abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:03:21 #176
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210866200
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
clustermunitie erop, meteen over met dat gezeik
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210866204
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ik zie allemaal Arabische teksten op die winkels? Is dit hun vertrek uit Gaza of zo?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:03:50 #178
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210866207
quote:
Dit soort beelden laten precies zien hoeveel force Israel heeft en dat het Goliath tegen David is. Uiteindelijk zullen deze "schermutselingen" een speldenprikje richting Israel zijn in de geschiedenis. Hamas pleegt hier de facto zelfmoord. En de palestijnse cause gaat in de vrieskiest.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:03:52 #179
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210866222
naar filmpje op de nos site

dode isreali's liggen op straat

https://nos.nl/video/2493(...)n-de-doden-op-straat
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:04:54 #181
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210866242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:03 schreef nixxx het volgende:

[..]
clustermunitie erop, meteen over met dat gezeik
Nou nou nou zeg
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:03 schreef Drxx het volgende:

[..]
Ik zie allemaal Arabische teksten op die winkels? Is dit hun vertrek uit Gaza of zo?
Al sla je me dood, fungeer hier ook maar als doorgeefluik
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210866259
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:02 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
En dan morgen weer nieuwsbeelden van zielige Palestijntjes, die Israel dan weer beklagen. Het wordt voorspelbaar...
Niks van aantrekken, laat dat links terroristisch aanbiddend tuig maar klagen, hopelijk veegt Israël dat gebied eens voor ééns en altijd schoon.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:06:42 #184
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:07:55 #185
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210866333
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:04 schreef bitterbal het volgende:
naar filmpje op de nos site

dode isreali's liggen op straat

https://nos.nl/video/2493(...)n-de-doden-op-straat
Het feit dat dit plaatsje 5 km van de grens alweer onder conctrole is vertelt me dat we over een aantal dagen geen slagkracht van Hamas meer kunnen verwachten.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:08:16 #186
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:08:29 #187
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_210866341
Het enige wat hiertegen helpt is een totale mobilisatie en het voorgoed schoonvegen van de Palestijnse gebieden.

De Arabische broeders zijn ongetwijfeld bereid om de voormalig Palestijnen op te nemen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:09:33 #188
236264 crew  capricia
pi_210866357
Ik heb dat als ik iemand 'Allahu akbar' hoor roepen in een filmpje, ik meteen verwacht de meest gruwelijke beelden te zien.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:10:56 #189
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210866388
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:07 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het feit dat dit plaatsje 5 km van de grens alweer onder conctrole is vertelt me dat we over een aantal dagen geen slagkracht van Hamas meer kunnen verwachten.
Bizar ook dat mensen zo dichtbij de front durven blijven wonen, ze kunnen letterlijk overal heen en veilig zijn. Net als mensen uit Kharkov.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:11:43 #191
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866398
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:08 schreef MichaelScott het volgende:
Het enige wat hiertegen helpt is een totale mobilisatie en het voorgoed schoonvegen van de Palestijnse gebieden.

De Arabische broeders zijn ongetwijfeld bereid om de voormalig Palestijnen op te nemen.
Tja, dat dus niet, men spreekt de steun uit voor de Palestijnen, maar sluit vervolgens de deuren. Dat blijft opvallend.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210866399
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:08 schreef MichaelScott het volgende:

Alle reserves zijn al opgeroepen. Het is echt chaos.
pi_210866416
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:09 schreef capricia het volgende:
Ik heb dat als ik iemand 'Allahu akbar' hoor roepen in een filmpje, ik meteen verwacht de meest gruwelijke beelden te zien.
Of je dochter Jihad noemen in Nederland en haar dan roepen op een overvolle markt. :')
pi_210866417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:11 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Alle reserves zijn al opgeroepen. Het is echt chaos.
Alle? Ze hebben er nogal wat.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_210866428
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:07 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Dit lijkt me aardig relevant

Psa 83:1-19

(1) EEN lied, een psalm van Asaf.

(2) O God, zwijg niet, houd U niet als doof, en zijt niet stil, o God.

(3) Want zie, Uw vijanden maken getier, en Uw haters steken den kop op.

(4) Zij maken listiglijk een heimelijken aanslag tegen Uw volk, en beraadslagen tegen Uw verborgenen.

(5) Zij hebben gezegd: Komt, en laat ons hen uitroeien, dat zij geen volk meer zijn; dat aan den naam Israëls niet meer gedacht worde.

(6) Want zij hebben in het hart tezamen geraadslaagd; tegen U hebben zij een verbond gemaakt;

(7) De tenten Edoms en der Ismaëlieten, Moab en de Hagarenen,

(8) Gebal en Ammon en Amalek, Palestina met de inwoners van Tyrus;

(9) Ook heeft zich Assur bij hen gevoegd; zij zijn den kinderen van Lot tot een arm geweest. Sela.

(10) Doe hun als Midian, als Sísera, als Jabin aan de beek Kison,

(11) Die verdelgd zijn te Endor; zij zijn geworden tot drek der aarde.

