ik ben bang dat dit ijdele hoop is....quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Tsja, het is al lang duidelijk dat achterlijke barbarenvolken als de Palestijnen, maar ook de Russen en Chinezen de strijd met het beschaafde westen aan zijn gegaan in de 21e eeuw. Hopelijk leidt dit tot het afscheid van de naïeve houding van het westen tegenover zulke volkeren, landen en regimes.
Stonden er toen ook hele steden te juichen buiten, toen dat verhaal naar boven kwam? Volgens mij niet. Volgens mij werden de soldaten zelfs vervolgd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat wij dat steunen in het Westen. Jij wel?
Wat dan weer logisch is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
Simplistische poll waarvan we de uitslag op voorhand al wisten.
Mischien moet je eens wat gaan lezen over waarom beschaafde maatschappijen misdadigers vervolgen. Dat bv genoegdoening voor de slachtoffers en afschrikking een van de redenen zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
alsof dat iets uitmaakt voor de slachtoffers... het idee dat vervolging ineens iets goed maakt is echt zo westers....
Ik klik niet, ik hoef dit allemaal niet te zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:12 schreef Ali_boo het volgende:
Geslacht in open daglicht
Klik op eigen risico
[ twitter ]
Dus vanwege Palestijnse terroristen, moet ik pro-Joodse vlechtjes zijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat er een hele hoop mensen een diepe haat hebben tegen het Westen. Kijk maar naar de fans van de Palestijnse terroristen, voor het overgrote deel mensen die niks met het Westen op hebben (behalve de voordeeltjes) maar alles met het midden oosten. Maar daarheen verhuizen ho maar.
Beschaafde Westen? 🤣 Meen je dezequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Tsja, het is al lang duidelijk dat achterlijke barbarenvolken als de Palestijnen, maar ook de Russen en Chinezen de strijd met het beschaafde westen aan zijn gegaan in de 21e eeuw. Hopelijk leidt dit tot het afscheid van de naïeve houding van het westen tegenover zulke volkeren, landen en regimes.
Maar God wil het...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
Over de katholieke periode van de regio heeft niemand positieve herinneringen aan
Kun je dit ook staven, of is dit een gevalletje trust me bro?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo uniek zijn die dingen echt niet meer.
God wil het = ik wil hetquote:
De mensen die de kant van de palestijnen kiezen hebben ook recht op hun mening, het is hier nou eenmaal een vrij land.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie hier toch eigenlijk niemand die in deze specifieke situatie openlijk de kant van de Palestijnen kiest of überhaupt zegt dat ze het niet weten. Wel in het bredere geheel natuurlijk, waar de Palestijnen en Israëliërs met z'n allen al decennialang proberen om het verder en verder naar de tyfus te helpen. Met succes, kennelijk. Komt ook nooit goed, die mensen kunnen onmogelijk normaal met elkaar overweg (in elk geval de leiders).
Zolang we nog steeds mensen hebben die offended zijn door verkeerde pronouns zijn we aan de verliezende hand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Nee, dat heb je juistquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
God wil het = ik wil het
Althans zo zie ik het altijd
Dan hadden je grootouders harder moeten werken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
De mensen die de kant van de palestijnen kiezen hebben ook recht op hun mening, het is hier nou eenmaal een vrij land.
Maar man, wat zou ik een stuk gelukkiger zijn als de ouders/grootouders van deze users gekozen hadden om terug te keren naar hun land van herkomst zodat ze deze mening lekker uit een huisje in Turkije of Marokko konden uiten. Dan hadden we voor de rest alleen maar te dwalen met wat links extremisten van autochtone afkomst.
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
Over de katholieke periode van de regio heeft niemand positieve herinneringen aan
Het beschaafde westen? Ach, hou toch opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ow maar dat weet ik wel: nooit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef Rupibma het volgende:
Wanneer als deze malloten (Israëliërs en Palestijnen) vervolgd worden weet ik niet.
Mooi, dan hoeven de inboorlingen daar ook geen ruzie meer over te maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
In deze specifieke situatie staat hier niemand te juichen op FOK!, voor zover ik het zie. Maar dat Israël in het brede plaatje niet bepaald het onschuldige slachtoffer is snappen we toch allemaal wel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
De mensen die de kant van de palestijnen kiezen hebben ook recht op hun mening, het is hier nou eenmaal een vrij land.
Maar man, wat zou ik een stuk gelukkiger zijn als de ouders/grootouders van deze users gekozen hadden om terug te keren naar hun land van herkomst zodat ze deze mening lekker uit een huisje in Turkije of Marokko konden uiten. Dan hadden we voor de rest alleen maar te dwalen met wat links extremisten van autochtone afkomst.
Fans van palestijnse terroristenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat er een hele hoop mensen een diepe haat hebben tegen het Westen. Kijk maar naar de fans van de Palestijnse terroristen, voor het overgrote deel mensen die niks met het Westen op hebben (behalve de voordeeltjes) maar alles met het midden oosten. Maar daarheen verhuizen ho maar.
Jammer johquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kun je dit ook staven, of is dit een gevalletje trust me bro?
I don't trust you bro.
Het gaat niet om positieve herinneringen. Het gaat erom dat dat grondgebied katholiek is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ah ja, het ligt aan mij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow maar dat weet ik wel: nooit.
Die fijne helden die nu burgers uit hun auto slepen en afschieten, worden nooit vervolgt.
Ik "snap" het prima, jij "snapt" het niet.
Is wel zo. En vooral ook beheerster. Arabieren zijn gewoon veel minder goed in staat hun emoties te beheersen...quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |