abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210865790
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:38 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Er is dan ook meer dan genoeg kritiek in het westen zelf geweest op de volstrekt onnodige Amerikaanse inval in Irak, van zowel de westerse bevolking als de nodige westerse politici. Alleen al in Europa zijn indertijd miljoenen mensen de straat op gegaan om te protesteren tegen de inval. Ook dat maakt ons veruit superieur.
En kleine details zoals dat het overgrote merendeel van die mensen door andere Arabieren is vermoord en niemand hier juichend over straat ging paraderen met de lijken.

En zo stabiel was de regering van Saddam ook niet, anders had hij geen gifgas nodig, dus is het nog maar de vraag of die burgeroorlog voorkomen kon worden.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:45:15 #127
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210865799
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:43 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Wat vind jij van Turkije vs PKK en Israël vs Hamas?
pi_210865801
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef RamboDirk het volgende:
Onverwachts dat Israel zich zo laat verrassen. Ze kunnen nu niet anders dan Gaza compleet uit te roken. Dan zullen de omliggende moslim landen zich er wel weer mee bemoeien.

Erg zonde maar we hebben er weer een totale oorlog bij. Wat een ellende en gezeik.
Moeilijk in te denken dat dit voorbij gegaan is aan cia, nsa of mossad. Had Biden dit keer geen voorgevoel?
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210865804
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210865805
Overigens, voor het simplistische volk dat zegt dat het afslachten en kidnapping van burgers gerechtigd is vanwege de zogenaamde onderdrukking van Israël - diezelfde retoriek zou dus toegepast kunnen worden door Israël om alles en iedereen van de kaart te vegen in de Gaza strook naar aanleiding van deze brute slachting onder burgers.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:45:44 #131
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210865806
quote:
[ twitter ]
Rusland viel en valt Oekraïne aan en Hamas valt nu Israël aan. De vergelijking uit die strip klopt dus niets van.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210865808
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210865815
het wordt altijd gedraaid dat verzet mag want israel bezet. nooit dat israel bezet omdat ze recht hebben op veiligheid.
beide is misschien waar en beide extremistische kanten in dit conflict buiten deze stellingen volledig uit. laat maar weer even zien hoe zinloos oorlog voeren is.
pi_210865819
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:27 schreef Drxx het volgende:

[..]
Ik tel toch echt miljoenen doden na 1945, maar duw vooral je kop in het zand joh. Brown people bad, gewoon feiten negeren. :W

En als ik anti-Westers was geweest, woonde ik niet in Nederland. Je hoeft niet anti-Westers te zijn om haatvolle reacties tegen te gaan met gedocumenteerde feiten. Maar dat past natuurlijk niet in jouw wereldbeeld.
Ik zeg toch nergens dat brown people slecht zijn?
Ik geef alleen aan dat wat jij aangeeft gewoon onzin is.

De meeste van je staatjes hebben helemaal niets met genocide of dergelijke dingen te maken.
pi_210865821
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210865825
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:46 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik zeg toch nergens dat brown people slecht zijn?
Ik geef alleen aan dat wat jij aangeeft gewoon onzin is.

De meeste van je staatjes hebben helemaal niets met genocide of dergelijke dingen te maken.
Oogkleppen af.
pi_210865833
Een paar dagen terug khamanei be like
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210865837
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Overigens, voor het simplistische volk dat zegt dat het afslachten en kidnapping van burgers gerechtigd is
Letterlijk wie zegt dat. :D
pi_210865838
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:47 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Geloof er niks van, islam is vrede, joden zijn niet de vijand van moslims, zegge ze zelf.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210865842
quote:
[ twitter ]
Je zal maar zo dom zijn om een vergelijking te trekken tussen een actieve oorlogssituatie in de Oekraïne waar een ongeluk met een raket resulteert in onopzettelijke slachtoffers, en de geplande en doelbewuste invasie van bewapenende terroristen die burgers uit auto’s slepen en ze daar ter plekke executeren.

Mijn hemel, zulks een domheid, dit grenst gewoon aan infantiliteit.
pi_210865846
Hamas, de bondgenoot van Vladimir Poetin.
pi_210865851
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:41 schreef Drxx het volgende:

[..]
Vergeet Irak even: Wat moet de lat laag liggen wanneer miljoenen doden sinds 1945 'ons' "veruit superieur" maakt. Arme mensheid.
Ja, we zijn heel slecht. En nu?
pi_210865854
lol wtf

twitter
pi_210865857
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:47 schreef Drxx het volgende:

[..]
Letterlijk wie zegt dat. :D
De hele bij1 kliek, om mee te beginnen. En Slayage, en jij onder andere. Ik heb je dit geweld niet zien veroordelen trouwens. Was je dat even vergeten? Of heb ik er overheen gelezen ?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:49:26 #145
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210865859
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:45 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Het gaat daar niet om vandaag. Jij wil je gelijk halen over de ruggen van deze slachtoffers. Walgelijk figuur.
pi_210865863
Israël *O* Tijd om de Hamasratten uit te roeien.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_210865870
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je zal maar zo dom zijn om een vergelijking te trekken tussen een actieve oorlogssituatie in de Oekraïne waar een ongeluk met een raket resulteert in onopzettelijke slachtoffers, en de geplande en doelbewuste invasie van bewapenende terroristen die burgers uit auto’s slepen en ze daar ter plekke executeren.

Mijn hemel, zulks een domheid, dit grenst gewoon aan infantiliteit.
Je zal maar geloven dat de bombardementen van Rusland op Oekrainse burgerdoelen een ongeluk zijn.
pi_210865876
İt failed because it was meant to fail
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:50:29 #149
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865881
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:49 schreef HSG het volgende:
Israël *O*
Cuck.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:50:45 #150
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210865889
Probleem met Hamas is dat ze altijd te werk gaan als monsters. Je kunt Israel het nu niet kwalijk nemen om Gaza 50 jaar terug te werpen en Hamas om ver te werpen. Zodat er de komende jaren 0 slagkracht is vanaf die kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')