abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:25:20 #201
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210864718
Officieel dodental nu 40. (zal uiteraard oplopen)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:25:32 #202
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210864720
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Wil je echt een wedstrijdje misdragingen gaan doen? Echt? Ik ga ChatGPT vragen om die lijsten samen te stellen als je wilt.
Welnee joh, kijk naar een willekeurig land waar de islam de wet is en zie hoe fantastisch volk het is...

:') de tering... wat een inferieur gedrocht is die cultuur
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210864722
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je bedoelt op Twitter?
Ga nu niet doen alsof daar normaal de redelijkheid en nuance te vinden is in de reacties en tweets.
:')
pi_210864723
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:24 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Je mist de discussie. Men ziet een causaal verband tussen religie en gruwelijkheden. Daar ging het om.
Niet de religie, vooral de cultuur.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_210864725
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Wil je echt een wedstrijdje misdragingen gaan doen? Echt? Ik ga ChatGPT vragen om die lijsten samen te stellen als je wilt.
Leuk, gezellig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
In het westen zijn er veel bekende pedo's omdat het strafbaar is en ze er worden vervolgd. Op weer andere plekken maken ze er hun profeet van en vinden het doornormaal.

Tsja, goed voorbeeld ja :')
Nee nee. Niet terugkrabbelen. Discussie ging om ras en misdaden.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:26:03 #206
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210864726
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Die worden stuk voor stuk afgemaakt. Daar kun je de klok op gelijkzetten, zo handelt de Arabische terrorist.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Lekker provoceren, de situatie alsmaar verergeren en dan eens in de zoveel tijd voordoen als het grote slachtoffer. Lekker hoor.
Waarom is steden en dorpen bouwen een provocatie? Probeer zulke claims eens te onderbouwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:26:25 #207
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210864728
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik zie mensen die onder beelden van afgeslachte Israëliërs zeggen “komt door Israël, geen medelijden mee”. Dat is niet begrip hebben voor de Palestijnse zaak, das gewoon terrorisme openlijk steunen.
Ik zie mensen in dit topic duizenden dronestrikes wegzetten als "zakelijk gebeuren".
Dus mij verbaast niets meer.
pi_210864730
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
In deze specifieke situatie staat hier niemand te juichen op FOK!, voor zover ik het zie. Maar dat Israël in het brede plaatje niet bepaald het onschuldige slachtoffer is snappen we toch allemaal wel?
Dat een beetje hé.

Daarom kan je met gerust hart ook 'voor niemand' zijn.

Nevermind dat israel uiteindelijk on top eindigt, en gaat vergelden op een manier waar de honden geen brood van lusten.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_210864732
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
We gaan Twitter toch niet als maatstaf nemen? Dat het daar gebeurt is al zwakzinnig genoeg en het verbaast niemand.
Als het uitkomt wel natuurlijk.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:26:58 #210
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210864733
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:21 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Klopt, en die kunnen op heel wat kritiek rekenen, Palestijnse terroristen worden veelal de hand boven het hoofd gehouden of het bekende "ja maar Israël". Maar dit barbaars gedrag is ons toch niet vreemd? Is toch hetzelfde gedrag wat we al eeuwen lang zien vanuit de islam. Een normaal mens zou over de nek gaan van deze beelden, de mensen in Nederland/Europa met een Palestina vlaggetje op hun social media vinden het gerechtigheid en genieten ervan, ondersteunt door de linkse NSB.

Walgelijk.
Vergeet niet dat ook het Christendom eeuwenlang dit soort shit veroorzaakt heeft.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_210864734
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:26 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Leuk, gezellig.
[..]
Nee nee. Niet terugkrabbelen. Discussie ging om ras en misdaden.
Wat is het nu, ras of religie... Of ben jij er ook zo een die de islam veroordelen racisme noemt.
pi_210864739
Iemand moet toch wel de beelden hebben van die duizenden raketten?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210864740
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210864744
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:25 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Niet de religie, vooral de cultuur.
niet religie, niet cultuur, vooral onderdrukking
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210864746
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef Bensel het volgende:

