abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210865546
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef Slayage het volgende:

[..]
Laten vieren of laten gebeuren? Netanyahu oogt heel content met wat er gaande is. [ twitter ]
Wel ja joh, gewoon ff full conspiracy gaan. Alles om maar niet de Palestijnse agressie te veroordelen.
pi_210865552
bah, bij1... hou gewoon je mond dan.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:31:14 #103
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210865568
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Vrij dom dit, Gaza gaat terug gebombardeerd worden naar de 7e eeuw of zo.
Nope, want Hamas heeft human shields om zich achter/tussen te verstoppen. Dus Israel moet zich inhouden en vechten met 1 hand op de rug.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:32:19 #104
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210865590
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef Slayage het volgende:

[..]
Laten vieren of laten gebeuren? Netanyahu oogt heel content met wat er gaande is. [ twitter ]
:') kon je het antisemietje weer niet bedwingen jongen?
pi_210865600
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
en wanneer komt antichrist?
Zal niet lang meer duren denk ik
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210865602
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wel ja joh, gewoon ff full conspiracy gaan. Alles om maar niet de Palestijnse agressie te veroordelen.
Over full conspiracy gesproken. :') Jij doet overkomen alsof wat er vandaag is gebeurd in 2 uurtjes was gepland of zo:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Israel heeft vandaag 1 keer de teugels laten vieren en zie wat er van gekomen is.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:34:05 #107
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210865622
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat hoor ik al 2000 jaar ;)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210865628
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210865640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]
russische, oh wacht
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210865647
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210865661
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:34 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Is Hamas volgens jou een terroristische club?
pi_210865662
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:35:51 #113
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_210865664
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Laten we het hopen. Het moet nu gewoon eens klaar zijn, het is nu duidelijk dat deze mensen niet zullen rusten tot Isral van de kaart is geveegd. Het is tientallen keren geprobeerd, maar ze blijven maar handelen op basis van primitieve emotie en agressie, klaar nu. Dat bandietenhol moet compleet worden uitgerookt als men in Isral ooit eens vredig wil kunnen leven.
[..]
'Daily murders of children' - Dat is onjuist.
'70 years of occupation' - Ook dit is onjuist
'Dispossession, expulsion and apartheid' - En ook dit klopt niet.

Het lijkt mij lastig om je eigen barbaarse geweld en terrorisme maar goed te blijven praten op basis van allerlei onwaarheden en leugens. Als in 1948 Isral was erkent, had men gewoon vredig kunnen samenleven naast een Joodse staat.

Maar dit wilden de Arabieren/moslims niet omdat binnen die cultuur dat een teken van zwakte zou zijn. Men zal bezig blijven met terreur, op basis van het onjuiste idee dat alles wat nu Isral is, eigenlijk zogenaamd hun toebehoort.
Dit vat het wel zo'n beetje samen inderdaad. Isral heeft de afgelopen jaren weer teveel zwakte getoond en daarmee Hamas aangemoedigd. Die gasten spreken alleen de taal van geweld.
pi_210865677
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dat hoor ik al 2000 jaar ;)
Dat doe je dan best wel knap hoor
Jezelf 2000 jaar in leven houden :D
pi_210865695
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Nee, het was perongeluk dat er 300k (meest conservatieve schatting) burgerdoden bij vielen.
Wat een beschaafde invasie was het eigenlijk!
Er is dan ook meer dan genoeg kritiek in het westen zelf geweest op de volstrekt onnodige Amerikaanse inval in Irak, van zowel de westerse bevolking als de nodige westerse politici. Alleen al in Europa zijn indertijd miljoenen mensen de straat op gegaan om te protesteren tegen de inval. Ook dat maakt ons veruit superieur.
pi_210865702
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het 7-jarig vredesverbond van Daniel 9:27 zal ook wel dicht bij zijn, als die interpretatie klopt.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:39:37 #117
396550 Richestorags
pi_210865708
quote:
[ twitter ]
Interessant hoe jij je slachtofferagenda erdoorheen blijft drukken. Voel je je zo achtergesteld in het Westen?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:40:10 #118
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210865718
Onverwachts dat Israel zich zo laat verrassen. Ze kunnen nu niet anders dan Gaza compleet uit te roken. Dan zullen de omliggende moslim landen zich er wel weer mee bemoeien.

Erg zonde maar we hebben er weer een totale oorlog bij. Wat een ellende en gezeik.
pi_210865729
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef RamboDirk het volgende:
Onverwachts dat Israel zich zo laat verrassen. Ze kunnen nu niet anders dan Gaza compleet uit te roken. Dan zullen de omliggende moslim landen zich er wel weer mee bemoeien.

Erg zonde maar we hebben er weer een totale oorlog bij. Wat een ellende en gezeik.
Als mensheid leren we echt geen kk :r
pi_210865739
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:38 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Er is dan ook meer dan genoeg kritiek in het westen zelf geweest op de volstrekt onnodige Amerikaanse inval in Irak, van zowel de westerse bevolking als de nodige westerse politici. Alleen al in Europa zijn indertijd miljoenen mensen de straat op gegaan om te protesteren tegen de inval. Ook dat maakt ons veruit superieur.
Vergeet Irak even: Wat moet de lat laag liggen wanneer miljoenen doden sinds 1945 'ons' "veruit superieur" maakt. Arme mensheid.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:41:41 #121
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210865741
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Als mensheid leren we echt geen kk :r
Vooral bepaalde mensen op bepaalde posities.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:41:50 #122
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210865745
quote:
[ twitter ]
Isral heeft miljoenen burgers die niet blank zijn en ook nog ruim 2,5 miljoen die moslim zijn.

Maar ja hoor, laten we het inderdaad vooral blijven hebben over de kinderen die zogenaamd dagelijks worden omgebracht door Isralirs. Wat een belachelijke onzin zeg, het doet ook denken aan de eeuwenoude typische antisemitische troep over Joden, die zogenaamd kinderen zouden offeren en diens bloed zouden drinken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210865755
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:38 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Het 7-jarig vredesverbond van Daniel 9:27 zal ook wel dicht bij zijn, als die interpretatie klopt.
Allemaal leuk en aardig, maar we zitten wel in NWS he
Laten we het bij de actualiteiten houden ;)
pi_210865766
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:44:18 #125
396550 Richestorags
pi_210865784
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Isral heeft miljoenen burgers die niet blank zijn en ook nog ruim 2,5 miljoen die moslim zijn.

Maar ja hoor, laten we het inderdaad vooral blijven hebben over de kinderen die zogenaamd dagelijks worden omgebracht door Isralirs. Wat een belachelijke onzin zeg, het doet ook denken aan de eeuwenoude typische antisemitische troep over Joden, die zogenaamd kinderen zouden offeren en diens bloed zouden drinken.
Er zijn Ethiopische Joden en daarnaast zijn Joden net zo brown als Arabieren gezien ze uit het Midden-Oosten komen.
pi_210865790
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:38 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
En kleine details zoals dat het overgrote merendeel van die mensen door andere Arabieren is vermoord en niemand hier juichend over straat ging paraderen met de lijken.

En zo stabiel was de regering van Saddam ook niet, anders had hij geen gifgas nodig, dus is het nog maar de vraag of die burgeroorlog voorkomen kon worden.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:45:15 #127
396550 Richestorags
pi_210865799
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:43 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Wat vind jij van Turkije vs PKK en Isral vs Hamas?
pi_210865801
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef RamboDirk het volgende:

Moeilijk in te denken dat dit voorbij gegaan is aan cia, nsa of mossad. Had Biden dit keer geen voorgevoel?
pi_210865804
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210865805
Overigens, voor het simplistische volk dat zegt dat het afslachten en kidnapping van burgers gerechtigd is vanwege de zogenaamde onderdrukking van Isral - diezelfde retoriek zou dus toegepast kunnen worden door Isral om alles en iedereen van de kaart te vegen in de Gaza strook naar aanleiding van deze brute slachting onder burgers.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:45:44 #131
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210865806
quote:
[ twitter ]
Rusland viel en valt Oekrane aan en Hamas valt nu Isral aan. De vergelijking uit die strip klopt dus niets van.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210865808
twitter
pi_210865815
het wordt altijd gedraaid dat verzet mag want israel bezet. nooit dat israel bezet omdat ze recht hebben op veiligheid.
beide is misschien waar en beide extremistische kanten in dit conflict buiten deze stellingen volledig uit. laat maar weer even zien hoe zinloos oorlog voeren is.
pi_210865819
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:27 schreef Drxx het volgende:

