abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:41:19 #251
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_210866739
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, opgegeven. Teruggegeven is wellicht een betere omschrijving in het geval van de Sinaï.
DMZ, Egyptisch monument voor gevallen soldaten middenin Israel. Wat Israelische monumenten in de Sinaï.

En Egypte was gelijk van de Palestijnen af.
pi_210866743
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)s_of_the_moment_the/

Nog een hele lading gepanserde wagens ingenomen. Wel bizar hoe makkelijk ze die basissen hebben weten in te nemen.
Hoe denk je dat bv Gilze Rijen is beveiligd. Voordat de wapenkamer wordt geopend ben je een uur verder. 1 dun hekje van Heras en je hebt toegang tot Apaches en Chinooks.
pi_210866747
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:41 schreef Montagui het volgende:
Die openlijke steun voor de terroristen van Hamas door Bij1 druist in tegen onze Grondwet. Dit is niet meer 'een mening'. Dat lijkt me ruim voldoende om deze partij nu te verbieden.

Dit gaat ook vele malen verder dan de complotretoriek van FvD, En die willen ze daarom al verbieden.
Tegen welk artikel dan precies?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:42:22 #254
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210866750
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef HSG het volgende:
Ook Israël heeft het nodige teruggegeven voor vrede.

[ afbeelding ]
Facts.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:42:32 #255
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_210866752
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Geen enkele hoop meer voor de mensheid, deze cultuur wil gewoon alles vernietigen
Neuh. Europa had een extreem bloedige 20e eeuw tussen landen die nu vreedzaam handel leven. Zo lang geleden is dat nog niet. Lessen geleerd dat je met geweld niks oplost en voor welvaart stabiliteit nodig is. Maar goed, voor dat inzicht gingen wel gruwelijkheden aan vooraf. Dit kan hier ook, alleen jammer dat de lessen van de 20e eeuw in Europa niet breder worden opgepakt
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_210866753
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:34 schreef HSG het volgende:
Er is een groot verschil tussen een Hamas militant en een Israelische soldaat.

[ afbeelding ]
Hier wordt wel een verkeerd beeld gegeven. De Palestijnse vrouwen kiezen hier zelf voor. Ze zijn 10 x fanatieker dan de mannen.
Lees dit boekje maar eens.
https://www.bol.com/nl/nl(...)uwen-neer/666794926/

pi_210866754
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:40 schreef HSG het volgende:

[..]
Virussen verspreiden mag niet.
[..]
Je hebt gelijk. Teruggegeven is een beter woord. Israël is een betrouwbaarder partner dan de rest.
https geeft een waarschuwing want die ouderwetse site heeft geen ssh, enkel http werkt.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:43:44 #258
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210866761
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:41 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Hoe denk je dat bv Gilze Rijen is beveiligd. Voordat de wapenkamer wordt geopend ben je een uur verder. 1 dun hekje van Heras en je hebt toegang tot Apaches en Chinooks.
Ik vind dit echt bizar. Ik dacht dat Israël een van de modernste en dan ook best beveiligde wapens/leger heeft.
Hetzelfde geldt voor hun inlichtingendiensten en het spioneren van andere landen. Hoe hebben ze dit niet zien aankomen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210866764
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Neuh. Europa had een extreem bloedige 20e eeuw tussen landen die nu vreedzaam handel leven. Zo lang geleden is dat nog niet. Lessen geleerd dat je met geweld niks oplost en voor welvaart stabiliteit nodig is. Maar goed, voor dat inzicht gingen wel gruwelijkheden aan vooraf. Dit kan hier ook, alleen jammer dat de lessen van de 20e eeuw in Europa niet breder worden opgepakt
Misschien zijn niet alle culturen gemaakt voor de beschaving. Dat valt niet uit te sluiten. Er is geen Arabisch land met een enigszins ontwikkelde bevolking en cultuur.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:45:15 #260
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210866773
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:36 schreef aloa het volgende:
Israël gaat keihard terugslaan. :X

[ twitter ]
En dat is begrijpelijk, het moet eens afgelopen zijn met dit terreurzuchtige volk dat niets anders kan dan aanslagen plegen en vervolgens slachtoffers uitbundig vieren. Sterker nog, met de lichamen van de Israëlische slachtoffers in auto's als een soort trofee door de stad rijden en bespugen. Dit is wat de 'Palestijnen' (lees: Arabieren) voor een aanzienlijk deel zijn en dit wordt ze ook met de paplepel ingegoten.
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef HSG het volgende:
Ook Israël heeft het nodige opgegeven voor vrede.

[ afbeelding ]
Israël had deze stukken land nooit terug moeten geven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:45:36 #261
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210866775
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:41 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
DMZ, Egyptisch monument voor gevallen soldaten middenin Israel. Wat Israelische monumenten in de Sinaï.

En Egypte was gelijk van de Palestijnen af.
Buiten dat alles, het was al onderdeel van zo ongeveer de eerste Egyptische rijken, duizenden jaren terug. Dus Israël had daar sowieso weinig te zoeken. Maar inderdaad, heel nobel om een stuk land waar je niks te zoeken hebt terug te geven.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210866784
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:43 schreef HSG het volgende:

[..]
Nog meer feiten.

[ afbeelding ]
+ Hamas vindt Poetin ook een prachtvent.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:46:14 #263
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210866787
quote:

[..]
Nog meer feiten.

[ afbeelding ]
Lekker simpel idd. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:46:26 #264
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_210866791
quote:

[..]
Nog meer feiten.

[ afbeelding ]
Na decennia van conflict gaat een overzicht van 'plussen en minnen' niet ineens oplossing bieden voor wie 'gelijk' heeft.

Dat Rabin is vermoord door een Israëlische extremist is ook voor de Palestijnen treurig, hun toekomst had er veel meer rooskleurig uitgezien. Toch zal je terug moeten naar zoiets.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_210866794
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:46:58 #266
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210866795
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik vind dit echt bizar. Ik dacht dat Israël een van de modernste en dan ook best beveiligde wapens/leger heeft.
Hetzelfde geldt voor hun inlichtingendiensten en het spioneren van andere landen. Hoe hebben ze dit niet zien aankomen?
Aan de andere kant heeft men natuurlijk veel geleerd in Gaza de laatste tientallen jaren. Bijvoorbeeld dat het maken van plannen waarschijnlijk helemaal 'offline' gebeurd zodat er niks te onderscheppen valt.

Onderdelen van raketten en wapens worden apart als 'machine onderdelen' ergens in verwerkt zodat het binnen te smokkelen is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210866796
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dat dus niet, men spreekt de steun uit voor de Palestijnen, maar sluit vervolgens de deuren. Dat blijft opvallend.
Niet opvallend, ze hebben een hekel aan Palestijnen...maar nog meer een hekel aan Israëlieten.

Dan is het toch niks mooier om die Palestijnen een beetje te voeren met wapens en de boel een beetje te fucken. Maar wel zorgen dat ze niet jou kant op komen.

Alleen jammer dat wij hier in het westen dat niet willen inzien.
pi_210866798
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:40 schreef Bensel het volgende:

Het is wel duidelijk dat hamas en de palestijnen an sich niet streven naar vrede.
Hamas zeer zeker niet nee.

Het Palestijnse volk is wat ingewikkelder. Ze zijn al bijna een eeuw wanhopig, en grijpen naar alles wat ook maat enigszins voor hun lijkt op te willen komen. Wat dus averechts werkt.

Vanuit hun perspectief kan ik dat wel snappen, want de hele wereld mag dan wel empathie hebben met ze, ze doen helemaal niks. KSA niet, UAE niet, Qatar niet, Turkije niet, het Westen niet.

Het is een verloren volk. Weesjes die opzichzelf zijn aangewezen. Vervolgens komt er een gangbanger (Hamas) die zegt, "hey, ik ben er voor je!" - maae niet heus.

Het is gewoon sneu.
pi_210866802
Kappen aan weerszijden met het posten van memes/cartoons of wat dan ook.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:47:36 #270
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210866803
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:43 schreef Confetti het volgende:

[..]
Misschien zijn niet alle culturen gemaakt voor de beschaving. Dat valt niet uit te sluiten. Er is geen Arabisch land met een enigszins ontwikkelde bevolking en cultuur.
Het is maar net wat je ontwikkeld vind. Ik vind dat veel Arabische landen een hele rijke cultuur hebben. Je reactie is echt kort door de bocht.
Moet het allemaal maar voldoen aan de westerse maatstaven?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210866806
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En dat is begrijpelijk, het moet eens afgelopen zijn met dit terreurzuchtige volk dat niets anders kan dan aanslagen plegen en vervolgens slachtoffers uitbundig vieren. Sterker nog, met de lichamen van de Israëlische slachtoffers in auto's als een soort trofee door de stad rijden en bespugen. Dit is wat de 'Palestijnen' (lees: Arabieren) voor een aanzienlijk deel zijn en dit wordt ze ook met de paplepel ingegoten.
[..]
Israël had deze stukken land nooit terug moeten geven.
Van generatie op generatie idd. Daarom komt dit ook nooit meer goed.

De haat tegen joden is enorm, zelfs hier in Nederland kan je niet normaal over straat.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:47:48 #272
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210866807
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:43 schreef Confetti het volgende:

[..]
Mwaaah. Arabische landen hebben wel beschavingen gekend. Je zou hoogstens kunnen stellen dat het dogmatisch volgen van de Islam niet kan leiden tot een beschaving.
pi_210866815
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het is maar net wat je ontwikkeld vind. Ik vind dat veel Arabische landen een hele rijke cultuur hebben. Je reactie is echt kort door de bocht.
Moet het allemaal maar voldoen aan de westerse maatstaven?
En vergeet bovendien niet dat voor een gedeelte de culturen ook zijn beïnvloed door het westen en onze hang naar olie en andere grondstoffen.
pi_210866816
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:41 schreef Montagui het volgende:
Die openlijke steun voor de terroristen van Hamas door Bij1 druist in tegen onze Grondwet. Dit is niet meer 'een mening'. Dat lijkt me ruim voldoende om deze partij nu te verbieden.

Dit gaat ook vele malen verder dan de complotretoriek van FvD, en die willen ze daarom al verbieden.
Dit gaat wel ver inderdaad. Al wil je er voor de Palestijn zijn, wat vandaag gebeurde is gewoon fout.
pi_210866818
Drones...

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')