(12) Maak hen en hun prinsen als Oreb en als Zeëb, en al hun vorsten als Zebah en als Zalmûna,

(13) Die zeiden: Laat ons de schone woningen Gods voor ons in erfelijke bezitting nemen.

(14) Mijn God, maak hen als een wervel, als stoppelen voor den wind.

(15) Gelijk het vuur een woud verbrandt, en gelijk de vlam de bergen aansteekt,

(16) Vervolg hen alzo met Uw onweder, en verschrik hen met Uw draaiwind.

(17) Maak hun aangezicht vol schande, opdat zij, o HEERE, Uw Naam zoeken.

(18) Laat hen beschaamd en verschrikt wezen tot in der eeuwigheid, en laat hen schaamrood worden en omkomen;

(19) Opdat zij weten, dat Gij alleen met Uw Naam zijt de HEERE, de Allerhoogste over de ganse aarde.
Mafkees
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:13:50 #196
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210866432
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:47 schreef Drxx het volgende:

[..]
Letterlijk wie zegt dat. :D
Hij communiceert via fok naar tweets ofzo. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210866449
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij communiceert via fok naar tweets ofzo. :')
Daar lijkt het op inderdaad. :D Denk niet dat Bij1-lui zijn post hier gaan zien.
pi_210866464
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Spellchecker zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:16:29 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210866471
Bij1-politici over hamasaanval; Nederland heeft hier schuld aan
quote:
Op sociale media wordt verbijsterd gereageerd op Bij1-politici die begrip tonen voor de Hamas-aanval in Israël, waarbij tientallen Israëliërs om het leven zijn gekomen. Volgens Bij1-lijsttrekker Edson Olf heeft Nederland ’actief schuld’ aan het huidige conflict. „Vanzelfsprekend steunen wij de Palestijnen in hun antikoloniale verzet”, meldt Bij1 op Instagram.

Op X wordt de uitspraak van Olf – die onlangs Sylvana Simons opvolgde als Bij1-lijsttrekker – flink bekritiseerd. ’Enorm misplaatst’ en ’walgelijk’ zijn een paar van de reacties. Volgens Olf zijn ’decennia’s kolonisatie, verdrijving, ontheemding, moord en apartheid de aanleiding van dit conflict’. „Nederland en de EU hebben hier actieve schuld aan door internationaal recht niet te garanderen en onrecht te laten voortbestaan”, zegt hij op X.

In een tweede bericht lijkt Olf enigszins op zijn schreden terug te keren: „Ontzettend triest dat het zo ver moet komen”, laat hij daarin weten. Maar hij rept met geen woord over de vele burgerdoden- en gewonden die zaterdag in Israël zijn gevallen. Op Instagram plaatst Bij1 zaterdag een verklaring waarin de partij stelt ’vanzelfsprekend de Palestijnen te steunen in hun antikoloniale verzet’.

’Morele kompas stuk’
Ook voormalig Bij1-voorzitter en lijstduwer van de partij Rebekka Timmer lijkt het op te nemen voor Hamas. Zij haalt op X uit naar voormalig CU-leider Gert-Jan Segers. „Er kleeft bloed aan úw handen”, sneert Timmer naar Segers. „Het structureel ontkennen van genocide, ontheemding, apartheid, kolonisatie en wat meer in Palestina. En dan klagen als er tegenreactie komt.”

Segers heeft geen goed woord over voor de uitspraak van Timmer: „Er werd vanochtend een vermoorde vrouw als een trofee naakt door Gaza gereden. Maar de net afgezwaaide voorzitter van Bij1 meldt – uiterst smaakvol – dat ik bloed aan m’n handen heb. In crises als deze zie je bij wie het morele kompas stuk is en wie er nog eentje heeft.”

De meeste politici in Den Haag reageren ontzet op de Hamas-aanvallen. PvdA/GL-lijsttrekker Frans Timmermans spreekt van een ’terreurzaaiende verrassingsaanval van Hamas’. „Niets kan dit willekeurige geweld tegen Israëlische burgers legitimeren”, vindt hij. PVV-leider Geert Wilders zegt dat er een oorlog aan de gang is tussen ’vrijheid en barbaarsheid’. „Als Israël wordt aangevallen, worden wij allemaal aangevallen”, stelt Wilders.

Telefoongesprek
Demissionair premier Mark Rutte sprak zaterdag in een telefoongesprek met zijn Israëlische collega Benjamin Netanyahu alle steun uit voor Israël. „Ik heb hem gezegd dat Nederland dit terroristische geweld onomwonden veroordeelt en het recht van Israël op zelfverdediging volledig steunt”, aldus Rutte.
wtf ....
pi_210866473
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:12 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Alle? Ze hebben er nogal wat.
Dat is mij wel verteld maar kan ook niet zo letterlijk zijn in deze chaos. In ieder geval een hoop reserves die normaal niet opgeroepen zouden worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')