
Neuh, waarom zouden die zich uberhaupt op een groter niveau dan het verplichte berichtje van BuZa mengen in dit conflict? Voor zo'n beetje iedereen op de planeet geldt eigenlijk wel dat ze hun beperkte politieke kapitaal beter kunnen inzetten dan voor twee kemphanen die toch geen vrede willen.
pi_210865162
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het staat ze vrij naar één van de vele omringende moslimlanden te vertrekken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210865165
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:04 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
zelfs de benelux voldoet er nog niet aan.
Vooruit, Flevoland dan.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:07:13 #37
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865168
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom zouden ze dat moeten als er een prima bewoonbaar land is?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:07:14 #38
438527 MissButterflyy
pi_210865170
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:05 schreef Drxx het volgende:
Nog even genieten van Al Jazeera voordat die (weer?) verboden worden. Altijd interessant om ook de kant van, bijvoorbeeld, Hamas te horen.

Alleen wel jammer dat ze niet doorpakken en vragen waarom ze burgers targetten, en hoe dit vooral hun eigen zaak pijn doet.
Hoezo zou Al Jazeera verboden worden?
pi_210865171
We need more snipers!!!!
U MAD?
pi_210865172
https://vm.tiktok.com/ZGJcoKNm3/

Nou. Deze joden juichen vandaag even niet.
pi_210865177
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Lekker man. Moment, ik ga zo even F1 in Qatar kijken.
Hoeveel krijg je van Qatar om hier te posten :{w
pi_210865179
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:06 schreef Drxx het volgende:

[..]
Vooruit, Flevoland dan.
Flevoland is best mooi.
Wel een beetje veel windmolens.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:08:16 #43
438527 MissButterflyy
pi_210865186
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie zijn ‘ze’?
pi_210865188
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat doe jij ook door iedereen PKK lid te noemen en geweld van Turkije goed te praten. Je kent je eigen schaduw bijzonder slecht :)
Jij legt nu woorden in de mond. Zoals gewoonlijk lieg en bedrieg je weer. Vaak een eigenschap van mensen die niet de feiten onder de ogen willen zien. Maar wees gerust, er zijn altijd mensen die de feiten graag op tafel leggen.

Ik noem niet iedereen een PKK terrorist. Je hebt mensen zoals jij die de terreurdaden van PKK sympathiseren en als legitiem beschouwen.
pi_210865192
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Beide partijen willen geen millimeter toegeven al decennia lang
Lijkt me stug dat ze nu opeens wel zin hebben in onderhandelingen
Israel was al in vredesoverleg met Salman welke hamas tot bedaren zou roepen, en ineens steekt deze actie er een stokje voor, geplande actie van oorlogszuchtigen of false flag kan dus best.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210865200
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hoezo zou Al Jazeera verboden worden?
'Alternatief' nieuws, is niet altijd even populair in het Westen. Qatari netwerk, die openlijk Hamas steunbetuigen. Ik zie ze niet voor eeuwig toegestaan worden hier.
pi_210865202
Vrij dom dit, Gaza gaat terug gebombardeerd worden naar de 7e eeuw of zo.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210865210
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:07 schreef Rupibma het volgende:

Oehhh, een provocatief dansje! Toe maar, meid!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:10:41 #49
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210865217
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:07 schreef Rupibma het volgende:

Wat schattig. A flock of Jews. Nou ik tel 50 vlechtjes die we in Nederland tot de wappies zouden rekenen.
pi_210865222
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:07 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Flevoland is best mooi.
Wel een beetje veel windmolens.
Alleen in Almere geweest, was oké. Leuk om weer Amsterdams te horen op straat. :+
pi_210865223
twitter
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210865230
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:08 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Jij legt nu woorden in de mond. Zoals gewoonlijk lieg en bedrieg je weer. Vaak een eigenschap van mensen die niet de feiten onder de ogen willen zien. Maar wees gerust, er zijn altijd mensen die de feiten graag op tafel leggen.

Ik noem niet iedereen een PKK terrorist. Je hebt mensen zoals jij die de terreurdaden van PKK sympathiseren en als legitiem beschouwen.
Vervelend he. Jij noemde mij een landverrader toen ik kritiek op Erdogan had.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:12:15 #53
396550 Richestorags
pi_210865241
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:08 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Euhm nee? Ik zeg dat als je de daden van Hamas als legitiem beschouwt dat je dan de daden van de PKK ook als legitiem moet beschouwen. Ik vind ze beide compleet debiel. Maar jij wil de PKK demoniseren en daden van Hamas vergoelijken. Dat het een inconsistent waardensysteem.
pi_210865247
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oehhh, een provocatief dansje! Toe maar, meid!
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat schattig. A flock of Jews. Nou ik tel 50 vlechtjes die we in Nederland tot de wappies zouden rekenen.
Rustig maar, boys
pi_210865257
quote:

Wut?

Jij kunt wel anti het Westen zijn, en het Westen ging in het verleden mss niet altijd vrijuit.

Maar genocide plegen, terroristje spelen en landen annexeren dat doet het Westen niet.

Dan heb ik het over het huidige Westen hè, niet de koloniale tijden die jullie anti-Westen figuren graag aanhalen.
pi_210865259
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Als investeringen de keuze maken zullen ze eerder Europa helpen. Weet je hoeveel bedrijven tegenwoordig Chinese aandeelhouders hebben. Iran is echt een kleine speler voor China.

Nee, als het echt allemaal chaos wordt zal China gok ik eerder Taiwan binnenvallen als iedereen afgeleid is door een groot conflict in het MO (en natuurlijk Oekraine)
Zo sneaky is de CCP wel , ik zie het echt helemaal voor me _O-
pi_210865261
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:13:54 #58
396550 Richestorags
pi_210865280
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:12 schreef Rupibma het volgende:

[..]
[..]
Rustig maar, boys
Oh ik ben rustig, maar dat filmpje zegt toch helemaal niks? Wat dom roepende Joden. Het is niet alsof half Tel Aviv en Simon met de keppel daar stonden.
pi_210865289
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:10 schreef Drxx het volgende:

[..]
Alleen in Almere geweest, was oké. Leuk om weer Amsterdams te horen op straat. :+
Lol.

Lelystad biedt wat dat betreft misschien meer verscheidenheid.
Mensen met diverse huidskleuren, die gezellig met elkaar kletsen met Amsterdamse, Utrechtse en Overijsselse accenten.
Ook daar is wel eens gelazer, maar over het algemeen lijkt men er elkaar redelijk te verdragen.
Daar zouden velen, zeker ook die Midden-Oosterlingen, eens een voorbeeld aan kunnen nemen.
pi_210865291
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Wut?

Nee hoor, de volledige westerse wereld. Fraai kaartje overigens met al die jaartallen uit de negentiende en begin twintigste eeuw. ^O^
pi_210865293
blijf altijd hopen dat dit soort dingen het eind van hamas inluidt. maar dat zal wel niet.
pi_210865296
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Euhm nee? Ik zeg dat als je de daden van Hamas als legitiem beschouwt dat je dan de daden van de PKK ook als legitiem moet beschouwen. Ik vind ze beide compleet debiel. Maar jij wil de PKK demoniseren en daden van Hamas vergoelijken. Dat het een inconsistent waardensysteem.
Het is inderdaad wel heel gek hoe vele Turken, ik weet niet hoe dat hier zit specifiek, wel pro-Hamas kunnen zijn maar anti-PKK. Het is inderdaad een pot nat. Turkije heeft minstens net zo lang Koerden onderdrukt als dat Israel Palestijnen onderdrukt. Ze hebben veel meer gemeen dan dat ze willen toegeven.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:14:56 #63
396550 Richestorags
pi_210865297
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:10 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Ik dacht dat je objectief was?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:15:16 #64
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865304
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:14 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Nee hoor, de volledige westerse wereld. Fraai kaartje overigens met al die jaartallen uit de negentiende en begin twintigste eeuw. ^O^
Invasie van Irak, 2003.
pi_210865305
quote:

[..]
Dus je lult uit je nek?
pi_210865309
quote:

[..]
En de misdaden die gedeeltelijk of zelfs volledig (de genocide op de Moriori was het werk van de Maori, niet de Europese Nieuw-Zeelanders) door anderen gepleegd zijn.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:16:26 #67
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:17:04 #68
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865330

zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:17:17 #69
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210865336
Israel slaat keihard terug, Hamas speelt dan weer de slachtofferkaart, en hele volksstammen hier jammeren mee.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:17:42 #70
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210865345
https://www.reddit.com/r/(...)s_of_the_moment_the/

Nog een hele lading gepanserde wagens ingenomen. Wel bizar hoe makkelijk ze die basissen hebben weten in te nemen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:17:52 #71
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_210865349
Altijd weer leuk om onze extreem-rechtse broeders te zien schuimbekken wanneer normale mensen een beetje relativering toepassen in een topic.

Elk normaal mens veroordeeld deze aanvallen en met name het geweld tegen non-combattanten. Dat is volstrekt en totaal onaanvaardbaar.

Daarnaast veroordeeld elk normaal mens represailles tegen non-combattanten, dat is even onaanvaardbaar.

Religieus geweld (extreem) links noemen blijft daarnaast te grappig. Als religie en religieus geweld iets is, dan is het wel totale rechtse gekte.
pi_210865351
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:15 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En de misdaden die gedeeltelijk of zelfs volledig (de genocide op de Moriori was het werk van de Maori, niet de Europese Nieuw-Zeelanders) door anderen gepleegd zijn.
Je mag best 1,600 van de 160,000,000 aftrekken hoor als dat je gelukkig maakt.
pi_210865356
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:13 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Oh ik ben rustig, maar dat filmpje zegt toch helemaal niks? Wat dom roepende Joden. Het is niet alsof half Tel Aviv en Simon met de keppel daar stonden.
Je hoeft niet op alles te reageren, poepie
pi_210865363
Dit is al zo'n lange oorlog waarvan ik denk dat ie nooit zal stoppen tot 1 zijde gewonnen heeft. met als resultaat zoveel onschuldige doden.
pi_210865383
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:16 schreef AchJa het volgende:
Altijd maar commentaar hebben op Wilders/PVV maar ondertussen...

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
1 zetel vs 20 zetels maakt natuurlijk wel een beetje verschil qua aanhangersaantal.
pi_210865390
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Nog een hele lading gepanserde wagens ingenomen. Wel bizar hoe makkelijk ze die basissen hebben weten in te nemen.
Bizar, alsof moslims bewust bewapend worden, net als Taliban.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:21:03 #77
396550 Richestorags
pi_210865391
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:18 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Je hoeft niet op alles te reageren, poepie
Dat hoeft inderdaad niet, maar ik heb op dit moment ervoor gekozen dat wel te doen.
pi_210865398
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:16 schreef AchJa het volgende:
Altijd maar commentaar hebben op Wilders/PVV maar ondertussen...
[ twitter ]
Dat twitter account lijkt niet te bestaan? Politiek_bij1, wel politiekbij1, maar daar staat die tweet niet.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:22:00 #79
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210865403
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:18 schreef FL_Freak het volgende:
Dit is al zo'n lange oorlog waarvan ik denk dat ie nooit zal stoppen tot 1 zijde gewonnen heeft. met als resultaat zoveel onschuldige doden.
Jup maar in de praktijk kan alleen Israel winnen natuurlijk. Tenzij hamas met een radioactieve vuile bom een groot deel van Israel onbewoonbaar maakt oid.
pi_210865404
We can condemn the actions of Hamas AND condemn the racist, apartheid government of Israel.

No normal human being would celebrate what Hamas is doing but what’s unfortunate is that the world almost never condemns the state of Israel for doing the exact same thing to Palestinians.

If this tweet offends you, you can simply unfollow.

I refuse to be morally inconsistent in my politics and calls for liberation.

Israel beats ultimate responsibility for what Hamas is doing. This is what happens when you run an apartheid state and the world’s most powerful governments do nothing to stop it.

The EU and the U.S. are condemning Hamas but say and do nothing about the racist and violent actions Israel conducts against Palestinians.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210865409
quote:

"Ja maar het was een feestdag! Iedereen zit thuis!", was oorlog maar zo makkelijk te winnen anno 2023. :')
pi_210865415
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:15 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Invasie van Irak, 2003.
Want het doel van die "invasie" was het uitroeien van de volledige Irakese bevolking?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:23:13 #83
396550 Richestorags
pi_210865421
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Jup maar in de praktijk kan alleen Israel winnen natuurlijk. Tenzij hamas met een radioactieve vuile bom een groot deel van Israel onbewoonbaar maakt oid.
Helaas zouden ze dat zo doen als ze de kans hadden :{
pi_210865424
twitter
pi_210865432
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Laten we het hopen. Het moet nu gewoon eens klaar zijn, het is nu duidelijk dat deze mensen niet zullen rusten tot Israël van de kaart is geveegd. Het is tientallen keren geprobeerd, maar ze blijven maar handelen op basis van primitieve emotie en agressie, klaar nu. Dat bandietenhol moet compleet worden uitgerookt als men in Israël ooit eens vredig wil kunnen leven.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:10 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
'Daily murders of children' - Dat is onjuist.
'70 years of occupation' - Ook dit is onjuist
'Dispossession, expulsion and apartheid' - En ook dit klopt niet.

Het lijkt mij lastig om je eigen barbaarse geweld en terrorisme maar goed te blijven praten op basis van allerlei onwaarheden en leugens. Als in 1948 Israël was erkent, had men gewoon vredig kunnen samenleven naast een Joodse staat.

Maar dit wilden de Arabieren/moslims niet omdat binnen die cultuur dat een teken van zwakte zou zijn. Men zal bezig blijven met terreur, op basis van het onjuiste idee dat alles wat nu Israël is, eigenlijk zogenaamd hun toebehoort.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:23:56 #86
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865436
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:22 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Want het doel van die "invasie" was het uitroeien van de volledige Irakese bevolking?
Nee, het was perongeluk dat er 300k (meest conservatieve schatting) burgerdoden bij vielen.
Wat een beschaafde invasie was het eigenlijk!
pi_210865440
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210865446
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:20 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Bizar, alsof moslims bewust bewapend worden, net als Taliban.
War is cometh

Of je het nu wilt of niet
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:24:38 #89
396550 Richestorags
pi_210865450
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:22 schreef Slayage het volgende:
We can condemn the actions of Hamas AND condemn the racist, apartheid government of Israel.

No normal human being would celebrate what Hamas is doing but what’s unfortunate is that the world almost never condemns the state of Israel for doing the exact same thing to Palestinians.

If this tweet offends you, you can simply unfollow.

I refuse to be morally inconsistent in my politics and calls for liberation.

Israel beats ultimate responsibility for what Hamas is doing. This is what happens when you run an apartheid state and the world’s most powerful governments do nothing to stop it.

The EU and the U.S. are condemning Hamas but say and do nothing about the racist and violent actions Israel conducts against Palestinians.

[ twitter ]
Als het waar was, zou het kloppen. Het is alleen niet waar :Y
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:25:01 #90
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865457
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
"Zelfstandig" land Israel moet weer eens overeind worden gehouden door suikeroom.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:25:23 #91
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865466
En dan zijn er nog Europeanen/Amerikanen die pro-Israel zijn. :D
pi_210865475
twitter
pi_210865481
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:24 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Israel heeft vandaag 1 keer de teugels laten vieren en zie wat er van gekomen is.
pi_210865489
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:25 schreef Bezsen het volgende:

[..]
"Zelfstandig" land Israel moet weer eens overeind worden gehouden door suikeroom.
The greatest ally w/
pi_210865501
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jij kunt wel anti het Westen zijn, en het Westen ging in het verleden mss niet altijd vrijuit.

Maar genocide plegen, terroristje spelen en landen annexeren dat doet het Westen niet.

Dan heb ik het over het huidige Westen hè, niet de koloniale tijden die jullie anti-Westen figuren graag aanhalen.
Ik tel toch echt miljoenen doden na 1945, maar duw vooral je kop in het zand joh. Brown people bad, gewoon feiten negeren. :W

En als ik anti-Westers was geweest, woonde ik niet in Nederland. Je hoeft niet anti-Westers te zijn om haatvolle reacties tegen te gaan met gedocumenteerde feiten. Maar dat past natuurlijk niet in jouw wereldbeeld.
pi_210865506
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:24 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Aldus een extreemlinks politicus. Opvallend weer.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:27:55 #97
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865509
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:26 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
The greatest ally w/
De VS.
Het land dat liever de Zionistische droom uitvoert dan armoede in eigen land uit te bannen.

Lekker man
pi_210865520
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Israel heeft vandaag 1 keer de teugels laten vieren en zie wat er van gekomen is.
Laten vieren of laten gebeuren? Netanyahu oogt heel content met wat er gaande is.
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210865524
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
War is cometh

Of je het nu wilt of niet
en wanneer komt antichrist?
pi_210865542
🚨🚨🚨BREAKING: HEZBOLLAH MIGHT BE GETTING INVOLVED IN ISRAEL PALESTINE WAR

Lebanese group Hezbollah vows Israel’s destruction, praised the operation by Hamas inside Israel, according to Arab media.

Hezbollah's leader Hassan Nasrallah said it served as a warning against recognizing Israel.

“It sends a message to the Arab and Islamic world, and the international community as a whole, especially those seeking normalization with this enemy, that the Palestinian cause is an everlasting one, alive until victory and liberation." - Leader Nasrallah said in a statement.

🚨THIS IS A MAJOR DEVELOPMENT IN THE WAR.

🚨IRAN IS ESCALATING THE RHETORIC, WILL POST SHORTLY

🚨ALSO EGYPTIAN MEDIATORS ARE CONCERNED THAT HEZBOLLAH COULD GET INVOLVED

🚨THIS IS JUST COMING IN. WE WILL VERIFY AND POST OVER THE NEXT FEW MINUTES.

MORE UPDATES IN CURRENT LIVE SPACE

twitter
pi_210865546
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef Slayage het volgende:

[..]
Laten vieren of laten gebeuren? Netanyahu oogt heel content met wat er gaande is. [ twitter ]
Wel ja joh, gewoon ff full conspiracy gaan. Alles om maar niet de Palestijnse agressie te veroordelen.
pi_210865552
bah, bij1... hou gewoon je mond dan.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:31:14 #103
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210865568
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Nope, want Hamas heeft human shields om zich achter/tussen te verstoppen. Dus Israel moet zich inhouden en vechten met 1 hand op de rug.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:32:19 #104
396550 Richestorags
pi_210865590
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef Slayage het volgende:

[..]
Laten vieren of laten gebeuren? Netanyahu oogt heel content met wat er gaande is. [ twitter ]
:') kon je het antisemietje weer niet bedwingen jongen?
pi_210865600
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
en wanneer komt antichrist?
Zal niet lang meer duren denk ik
pi_210865602
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wel ja joh, gewoon ff full conspiracy gaan. Alles om maar niet de Palestijnse agressie te veroordelen.
Over full conspiracy gesproken. :') Jij doet overkomen alsof wat er vandaag is gebeurd in 2 uurtjes was gepland of zo:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:34:05 #107
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210865622
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat hoor ik al 2000 jaar ;)
pi_210865628
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210865640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]
russische, oh wacht
pi_210865647
twitter
pi_210865661
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:34 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Is Hamas volgens jou een terroristische club?
pi_210865662
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:35:51 #113
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_210865664
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Laten we het hopen. Het moet nu gewoon eens klaar zijn, het is nu duidelijk dat deze mensen niet zullen rusten tot Israël van de kaart is geveegd. Het is tientallen keren geprobeerd, maar ze blijven maar handelen op basis van primitieve emotie en agressie, klaar nu. Dat bandietenhol moet compleet worden uitgerookt als men in Israël ooit eens vredig wil kunnen leven.
[..]
'Daily murders of children' - Dat is onjuist.
'70 years of occupation' - Ook dit is onjuist
'Dispossession, expulsion and apartheid' - En ook dit klopt niet.

