abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:20:13 #176
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210864662
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zie hier toch eigenlijk niemand die in deze specifieke situatie openlijk de kant van de Palestijnen kiest of überhaupt zegt dat ze het niet weten. Wel in het bredere geheel natuurlijk, waar de Palestijnen en Israëliërs met z'n allen al decennialang proberen om het verder en verder naar de tyfus te helpen. Met succes, kennelijk. Komt ook nooit goed, die mensen kunnen onmogelijk normaal met elkaar overweg (in elk geval de leiders).
Ik heb het niet alleen over FOK!, maar ook hier heb je users die volledig aan de kant van de Arabieren staan. En ten tweede, het is heel simpel: als de Arabieren de wapens neerleggen is er vrede, als Israël de wapens zou neerleggen is er geen Israël meer. Daar is dit het zoveelste bewijs van.

[ Bericht 24% gewijzigd door Netsplitter op 07-10-2023 14:24:41 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210864666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef Rupibma het volgende:
Hassan, Fatima, Aaron en Smadar hebben daar onder te leiden. Dat is zuur.
Dan moeten Hassan en Fatima hun terrorische buurman de wijk uittrappen en niet massaal onderdak bieden
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:20:22 #178
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210864668
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:14 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ging om doen alsof deze mensen slecht doen door hun religie. Dat weet jw best.
Nee, dat weet ik niet best. Er komen hier zoveel reacties voorbij. En nee, ik geloof niet dat mensen slecht doen DOOR hun religie. Je kan niet worden aangezet tot iets dat niet in je zit. Wel dat religie dat mechanisme soms aanwakkert...
pi_210864669
Noeks?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_210864673
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Fans van palestijnse terroristen :')

Kom op zeg kerel.

Je mag dit afkeuren en tegelijk begrip hebben voor Palestijnse zaak want het is niet alsof Israel een lieverdje is geweest afgelopen 80 jaar
Ik zie mensen die onder beelden van afgeslachte Israëliërs zeggen “komt door Israël, geen medelijden mee”. Dat is niet begrip hebben voor de Palestijnse zaak, das gewoon terrorisme openlijk steunen.
pi_210864677
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
De Russische martelingen vallen bijna in het niets als je deze beelden ziet...
Klopt, en die kunnen op heel wat kritiek rekenen, Palestijnse terroristen worden veelal de hand boven het hoofd gehouden of het bekende "ja maar Israël". Maar dit barbaars gedrag is ons toch niet vreemd? Is toch hetzelfde gedrag wat we al eeuwen lang zien vanuit de islam. Een normaal mens zou over de nek gaan van deze beelden, de mensen in Nederland/Europa met een Palestina vlaggetje op hun social media vinden het gerechtigheid en genieten ervan, ondersteunt door de linkse NSB.

Walgelijk.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210864682
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:19 schreef Bezsen het volgende:

[..]
[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Op een zakelijke manier gebeurd. Heeft heel weinig met gebrek aan beschaving te maken.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:21:33 #183
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210864684
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:21 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Op een zakelijke manier gebeurd.
QED.
pi_210864685
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het gaat niet om positieve herinneringen. Het gaat erom dat dat grondgebied katholiek is.
Ook deze is voor u c_/

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:21:34 #185
284411 crew  heywoodu
pi_210864686
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb het niet alleen over FOK!, maar ook hier heb je users die volledig aan de kant van de Arabieren staan. En ten tweede, het is heel simpel: als de Arabieren de wapens neerleggen is er vrede, als Israël de wapens zou neerleggen is er geen Israël meer. Daar is dit het zoveelste bewijs van.
[..]
Er moet inderdaad snel worden nagedacht over veel hardere maatregelen tegen de Arabieren. Dan gooit men maar eens echt een enorme bom op dat hele Gaza, misschien stopt het eindeloze geweld en terrorisme afkomstig vanuit dat bandietenhol dan eindelijk eens.
Als de Palestijnen voorgoed de wapens neerleggen gaat Israël lekker ongestoord nog een paar honderd nederzettingen bouwen en Palestijnen hun huis uit trappen.

Het zijn gewoon twee agressieve vechtersbaasjes die het onmogelijk ooit met elkaar eens gaan worden. En beiden kunnen ze nooit eenzijdig besluiten ermee te kappen, want dan worden ze weggevaagd. Dat is over tien jaar nog steeds zo en over honderd jaar ook.
pi_210864688
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:18 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ow maar dat weet ik wel: nooit.

Die fijne helden die nu burgers uit hun auto slepen en afschieten, worden nooit vervolgt.

Ik "snap" het prima, jij "snapt" het niet.
Heel veel lui willen het niet snappen op dat vlak. Altijd met de “ja maar hullie “ kaart spelen.
pi_210864689
Wat ik nooit snap. Arabieren hebben heerlijk eten. Maar als ze terreur plegen op Israeli's delen ze snoepjes uit...

Snoepjes.....
pi_210864690
Je kunt merken dat het wat later op de dag is. Dat werkschuwe linkse uitslaapvolk wordt ook wakker om hier Israel de maat te nemen.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_210864692
Straks weer al die pallywoord beelden als israel orde op zaken gaat stellen, en maar verongelijkt doen
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210864695
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:06 schreef Rupibma het volgende:

[..]
AbuGhraib is het oneens.
Niemand is onfeilbaar, ook in WO2 zijn aan geallieerde kant zaken gebeurd die niet hoorden.
Maar bv bij Abu ghraib wordt via een rechtstaat geprobeerd dit weer te corrigeren en verantwoordelijkheden gestraft. Een rechtstaat is er juist omdat niemand perfect is. En de rechtstaat zelf is ook nooit perfect.

