abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:49:54 #276
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_210866828
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:43 schreef Confetti het volgende:

[..]
Misschien zijn niet alle culturen gemaakt voor de beschaving. Dat valt niet uit te sluiten. Er is geen Arabisch land met een enigszins ontwikkelde bevolking en cultuur.
Zo'n 90 jaar geleden kon je hetzelfde concluderen voor de gehele aarde. En dat terwijl de mensheid zo lang bestaat. Vanuit de geschiedenis bekeken is de vrede en welvaart waar wij in zitten een zeer korte periode en eerder de uitzondering op de regel. Misschien is het naïef maar de mens lijkt mij van nature niet destructief van aard.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_210866832
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
De Russische martelingen vallen bijna in het niets als je deze beelden ziet...
Wat een onzin, zeg dan niets.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:50:38 #278
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866836
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Buiten dat alles, het was al onderdeel van zo ongeveer de eerste Egyptische rijken, duizenden jaren terug. Dus Israël had daar sowieso weinig te zoeken. Maar inderdaad, heel nobel om een stuk land waar je niks te zoeken hebt terug te geven.
Als Egypte niet had besloten Israël aan te vallen, was het ook de Sinaï nooit kwijtgeraakt. Hetzelfde geldt voor de Golan en Syrië. Het zijn telkens de Islamtische landen die Israël aanvallen en vervolgens terrein verloren. 'Play stupid games, get stupid prizes'. Gelukkig voor deze landen is Israël dan zo nobel deze gewonnen gebieden terug te geven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:50:55 #279
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210866839
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:46 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Waarom verdedig je met hand en tand de Turkse aanvallen op de PKK en praat je hier de Hamas aanvallen goed?
pi_210866840
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:41 schreef Montagui het volgende:
Die openlijke steun voor de terroristen van Hamas door Bij1 druist in tegen onze Grondwet. Dit is niet meer 'een mening'. Dat lijkt me ruim voldoende om deze partij nu te verbieden.

Dit gaat ook vele malen verder dan de complotretoriek van FvD, en die willen ze daarom al verbieden.
Wie heeft dat gedaan dan namens die partij?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:51:20 #281
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_210866842
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:46 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Maar als je het gelijk van de Palestijnen van vandaag moet halen uit de terreur van een ander, dan ben je het er dus mee eens dat dit terreur is. Duidelijk.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:51:56 #282
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210866844
Weinig nieuws trouwens verder. Alle filmpjes die je ziet zijn al een paar uur oud.

Is het ergste voorbij of heerst er gewoon een soort fog of war?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210866851
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210866853
WTF :o

DEN HAAG - Op sociale media wordt verbijsterd gereageerd op Bij1-politici die begrip tonen voor de Hamas-aanval in Israël, waarbij tientallen Israëliërs om het leven zijn gekomen. Volgens Bij1-lijsttrekker Edson Olf heeft Nederland ’actief schuld’ aan het huidige conflict. „Vanzelfsprekend steunen wij de Palestijnen in hun antikoloniale verzet”, meldt Bij1 op Instagram.

https://www.telegraaf.nl/(...)eeft-hier-schuld-aan
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:53:15 #285
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_210866854
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:40 schreef Bensel het volgende:

[..]
Wat zou jouw reactie zijn op een invasie specifiek gericht op burgerdoden en doelen? Jezelf laten afslachten? Denk je dat dat iets oplevert?

Wat israel dient te doen nu, om verder kwaad te voorkomen is orde op zaken stellen in israel, en dan gaza gaan bezetten, hamas ontbinden. Ja dat gaat vele doden opleveren, maar de huidige situatie is nog veel gevaarlijker. Het is wel duidelijk dat hamas en de palestijnen an sich niet streven naar vrede.
Geen idee ik vind het lastig. Denk dat ik niet de enige ben.

Beide kanten streven niet naar vrede. Genoeg filmpjes van beide kanten hoe oprecht onschuldige mensen worden afgeslacht. Maar daar zit dan ook de crux want nou zitten we in een spiraal neerwaarts en het ziet er niet rooskleurig uit.