[..]
Ik tel toch echt miljoenen doden na 1945, maar duw vooral je kop in het zand joh. Brown people bad, gewoon feiten negeren. :W

En als ik anti-Westers was geweest, woonde ik niet in Nederland. Je hoeft niet anti-Westers te zijn om haatvolle reacties tegen te gaan met gedocumenteerde feiten. Maar dat past natuurlijk niet in jouw wereldbeeld.
Ik zeg toch nergens dat brown people slecht zijn?
Ik geef alleen aan dat wat jij aangeeft gewoon onzin is.

De meeste van je staatjes hebben helemaal niets met genocide of dergelijke dingen te maken.
pi_210865821
twitter
pi_210865825
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:46 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik zeg toch nergens dat brown people slecht zijn?
Ik geef alleen aan dat wat jij aangeeft gewoon onzin is.

De meeste van je staatjes hebben helemaal niets met genocide of dergelijke dingen te maken.
Oogkleppen af.
pi_210865833
Een paar dagen terug khamanei be like
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210865837
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Overigens, voor het simplistische volk dat zegt dat het afslachten en kidnapping van burgers gerechtigd is
Letterlijk wie zegt dat. :D
pi_210865838
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:47 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Geloof er niks van, islam is vrede, joden zijn niet de vijand van moslims, zegge ze zelf.
pi_210865842
quote:
[ twitter ]
Je zal maar zo dom zijn om een vergelijking te trekken tussen een actieve oorlogssituatie in de Oekrane waar een ongeluk met een raket resulteert in onopzettelijke slachtoffers, en de geplande en doelbewuste invasie van bewapenende terroristen die burgers uit auto’s slepen en ze daar ter plekke executeren.

Mijn hemel, zulks een domheid, dit grenst gewoon aan infantiliteit.
pi_210865846
Hamas, de bondgenoot van Vladimir Poetin.
pi_210865851
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:41 schreef Drxx het volgende:

[..]
Vergeet Irak even: Wat moet de lat laag liggen wanneer miljoenen doden sinds 1945 'ons' "veruit superieur" maakt. Arme mensheid.
Ja, we zijn heel slecht. En nu?
pi_210865854
lol wtf

twitter
pi_210865857
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:47 schreef Drxx het volgende:

[..]
De hele bij1 kliek, om mee te beginnen. En Slayage, en jij onder andere. Ik heb je dit geweld niet zien veroordelen trouwens. Was je dat even vergeten? Of heb ik er overheen gelezen ?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:49:26 #145
396550 Richestorags
pi_210865859
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:45 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Het gaat daar niet om vandaag. Jij wil je gelijk halen over de ruggen van deze slachtoffers. Walgelijk figuur.
pi_210865863
Isral *O* Tijd om de Hamasratten uit te roeien.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
pi_210865870
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je zal maar zo dom zijn om een vergelijking te trekken tussen een actieve oorlogssituatie in de Oekrane waar een ongeluk met een raket resulteert in onopzettelijke slachtoffers, en de geplande en doelbewuste invasie van bewapenende terroristen die burgers uit auto’s slepen en ze daar ter plekke executeren.

Mijn hemel, zulks een domheid, dit grenst gewoon aan infantiliteit.
Je zal maar geloven dat de bombardementen van Rusland op Oekrainse burgerdoelen een ongeluk zijn.
pi_210865876
İt failed because it was meant to fail
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:50:29 #149
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210865881
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:49 schreef HSG het volgende:
Isral *O*
Cuck.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:50:45 #150
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210865889
Probleem met Hamas is dat ze altijd te werk gaan als monsters. Je kunt Israel het nu niet kwalijk nemen om Gaza 50 jaar terug te werpen en Hamas om ver te werpen. Zodat er de komende jaren 0 slagkracht is vanaf die kant.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:50:48 #151
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210865890
https://qr.ae/pKIjOg
What are the implications of Hamas claiming to have fired 5,000 rockets against Israel?