Het lijkt mij lastig om je eigen barbaarse geweld en terrorisme maar goed te blijven praten op basis van allerlei onwaarheden en leugens. Als in 1948 Israël was erkent, had men gewoon vredig kunnen samenleven naast een Joodse staat.

Maar dit wilden de Arabieren/moslims niet omdat binnen die cultuur dat een teken van zwakte zou zijn. Men zal bezig blijven met terreur, op basis van het onjuiste idee dat alles wat nu Israël is, eigenlijk zogenaamd hun toebehoort.
Dit vat het wel zo'n beetje samen inderdaad. Israël heeft de afgelopen jaren weer teveel zwakte getoond en daarmee Hamas aangemoedigd. Die gasten spreken alleen de taal van geweld.
pi_210865677
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dat hoor ik al 2000 jaar ;)
Dat doe je dan best wel knap hoor
Jezelf 2000 jaar in leven houden :D
pi_210865695
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Nee, het was perongeluk dat er 300k (meest conservatieve schatting) burgerdoden bij vielen.
Wat een beschaafde invasie was het eigenlijk!
Er is dan ook meer dan genoeg kritiek in het westen zelf geweest op de volstrekt onnodige Amerikaanse inval in Irak, van zowel de westerse bevolking als de nodige westerse politici. Alleen al in Europa zijn indertijd miljoenen mensen de straat op gegaan om te protesteren tegen de inval. Ook dat maakt ons veruit superieur.
pi_210865702
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het 7-jarig vredesverbond van Daniel 9:27 zal ook wel dicht bij zijn, als die interpretatie klopt.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:39:37 #117
396550 Richestorags
pi_210865708
quote:
[ twitter ]
Interessant hoe jij je slachtofferagenda erdoorheen blijft drukken. Voel je je zo achtergesteld in het Westen?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:40:10 #118
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210865718
Onverwachts dat Israel zich zo laat verrassen. Ze kunnen nu niet anders dan Gaza compleet uit te roken. Dan zullen de omliggende moslim landen zich er wel weer mee bemoeien.

Erg zonde maar we hebben er weer een totale oorlog bij. Wat een ellende en gezeik.
pi_210865729
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef RamboDirk het volgende:
Onverwachts dat Israel zich zo laat verrassen. Ze kunnen nu niet anders dan Gaza compleet uit te roken. Dan zullen de omliggende moslim landen zich er wel weer mee bemoeien.

Erg zonde maar we hebben er weer een totale oorlog bij. Wat een ellende en gezeik.
Als mensheid leren we echt geen kk :r
pi_210865739
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:38 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Er is dan ook meer dan genoeg kritiek in het westen zelf geweest op de volstrekt onnodige Amerikaanse inval in Irak, van zowel de westerse bevolking als de nodige westerse politici. Alleen al in Europa zijn indertijd miljoenen mensen de straat op gegaan om te protesteren tegen de inval. Ook dat maakt ons veruit superieur.
Vergeet Irak even: Wat moet de lat laag liggen wanneer miljoenen doden sinds 1945 'ons' "veruit superieur" maakt. Arme mensheid.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:41:41 #121
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210865741
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Als mensheid leren we echt geen kk :r
Vooral bepaalde mensen op bepaalde posities.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:41:50 #122
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210865745
quote:
[ twitter ]
Israël heeft miljoenen burgers die niet blank zijn en ook nog ruim 2,5 miljoen die moslim zijn.

Maar ja hoor, laten we het inderdaad vooral blijven hebben over de kinderen die zogenaamd dagelijks worden omgebracht door Israëliërs. Wat een belachelijke onzin zeg, het doet ook denken aan de eeuwenoude typische antisemitische troep over Joden, die zogenaamd kinderen zouden offeren en diens bloed zouden drinken.
pi_210865755
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:38 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Het 7-jarig vredesverbond van Daniel 9:27 zal ook wel dicht bij zijn, als die interpretatie klopt.
Allemaal leuk en aardig, maar we zitten wel in NWS he
Laten we het bij de actualiteiten houden ;)
pi_210865766
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:44:18 #125
396550 Richestorags
pi_210865784
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Israël heeft miljoenen burgers die niet blank zijn en ook nog ruim 2,5 miljoen die moslim zijn.

Maar ja hoor, laten we het inderdaad vooral blijven hebben over de kinderen die zogenaamd dagelijks worden omgebracht door Israëliërs. Wat een belachelijke onzin zeg, het doet ook denken aan de eeuwenoude typische antisemitische troep over Joden, die zogenaamd kinderen zouden offeren en diens bloed zouden drinken.
Er zijn Ethiopische Joden en daarnaast zijn Joden net zo brown als Arabieren gezien ze uit het Midden-Oosten komen.
pi_210865790
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:38 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
En kleine details zoals dat het overgrote merendeel van die mensen door andere Arabieren is vermoord en niemand hier juichend over straat ging paraderen met de lijken.

En zo stabiel was de regering van Saddam ook niet, anders had hij geen gifgas nodig, dus is het nog maar de vraag of die burgeroorlog voorkomen kon worden.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:45:15 #127
396550 Richestorags
pi_210865799
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:43 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Wat vind jij van Turkije vs PKK en Israël vs Hamas?
pi_210865801
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef RamboDirk het volgende:

Moeilijk in te denken dat dit voorbij gegaan is aan cia, nsa of mossad. Had Biden dit keer geen voorgevoel?
pi_210865804
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210865805
Overigens, voor het simplistische volk dat zegt dat het afslachten en kidnapping van burgers gerechtigd is vanwege de zogenaamde onderdrukking van Israël - diezelfde retoriek zou dus toegepast kunnen worden door Israël om alles en iedereen van de kaart te vegen in de Gaza strook naar aanleiding van deze brute slachting onder burgers.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:45:44 #131
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210865806
quote:
[ twitter ]
Rusland viel en valt Oekraïne aan en Hamas valt nu Israël aan. De vergelijking uit die strip klopt dus niets van.
pi_210865808
twitter
pi_210865815
het wordt altijd gedraaid dat verzet mag want israel bezet. nooit dat israel bezet omdat ze recht hebben op veiligheid.
beide is misschien waar en beide extremistische kanten in dit conflict buiten deze stellingen volledig uit. laat maar weer even zien hoe zinloos oorlog voeren is.
pi_210865819
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:27 schreef Drxx het volgende:

[..]
Ik tel toch echt miljoenen doden na 1945, maar duw vooral je kop in het zand joh. Brown people bad, gewoon feiten negeren. :W

En als ik anti-Westers was geweest, woonde ik niet in Nederland. Je hoeft niet anti-Westers te zijn om haatvolle reacties tegen te gaan met gedocumenteerde feiten. Maar dat past natuurlijk niet in jouw wereldbeeld.
Ik zeg toch nergens dat brown people slecht zijn?
Ik geef alleen aan dat wat jij aangeeft gewoon onzin is.

De meeste van je staatjes hebben helemaal niets met genocide of dergelijke dingen te maken.
pi_210865821
twitter
pi_210865825
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:46 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik zeg toch nergens dat brown people slecht zijn?
Ik geef alleen aan dat wat jij aangeeft gewoon onzin is.

De meeste van je staatjes hebben helemaal niets met genocide of dergelijke dingen te maken.
Oogkleppen af.
pi_210865833
Een paar dagen terug khamanei be like
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210865837
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Overigens, voor het simplistische volk dat zegt dat het afslachten en kidnapping van burgers gerechtigd is
Letterlijk wie zegt dat. :D
pi_210865838
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:47 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Geloof er niks van, islam is vrede, joden zijn niet de vijand van moslims, zegge ze zelf.
pi_210865842
quote:
[ twitter ]
Je zal maar zo dom zijn om een vergelijking te trekken tussen een actieve oorlogssituatie in de Oekraïne waar een ongeluk met een raket resulteert in onopzettelijke slachtoffers, en de geplande en doelbewuste invasie van bewapenende terroristen die burgers uit auto’s slepen en ze daar ter plekke executeren.

Mijn hemel, zulks een domheid, dit grenst gewoon aan infantiliteit.
pi_210865846
Hamas, de bondgenoot van Vladimir Poetin.
pi_210865851
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:41 schreef Drxx het volgende:

[..]
Vergeet Irak even: Wat moet de lat laag liggen wanneer miljoenen doden sinds 1945 'ons' "veruit superieur" maakt. Arme mensheid.
Ja, we zijn heel slecht. En nu?
pi_210865854
lol wtf

twitter
pi_210865857
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:47 schreef Drxx het volgende:

[..]
De hele bij1 kliek, om mee te beginnen. En Slayage, en jij onder andere. Ik heb je dit geweld niet zien veroordelen trouwens. Was je dat even vergeten? Of heb ik er overheen gelezen ?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:49:26 #145
396550 Richestorags
pi_210865859
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:45 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Het gaat daar niet om vandaag. Jij wil je gelijk halen over de ruggen van deze slachtoffers. Walgelijk figuur.
pi_210865863
Israël *O* Tijd om de Hamasratten uit te roeien.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_210865870
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je zal maar zo dom zijn om een vergelijking te trekken tussen een actieve oorlogssituatie in de Oekraïne waar een ongeluk met een raket resulteert in onopzettelijke slachtoffers, en de geplande en doelbewuste invasie van bewapenende terroristen die burgers uit auto’s slepen en ze daar ter plekke executeren.