[..]
Sorry, maar alles wat er gebeurt is met de palestijnen zit een verhaal aan vooraf waar ze zelf schuldig zijn. Elke bom die op gaza is gevallen is vooraf gegaan door 100 raketten op israel, en jij hebt het gore lef om nu de palestijnen, die nu met laf terreur op onschuldige burgers losgaat, te verdedigen? Palestijnen mogen zich verzetten tegen israel, maar verzet doe je politiek of evt met geweld op militaire/politieke doelen. Nooit op onschuldige burgers.
Ja natuurlijk zijn het altijd de Palestijnen want zij zijn vrijwillig vertrokken uit hun grondgebieden. Israël is een terreurstaat en dat hebben zij keer op keer bewezen met hun doelbewuste disproportionele aanvallen op burgerlijke doelen waarbij bejaarden, vrouwen, kinderen en baby's in wiegen met de grond gelijk gemaakt zijn. We hoeven hier niet te discussiëren over het feit dat Israëlieten de bezetters zijn en Palestijnen decennia lang onderdrukken en hun woongebieden omgevormd hebben tot openlucht gevangenissen/kampen.

Het zou een stukje menselijkheid moeten zijn om de barbaarse praktijken van Israël eens een keer te veroordelen maar dat klein stukje menselijkheid missen jullie zelfs.

Het is natuurlijk niets nieuws dat Europeanen een dubbel moraal hanteren als het gaat om alles waar zij een afkeer van hebben.

Ons taak is dan ook om jullie daarop te wijzen en te corrigeren.

De situatie in Palestina is niets anders dan een gevolg van Israëlitische terreur.
pi_210864747
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:19 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ah ja, het ligt aan mij.
Zeker.

Want het zal best dat palestijnen het moeilijk hebben, zeg ik het eufemistisch, belangrijker: ik ontken dat niet.

Maar dat opdissen als schaamlap waarom we nu dit soort mensonterende situaties zien.....

This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_210864748
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:27 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Wat is het nu, ras of religie... Of ben jij er ook zo een die de islam veroordelen racisme noemt.
Zowel ras als religie. Lees het terug als je het niet begrijpt.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:29:05 #218
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210864749
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Eigen schuld als je dat soort mensen als buddies neemt.
pi_210864753
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef ExTec het volgende:

[..]
Zeker.

Want het zal best dat palestijnen het moeilijk hebben, zeg ik het eufemistisch, belangrijker: ik ontken dat niet.

Maar dat opdissen als schaamlap waarom we nu dit soort mensonterende situaties zien.....

Ah, omdat ik Israël geen warm hart toejuich ben ik natuurlijk een voorstander van alles wat Hamas doet.
pi_210864754
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Noeks?
Disco, kom er maar in :s)
pi_210864755
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210864760
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:26 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Vergeet niet dat ook het Christendom eeuwenlang dit soort shit veroorzaakt heeft.
Ja vroeger....
pi_210864761
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Zowel ras als religie. Lees het terug als je het niet begrijpt.
Gedaan en jij post inconsequent
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:30:28 #224
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210864762
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja natuurlijk zijn het altijd de Palestijnen want zij zijn vrijwillig vertrokken uit hun grondgebieden. Israël is een terreurstaat en dat hebben zij keer op keer bewezen met hun doelbewuste disproportionele aanvallen op burgerlijke doelen waarbij bejaarden, vrouwen, kinderen en baby's in wiegen met de grond gelijk gemaakt zijn. We hoeven hier niet te discussiëren over het feit dat Israëlieten de bezetters zijn en Palestijnen decennia lang onderdrukken en hun woongebieden omgevormd hebben tot openlucht gevangenissen/kampen.

Het zou een stukje menselijkheid moeten zijn om de barbaarse praktijken van Israël eens een keer te veroordelen maar dat klein stukje menselijkheid missen jullie zelfs.

Het is natuurlijk niets nieuws dat Europeanen een dubbel moraal hanteren als het gaat om alles waar zij een afkeer van hebben.

Ons taak is dan ook om jullie daarop te wijzen en te corrigeren.

De situatie in Palestina is niets anders dan een gevolg van Israëlitische terreur.
Grapjas.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:30:53 #225
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_210864766
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Lekker provoceren, de situatie alsmaar verergeren en dan eens in de zoveel tijd voordoen als het grote slachtoffer. Lekker hoor.
Probeer eens je linkse bril af te zetten.
Please consider the environment before printing this post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')