abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210864767
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja natuurlijk zijn het altijd de Palestijnen want zij zijn vrijwillig vertrokken uit hun grondgebieden. Israël is een terreurstaat en dat hebben zij keer op keer bewezen met hun doelbewuste disproportionele aanvallen op burgerlijke doelen waarbij bejaarden, vrouwen, kinderen en baby's in wiegen met de grond gelijk gemaakt zijn. We hoeven hier niet te discussiëren over het feit dat Israëlieten de bezetters zijn en Palestijnen decennia lang onderdrukken en hun woongebieden omgevormd hebben tot openlucht gevangenissen/kampen.

Het zou een stukje menselijkheid moeten zijn om de barbaarse praktijken van Israël eens een keer te veroordelen maar dat klein stukje menselijkheid missen jullie zelfs.

Het is natuurlijk niets nieuws dat Europeanen een dubbel moraal hanteren als het gaat om alles waar zij een afkeer van hebben.

Ons taak is dan ook om jullie daarop te wijzen en te corrigeren.

De situatie in Palestina is niets anders dan een gevolg van Israëlitische terreur.
Zie hier een voorbeeld van een in het Westen wonende anti-Westerse moslim die Palestijnen openlijk steunt maar het vertikt om terug te verhuizen naar de door hem zo opgehemelde landen die niet Westers zijn, zoals gevraagd.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:31:04 #227
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210864768
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:29 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Who fucking cares? De mensen die er nu wonen bestonden in 1946 niet. In Turkije zijn er ook mensen gedood die op Armeens, Koerdisch en Grieks grondgebied woonden. Vind jij ook HEEL erg. Hypocriet.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:31:04 #228
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210864769
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:29 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Beschaafde cultuur.
pi_210864770
Ik sta hier echt van te kijken. Bij de eerste berichten dacht een Hamas heeft weer wat raketten aangelegd en die komen weer over het hek, zoals eens in de zoveel tijd. Maar dit is echt van een andere orde. Sta er ook van de kijken dat de Israëlische of Amerikaanse veiligheidsdiensten deze hebben gemist.

Zou er ook niet van staan te kijken als bijvoorbeeld Iran een vinger in de pap heeft. En nu is dit wel erg in ons gezicht, maar in Yemen speelt Iran al jaren een soortgelijk spelletje.
pi_210864771
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:30 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja vroeger....
Religie in het algemeen is een extreem achterlijk concept.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:31:19 #231
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210864773
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:30 schreef damsco het volgende:

[..]
Probeer eens je linkse bril af te zetten.
Dat zijn nog eens argumenten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210864778
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die worden stuk voor stuk afgemaakt. Daar kun je de klok op gelijkzetten, zo handelt de Arabische terrorist.
[..]
Waarom is steden en dorpen bouwen een provocatie? Probeer zulke claims eens te onderbouwen.
Historisch gezien hebben de Palestijnen gewoon alle recht om kwaad te zijn. Die zijn letterlijk uit hun eigen land getrapt

Overigens niet dat je die woede met dit soort terrorisme moet uiten wat ze al decennia doen want dat draait het verhaal natuurlijk om
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_210864779
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Welnee joh, kijk naar een willekeurig land waar de islam de wet is en zie hoe fantastisch volk het is...

:') de tering... wat een inferieur gedrocht is die cultuur
Voor het geval je het niet zelf kon bedenken, ik kan je originele post niet terugvinden dus dan maar zo: Je kunt pro-Palestijnse zaak zijn, en toch hartstikke anti-Hamas hardliners. Heus waar.

*mind is blown*, IKR!
pi_210864782
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:32:04 #235
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_210864783
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat zijn nog eens argumenten.
Gefeliciteerd. Bak een taart.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:32:10 #236
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210864784
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:29 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ah, omdat ik Israël geen warm hart toejuich ben ik natuurlijk een voorstander van alles wat Hamas doet.
Dus we hebben consensus dat wat we nu zien niet kan?

Wat is je antwoord op de stelling dat het gewoon een vaststaand feit is dat de mensen die dit flikken daar nooit verantwoording* voor af zullen leggen?