The situation in Israel is very complicated.

This morning, the massive rocket fire was a cover for the infiltration of Hamas militants into the territory of Israel.

After the announcement of air alerts, when the military descended into the shelter, Hamas militants began infiltrating Israeli territory.
Via underground tunnels, on the ground, cracks were created everywhere in the defense system.
Hamas militants were entering by water, under water and even on hang gliders from the air.

Then Hamas began taking hostages and killing civilians. The goal was to create panic and hold buildings using civilians as hostages. Hamas militants understand that having hostages prevents a counter-attack with heavy equipment or a hard assault.

In Israel, life of every citizen is valued, so Hamas militants use it for their security.

Today is Shabbat, which means there are many people at home. Additionally, the Israeli protocol dictates that when the rocket fire starts, everyone must hide in specially equipped rooms or shelters. This made it possible for Hamas militants to enter Israel almost unnoticed and buy time.

The capture of a small military base, where everyone went into hiding, gave the Hamas attackers an opportunity to obtain the uniforms and weapons of the Israeli army. They changed clothes and swapped their Kalashnikovs to M-16s, now it is difficult to distinguish them from the Israeli military. The exact number of Hamas militants on the territory of Israel is not known.

It is also known that a number of Israeli soldiers and civilians were captured and taken to Gaza. This also limits the capabilities of the Israeli military for a major operation. Hamas militants will publicly execute Israelis to stop such an operation.

The scale of attack.

It is a big mistake to think that there are weapons in every apartment in Israel. It has gotten easier in recent years to have a weapon, but a gun permit is still difficult to obtain. That is why there is no mass use of weapons by the civilian population.

The situation is being closely watched by Iran and Hezbollah, who are ready to join in a full-scale war if there is hope for success.

For the leadership of Iran and Hezbollah, the issue of the destruction of Israel is a cornerstone value and the main purpose of their existence. Understanding this, it’s apparent that the situation is creating a serious threat to the regional security in the whole Middle East.

Israeli commentators are calling it “the biggest failure of the Israeli security services”, which has led to human losses and may have even greater consequences.

And there are no simple solutions to get out of this situation.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:50:50 #152
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210865892
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:48 schreef Ali_boo het volgende:
lol wtf

[ twitter ]
Goh, wat een lol.. terroristen op zoek naar mensen om te vermoorden. was je ook aan het LOLlen tijdens de Hebdo aanslagen zeker?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210865942
Nou, de status quo is wel voorbij denk ik... kan me niet voorstellen dat ze terug kunnen naar hoe het was. Gaza onder Hamas bestuur is nu verleden tijd denk ik.

Maar de grootste vraag van allen is: hoe heeft de Isralische geheime dienst en het IDF dit niet zien aankomen?
Intolerant voor intolerantie
pi_210865953
twitter
pi_210865968
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:50 schreef nixxx het volgende:

[..]
Goh, wat een lol.. terroristen op zoek naar mensen om te vermoorden. was je ook aan het LOLlen tijdens de Hebdo aanslagen zeker?
:') :')
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:53:45 #156
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210865973
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:48 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]

Latest: #Palestinian mujahidins are patrolling in #Israel streets.
Waar blijven de Israelische dronestrikes? Dat hebben ze praktisch uitgevonden. Een Hermes met 4 raketten die rondvliegt en van 5km hoogte kan inzoomen op een postzegel. Waar zijn ze?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:55:32 #157
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_210866020
Wel durven te noorden en verkrachting maar dan niet het excuus ervoor buiten jezelf zoeken. :')

En dan denken dat je vooruitgang creert :')
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_210866025
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:53 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Waar blijven de Israelische dronestrikes? Dat hebben ze praktisch uitgevonden. Een Hermes met 4 raketten die rondvliegt en van 5km hoogte kan inzoomen op een postzegel. Waar zijn ze?
Volgens mij zei Steve dat er een onderzoek is gestart naar de geheime diensten en hoe ze dit in gods naams hebben kunnen gebeuren

Blijft oprecht een heel vaag verhaal dat ze hier niets van wisten
pi_210866032
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De hele bij1 kliek, om mee te beginnen. En Slayage, en jij onder andere. Ik heb je dit geweld niet zien veroordelen trouwens. Was je dat even vergeten? Of heb ik er overheen gelezen ?
:') waarom moet hij dat? Is hij hamas lid of?
pi_210866062
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Of heb ik er overheen gelezen ?
Ja.
pi_210866072
Andere landen zullen vast snel volgen

twitter
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:59:07 #162
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210866088
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:58 schreef Ali_boo het volgende:
Andere landen zullen vast snel volgen

[ twitter ]
Wellicht steken ze weer wat vlaggen in de fik, schieten ze wat rond met doden tot gevolg. Beetje dat niveau.

Lekker laten protesteren.
pi_210866092
Bij1 dat heult met de terroristen van Hamas, wat een verrassing.
pi_210866105
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:53 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik denk dat er vanavond en vanacht als het donker is wel grootschalige Isralische aanvallen komen.
pi_210866113
quote:
Dit zijn mooie beelden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_210866138
quote:
[ twitter ]
Zij hebben toch zelf hun land verkocht? Ze moeten het verkochte gebied gewoon verlaten en niet leven als parasieten.
pi_210866140
twitter
pi_210866141
twitter

kankergezwel HeSSbollah komt eraan.
Zonder wrijving geen glans
pi_210866149
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:59 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Wellicht steken ze weer wat vlaggen in de fik, schieten ze wat rond met doden tot gevolg. Beetje dat niveau.

Lekker laten protesteren.
Hopen dat het daarbij blijft
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:01:47 #171
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866159
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dit zijn mooie beelden
Het is vooral zo treurig dat dit keer op keer nodig is. En ze doen het zichzelf aan met hun terrorisme.
pi_210866160
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
quote:
[ twitter ]
Hopelijk keren ze terug in kistje.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:01:56 #173
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210866162
quote:
Mooi.. en ontneem de palestijnen alles maar wat er gebruikt kan worden voor zulke aanvallen.
Bulldozers gebruikt om grenshek te slopen? ok, neem alle bulldozers en kranen maar in beslag of vernietig ze.
Boten gebruikt om via zee te infiltreren? ok, neem alle boten maar in beslag of laat ze zinken, visserboten, of whatever, alles weg.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_210866171
Waarom hoor ik toeters buiten uit het raam :6
pi_210866174
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Ik denk dat er vanavond en vanacht als het donker is wel grootschalige Isralische aanvallen komen.
En dan morgen weer nieuwsbeelden van zielige Palestijntjes, die Israel dan weer beklagen. Het wordt voorspelbaar...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:03:21 #176
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210866200
quote:
[ twitter ]
clustermunitie erop, meteen over met dat gezeik
pi_210866204
quote:
[ twitter ]
Ik zie allemaal Arabische teksten op die winkels? Is dit hun vertrek uit Gaza of zo?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:03:50 #178
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210866207
quote:
Dit soort beelden laten precies zien hoeveel force Israel heeft en dat het Goliath tegen David is. Uiteindelijk zullen deze "schermutselingen" een speldenprikje richting Israel zijn in de geschiedenis. Hamas pleegt hier de facto zelfmoord. En de palestijnse cause gaat in de vrieskiest.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:03:52 #179
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210866222
naar filmpje op de nos site

dode isreali's liggen op straat

https://nos.nl/video/2493(...)n-de-doden-op-straat
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:04:54 #181
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210866242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:03 schreef nixxx het volgende:

[..]
clustermunitie erop, meteen over met dat gezeik
Nou nou nou zeg
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:03 schreef Drxx het volgende:

[..]
Ik zie allemaal Arabische teksten op die winkels? Is dit hun vertrek uit Gaza of zo?
Al sla je me dood, fungeer hier ook maar als doorgeefluik
pi_210866259
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:02 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
En dan morgen weer nieuwsbeelden van zielige Palestijntjes, die Israel dan weer beklagen. Het wordt voorspelbaar...
Niks van aantrekken, laat dat links terroristisch aanbiddend tuig maar klagen, hopelijk veegt Isral dat gebied eens voor ns en altijd schoon.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:06:42 #184
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:07:55 #185
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210866333
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:04 schreef bitterbal het volgende:
naar filmpje op de nos site

dode isreali's liggen op straat

https://nos.nl/video/2493(...)n-de-doden-op-straat
Het feit dat dit plaatsje 5 km van de grens alweer onder conctrole is vertelt me dat we over een aantal dagen geen slagkracht van Hamas meer kunnen verwachten.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:08:16 #186
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:08:29 #187
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_210866341
Het enige wat hiertegen helpt is een totale mobilisatie en het voorgoed schoonvegen van de Palestijnse gebieden.

De Arabische broeders zijn ongetwijfeld bereid om de voormalig Palestijnen op te nemen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:09:33 #188
236264 crew  capricia
pi_210866357
Ik heb dat als ik iemand 'Allahu akbar' hoor roepen in een filmpje, ik meteen verwacht de meest gruwelijke beelden te zien.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:10:56 #189
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210866388
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:07 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het feit dat dit plaatsje 5 km van de grens alweer onder conctrole is vertelt me dat we over een aantal dagen geen slagkracht van Hamas meer kunnen verwachten.
Bizar ook dat mensen zo dichtbij de front durven blijven wonen, ze kunnen letterlijk overal heen en veilig zijn. Net als mensen uit Kharkov.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:11:43 #191
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866398
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:08 schreef MichaelScott het volgende:
Het enige wat hiertegen helpt is een totale mobilisatie en het voorgoed schoonvegen van de Palestijnse gebieden.

De Arabische broeders zijn ongetwijfeld bereid om de voormalig Palestijnen op te nemen.
Tja, dat dus niet, men spreekt de steun uit voor de Palestijnen, maar sluit vervolgens de deuren. Dat blijft opvallend.
pi_210866399
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:08 schreef MichaelScott het volgende:

Alle reserves zijn al opgeroepen. Het is echt chaos.
pi_210866416
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:09 schreef capricia het volgende:
Ik heb dat als ik iemand 'Allahu akbar' hoor roepen in een filmpje, ik meteen verwacht de meest gruwelijke beelden te zien.
Of je dochter Jihad noemen in Nederland en haar dan roepen op een overvolle markt. :')
pi_210866417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:11 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Alle reserves zijn al opgeroepen. Het is echt chaos.
Alle? Ze hebben er nogal wat.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210866428
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:07 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Dit lijkt me aardig relevant

Psa 83:1-19

(1) EEN lied, een psalm van Asaf.

(2) O God, zwijg niet, houd U niet als doof, en zijt niet stil, o God.

(3) Want zie, Uw vijanden maken getier, en Uw haters steken den kop op.

(4) Zij maken listiglijk een heimelijken aanslag tegen Uw volk, en beraadslagen tegen Uw verborgenen.

(5) Zij hebben gezegd: Komt, en laat ons hen uitroeien, dat zij geen volk meer zijn; dat aan den naam Israls niet meer gedacht worde.

(6) Want zij hebben in het hart tezamen geraadslaagd; tegen U hebben zij een verbond gemaakt;

(7) De tenten Edoms en der Ismalieten, Moab en de Hagarenen,

(8) Gebal en Ammon en Amalek, Palestina met de inwoners van Tyrus;

(9) Ook heeft zich Assur bij hen gevoegd; zij zijn den kinderen van Lot tot een arm geweest. Sela.

(10) Doe hun als Midian, als Ssera, als Jabin aan de beek Kison,

(11) Die verdelgd zijn te Endor; zij zijn geworden tot drek der aarde.

(12) Maak hen en hun prinsen als Oreb en als Zeb, en al hun vorsten als Zebah en als Zalmna,

(13) Die zeiden: Laat ons de schone woningen Gods voor ons in erfelijke bezitting nemen.

(14) Mijn God, maak hen als een wervel, als stoppelen voor den wind.

(15) Gelijk het vuur een woud verbrandt, en gelijk de vlam de bergen aansteekt,

(16) Vervolg hen alzo met Uw onweder, en verschrik hen met Uw draaiwind.

(17) Maak hun aangezicht vol schande, opdat zij, o HEERE, Uw Naam zoeken.