Mijn hemel, zulks een domheid, dit grenst gewoon aan infantiliteit.
Je zal maar geloven dat de bombardementen van Rusland op Oekrainse burgerdoelen een ongeluk zijn.
pi_210865876
İt failed because it was meant to fail
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:50:29 #149
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865881
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:49 schreef HSG het volgende:
Israël *O*
Cuck.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:50:45 #150
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210865889
Probleem met Hamas is dat ze altijd te werk gaan als monsters. Je kunt Israel het nu niet kwalijk nemen om Gaza 50 jaar terug te werpen en Hamas om ver te werpen. Zodat er de komende jaren 0 slagkracht is vanaf die kant.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:50:48 #151
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210865890
https://qr.ae/pKIjOg
What are the implications of Hamas claiming to have fired 5,000 rockets against Israel?

The situation in Israel is very complicated.

This morning, the massive rocket fire was a cover for the infiltration of Hamas militants into the territory of Israel.

After the announcement of air alerts, when the military descended into the shelter, Hamas militants began infiltrating Israeli territory.
Via underground tunnels, on the ground, cracks were created everywhere in the defense system.
Hamas militants were entering by water, under water and even on hang gliders from the air.

Then Hamas began taking hostages and killing civilians. The goal was to create panic and hold buildings using civilians as hostages. Hamas militants understand that having hostages prevents a counter-attack with heavy equipment or a hard assault.

In Israel, life of every citizen is valued, so Hamas militants use it for their security.

Today is Shabbat, which means there are many people at home. Additionally, the Israeli protocol dictates that when the rocket fire starts, everyone must hide in specially equipped rooms or shelters. This made it possible for Hamas militants to enter Israel almost unnoticed and buy time.

The capture of a small military base, where everyone went into hiding, gave the Hamas attackers an opportunity to obtain the uniforms and weapons of the Israeli army. They changed clothes and swapped their Kalashnikovs to M-16s, now it is difficult to distinguish them from the Israeli military. The exact number of Hamas militants on the territory of Israel is not known.

It is also known that a number of Israeli soldiers and civilians were captured and taken to Gaza. This also limits the capabilities of the Israeli military for a major operation. Hamas militants will publicly execute Israelis to stop such an operation.

The scale of attack.

It is a big mistake to think that there are weapons in every apartment in Israel. It has gotten easier in recent years to have a weapon, but a gun permit is still difficult to obtain. That is why there is no mass use of weapons by the civilian population.

The situation is being closely watched by Iran and Hezbollah, who are ready to join in a full-scale war if there is hope for success.

For the leadership of Iran and Hezbollah, the issue of the destruction of Israel is a cornerstone value and the main purpose of their existence. Understanding this, it’s apparent that the situation is creating a serious threat to the regional security in the whole Middle East.

Israeli commentators are calling it “the biggest failure of the Israeli security services”, which has led to human losses and may have even greater consequences.

And there are no simple solutions to get out of this situation.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:50:50 #152
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210865892
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:48 schreef Ali_boo het volgende:
lol wtf

[ twitter ]
Goh, wat een lol.. terroristen op zoek naar mensen om te vermoorden. was je ook aan het LOLlen tijdens de Hebdo aanslagen zeker?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210865942
Nou, de status quo is wel voorbij denk ik... kan me niet voorstellen dat ze terug kunnen naar hoe het was. Gaza onder Hamas bestuur is nu verleden tijd denk ik.

Maar de grootste vraag van allen is: hoe heeft de Israëlische geheime dienst en het IDF dit niet zien aankomen?
Intolerant voor intolerantie
pi_210865953
twitter
pi_210865968
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:50 schreef nixxx het volgende:

[..]
Goh, wat een lol.. terroristen op zoek naar mensen om te vermoorden. was je ook aan het LOLlen tijdens de Hebdo aanslagen zeker?
:') :')
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:53:45 #156
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210865973
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:48 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]

Latest: #Palestinian mujahidins are patrolling in #Israel streets.
Waar blijven de Israelische dronestrikes? Dat hebben ze praktisch uitgevonden. Een Hermes met 4 raketten die rondvliegt en van 5km hoogte kan inzoomen op een postzegel. Waar zijn ze?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:55:32 #157
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_210866020
Wel durven te noorden en verkrachting maar dan niet het excuus ervoor buiten jezelf zoeken. :')

En dan denken dat je vooruitgang creëert :')
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_210866025
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:53 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Waar blijven de Israelische dronestrikes? Dat hebben ze praktisch uitgevonden. Een Hermes met 4 raketten die rondvliegt en van 5km hoogte kan inzoomen op een postzegel. Waar zijn ze?
Volgens mij zei Steve dat er een onderzoek is gestart naar de geheime diensten en hoe ze dit in gods naams hebben kunnen gebeuren

Blijft oprecht een heel vaag verhaal dat ze hier niets van wisten
pi_210866032
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De hele bij1 kliek, om mee te beginnen. En Slayage, en jij onder andere. Ik heb je dit geweld niet zien veroordelen trouwens. Was je dat even vergeten? Of heb ik er overheen gelezen ?
:') waarom moet hij dat? Is hij hamas lid of?
pi_210866062
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Of heb ik er overheen gelezen ?
Ja.
pi_210866072
Andere landen zullen vast snel volgen

twitter
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:59:07 #162
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210866088
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:58 schreef Ali_boo het volgende:
Andere landen zullen vast snel volgen

[ twitter ]
Wellicht steken ze weer wat vlaggen in de fik, schieten ze wat rond met doden tot gevolg. Beetje dat niveau.

Lekker laten protesteren.
pi_210866092
Bij1 dat heult met de terroristen van Hamas, wat een verrassing.
pi_210866105
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:53 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik denk dat er vanavond en vanacht als het donker is wel grootschalige Israëlische aanvallen komen.
pi_210866113
quote:
Dit zijn mooie beelden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_210866138
quote:
[ twitter ]
Zij hebben toch zelf hun land verkocht? Ze moeten het verkochte gebied gewoon verlaten en niet leven als parasieten.
pi_210866140
twitter
pi_210866141
twitter

kankergezwel HeSSbollah komt eraan.
Zonder wrijving geen glans
pi_210866149
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:59 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Wellicht steken ze weer wat vlaggen in de fik, schieten ze wat rond met doden tot gevolg. Beetje dat niveau.

Lekker laten protesteren.
Hopen dat het daarbij blijft
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:01:47 #171
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866159
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dit zijn mooie beelden
Het is vooral zo treurig dat dit keer op keer nodig is. En ze doen het zichzelf aan met hun terrorisme.
pi_210866160
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
quote:
[ twitter ]
Hopelijk keren ze terug in kistje.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:01:56 #173
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210866162
quote:
Mooi.. en ontneem de palestijnen alles maar wat er gebruikt kan worden voor zulke aanvallen.
Bulldozers gebruikt om grenshek te slopen? ok, neem alle bulldozers en kranen maar in beslag of vernietig ze.
Boten gebruikt om via zee te infiltreren? ok, neem alle boten maar in beslag of laat ze zinken, visserboten, of whatever, alles weg.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_210866171
Waarom hoor ik toeters buiten uit het raam :6
pi_210866174
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Ik denk dat er vanavond en vanacht als het donker is wel grootschalige Israëlische aanvallen komen.
En dan morgen weer nieuwsbeelden van zielige Palestijntjes, die Israel dan weer beklagen. Het wordt voorspelbaar...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:03:21 #176
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210866200
quote:
[ twitter ]
clustermunitie erop, meteen over met dat gezeik
pi_210866204
quote:
[ twitter ]
Ik zie allemaal Arabische teksten op die winkels? Is dit hun vertrek uit Gaza of zo?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:03:50 #178
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210866207
quote:
Dit soort beelden laten precies zien hoeveel force Israel heeft en dat het Goliath tegen David is. Uiteindelijk zullen deze "schermutselingen" een speldenprikje richting Israel zijn in de geschiedenis. Hamas pleegt hier de facto zelfmoord. En de palestijnse cause gaat in de vrieskiest.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:03:52 #179
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210866222
naar filmpje op de nos site

dode isreali's liggen op straat

https://nos.nl/video/2493(...)n-de-doden-op-straat
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:04:54 #181
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210866242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:03 schreef nixxx het volgende:

[..]
clustermunitie erop, meteen over met dat gezeik
Nou nou nou zeg
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:03 schreef Drxx het volgende:

[..]
Ik zie allemaal Arabische teksten op die winkels? Is dit hun vertrek uit Gaza of zo?
Al sla je me dood, fungeer hier ook maar als doorgeefluik
pi_210866259
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:02 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
En dan morgen weer nieuwsbeelden van zielige Palestijntjes, die Israel dan weer beklagen. Het wordt voorspelbaar...
Niks van aantrekken, laat dat links terroristisch aanbiddend tuig maar klagen, hopelijk veegt Israël dat gebied eens voor ééns en altijd schoon.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:06:42 #184
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:07:55 #185
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210866333
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:04 schreef bitterbal het volgende:
naar filmpje op de nos site

dode isreali's liggen op straat

https://nos.nl/video/2493(...)n-de-doden-op-straat
Het feit dat dit plaatsje 5 km van de grens alweer onder conctrole is vertelt me dat we over een aantal dagen geen slagkracht van Hamas meer kunnen verwachten.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:08:16 #186
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:08:29 #187
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_210866341
Het enige wat hiertegen helpt is een totale mobilisatie en het voorgoed schoonvegen van de Palestijnse gebieden.

De Arabische broeders zijn ongetwijfeld bereid om de voormalig Palestijnen op te nemen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:09:33 #188
236264 crew  capricia
pi_210866357
Ik heb dat als ik iemand 'Allahu akbar' hoor roepen in een filmpje, ik meteen verwacht de meest gruwelijke beelden te zien.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:10:56 #189
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210866388
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:07 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het feit dat dit plaatsje 5 km van de grens alweer onder conctrole is vertelt me dat we over een aantal dagen geen slagkracht van Hamas meer kunnen verwachten.
Bizar ook dat mensen zo dichtbij de front durven blijven wonen, ze kunnen letterlijk overal heen en veilig zijn. Net als mensen uit Kharkov.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:11:43 #191
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866398
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:08 schreef MichaelScott het volgende:
Het enige wat hiertegen helpt is een totale mobilisatie en het voorgoed schoonvegen van de Palestijnse gebieden.

De Arabische broeders zijn ongetwijfeld bereid om de voormalig Palestijnen op te nemen.
Tja, dat dus niet, men spreekt de steun uit voor de Palestijnen, maar sluit vervolgens de deuren. Dat blijft opvallend.
pi_210866399
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:08 schreef MichaelScott het volgende:

Alle reserves zijn al opgeroepen. Het is echt chaos.
pi_210866416
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:09 schreef capricia het volgende:
Ik heb dat als ik iemand 'Allahu akbar' hoor roepen in een filmpje, ik meteen verwacht de meest gruwelijke beelden te zien.
Of je dochter Jihad noemen in Nederland en haar dan roepen op een overvolle markt. :')
pi_210866417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:11 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Alle reserves zijn al opgeroepen. Het is echt chaos.
Alle? Ze hebben er nogal wat.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210866428
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:07 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Dit lijkt me aardig relevant

Psa 83:1-19

(1) EEN lied, een psalm van Asaf.

(2) O God, zwijg niet, houd U niet als doof, en zijt niet stil, o God.

(3) Want zie, Uw vijanden maken getier, en Uw haters steken den kop op.

(4) Zij maken listiglijk een heimelijken aanslag tegen Uw volk, en beraadslagen tegen Uw verborgenen.

(5) Zij hebben gezegd: Komt, en laat ons hen uitroeien, dat zij geen volk meer zijn; dat aan den naam Israëls niet meer gedacht worde.

(6) Want zij hebben in het hart tezamen geraadslaagd; tegen U hebben zij een verbond gemaakt;

(7) De tenten Edoms en der Ismaëlieten, Moab en de Hagarenen,

(8) Gebal en Ammon en Amalek, Palestina met de inwoners van Tyrus;

(9) Ook heeft zich Assur bij hen gevoegd; zij zijn den kinderen van Lot tot een arm geweest. Sela.

(10) Doe hun als Midian, als Sísera, als Jabin aan de beek Kison,

(11) Die verdelgd zijn te Endor; zij zijn geworden tot drek der aarde.

(12) Maak hen en hun prinsen als Oreb en als Zeëb, en al hun vorsten als Zebah en als Zalmûna,

(13) Die zeiden: Laat ons de schone woningen Gods voor ons in erfelijke bezitting nemen.

(14) Mijn God, maak hen als een wervel, als stoppelen voor den wind.

(15) Gelijk het vuur een woud verbrandt, en gelijk de vlam de bergen aansteekt,

(16) Vervolg hen alzo met Uw onweder, en verschrik hen met Uw draaiwind.

(17) Maak hun aangezicht vol schande, opdat zij, o HEERE, Uw Naam zoeken.

(18) Laat hen beschaamd en verschrikt wezen tot in der eeuwigheid, en laat hen schaamrood worden en omkomen;

(19) Opdat zij weten, dat Gij alleen met Uw Naam zijt de HEERE, de Allerhoogste over de ganse aarde.
Mafkees
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:13:50 #196
438527 MissButterflyy
pi_210866432
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:47 schreef Drxx het volgende:

[..]
Hij communiceert via fok naar tweets ofzo. :')
pi_210866449
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij communiceert via fok naar tweets ofzo. :')
Daar lijkt het op inderdaad. :D Denk niet dat Bij1-lui zijn post hier gaan zien.
pi_210866464
twitter
-Rabia Al-Basri
  Spellchecker zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:16:29 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210866471
Bij1-politici over hamasaanval; Nederland heeft hier schuld aan
quote:
Op sociale media wordt verbijsterd gereageerd op Bij1-politici die begrip tonen voor de Hamas-aanval in Israël, waarbij tientallen Israëliërs om het leven zijn gekomen. Volgens Bij1-lijsttrekker Edson Olf heeft Nederland ’actief schuld’ aan het huidige conflict. „Vanzelfsprekend steunen wij de Palestijnen in hun antikoloniale verzet”, meldt Bij1 op Instagram.

Op X wordt de uitspraak van Olf – die onlangs Sylvana Simons opvolgde als Bij1-lijsttrekker – flink bekritiseerd. ’Enorm misplaatst’ en ’walgelijk’ zijn een paar van de reacties. Volgens Olf zijn ’decennia’s kolonisatie, verdrijving, ontheemding, moord en apartheid de aanleiding van dit conflict’. „Nederland en de EU hebben hier actieve schuld aan door internationaal recht niet te garanderen en onrecht te laten voortbestaan”, zegt hij op X.

In een tweede bericht lijkt Olf enigszins op zijn schreden terug te keren: „Ontzettend triest dat het zo ver moet komen”, laat hij daarin weten. Maar hij rept met geen woord over de vele burgerdoden- en gewonden die zaterdag in Israël zijn gevallen. Op Instagram plaatst Bij1 zaterdag een verklaring waarin de partij stelt ’vanzelfsprekend de Palestijnen te steunen in hun antikoloniale verzet’.

’Morele kompas stuk’
Ook voormalig Bij1-voorzitter en lijstduwer van de partij Rebekka Timmer lijkt het op te nemen voor Hamas. Zij haalt op X uit naar voormalig CU-leider Gert-Jan Segers. „Er kleeft bloed aan úw handen”, sneert Timmer naar Segers. „Het structureel ontkennen van genocide, ontheemding, apartheid, kolonisatie en wat meer in Palestina. En dan klagen als er tegenreactie komt.”

Segers heeft geen goed woord over voor de uitspraak van Timmer: „Er werd vanochtend een vermoorde vrouw als een trofee naakt door Gaza gereden. Maar de net afgezwaaide voorzitter van Bij1 meldt – uiterst smaakvol – dat ik bloed aan m’n handen heb. In crises als deze zie je bij wie het morele kompas stuk is en wie er nog eentje heeft.”

De meeste politici in Den Haag reageren ontzet op de Hamas-aanvallen. PvdA/GL-lijsttrekker Frans Timmermans spreekt van een ’terreurzaaiende verrassingsaanval van Hamas’. „Niets kan dit willekeurige geweld tegen Israëlische burgers legitimeren”, vindt hij. PVV-leider Geert Wilders zegt dat er een oorlog aan de gang is tussen ’vrijheid en barbaarsheid’. „Als Israël wordt aangevallen, worden wij allemaal aangevallen”, stelt Wilders.

Telefoongesprek
Demissionair premier Mark Rutte sprak zaterdag in een telefoongesprek met zijn Israëlische collega Benjamin Netanyahu alle steun uit voor Israël. „Ik heb hem gezegd dat Nederland dit terroristische geweld onomwonden veroordeelt en het recht van Israël op zelfverdediging volledig steunt”, aldus Rutte.
wtf ....
pi_210866473
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:12 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Alle? Ze hebben er nogal wat.
Dat is mij wel verteld maar kan ook niet zo letterlijk zijn in deze chaos. In ieder geval een hoop reserves die normaal niet opgeroepen zouden worden.
pi_210866480
quote:
Ach, dat wappieclubje bestaat na 22 november niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2023 16:18:15 ]
pi_210866484
Ja, dit is misschien niet helemaal de juiste dag hiervoor Simon.

https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20231007_57786975
pi_210866496
quote:
Je bent oprecht verbaasd over de totale achterlijkheid van bij1-leden?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:20:07 #204
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866498
Dit zijn inderdaad geen mensen, dit zijn losgeslagen dieren.

twitter
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:21:08 #205
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:23:17 #206
236264 crew  capricia
pi_210866530
Goh, Iran...wie had dat nou verwacht?

twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:23:34 #207
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:23:50 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210866541
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:18 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Ach, dat wappieclubje bestaat na 22 november niet meer.
Nog steeds een zetel in de peilingen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:24:30 #209
284411 crew  heywoodu
pi_210866548
quote:
Echt he. "Decennia's" :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:24:42 #210
438527 MissButterflyy
pi_210866550
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:01 schreef nixxx het volgende:

[..]
Mooi.. en ontneem de palestijnen alles maar wat er gebruikt kan worden voor zulke aanvallen.
Bulldozers gebruikt om grenshek te slopen? ok, neem alle bulldozers en kranen maar in beslag of vernietig ze.
Boten gebruikt om via zee te infiltreren? ok, neem alle boten maar in beslag of laat ze zinken, visserboten, of whatever, alles weg.
Dit soort reacties zijn net zo middeleeuws.
pi_210866552
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom arresteren en niet gelijk executeren? Ze zijn niet binnengekomen om zich over te geven lijkt me
[ twitter ]
Omdat er gevangenenruil gaat plaatsvinden
pi_210866556
quote:
Dat zal vast na wat martelingen (nog even wat info lospeuteren) gebeuren
pi_210866564
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:23 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Als Israel daar zo bang voor is. Misschien ze niet gebruiken voor IDF propaganda?
Dus omdat israel een paar vrouwen in campagnes heeft getoont, mogen alle vrouwen nu allemaal kapot worden verkracht?
Als we die logica ( :') ! ) toepassen op het schreeuwen van Alle Snackbar in die IS Hamas videos. Wat krijgen we dan als tegenaktie? :7
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:26:52 #214
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_210866567
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:23 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Als Israel daar zo bang voor is. Misschien ze niet gebruiken voor IDF propaganda?
Dus je excuus voor ontvoeren van vrouwen, kinderen en oma's zijn wat propaganda filmpjes? :')
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:26:58 #215
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210866570
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik denk dat dat opzich alleen maar prima is. Je kunt je "vijanden" beter open en bloot in beeld hebben dan dat ze stil radicaliseren.
pi_210866571
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
zal er om spannen, hopelijk verdwijnen ze.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:27:38 #217
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866579
twitter
pi_210866584
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit soort reacties zijn net zo middeleeuws.
Dit is oorlog
pi_210866595
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Dus je excuus voor ontvoeren van vrouwen, kinderen en oma's zijn wat propaganda filmpjes? :')
Anders werd het niet opgenomen en op shitter geplaatst. Als atrocity propaganda.
Ik bedoel het in het algemeen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:29:30 #220
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_210866601
161-40 voor Israel inmiddels.