*(Dat zullen ze, waarschijnlijk, wel doen, in de vorm van een israelische 5.56, maar dat is niet echt waar het om gaat.)
pi_210864789
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Grapjas.
Waar zie jij dat ik een grap maak? Of heb je altijd last van binnenpret?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:33:15 #238
396550 Richestorags
pi_210864790
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:32 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
En we hebben de antisemieten bingo weer. Joden zitten achter de aanslag op hun eigen volk. Zijn ze toch weer de evil mastermind.
pi_210864792
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Who fucking cares? De mensen die er nu wonen bestonden in 1946 niet. In Turkije zijn er ook mensen gedood die op Armeens, Koerdisch en Grieks grondgebied woonden. Vind jij ook HEEL erg. Hypocriet.
Ik, bijv, vind dat dat erg. Dat gaat natuurlijk niet samen met jouw wereldbeeld. Wil je een kopje thee?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:34:03 #240
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210864794
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja natuurlijk zijn het altijd de Palestijnen want zij zijn vrijwillig vertrokken uit hun grondgebieden. Israël is een terreurstaat en dat hebben zij keer op keer bewezen met hun doelbewuste disproportionele aanvallen op burgerlijke doelen waarbij bejaarden, vrouwen, kinderen en baby's in wiegen met de grond gelijk gemaakt zijn. We hoeven hier niet te discussiëren over het feit dat Israëlieten de bezetters zijn en Palestijnen decennia lang onderdrukken en hun woongebieden omgevormd hebben tot openlucht gevangenissen/kampen.

Het zou een stukje menselijkheid moeten zijn om de barbaarse praktijken van Israël eens een keer te veroordelen maar dat klein stukje menselijkheid missen jullie zelfs.

Het is natuurlijk niets nieuws dat Europeanen een dubbel moraal hanteren als het gaat om alles waar zij een afkeer van hebben.

Ons taak is dan ook om jullie daarop te wijzen en te corrigeren.

De situatie in Palestina is niets anders dan een gevolg van Israëlitische terreur.
Het is inderdaad erg vervelend dat er zoveel controle nodig is om Arabieren van hun meest geliefde bezigheid te weerhouden: terrorisme. Wellicht was de staat Israël erkennen en aanvaarden na de oprichting een betere keus geweest.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:34:15 #241
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210864798
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:32 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Dit soort mensen zouden in hun Engelse tweets ook gewoon eens de algemeen geaccepteerde Engelse namen moeten gebruiken. Hier wordt, na een snelle zoektocht, de Al-Aqsa Mosque/moskee mee bedoelt zo te zien? :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210864799
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zie hier een voorbeeld van een in het Westen wonende anti-Westerse moslim die Palestijnen openlijk steunt maar het vertikt om terug te verhuizen naar de door hem zo opgehemelde landen die niet Westers zijn, zoals gevraagd.
Zie hier een onmenselijke gedaante die niet het verschil kent tussen recht en onrecht. Dat ik hier woon wil niet zeggen dat ik stilzwijgend moet toekijken naar de terreurpraktijken van Israël.
pi_210864800
lol

Oma weigert een vinger op te steken :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:34:42 #244
396550 Richestorags
pi_210864802
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:33 schreef Rupibma het volgende:
Ik, bijv, vind dat dat erg. Dat gaat natuurlijk niet samen met jouw wereldbeeld. Wil je een kopje thee?
Je hebt het recht om dat erg te vinden maar waarom maakt deze user zich dan druk om Joden die op "andermans" grondgebied wonen en daar gedood worden, dat dat dan minder erg zou zijn? Of je vindt het allebei erg of allebei niet. Je kan het niet erg vinden dat Turken op "andermans" grondgebied worden geslacht door de PKK maar somehow een rechtvaardiging zien in dat Israëliërs op "andermans" grondgebied worden geslacht door Palestijnen. Dan ben je gewoon enorm hypocriet.
pi_210864805
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210864806
160 dode Palestijnen volgens Al Jazeera.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:35:25 #247
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210864807
https://www.reddit.com/r/(...)kava_tanks_captured/

Meer bizarre beelden van een basis welke veroverd is door Hamas. Staan gewoon 2-3 tanks daar die worden overgenomen. Al betwijfel ik of ze de kennis hebben om ze te gebruiken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210864808
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dus we hebben consensus dat wat we nu zien niet kan?

Wat is je antwoord op de stelling dat het gewoon een vaststaand feit is dat de mensen die dit flikken daar nooit verantwoording* voor af zullen leggen?

*(Dat zullen ze, waarschijnlijk, wel doen, in de vorm van een israelische 5.56, maar dat is niet echt waar het om gaat.)
Ik ben geen voorstander van geweld en zie graag dat men zich houdt aan de wetgeving.

Ik ben niet zo schijnheilig en hypocriet. Ik kan prima afgeven op het midden oosten en op het westen.

De waarheid is nu eenmaal grijs.
pi_210864812
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210864818
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je hebt het recht om dat erg te vinden maar waarom maakt deze user zich dan druk om Joden die op "andermans" grondgebied wonen en daar gedood worden, dat dat dan minder erg zou zijn?
Kun je je quote even aanpassen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')