Maar.. heeft de Mossad zitten 'slapen' ofzo? :X
Heel veel sambal
pi_210866856
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:51 schreef aloa het volgende:

[..]
Wie heeft dat gedaan dan namens die partij?
De lijsttrekker, Edson Olf.
Volgens die proleet is het trouwens ook de schuld van Nederland :')

You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_210866859
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weinig nieuws trouwens verder. Alle filmpjes die je ziet zijn al een paar uur oud.

Is het ergste voorbij of heerst er gewoon een soort fog of war?
waarschijnlijk fog of war. Denk dat veel mensen zichzelf gebarricardeerd hebben en het israelisch leger zal hun plannen, vorderingen etc niet aan de grote klok gaan hangen. En wellicht is Hamas er nu achter dat filmpjes van pure terrorisme hun imago niet heel goed doet op het moment
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210866866
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vanuit de geschiedenis bekeken is de vrede en welvaart waar wij in zitten een zeer korte periode en eerder de uitzondering op de regel.
het is wel vaker gebeurd zo'n periode en dat eindigde tot nu toe altijd in het uiteenvallen van dat rijk/land met een oorlog . Ik zou niet weten waarom het nu anders zou zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:55:59 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_210866879
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Zo'n 90 jaar geleden kon je hetzelfde concluderen voor de gehele aarde. En dat terwijl de mensheid zo lang bestaat. Vanuit de geschiedenis bekeken is de vrede en welvaart waar wij in zitten een zeer korte periode en eerder de uitzondering op de regel. Misschien is het naïef maar de mens lijkt mij van nature niet destructief van aard.
Volgens mij leven we in de vredigste tijd ooit.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210866882
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:56:22 #291
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210866883
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:50 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wat een onzin, zeg dan niets.
Zeg a. Niet voor niets bijna en b. Ik vind deze echt wel (iets) verder gaan. Dit is echt pure haat die je hier ziet.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:58:04 #292
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210866899
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Dat zie ik jouw held nog niet doen.
pi_210866901
twitter

:') !
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_210866905
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:55 schreef tong80 het volgende:

[..]
Volgens mij leven we in de vredigste tijd ooit.

:T
klopt en daarna vielen de grote stabiele rijken/landen uiteen wat geregeld begon met interne kwesties.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:58:33 #295
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210866907
En toch hè… we lijken vergeten te zijn dat begin dit jaar ook veel onrust was doordat joodse kolonisten plunderend en moordend door de Palestijnse stad Humara trokken.
Dat vond ik ook wel redelijk bizar. En je hoorde er hier verder niet zoveel over.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:59:14 #296
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866912
BIJ1 gaat wel los hoor.

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:59:17 #297
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210866913
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Neuh. Europa had een extreem bloedige 20e eeuw tussen landen die nu vreedzaam handel leven. Zo lang geleden is dat nog niet. Lessen geleerd dat je met geweld niks oplost en voor welvaart stabiliteit nodig is. Maar goed, voor dat inzicht gingen wel gruwelijkheden aan vooraf. Dit kan hier ook, alleen jammer dat de lessen van de 20e eeuw in Europa niet breder worden opgepakt
Genoeg kansen gehad voor hun renaissance, ze kunnen het niet, het lukt ze niet.

Ze blijven maar dwalen in een volkomen fascistische ideologie en wij bieden dat nog bescherming ook.

Het christendom mag je ridiculiseren, maar owee als je datzelfde met de islam doet. Het is krankzinnig, die hele ideologie is een tumor, een gezwel, zoals elke godsdienst en met name de abrahamistische, blijken te zijn., dus ja ook de torah, de bijbel, de koran, het zijn stuk voor stuk inferieure ideologieën.

Religie moet gewoon kapot
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210866918
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:58 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ twitter ]

:') !
wat heeft islam met jeruzalem, blijf lekker bij mekka zoals de koran zegt in 27:91
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210866919
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:53 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
De lijsttrekker, Edson Olf.
Volgens die proleet is het trouwens ook de schuld van Nederland :')

Klopt wel, alleen anders dan hij denkt. Nederland heeft eerder die terroristen van Hamas gefinancierd.

Bronnen staan al vermeld eerder in deze topicreeks.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_210866920
Kennelijk wordt er Farsi gesproken in deze video.
twitter
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')