(18) Laat hen beschaamd en verschrikt wezen tot in der eeuwigheid, en laat hen schaamrood worden en omkomen;

(19) Opdat zij weten, dat Gij alleen met Uw Naam zijt de HEERE, de Allerhoogste over de ganse aarde.
Mafkees
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:13:50 #196
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210866432
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:47 schreef Drxx het volgende:

[..]
Hij communiceert via fok naar tweets ofzo. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210866449
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij communiceert via fok naar tweets ofzo. :')
Daar lijkt het op inderdaad. :D Denk niet dat Bij1-lui zijn post hier gaan zien.
pi_210866464
twitter
-Rabia Al-Basri
  Spellchecker zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:16:29 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210866471
Bij1-politici over hamasaanval; Nederland heeft hier schuld aan
quote:
Op sociale media wordt verbijsterd gereageerd op Bij1-politici die begrip tonen voor de Hamas-aanval in Isral, waarbij tientallen Isralirs om het leven zijn gekomen. Volgens Bij1-lijsttrekker Edson Olf heeft Nederland ’actief schuld’ aan het huidige conflict. „Vanzelfsprekend steunen wij de Palestijnen in hun antikoloniale verzet”, meldt Bij1 op Instagram.

Op X wordt de uitspraak van Olf – die onlangs Sylvana Simons opvolgde als Bij1-lijsttrekker – flink bekritiseerd. ’Enorm misplaatst’ en ’walgelijk’ zijn een paar van de reacties. Volgens Olf zijn ’decennia’s kolonisatie, verdrijving, ontheemding, moord en apartheid de aanleiding van dit conflict’. „Nederland en de EU hebben hier actieve schuld aan door internationaal recht niet te garanderen en onrecht te laten voortbestaan”, zegt hij op X.

In een tweede bericht lijkt Olf enigszins op zijn schreden terug te keren: „Ontzettend triest dat het zo ver moet komen”, laat hij daarin weten. Maar hij rept met geen woord over de vele burgerdoden- en gewonden die zaterdag in Isral zijn gevallen. Op Instagram plaatst Bij1 zaterdag een verklaring waarin de partij stelt ’vanzelfsprekend de Palestijnen te steunen in hun antikoloniale verzet’.

’Morele kompas stuk’
Ook voormalig Bij1-voorzitter en lijstduwer van de partij Rebekka Timmer lijkt het op te nemen voor Hamas. Zij haalt op X uit naar voormalig CU-leider Gert-Jan Segers. „Er kleeft bloed aan w handen”, sneert Timmer naar Segers. „Het structureel ontkennen van genocide, ontheemding, apartheid, kolonisatie en wat meer in Palestina. En dan klagen als er tegenreactie komt.”

Segers heeft geen goed woord over voor de uitspraak van Timmer: „Er werd vanochtend een vermoorde vrouw als een trofee naakt door Gaza gereden. Maar de net afgezwaaide voorzitter van Bij1 meldt – uiterst smaakvol – dat ik bloed aan m’n handen heb. In crises als deze zie je bij wie het morele kompas stuk is en wie er nog eentje heeft.”

De meeste politici in Den Haag reageren ontzet op de Hamas-aanvallen. PvdA/GL-lijsttrekker Frans Timmermans spreekt van een ’terreurzaaiende verrassingsaanval van Hamas’. „Niets kan dit willekeurige geweld tegen Isralische burgers legitimeren”, vindt hij. PVV-leider Geert Wilders zegt dat er een oorlog aan de gang is tussen ’vrijheid en barbaarsheid’. „Als Isral wordt aangevallen, worden wij allemaal aangevallen”, stelt Wilders.

Telefoongesprek
Demissionair premier Mark Rutte sprak zaterdag in een telefoongesprek met zijn Isralische collega Benjamin Netanyahu alle steun uit voor Isral. „Ik heb hem gezegd dat Nederland dit terroristische geweld onomwonden veroordeelt en het recht van Isral op zelfverdediging volledig steunt”, aldus Rutte.
wtf ....
pi_210866473
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:12 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Alle? Ze hebben er nogal wat.
Dat is mij wel verteld maar kan ook niet zo letterlijk zijn in deze chaos. In ieder geval een hoop reserves die normaal niet opgeroepen zouden worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')