Aldus the Daily mail.
pi_210866603
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:50 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Cuck.
:6
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:30:33 #222
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_210866607
Maar goed, je ziet zelfs tijdens een conflict het verschil tussen een open samenleving met rechtstaat en vrije gedachtevorming en die van een samenleving waarbij de machthebbers geweld nodig hebben om zichzelf te legitimeren.

Of heeft iemand ook tweets en berichten van Een ander Palestijns Geluid, Palestijnse maatschappelijke organisaties of prominenten gehoord die kritisch zijn op het moorden en verkrachten door het eigen volk? Er is niet eens een Hooggerechtshof om voor de onafhankelijkheid daarvan te protesteren.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:31:08 #223
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210866616
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:20 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zijn inderdaad geen mensen, dit zijn losgeslagen dieren.

[ twitter ]
De marketing van Hamas spreekt ook alleen al die andere onderontwikkelde booslims aan. De laaggeletterdheid en pure domheid straalt er vanaf.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:31:31 #224
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:32:18 #225
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:32:47 #226
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866634
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:29 schreef PluggieOD het volgende:
161-40 voor Israel inmiddels.

Aldus the Daily mail.
Het is natuurlijk geen strijd om zoveel mogelijk burgerslachtoffers, de kopstukken van Hamas moeten worden getroffen. En Hamas geeft sowieso niet om burgers, ze verschuilen zich hier vaak zelfs tussen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:34:23 #227
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_210866652
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is natuurlijk geen strijd om zoveel mogelijk burgerslachtoffers, de kopstukken van Hamas moeten worden getroffen. En Hamas geeft sowieso niet om burgers, ze verschuilen zich hier vaak zelfs tussen.
Eerst de crisis nu, daarna Wrath of God 2.0 tegen de leiders, waar ze ook zitten.
pi_210866655
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:32 schreef Drxx het volgende:

[..]
Wat een genuanceerde reactie.
Welk islamitisch Arabisch land is ontwikkeld op het gebied van mensenrechten en is politiek stabiel?
Ik vind het lastig genuanceerd te blijven als je steeds hetzelfde beeld ziet.
pi_210866657
Er is een groot verschil tussen een Hamas militant en een Israelische soldaat.

zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:34:56 #230
438527 MissButterflyy
pi_210866658
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:33 schreef HSG het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je aub willen opzouten met je propaganda.
pi_210866664
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:34 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Welk islamitisch Arabisch land is ontwikkeld op het gebied van mensenrechten en is politiek stabiel?
Ik vind het lastig genuanceerd te blijven als je steeds hetzelfde beeld ziet.
Jij zei moslim + Arabier = vernietiging, wat onzin is natuurlijk. Daar reageerde ik op.
pi_210866666
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zou je aub willen opzouten met je propaganda.
Maar wel zooi uit China kopen die Oeigoeren onderdrukt en Tibet bezet houd. _O- _O-

Ga lekker wiebberen hypocriet.
pi_210866670
Israël gaat keihard terugslaan. :X

twitter
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:36:22 #234
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866672
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:34 schreef HSG het volgende:

[ afbeelding ]
Dit klopt inderdaad inderdaad. Het benadrukt het grote verschil mbt een moreel kompas.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:36:24 #235
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_210866673
Tragisch hoe de oplossing altijd rijmt met "bommen op ...." voor vrede. Althans, voor velen.
Heel veel sambal
pi_210866678
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:36 schreef aloa het volgende:

[ twitter ]
Verwacht niet anders eigenlijk ........
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:37:02 #237
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210866680
Geen enkele hoop meer voor de mensheid, deze cultuur wil gewoon alles vernietigen
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210866687
En het is maar wachten op wraakacties van burgers zelf natuurlijk.
pi_210866691
Ook Israël heeft het nodige teruggegeven voor vrede.

pi_210866695
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:33 schreef HSG het volgende:
[ afbeelding ]

dus...
klik
pi_210866701
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef havanagila het volgende:
Tanken zonder te betalen?
pi_210866702
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Verwacht niet anders eigenlijk ........
Nee idd. Je zal er maar wonen.
pi_210866705
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef havanagila het volgende:
Terecht wel als die komen
pi_210866711
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef HSG het volgende:
Ook Israël heeft het nodige opgegeven voor vrede.

[ afbeelding ]
:')
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:39:44 #245
284411 crew  heywoodu
pi_210866716
quote:

[ afbeelding ]
Nou ja, opgegeven. Teruggegeven is wellicht een betere omschrijving in het geval van de Sinaï.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:40:01 #246
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210866718
quote:

[ afbeelding ]
Hahahah
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:40:24 #247
438527 MissButterflyy
pi_210866721
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:36 schreef HSG het volgende:

[..]
Maar wel zooi uit China kopen die Oeigoeren onderdrukt en Tibet bezet houd. _O- _O-

Ga lekker wiebberen hypocriet.
Wat heeft dat te maken met dit topic?
pi_210866728
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:38 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

dus...
klik
Virussen verspreiden mag niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, opgegeven. Teruggegeven is wellicht een betere omschrijving in het geval van de Sinaï.
Je hebt gelijk. Teruggegeven is een beter woord. Israël is een betrouwbaarder partner dan de rest.
pi_210866729
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:36 schreef Nyamuk het volgende:
Tragisch hoe de oplossing altijd rijmt met "bommen op ...." voor vrede. Althans, voor velen.
Wat zou jouw reactie zijn op een invasie specifiek gericht op burgerdoden en doelen? Jezelf laten afslachten? Denk je dat dat iets oplevert?

Wat israel dient te doen nu, om verder kwaad te voorkomen is orde op zaken stellen in israel, en dan gaza gaan bezetten, hamas ontbinden. Ja dat gaat vele doden opleveren, maar de huidige situatie is nog veel gevaarlijker. Het is wel duidelijk dat hamas en de palestijnen an sich niet streven naar vrede.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210866732
Die openlijke steun voor de terroristen van Hamas door Bij1 druist in tegen onze Grondwet. Dit is niet meer 'een mening'. Dat lijkt me ruim voldoende om deze partij nu te verbieden.

Dit gaat ook vele malen verder dan de complotretoriek van FvD, en die willen ze daarom al verbieden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:41:19 #251
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_210866739
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
DMZ, Egyptisch monument voor gevallen soldaten middenin Israel. Wat Israelische monumenten in de Sinaï.

En Egypte was gelijk van de Palestijnen af.
pi_210866743
quote:

Hoe denk je dat bv Gilze Rijen is beveiligd. Voordat de wapenkamer wordt geopend ben je een uur verder. 1 dun hekje van Heras en je hebt toegang tot Apaches en Chinooks.
pi_210866747
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:41 schreef Montagui het volgende:
Die openlijke steun voor de terroristen van Hamas door Bij1 druist in tegen onze Grondwet. Dit is niet meer 'een mening'. Dat lijkt me ruim voldoende om deze partij nu te verbieden.

Dit gaat ook vele malen verder dan de complotretoriek van FvD, En die willen ze daarom al verbieden.
Tegen welk artikel dan precies?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:42:22 #254
396550 Richestorags
pi_210866750
quote:
Ook Israël heeft het nodige teruggegeven voor vrede.

[ afbeelding ]
Facts.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:42:32 #255
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_210866752
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Geen enkele hoop meer voor de mensheid, deze cultuur wil gewoon alles vernietigen
Neuh. Europa had een extreem bloedige 20e eeuw tussen landen die nu vreedzaam handel leven. Zo lang geleden is dat nog niet. Lessen geleerd dat je met geweld niks oplost en voor welvaart stabiliteit nodig is. Maar goed, voor dat inzicht gingen wel gruwelijkheden aan vooraf. Dit kan hier ook, alleen jammer dat de lessen van de 20e eeuw in Europa niet breder worden opgepakt
pi_210866753
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:34 schreef HSG het volgende:

[ afbeelding ]
Hier wordt wel een verkeerd beeld gegeven. De Palestijnse vrouwen kiezen hier zelf voor. Ze zijn 10 x fanatieker dan de mannen.
Lees dit boekje maar eens.
https://www.bol.com/nl/nl(...)uwen-neer/666794926/

pi_210866754
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:40 schreef HSG het volgende:

[..]
Virussen verspreiden mag niet.
[..]
Je hebt gelijk. Teruggegeven is een beter woord. Israël is een betrouwbaarder partner dan de rest.
https geeft een waarschuwing want die ouderwetse site heeft geen ssh, enkel http werkt.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:43:44 #258
438527 MissButterflyy
pi_210866761
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:41 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Hoe denk je dat bv Gilze Rijen is beveiligd. Voordat de wapenkamer wordt geopend ben je een uur verder. 1 dun hekje van Heras en je hebt toegang tot Apaches en Chinooks.
Ik vind dit echt bizar. Ik dacht dat Israël een van de modernste en dan ook best beveiligde wapens/leger heeft.
Hetzelfde geldt voor hun inlichtingendiensten en het spioneren van andere landen. Hoe hebben ze dit niet zien aankomen?
pi_210866764
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Neuh. Europa had een extreem bloedige 20e eeuw tussen landen die nu vreedzaam handel leven. Zo lang geleden is dat nog niet. Lessen geleerd dat je met geweld niks oplost en voor welvaart stabiliteit nodig is. Maar goed, voor dat inzicht gingen wel gruwelijkheden aan vooraf. Dit kan hier ook, alleen jammer dat de lessen van de 20e eeuw in Europa niet breder worden opgepakt
Misschien zijn niet alle culturen gemaakt voor de beschaving. Dat valt niet uit te sluiten. Er is geen Arabisch land met een enigszins ontwikkelde bevolking en cultuur.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:45:15 #260
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866773
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:36 schreef aloa het volgende:

[ twitter ]
En dat is begrijpelijk, het moet eens afgelopen zijn met dit terreurzuchtige volk dat niets anders kan dan aanslagen plegen en vervolgens slachtoffers uitbundig vieren. Sterker nog, met de lichamen van de Israëlische slachtoffers in auto's als een soort trofee door de stad rijden en bespugen. Dit is wat de 'Palestijnen' (lees: Arabieren) voor een aanzienlijk deel zijn en dit wordt ze ook met de paplepel ingegoten.
quote:

[ afbeelding ]
Israël had deze stukken land nooit terug moeten geven.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:45:36 #261
284411 crew  heywoodu
pi_210866775
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:41 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
DMZ, Egyptisch monument voor gevallen soldaten middenin Israel. Wat Israelische monumenten in de Sinaï.

En Egypte was gelijk van de Palestijnen af.
Buiten dat alles, het was al onderdeel van zo ongeveer de eerste Egyptische rijken, duizenden jaren terug. Dus Israël had daar sowieso weinig te zoeken. Maar inderdaad, heel nobel om een stuk land waar je niks te zoeken hebt terug te geven.
pi_210866784
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:43 schreef HSG het volgende:

[..]
Nog meer feiten.

[ afbeelding ]
+ Hamas vindt Poetin ook een prachtvent.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:46:14 #263
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210866787
quote:

[..]
Nog meer feiten.

[ afbeelding ]
Lekker simpel idd. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:46:26 #264
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_210866791
quote:

[..]
Nog meer feiten.

[ afbeelding ]
Na decennia van conflict gaat een overzicht van 'plussen en minnen' niet ineens oplossing bieden voor wie 'gelijk' heeft.

Dat Rabin is vermoord door een Israëlische extremist is ook voor de Palestijnen treurig, hun toekomst had er veel meer rooskleurig uitgezien. Toch zal je terug moeten naar zoiets.
pi_210866794
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:46:58 #266
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210866795
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik vind dit echt bizar. Ik dacht dat Israël een van de modernste en dan ook best beveiligde wapens/leger heeft.
Hetzelfde geldt voor hun inlichtingendiensten en het spioneren van andere landen. Hoe hebben ze dit niet zien aankomen?
Aan de andere kant heeft men natuurlijk veel geleerd in Gaza de laatste tientallen jaren. Bijvoorbeeld dat het maken van plannen waarschijnlijk helemaal 'offline' gebeurd zodat er niks te onderscheppen valt.

Onderdelen van raketten en wapens worden apart als 'machine onderdelen' ergens in verwerkt zodat het binnen te smokkelen is.
pi_210866796
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dat dus niet, men spreekt de steun uit voor de Palestijnen, maar sluit vervolgens de deuren. Dat blijft opvallend.
Niet opvallend, ze hebben een hekel aan Palestijnen...maar nog meer een hekel aan Israëlieten.

Dan is het toch niks mooier om die Palestijnen een beetje te voeren met wapens en de boel een beetje te fucken. Maar wel zorgen dat ze niet jou kant op komen.

Alleen jammer dat wij hier in het westen dat niet willen inzien.
pi_210866798
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:40 schreef Bensel het volgende:

Het is wel duidelijk dat hamas en de palestijnen an sich niet streven naar vrede.
Hamas zeer zeker niet nee.

Het Palestijnse volk is wat ingewikkelder. Ze zijn al bijna een eeuw wanhopig, en grijpen naar alles wat ook maat enigszins voor hun lijkt op te willen komen. Wat dus averechts werkt.

Vanuit hun perspectief kan ik dat wel snappen, want de hele wereld mag dan wel empathie hebben met ze, ze doen helemaal niks. KSA niet, UAE niet, Qatar niet, Turkije niet, het Westen niet.

Het is een verloren volk. Weesjes die opzichzelf zijn aangewezen. Vervolgens komt er een gangbanger (Hamas) die zegt, "hey, ik ben er voor je!" - maae niet heus.

Het is gewoon sneu.
pi_210866802
Kappen aan weerszijden met het posten van memes/cartoons of wat dan ook.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:47:36 #270
438527 MissButterflyy
pi_210866803
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:43 schreef Confetti het volgende:

[..]
Misschien zijn niet alle culturen gemaakt voor de beschaving. Dat valt niet uit te sluiten. Er is geen Arabisch land met een enigszins ontwikkelde bevolking en cultuur.
Het is maar net wat je ontwikkeld vind. Ik vind dat veel Arabische landen een hele rijke cultuur hebben. Je reactie is echt kort door de bocht.
Moet het allemaal maar voldoen aan de westerse maatstaven?
pi_210866806
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En dat is begrijpelijk, het moet eens afgelopen zijn met dit terreurzuchtige volk dat niets anders kan dan aanslagen plegen en vervolgens slachtoffers uitbundig vieren. Sterker nog, met de lichamen van de Israëlische slachtoffers in auto's als een soort trofee door de stad rijden en bespugen. Dit is wat de 'Palestijnen' (lees: Arabieren) voor een aanzienlijk deel zijn en dit wordt ze ook met de paplepel ingegoten.
[..]
Israël had deze stukken land nooit terug moeten geven.
Van generatie op generatie idd. Daarom komt dit ook nooit meer goed.

De haat tegen joden is enorm, zelfs hier in Nederland kan je niet normaal over straat.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:47:48 #272
396550 Richestorags
pi_210866807
quote:

[..]
Mwaaah. Arabische landen hebben wel beschavingen gekend. Je zou hoogstens kunnen stellen dat het dogmatisch volgen van de Islam niet kan leiden tot een beschaving.
pi_210866815
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het is maar net wat je ontwikkeld vind. Ik vind dat veel Arabische landen een hele rijke cultuur hebben. Je reactie is echt kort door de bocht.
Moet het allemaal maar voldoen aan de westerse maatstaven?
En vergeet bovendien niet dat voor een gedeelte de culturen ook zijn beïnvloed door het westen en onze hang naar olie en andere grondstoffen.
pi_210866816
quote:

Dit gaat ook vele malen verder dan de complotretoriek van FvD, en die willen ze daarom al verbieden.
Dit gaat wel ver inderdaad. Al wil je er voor de Palestijn zijn, wat vandaag gebeurde is gewoon fout.
pi_210866818
Drones...

twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:49:54 #276
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_210866828
quote:

[..]
Zo'n 90 jaar geleden kon je hetzelfde concluderen voor de gehele aarde. En dat terwijl de mensheid zo lang bestaat. Vanuit de geschiedenis bekeken is de vrede en welvaart waar wij in zitten een zeer korte periode en eerder de uitzondering op de regel. Misschien is het naïef maar de mens lijkt mij van nature niet destructief van aard.
pi_210866832
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
De Russische martelingen vallen bijna in het niets als je deze beelden ziet...
Wat een onzin, zeg dan niets.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:50:38 #278
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866836
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Buiten dat alles, het was al onderdeel van zo ongeveer de eerste Egyptische rijken, duizenden jaren terug. Dus Israël had daar sowieso weinig te zoeken. Maar inderdaad, heel nobel om een stuk land waar je niks te zoeken hebt terug te geven.
Als Egypte niet had besloten Israël aan te vallen, was het ook de Sinaï nooit kwijtgeraakt. Hetzelfde geldt voor de Golan en Syrië. Het zijn telkens de Islamtische landen die Israël aanvallen en vervolgens terrein verloren. 'Play stupid games, get stupid prizes'. Gelukkig voor deze landen is Israël dan zo nobel deze gewonnen gebieden terug te geven.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:50:55 #279
396550 Richestorags
pi_210866839
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:46 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Waarom verdedig je met hand en tand de Turkse aanvallen op de PKK en praat je hier de Hamas aanvallen goed?
pi_210866840
quote:

Wie heeft dat gedaan dan namens die partij?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:51:20 #281
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_210866842
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:46 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Maar als je het gelijk van de Palestijnen van vandaag moet halen uit de terreur van een ander, dan ben je het er dus mee eens dat dit terreur is. Duidelijk.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:51:56 #282
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210866844
Weinig nieuws trouwens verder. Alle filmpjes die je ziet zijn al een paar uur oud.

Is het ergste voorbij of heerst er gewoon een soort fog of war?
pi_210866851
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210866853
WTF :o

DEN HAAG - Op sociale media wordt verbijsterd gereageerd op Bij1-politici die begrip tonen voor de Hamas-aanval in Israël, waarbij tientallen Israëliërs om het leven zijn gekomen. Volgens Bij1-lijsttrekker Edson Olf heeft Nederland ’actief schuld’ aan het huidige conflict. „Vanzelfsprekend steunen wij de Palestijnen in hun antikoloniale verzet”, meldt Bij1 op Instagram.

https://www.telegraaf.nl/(...)eeft-hier-schuld-aan
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:53:15 #285
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_210866854
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:40 schreef Bensel het volgende:

[..]
Wat zou jouw reactie zijn op een invasie specifiek gericht op burgerdoden en doelen? Jezelf laten afslachten? Denk je dat dat iets oplevert?

Wat israel dient te doen nu, om verder kwaad te voorkomen is orde op zaken stellen in israel, en dan gaza gaan bezetten, hamas ontbinden. Ja dat gaat vele doden opleveren, maar de huidige situatie is nog veel gevaarlijker. Het is wel duidelijk dat hamas en de palestijnen an sich niet streven naar vrede.
Geen idee ik vind het lastig. Denk dat ik niet de enige ben.

Beide kanten streven niet naar vrede. Genoeg filmpjes van beide kanten hoe oprecht onschuldige mensen worden afgeslacht. Maar daar zit dan ook de crux want nou zitten we in een spiraal neerwaarts en het ziet er niet rooskleurig uit.

Maar.. heeft de Mossad zitten 'slapen' ofzo? :X
Heel veel sambal
pi_210866856
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:51 schreef aloa het volgende:

[..]
Wie heeft dat gedaan dan namens die partij?
De lijsttrekker, Edson Olf.
Volgens die proleet is het trouwens ook de schuld van Nederland :')

pi_210866859
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weinig nieuws trouwens verder. Alle filmpjes die je ziet zijn al een paar uur oud.

Is het ergste voorbij of heerst er gewoon een soort fog of war?
waarschijnlijk fog of war. Denk dat veel mensen zichzelf gebarricardeerd hebben en het israelisch leger zal hun plannen, vorderingen etc niet aan de grote klok gaan hangen. En wellicht is Hamas er nu achter dat filmpjes van pure terrorisme hun imago niet heel goed doet op het moment
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210866866
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vanuit de geschiedenis bekeken is de vrede en welvaart waar wij in zitten een zeer korte periode en eerder de uitzondering op de regel.
het is wel vaker gebeurd zo'n periode en dat eindigde tot nu toe altijd in het uiteenvallen van dat rijk/land met een oorlog . Ik zou niet weten waarom het nu anders zou zijn.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:55:59 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_210866879
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Zo'n 90 jaar geleden kon je hetzelfde concluderen voor de gehele aarde. En dat terwijl de mensheid zo lang bestaat. Vanuit de geschiedenis bekeken is de vrede en welvaart waar wij in zitten een zeer korte periode en eerder de uitzondering op de regel. Misschien is het naïef maar de mens lijkt mij van nature niet destructief van aard.
Volgens mij leven we in de vredigste tijd ooit.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210866882
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210866883
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:50 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wat een onzin, zeg dan niets.
Zeg a. Niet voor niets bijna en b. Ik vind deze echt wel (iets) verder gaan. Dit is echt pure haat die je hier ziet.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:58:04 #292
396550 Richestorags
pi_210866899
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Dat zie ik jouw held nog niet doen.
pi_210866901
twitter

:') !
pi_210866905
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:55 schreef tong80 het volgende:

[..]
Volgens mij leven we in de vredigste tijd ooit.

klopt en daarna vielen de grote stabiele rijken/landen uiteen wat geregeld begon met interne kwesties.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:58:33 #295
438527 MissButterflyy
pi_210866907
En toch hè… we lijken vergeten te zijn dat begin dit jaar ook veel onrust was doordat joodse kolonisten plunderend en moordend door de Palestijnse stad Humara trokken.
Dat vond ik ook wel redelijk bizar. En je hoorde er hier verder niet zoveel over.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:59:14 #296
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866912
BIJ1 gaat wel los hoor.

twitter

twitter
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:59:17 #297
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210866913
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Genoeg kansen gehad voor hun renaissance, ze kunnen het niet, het lukt ze niet.

Ze blijven maar dwalen in een volkomen fascistische ideologie en wij bieden dat nog bescherming ook.

Het christendom mag je ridiculiseren, maar owee als je datzelfde met de islam doet. Het is krankzinnig, die hele ideologie is een tumor, een gezwel, zoals elke godsdienst en met name de abrahamistische, blijken te zijn., dus ja ook de torah, de bijbel, de koran, het zijn stuk voor stuk inferieure ideologieën.

Religie moet gewoon kapot
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210866918
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:58 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ twitter ]

:') !
wat heeft islam met jeruzalem, blijf lekker bij mekka zoals de koran zegt in 27:91
pi_210866919
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:53 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
De lijsttrekker, Edson Olf.
Volgens die proleet is het trouwens ook de schuld van Nederland :')

Klopt wel, alleen anders dan hij denkt. Nederland heeft eerder die terroristen van Hamas gefinancierd.

Bronnen staan al vermeld eerder in deze topicreeks.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_210866920
Kennelijk wordt er Farsi gesproken in deze video.
twitter
-Rabia Al-Basri
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:01:02 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_210866928
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
klopt en daarna vielen de grote stabiele rijken/landen uiteen wat geregeld begon met interne kwesties.
M'n column van paar jaar geleden:

Wreedheid, oorlog, verderf, tirannie, geboefte, hebzucht, moord, aanslagen, martelingen, onderdrukking, verraad, gijzelingen is van alle tijden. Ik begrijp de uitdrukking: "In wat voor tijden leven we in hemelsnaam ?" dan ook niet. Vroeger was het zelfs nog erger, in de eerste wereldoorlog sneuvelden 9 miljoen soldaten, in de tweede wereldoorlog vielen in totaal 60 miljoen doden. 9 miljoen joden werden vergast. In de middeleeuwen ging je op de brandstapel werd je geradbraakt of gevierendeeld. Iedere tijd heeft zijn wreedheden en ellende.

Momenteel zitten we in een periode van extremiteiten, die verder gaan dan incidenteel. Voornamelijk IS is daar verantwoordelijk voor. Ze proberen de democratie in het hart te raken, in naam van godsdienst heet het. Ik vind het eerder in de naam van het barbarisme. Ik ken geen godsdienst, waar in naam van de aanbedene geslachtsdelen en/of genitialïen moeten worden geamputeerd om vervolgens in de mond van de slachtoffers te worden gepropt.

De oorlogen welen momenteel gewoon tierig door, echter leven we ook in de tijd van aanslagen. Daar komt bij dat door de huidige media, veel in beeld komt en veel te zien is. Je krijgt het in je schoot geworpen, of je nu wil of niet. Zie afgelopen week in Nice. Per abuis werden er beelden getoond die shockerend waren. Later werd de fout hersteld. Terwijl de langzaam op de meute afrijdende vrachtwagen luguber is. Je weet wat die mensen te wachten staat. De Leeuw sluipt naar de weerloze antilope, om op het onverwachte moment toe te slaan. Met het bord op schoot zit je rechtstreeks te kijken hoe twee vliegtuigen de WTC-Towers invliegen. Daardoor lijkt deze tijd wreder en gevaarlijker. Dat is natuurlijk nonsens. Het lijkt alsof het dichterbij komt, wordt ook vaak gezegd. Misschien is het ergste geweld wel verder weg dan ooit.

Daarom ben ik om, daarom omarm ik de Pokómon, daarom geniet ik van het massale genieten, en van de gezamenlijke pret. De vredigheid die het uitstraalt, terwijl er agressief op de Pókomon wordt gejaagd. Er wordt alleen met camera's geschoten. Ik begrijp nog steeds niets van de Pokómon. Waar komt ie vandaan ? Hoe is deze rage ontstaan ? Wat is de aanzet geweest ? Wat is het doel ? Is er straks een winnaar ? Zijn er straks winnaars ? Is het net zoals bij de Panini-voetbalplaatjes ? Dat als je ze allemaal hebt, je winnaar bent in je eigen wedstrijd ? Ik vind de Pókomon rage zelfs geweldig. Ik begrijp de haters niet. Ik ken mensen met vreemdere hobby's. Prins Bernard schoot met een vredesroos als pochette leeuwen en olifanten dood.

Furfrou, Ampharos, Houndour, Poochyena namen die als muziek in de oren klinken. Namen verzonnen door een briljante geest. Is de Pókomon niet een soort geest ? Geestverruimend is het wel. Het lijkt kinderspel, het lijkt me eerder een monsterlijk genoegen om ze op te sporen. Het lijkt me een euforisch gevoel te geven er één te ontdekken. Ik heb me nog niet echt verdiept, maar wat ik zie in deze fantasiewereld is het kinderlijke, het spontane, het speelse, het verbroedende, gemoedelijke. In iedere deelnemer is de jeugd gevaren. Veel mensen worden weer kind, worden weer speels en zijn trots op wat ze hebben gevonden. "Kijk eens mama, met losse handjes."

Daarom is het contrast zo mooi. Daarom was het zo aangrijpend om de foto van het dode kindje onder de folie te zien in Nice. Er lag een knuffeltje naast het lijkje. Het lag er een beetje namens Pókomon. Het knuffeltje lag er tegen de grote boze buitenwereld. Waar schamper gelachen wordt als volwassenen hun geluk vinden in een virtueel beestje. Was die virtuele wereld maar de reële, wat zou de wereld dan mooi en vredig zijn. Ik blijf genieten van de volwassenen die genieten omdat ze terug zijn bij het onschuldige genot uit hun jeugd.
De Pókomon rage had op geen beter moment haar kop op kunnen steken. Iedereen zou weer eens kind moeten kunnen zijn. Pókomon geeft je die kans. Kinderlijk eenvoudig.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')