Joden zijn dan toch niet vrij?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is er reguliere school op zondag dan?

Ja, zondag is de maandag in Isral.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]

Vrij/zaterdag weekend hquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]

't is geen christelijk land eh.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]

Oh is de Moshiach al gekomen dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:44 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
joods volk in een historisch joods land, moet kunnen. Het ware beloofde land loopt van de nijl tot de eufraat.
Palestijnen zijn ook van migranten afkomstig.

Ja, 2000 jaar geleden was de eerste komst en kwam hij als dienaar.quote:

Zou niet meer dan terecht zijn. Ik steun de herbouw van de 1e tempel ter plekke, de tempel van Solomon.quote:
https://www.smithsonianma(...)temple-mount-920764/quote:Jewish tradition holds that it is the site where God gathered the dust to create Adam and where Abraham nearly sacrificed his son Isaac to prove his faith. King Solomon, according to the Bible, built the First Temple of the Jews on this mountaintop circa 1000 B.C., only to have it torn down 400 years later by troops commanded by the Babylonian king Nebuchadnezzar, who sent many Jews into exile.

Verrassingsaanvallen zijn moeilijk om je op voor te bereiden. Maar dit lijkt meer een blunder van de regering en het leger.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef yup het volgende:
Waarom heb ik het idee dat dit toch een beetje een false flag is? Dat die Israeli het wel wisten en dat ze het bewust toe hebben gelaten om kei en keihard terug te slaan?
Je gaat mij niet vertellen dat een van de landen met de:
Een van de beste legers ter wereld.
Een van de beste intelligence ter wereld.
Een van de beste (lucht)verdedigingswerken.
Omver gelopen zijn door een paar gewapende pallies?
Dit stinkt. En hard ook nog.

quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, zondag is de maandag in Isral.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
't is geen christelijk land eh.
Shabbat is vrijdag-zaterdag. Dus werkweken lopen daar van zondag-donderdag.
Net als in landen als Saudi-Arabi trouwens.

Evangelische christenen voor Israel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het is trouwens wachten op de eerste evangelische kerk die de terugkomst van Jezus gaat voorspellen...

Ehh, ja kan, of ze hielden het in de gaten maar dachten dat een eventuele aanval veel verder in de toekomst lag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef yup het volgende:
Waarom heb ik het idee dat dit toch een beetje een false flag is? Dat die Israeli het wel wisten en dat ze het bewust toe hebben gelaten om kei en keihard terug te slaan?
Een van de beste legers ter wereld (inclusief een van de aller beste luchtmachten inclusief de beste piloten).

Roomse en vrijmetselaarsproject, dat wordt de eigen ondergang van het joodse volk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zou niet meer dan terecht zijn. Ik steun de herbouw van de 1e tempel ter plekke, de tempel van Solomon.
[..]
https://www.smithsonianma(...)temple-mount-920764/

quote:

Iedere keer als ik een van deze tweets open zie ik een barrage van haatvolle tweets van Indirs jegens moslims. Wat zijn ze toch betrokken. /squote:

_!. Dat krijg je dus als je een stel woke millennials en Gen Z'ers de journalistieke redactie van een staatsomroep laat besturen.
_!. Dat krijg je dus als je een stel woke millennials en Gen Z'ers de journalistieke redactie van een staatsomroep laat besturen.  

Esther Voetquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:49 schreef HowardRoark het volgende:
'Strijders'_!. Dat krijg je dus als je een stel woke millennials en Gen Z'ers de journalistieke redactie van een staatsomroep laat besturen.
[ twitter ]

Veel joden hun ogen worden geopend voor het evangelie, ineens beseffen ze dat het NT een Joods boek is dat de tora vervult.quote:

Het is een Joods complot / de CIA / Het WEF Kartel / De Illuminati / alle vier*quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef yup het volgende:
Een van de beste legers ter wereld (inclusief een van de aller beste luchtmachten inclusief de beste piloten).

We kennen je standpunt inmiddels wel. Ben je toevallig zelf joods?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:49 schreef HowardRoark het volgende:
'Strijders'_!. Dat krijg je dus als je een stel woke millennials en Gen Z'ers de journalistieke redactie van een staatsomroep laat besturen.
[ twitter ]

Oh de Joden die de Christelijke begraafplaatsen in Israel kapot maken??quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:50 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Veel joden hun ogen worden geopend voor het evangelie, ineens beseffen ze dat het NT een Joods boek is dat de tora vervult.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |