abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210864612
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Tsja, het is al lang duidelijk dat achterlijke barbarenvolken als de Palestijnen, maar ook de Russen en Chinezen de strijd met het beschaafde westen aan zijn gegaan in de 21e eeuw. Hopelijk leidt dit tot het afscheid van de naïeve houding van het westen tegenover zulke volkeren, landen en regimes.
ik ben bang dat dit ijdele hoop is....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210864614
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik heb niet de indruk dat wij dat steunen in het Westen. Jij wel?
Stonden er toen ook hele steden te juichen buiten, toen dat verhaal naar boven kwam? Volgens mij niet. Volgens mij werden de soldaten zelfs vervolgd.

De soldaten die nu tekeer gaan worden onthaald als regelrechte helden door duizenden inwoners van de Gaza strook. Nogal een groot verschil.
pi_210864618
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:06 schreef Slayage het volgende:

[..]
Simplistische poll waarvan we de uitslag op voorhand al wisten.
Wat dan weer logisch is.
pi_210864620
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
alsof dat iets uitmaakt voor de slachtoffers... het idee dat vervolging ineens iets goed maakt is echt zo westers....
Mischien moet je eens wat gaan lezen over waarom beschaafde maatschappijen misdadigers vervolgen. Dat bv genoegdoening voor de slachtoffers en afschrikking een van de redenen zijn.

Jouw zielige "MAAKT ALLEMAAL NIET UIT! *)" etaleert louter aan welke kant van dit conflict je jezelf plaatst.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:15:52 #155
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210864621
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:12 schreef Ali_boo het volgende:
Geslacht in open daglicht

Klik op eigen risico

[ twitter ]
Ik klik niet, ik hoef dit allemaal niet te zien.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210864622
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Omdat er een hele hoop mensen een diepe haat hebben tegen het Westen. Kijk maar naar de fans van de Palestijnse terroristen, voor het overgrote deel mensen die niks met het Westen op hebben (behalve de voordeeltjes) maar alles met het midden oosten. Maar daarheen verhuizen ho maar.
Dus vanwege Palestijnse terroristen, moet ik pro-Joodse vlechtjes zijn?

Hahahaha. Ik heb met beide volkeren 0 binding.
pi_210864624
quote:

[..]
Tsja, het is al lang duidelijk dat achterlijke barbarenvolken als de Palestijnen, maar ook de Russen en Chinezen de strijd met het beschaafde westen aan zijn gegaan in de 21e eeuw. Hopelijk leidt dit tot het afscheid van de naïeve houding van het westen tegenover zulke volkeren, landen en regimes.
Beschaafde Westen? 🤣 Meen je deze
pi_210864626
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:15 schreef Slayage het volgende:

[..]
Over de katholieke periode van de regio heeft niemand positieve herinneringen aan :P
Maar God wil het...
Incelfrikandel
pi_210864628
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:14 schreef Nobu het volgende:

[..]
Tuurlijk wel, zo uniek zijn die dingen echt niet meer.
Kun je dit ook staven, of is dit een gevalletje trust me bro?

I don't trust you bro.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:16:57 #160
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210864630
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Maar God wil het...
God wil het = ik wil het

Althans zo zie ik het altijd
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:17:09 #161
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210864631
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zie hier toch eigenlijk niemand die in deze specifieke situatie openlijk de kant van de Palestijnen kiest of überhaupt zegt dat ze het niet weten. Wel in het bredere geheel natuurlijk, waar de Palestijnen en Israëliërs met z'n allen al decennialang proberen om het verder en verder naar de tyfus te helpen. Met succes, kennelijk. Komt ook nooit goed, die mensen kunnen onmogelijk normaal met elkaar overweg (in elk geval de leiders).
De mensen die de kant van de palestijnen kiezen hebben ook recht op hun mening, het is hier nou eenmaal een vrij land.
Maar man, wat zou ik een stuk gelukkiger zijn als de ouders/grootouders van deze users gekozen hadden om terug te keren naar hun land van herkomst zodat ze deze mening lekker uit een huisje in Turkije of Marokko konden uiten. Dan hadden we voor de rest alleen maar te dwalen met wat links extremisten van autochtone afkomst.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210864634
quote:

[..]
Zolang we nog steeds mensen hebben die offended zijn door verkeerde pronouns zijn we aan de verliezende hand.
pi_210864638
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
God wil het = ik wil het

Althans zo zie ik het altijd
Nee, dat heb je juist ;)
Incelfrikandel
pi_210864639
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:17 schreef nixxx het volgende:

[..]
De mensen die de kant van de palestijnen kiezen hebben ook recht op hun mening, het is hier nou eenmaal een vrij land.
Maar man, wat zou ik een stuk gelukkiger zijn als de ouders/grootouders van deze users gekozen hadden om terug te keren naar hun land van herkomst zodat ze deze mening lekker uit een huisje in Turkije of Marokko konden uiten. Dan hadden we voor de rest alleen maar te dwalen met wat links extremisten van autochtone afkomst.
Dan hadden je grootouders harder moeten werken.
pi_210864640
quote:

[..]
Over de katholieke periode van de regio heeft niemand positieve herinneringen aan :P
Spreek voor jezelf :6

:7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:18:36 #166
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210864643
quote:

[..]
Het beschaafde westen? Ach, hou toch op :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210864646
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef Rupibma het volgende:
Wanneer als deze malloten (Israëliërs en Palestijnen) vervolgd worden weet ik niet.
Ow maar dat weet ik wel: nooit.

Die fijne helden die nu burgers uit hun auto slepen en afschieten, worden nooit vervolgt.

Ik "snap" het prima, jij "snapt" het niet.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:18:52 #168
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_210864647
quote:

[..]
Mooi, dan hoeven de inboorlingen daar ook geen ruzie meer over te maken.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:19:04 #169
284411 crew  heywoodu
pi_210864649
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:17 schreef nixxx het volgende:

[..]
In deze specifieke situatie staat hier niemand te juichen op FOK!, voor zover ik het zie. Maar dat Israël in het brede plaatje niet bepaald het onschuldige slachtoffer is snappen we toch allemaal wel?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:19:13 #170
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210864651
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Omdat er een hele hoop mensen een diepe haat hebben tegen het Westen. Kijk maar naar de fans van de Palestijnse terroristen, voor het overgrote deel mensen die niks met het Westen op hebben (behalve de voordeeltjes) maar alles met het midden oosten. Maar daarheen verhuizen ho maar.
Fans van palestijnse terroristen :')

Kom op zeg kerel.

Je mag dit afkeuren en tegelijk begrip hebben voor Palestijnse zaak want het is niet alsof Israel een lieverdje is geweest afgelopen 80 jaar
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:19:17 #171
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_210864652
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:16 schreef ExTec het volgende:

[..]
Kun je dit ook staven, of is dit een gevalletje trust me bro?

I don't trust you bro.
Jammer joh
pi_210864653
quote:

[..]
Het gaat niet om positieve herinneringen. Het gaat erom dat dat grondgebied katholiek is.
pi_210864656
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:18 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ow maar dat weet ik wel: nooit.

Die fijne helden die nu burgers uit hun auto slepen en afschieten, worden nooit vervolgt.

Ik "snap" het prima, jij "snapt" het niet.
Ah ja, het ligt aan mij.
pi_210864658
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:16 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Beschaafde Westen? 🤣 Meen je deze
Is wel zo. En vooral ook beheerster. Arabieren zijn gewoon veel minder goed in staat hun emoties te beheersen...
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:19:57 #175
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210864659
quote:

[..]
quote:
het beschaafde westen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')