Alleen dat is tenminste nog een systeem van verantwoording, een poging tot rechtvaardigheid. Dat is heel wat anders dan je eigen misdaden vergoelijken door de verantwoordelijkheid buiten jezelf te leggen.

De correlatie tussen welvaart en goed bestuur en een rechtstaat is niet voor niks zo sterk. Niet dat het geen imperfecties houdt, maar je komt een stuk verder met je maatschappij dan de excuses buiten jezelf leggen.

Zie de ironie ook tussen Israël en Palestina. Bij deze ene vinden ze het prima dat hun leiders in Qatar de miljonair spelen en het land arm houden. Juichen als een lijk door de straat gaat. Bij de ander protesteren ze omdat de onafhankelijkheid van rechtspraak in geding is.

Dus ja Abu ghraib was fout, en ook Israël begaat genoeg fouten. Maar als je denkt dat aanvallen als vandaag of het goed praten ervan enig excuus kent in de fouten van een ander dan snap je er weinig van. Niet van wat een rechtstaat is, niet van het nemen van eigen verantwoordelijkheid, en niet van het organiseren van welvaart voor je eigen bevolking.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:23:03 #191
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210864699
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik zie mensen die onder beelden van afgeslachte Israëliërs zeggen “komt door Israël, geen medelijden mee”. Dat is niet begrip hebben voor de Palestijnse zaak, das gewoon terrorisme openlijk steunen.
Je bedoelt op Twitter?
Ga nu niet doen alsof daar normaal de redelijkheid en nuance te vinden is in de reacties en tweets.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210864700
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:22 schreef Multatilu het volgende:
Je kunt merken dat het wat later op de dag is. Dat werkschuwe linkse uitslaapvolk wordt ook wakker om hier Israel de maat te nemen.
Tis zaterdag. Moeten we ook al verantwoorden hoe we het weekend beleven?

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:22 schreef theunderdog het volgende:
Wat ik nooit snap. Arabieren hebben heerlijk eten. Maar als ze terreur plegen op Israeli's delen ze snoepjes uit...

Snoepjes.....
Waar?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:23:13 #193
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210864702
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:22 schreef Multatilu het volgende:
Juist op rechts zou je niets met Israel van doen te hebben.
Of ben jij gehersenspoeld door "Christelijk-Joodse" cultuur verzinsel?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:23:14 #194
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210864703
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als de Palestijnen voorgoed de wapens neerleggen gaat Israël lekker ongestoord nog een paar honderd nederzettingen bouwen en Palestijnen hun huis uit trappen.

Het zijn gewoon twee agressieve vechtersbaasjes die het onmogelijk ooit met elkaar eens gaan worden. En beiden kunnen ze nooit eenzijdig besluiten ermee te kappen, want dan worden ze weggevaagd. Dat is over tien jaar nog steeds zo en over honderd jaar ook.
Israël bouwt zeker door met de aanleg van nieuwe steden en dorpen, mag dat niet dan? Maar Palestijnen die uit hun huis worden getrapt valt enorm mee. Dat zijn voornamelijk opgeklopte verhalen uit Westerse media.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210864707
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210864709
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Niemand is onfeilbaar, ook in WO2 zijn aan geallieerde kant zaken gebeurd die niet hoorden.
Maar bv bij Abu ghraib wordt via een rechtstaat geprobeerd dit weer te corrigeren en verantwoordelijkheden gestraft. Een rechtstaat is er juist omdat niemand perfect is. En de rechtstaat zelf is ook nooit perfect.

Alleen dat is tenminste nog een systeem van verantwoording, een poging tot rechtvaardigheid. Dat is heel wat anders dan je eigen misdaden vergoelijken door de verantwoordelijkheid buiten jezelf te leggen.

De correlatie tussen welvaart en goed bestuur en een rechtstaat is niet voor niks zo sterk. Niet dat het geen imperfecties houdt, maar je komt een stuk verder met je maatschappij dan de excuses buiten jezelf leggen.

Zie de ironie ook tussen Israël en Palestina. Bij deze ene vinden ze het prima dat hun leiders in Qatar de miljonair spelen en het land arm houden. Juichen als een lijk door de straat gaat. Bij de ander protesteren ze omdat de onafhankelijkheid van rechtspraak in geding is.

Dus ja Abu ghraib was fout, en ook Israël begaat genoeg fouten. Maar als je denkt dat aanvallen als vandaag of het goed praten ervan enig excuus kent in de fouten van een ander dan snap je er weinig van. Niet van wat een rechtstaat is, niet van het nemen van eigen verantwoordelijkheid, en niet van het organiseren van welvaart voor je eigen bevolking.
Je mist de discussie. Men ziet een causaal verband tussen religie en gruwelijkheden. Daar ging het om.
pi_210864710
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:24:36 #198
284411 crew  heywoodu
pi_210864712
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Israël bouwt zeker door met de aanleg van nieuwe steden en dorpen, mag dat niet dan? Maar Palestijnen die uit hun huis worden getrapt valt enorm mee. Dat zijn voornamelijk opgeklopte verhalen uit Westerse media.
Lekker provoceren, de situatie alsmaar verergeren en dan eens in de zoveel tijd voordoen als het grote slachtoffer. Lekker hoor.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:24:53 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210864715
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]
We gaan Twitter toch niet als maatstaf nemen? Dat het daar gebeurt is al zwakzinnig genoeg en het verbaast niemand.
pi_210864716
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Die mensen die Hamas stemmen in die Poll :')

Het opnemen voor verkrachters :')

de SS is reeds lang geleden opgeheven, maar hier zie je ze springlevend... wat een volk :')
https://x.com/d62darya/st(...)5Wcwtm--IDaRU-ApqyXA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')