En kleine details zoals dat het overgrote merendeel van die mensen door andere Arabieren is vermoord en niemand hier juichend over straat ging paraderen met de lijken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:38 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Er is dan ook meer dan genoeg kritiek in het westen zelf geweest op de volstrekt onnodige Amerikaanse inval in Irak, van zowel de westerse bevolking als de nodige westerse politici. Alleen al in Europa zijn indertijd miljoenen mensen de straat op gegaan om te protesteren tegen de inval. Ook dat maakt ons veruit superieur.
Moeilijk in te denken dat dit voorbij gegaan is aan cia, nsa of mossad. Had Biden dit keer geen voorgevoel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef RamboDirk het volgende:
Onverwachts dat Israel zich zo laat verrassen. Ze kunnen nu niet anders dan Gaza compleet uit te roken. Dan zullen de omliggende moslim landen zich er wel weer mee bemoeien.
Erg zonde maar we hebben er weer een totale oorlog bij. Wat een ellende en gezeik.
Rusland viel en valt Oekraïne aan en Hamas valt nu Israël aan. De vergelijking uit die strip klopt dus niets van.quote:
Ik zeg toch nergens dat brown people slecht zijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:27 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik tel toch echt miljoenen doden na 1945, maar duw vooral je kop in het zand joh. Brown people bad, gewoon feiten negeren.
En als ik anti-Westers was geweest, woonde ik niet in Nederland. Je hoeft niet anti-Westers te zijn om haatvolle reacties tegen te gaan met gedocumenteerde feiten. Maar dat past natuurlijk niet in jouw wereldbeeld.
Oogkleppen af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat brown people slecht zijn?
Ik geef alleen aan dat wat jij aangeeft gewoon onzin is.
De meeste van je staatjes hebben helemaal niets met genocide of dergelijke dingen te maken.
Letterlijk wie zegt dat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Overigens, voor het simplistische volk dat zegt dat het afslachten en kidnapping van burgers gerechtigd is
Geloof er niks van, islam is vrede, joden zijn niet de vijand van moslims, zegge ze zelf.quote:
Je zal maar zo dom zijn om een vergelijking te trekken tussen een actieve oorlogssituatie in de Oekraïne waar een ongeluk met een raket resulteert in onopzettelijke slachtoffers, en de geplande en doelbewuste invasie van bewapenende terroristen die burgers uit auto’s slepen en ze daar ter plekke executeren.quote:
Ja, we zijn heel slecht. En nu?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Vergeet Irak even: Wat moet de lat laag liggen wanneer miljoenen doden sinds 1945 'ons' "veruit superieur" maakt. Arme mensheid.
De hele bij1 kliek, om mee te beginnen. En Slayage, en jij onder andere. Ik heb je dit geweld niet zien veroordelen trouwens. Was je dat even vergeten? Of heb ik er overheen gelezen ?quote:
Het gaat daar niet om vandaag. Jij wil je gelijk halen over de ruggen van deze slachtoffers. Walgelijk figuur.quote:
Je zal maar geloven dat de bombardementen van Rusland op Oekrainse burgerdoelen een ongeluk zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zal maar zo dom zijn om een vergelijking te trekken tussen een actieve oorlogssituatie in de Oekraïne waar een ongeluk met een raket resulteert in onopzettelijke slachtoffers, en de geplande en doelbewuste invasie van bewapenende terroristen die burgers uit auto’s slepen en ze daar ter plekke executeren.
Mijn hemel, zulks een domheid, dit grenst gewoon aan infantiliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |